Schelden met kanker is altijd fout, terechte boete dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , ik snap alleen niet waarom ze met woorden zoals kanker gooit , dat vind ik sowieso een teken van zwakte, maar goed
Het valt mee geloof ik, nu ik even terugleesquote:
Ik heb het nog niet gezien maar was ook even bij de streams weg. Mirthe wil nu voor een maand bij Eunice wegblijven bang voor een rode kaartquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ze straks even kijken, want ik ben er wel benieuwd naar. Zijn ze inmiddels al on speaking terms?
Ik vind hem zeker wel terechtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schelden met kanker is altijd fout, terechte boete dus.
Dat lijkt me een prima idee, ik heb geen idee waar de ruzie over ging, maar blijkbaar kan Eunice prima het bloed onder haar nagels vandaan halen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar was ook even bij de streams weg. Mirthe wil nu voor een maand bij Eunice wegblijven bang voor een rode kaart
Die hebben nog niet met elkaar gesproken, Mirthe ging snel daarna slapen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar was ook even bij de streams weg. Mirthe wil nu voor een maand bij Eunice wegblijven bang voor een rode kaart
eunice is een zuigerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima idee, ik heb geen idee waar de ruzie over ging, maar blijkbaar kan Eunice prima het bloed onder haar nagels vandaan halen.
In het SV staat een filmpje met uitleg van Mirthe naar de groep wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima idee, ik heb geen idee waar de ruzie over ging, maar blijkbaar kan Eunice prima het bloed onder haar nagels vandaan halen.
Goed SV weer, net als de fimpjes, ik ga zo ff kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het SV staat een filmpje met uitleg van Mirthe naar de groep wat er gebeurd is
Rupi is net wakker.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:38 schreef Lovely het volgende:
De 48uur wakker blijvers liggen nog lekker te dromen?
Ik ben bang dat Mirthe zo weer om is als ze weer met Eunie omgaat , want Mirthe laat over zich heen walsenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben nog niet met elkaar gesproken, Mirthe ging snel daarna slapen.
Ok, beter slapen ook niet te lang..anders zijn ze vanavond vannacht niet moequote:
Dat was echt heel mooi om te zien. OOk toen de brief binnen kwam en Zoë iedereen bijelkaar riep ging Isaac nog naar haar toe om haar moed in te spreken en te zeggen dat het niet erg wasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:40 schreef engine het volgende:
Als je ontploft ga je niet op je woorden letten. Het is niet netjes. Die boete boeit niet, dat het gebeurde is wel belangrijk. Tekenend was dat bijna de hele groep Mirthe ook begreep en/of troostte.
Denk ook niet dat Mirthe een wraakzuchtig meisje is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mirthe zo weer om is als ze weer met Eunie omgaat , want Mirthe laat over zich heen walsen
En Eunie heeft haar maanden in de tang, dit gaat niet snel veranderen als Mirthe haar grenzen zelf ook laat overschrijden , want daar is ze zelf bij, het ligt niet alleen maar aan Eunie ..Mirthe moet iets veranderen .
En hoe eerder dat onder ogen komt ,hoe eerder dat veranderd
Mss helpt het dat ze het naar de groep uit heeft gesproken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mirthe zo weer om is als ze weer met Eunie omgaat , want Mirthe laat over zich heen walsen
En Eunie heeft haar maanden in de tang, dit gaat niet snel veranderen als Mirthe haar grenzen zelf ook laat overschrijden , want daar is ze zelf bij, het ligt niet alleen maar aan Eunie ..Mirthe moet iets veranderen .
En hoe eerder dat onder ogen komt ,hoe eerder dat veranderd
Ik vond ook heel mooi hoe Erik heel rustig Eunice wegstuurde.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was echt heel mooi om te zien. OOk toen de brief binnen kwam en Zoë iedereen bijelkaar riep ging Isaac nog naar haar toe om haar moed in te spreken en te zeggen dat het niet erg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |