Denk dat ze niet echt 'om 'is. Misschien omdat ze daar nog de tijd samen moeten levenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mirthe zo weer om is als ze weer met Eunie omgaat , want Mirthe laat over zich heen walsen
En Eunie heeft haar maanden in de tang, dit gaat niet snel veranderen als Mirthe haar grenzen zelf ook laat overschrijden , want daar is ze zelf bij, het ligt niet alleen maar aan Eunie ..Mirthe moet iets veranderen .
En hoe eerder dat onder ogen komt ,hoe eerder dat veranderd
Ja dat was het ook, Erik deed echt zijn best voor Mirthe ook Moraima trouwensquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond ook heel mooi hoe Erik heel rustig Eunice wegstuurde.
toen Erik en Morrie buiten zaten met mirthe. Eunice kon niet anders doen dan omkeren en weggaan. Heel mooi moment vond ik dat
Ik denk dat mirthe binnen no time weer met Eunice ligt te krullen( op zijn eunice’s)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze niet echt 'om 'is. Misschien omdat ze daar nog de tijd samen moeten leven
Maar denk dat Mirthe diep in haar hart allang klaar is met Eunice
Die is te diep gekwetst en dat komt niet meer goed
Ze zal het wel afknuffelen om er verder geen last meer van te hebben
zoiets denk ik
Dit zou echt een hele wijze les kunnen zijn voor haar, die boete en geel vind ik minder belangrijk,quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Mirthe een wraakzuchtig meisje is.
Dus de betrekkingen zullen wel weer normaliseren.
Ik vond het wel veel te langdradig en dat geeft wel aan dat Mirthe nog een hoop moet lerenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss helpt het dat ze het naar de groep uit heeft gesproken.
Moet ze straks uitleggen als het weer gebeurd.
Extra soort van druk om te leren haar grens te bewaken.
Ik hoop het
Ik verwacht niet dat het ooit nog zo wordt als voor dit gebeurenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mirthe binnen no time weer met Eunice ligt te krullen( op zijn eunice’s)
Maar kan het mis hebben
Ze heeft voor ze ging slapen ook nog minstens een half uur tegen tiano aan lopen kleppenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het wel veel te langdradig en dat geeft wel aan dat Mirthe nog een hoop moet leren
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Stroom was uitgevallen zegt Janet, het duurt nog een uur voor we gaan eten
Moraima vraagt of ze brood kan pakken, Nee, zegt Janet we kunnen niets pakken.
Kwam wel van 2 kanten dat geklets, niet zo dat ze Tiano wakker hield.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft voor ze ging slapen ook nog minstens een half uur tegen tiano aan lopen kleppen
Die alweer in bed lag om te slapen
Maar de hele groep heeft gehoord wat haar dwars zat en dat was vast heel herkenbaar voor bewoners daarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het wel veel te langdradig en dat geeft wel aan dat Mirthe nog een hoop moet leren
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mirthe binnen no time weer met Eunice ligt te krullen( op zijn eunice’s)
Maar kan het mis hebben
En zowel is hij oud en wijs genoeg om te zeggen, Mirthe nu even niet ik wil graag slapenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kwam wel van 2 kanten dat geklets, niet zo dat ze Tiano wakker hield.
Jurkje van zoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |