Hopelijk hebben ze dat niet, tenminste niet voor Eunice...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze flammazine zalf , heb ik ook standaard in huis
Uncharted .. geen idee wat voor film het is, maar ik ga 'm ook zo kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
Wel gezellig dat ze weer film gaan kijken, welke ook alweer?
Dat is dan weer een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dat niet, tenminste niet voor Eunice...![]()
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje kinderachtig, het ligt niet alleen aan Eunie , Mirthie heeft net zoveel aandeel in die ruzie
zal een googlen, enjoy!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uncharted .. geen idee wat voor film het is, maar ik ga 'm ook zo kijken
ohja dat is wel slim, Ice deed er wel iets op net dus misschien is het dat het welquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze flammazine zalf , heb ik ook standaard in huis
Als je haar dommige verwarde spelemeisje vergelijkt met een gluiperige ervaren aandachthoer... neuhhquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje kinderachtig, het ligt niet alleen aan Eunie , Mirthie heeft net zoveel aandeel in die ruzie
slaapfeestjesgevoelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
zoe niet boos dat ze niet in het midden kan???
Met echte zware brandwonden een van de ergste pijnen die een mens kan hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja dat is wel slim, Ice deed er wel iets op net dus misschien is het dat het wel
brandwonden zijn naar
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uncharted .. geen idee wat voor film het is, maar ik ga 'm ook zo kijken
precies ditquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
Tiano
vind je me lief wat zei je?
babs
alsjeblieft
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]sollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
JW voelt de bui al hangen en denkt ik ga me aansluiten bij Jeff ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of de liefde tussen JW en Eunice wat bekoeld is
Trouwens ze werden net leuk in beeld gebracht op tv![]()
aan het einde van de uitzending ongeveer
Waarom belangstelling tonen, ze hebben toch niks?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:48 schreef schizolientje het volgende:
Jan Willem heeft totaal geen belangstelling waar of hoe Eunice, kwam niet kijken waar ze bleef, kijkt nu ook niet naar haar arm nadat ze naast me ging zitten en zei dat ze sich gebrand heeft. Fijne vent wie wil hem niet als bestie
JW kent zijn pappenheimers wel, JW weet álles, je hoeft JW niéts meer te vertellen, het maakt JW totaal niets uit...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:51 schreef schizolientje het volgende:
ze zet die arm zowat in zijn gezichtsveld en kreunt er een paar keer bij.................geen reactie
je vergeet life is life en that s what it isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
JW kent zijn pappenheimers wel, JW weet álles, je hoeft JW niéts meer te vertellen, het maakt JW totaal niets uit...
Aldus JW himself
Het maakt JW helemaal niets uitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je vergeet life is life en that s what it is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |