Aah het managertje spelen is over ?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:49 schreef humpty het volgende:
Zoe is moe en wil graag een massage ...praat als een klein kind
Zo te zien heeft ze een postduif gestuurd of de pakjesboot van Sinterklaasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:05 schreef Hoempah het volgende:
@:Kakadylo je hebt het weer gehaald op de insta van Gerry
Dan is hij toch gek dat hij er in blijft zitten en al die andere ook?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:39 schreef Inka het volgende:
[..]
Jeffrey zijn opmerking: Ik ben de winnaar maar kan niet winnen, zou dat ook kunnen verwijzen naar de doorgestoken kaart winnaar Isaac?
grootspraak van den hartog meer nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is hij toch gek dat hij er in blijft zitten en al die andere ook?
Maar stel het is echt zo dat de winnaar bekend is in de loods dan snap ik echt niet wat ze daar nog doen. Meerdere vervelen zich en willen graag naar huis.quote:
zou dat bericht van mexx maar met korrel zout nemenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar stel het is echt zo dat de winnaar bekend is in de loods dan snap ik echt niet wat ze daar nog doen. Meerdere vervelen zich en willen graag naar huis.
Sjeffie's Reverse Logic blijft maar prima werken.. elke 2 tot 3 weken als een malle lopen brullen janken en skreewe dat 'ie al die Mongolen en Klootzakken zat is.. iedereen schrikt zich weer de pleuris en nomineert maar weer een andere sukkelquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is hij toch gek dat hij er in blijft zitten en al die andere ook?
Die snavel van een Mexx vertelt altijd halve verhalen waarbij ze ondertussen van alles insinueertquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou dat bericht van mexx maar met korrel zout nemen
O daar geloof ik ook niets vanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou dat bericht van mexx maar met korrel zout nemen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
Tjonge jonge... Zoe een massage door 2 man sterk, het leven is zwaaaaaar... als manager...
Ikkequote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Lekker genieten toch een massage en een muziekje erbij. Wie geniet daar nu niet van.
Alleen als je het echt verdient, ze hebben er geen van allen zin in maar offeren zich wel op..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Lekker genieten toch een massage en een muziekje erbij. Wie geniet daar nu niet van.
Nee NU nietquote:
Prima toch, ze worden niet gedwongen of ietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen als je het echt verdient, ze hebben er geen van allen zin in maar offeren zich wel op..
Ze kunnen ook nee zeggen. Een massage hoef je toch niet te verdienen, waarom zou Zoë gaan massage verdienen dan. Ik vind dat ze haar best doet om het goed te doen allemaal valt mij echt niet tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen als je het echt verdient, ze hebben er geen van allen zin in maar offeren zich wel op..
Zoe had ook kunnen zeggen, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima toch, ze worden niet gedwongen of iets
Ze valt mij ook niet tegen. Het lijkt erop dat ze het zo eerlijk mogelijk wil verdelen en niet een bepaald groepje een voorkeursbehandeling geeft. Dat ze advies en hulp vraagt is niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nee zeggen. Een massage hoef je toch niet te verdienen, waarom zou Zoë gaan massage verdienen dan. Ik vind dat ze haar best doet om het goed te doen allemaal valt mij echt niet tegen.
Ze vaart wel met de hulp van Wendy, wat doet Zoe zelf... en dan van dat verdienen moet je ruim zien... wat zijn jullie happerig...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nee zeggen. Een massage hoef je toch niet te verdienen, waarom zou Zoë gaan massage verdienen dan. Ik vind dat ze haar best doet om het goed te doen allemaal valt mij echt niet tegen.
Zo denk ik er ook over, ze wil het graag goed verdelen vraagt advies en is best leergierig. Volgens mij wel onzeker en bang om fouten te maken. Maar goed dat ze hulp vraagt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze valt mij ook niet tegen. Het lijkt erop dat ze het zo eerlijk mogelijk wil verdelen en niet een bepaald groepje een voorkeursbehandeling geeft. Dat ze advies en hulp vraagt is niks mis mee.
Eerst zuigen en dan zeggen dat mensen happen!!!!! Spuugzat ben ik het.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze vaart wel met de hulp van Wendy, wat doet Zoe zelf... en dan van dat verdienen moet je ruim zien... wat zijn jullie happerig...
De Stem...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:26 schreef Paul het volgende:
![]()
JAA / Voice-over Big Brother/Goudenkooi/utopia/Jaarvjleven overleden
Jullie zitten niet in de loods hequote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze vaart wel met de hulp van Wendy, wat doet Zoe zelf... en dan van dat verdienen moet je ruim zien... wat zijn jullie happerig...
Prima...👍quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Eerst zuigen en dan zeggen dat mensen happen!!!!! Spuugzat ben ik het.
Was hij tot voor kort ook de voice over bij een jaar van je leven? Er is nu een anderequote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:26 schreef Paul het volgende:
![]()
JAA / Voice-over Big Brother/Goudenkooi/utopia/Jaarvjleven overleden
Ooh die gordelroos...ah maar dat was best zielig..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kreeg ze last van tijdens haar managersperiode
stilte voor de storm bij jefquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:45 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is stilletjes vandaag... zit op z'n gemak te eten in de hangstoel
Net was er een heel kort stukje te zien van Sacha en Bern die in de kas zaten en Sacha zei iets over Jeff ik weet niet precies meer hoe ze het zei maar het leek erover te gaan hoe Jeff met iets omging en toen vroeg Bern of ze de IQ test bedoelde en toen zei Sacha nee over die info die we allemaal gekregen hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:45 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is stilletjes vandaag... zit op z'n gemak te eten in de hangstoel
Ja dat kan zomaar... maar het valt echt op, hij is ook amper in beeld...quote:
Ooh dat heb ik helemaal niet gezien, geen idee waar het over gaat... wel vaag...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:52 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Net was er een heel kort stukje te zien van Sacha en Bern die in de kas zaten en Sacha zei iets over Jeff ik weet niet precies meer hoe ze het zei maar het leek erover te gaan hoe Jeff met iets omging en toen vroeg Bern of ze de IQ test bedoelde en toen zei Sacha nee over die info die we allemaal gekregen hebben.
Toen zei Bern waar we niet over mogen praten e weg was het beeld uit de kas.
Heeft nog iemand dat gehoord?
Yup..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:52 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Net was er een heel kort stukje te zien van Sacha en Bern die in de kas zaten en Sacha zei iets over Jeff ik weet niet precies meer hoe ze het zei maar het leek erover te gaan hoe Jeff met iets omging en toen vroeg Bern of ze de IQ test bedoelde en toen zei Sacha nee over die info die we allemaal gekregen hebben.
Toen zei Bern waar we niet over mogen praten e weg was het beeld uit de kas.
Heeft nog iemand dat gehoord?
De lol is er dus vanaf voor de rest van de weekquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Voor drie dagen aan boodschappen binnen gekomen
Toppertje...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup..
Filmpje: https://streamable.com/ggolir
'Informatie die we allemaal hebben ontvangen'....blijkbaar info van achter.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup..
Filmpje: https://streamable.com/ggolir
Misschien stopt het programma wel eerder, gewoon een wilde gok.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
'Informatie die we allemaal hebben ontvangen'....blijkbaar info van achter.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien stopt het programma wel eerder, gewoon een wilde gok.
Nu maar zien of ze weer een verdien opdracht krijgen voor de daarop volgende dagenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De lol is er dus vanaf voor de rest van de week
Het gaat over informatie die ze allemaal hebben ontvangen, niet specifiek Jeff.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:04 schreef Teckeltje25 het volgende:
Ik denk dat het met Jeffrey te maken heeft,ook omdat hij nauwelijks in beeld is.
En omdat ze het specifiek over hem hadden.
5thencounter in JAA / [JAA COS #1671] Ophoepelen met die idiotenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
'Informatie die we allemaal hebben ontvangen'....blijkbaar info van achter.
Ja dat snap ik maar het ging erover hoe Jeff daarmee omging.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat over informatie die ze allemaal hebben ontvangen, niet specifiek Jeff.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
5thencounter in JAA / [JAA COS #1671] Ophoepelen met die idioten
Ligt er aan over welke informatie het gaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:06 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar het ging erover hoe Jeff daarmee omging.
Dat Jeff er slecht op zou gaan is een uitspraak van Bern, zou me niks verbazen als dat gewoon wishful thinking van 'm is..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat over informatie die ze allemaal hebben ontvangen, niet specifiek Jeff.
Misschien plakken ze er wel een extra maandje aan vastquote:
Verlenging met nieuwe inwoners die een jaar blijven zitten. Oud deelnemers die er dan nog zitten maken kans op de pot. Weet dat ze in Utopia ook al wisten dat ze zouden verlengen, een paar dagen later werd het pas officieel. Dus even afwachten. Vorig jaar rond 18 mei werd het programma aangekondigd in de media en dat is ook al weer bijna...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien plakken ze er wel een extra maandje aan vast
In dat geval zou ik gelijk vertrekkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verlenging met nieuwe inwoners die een jaar blijven zitten. Oud deelnemers maken kans op de pot.
Weet alleen dat hier in staat dat de productie ten alle tijden de spelregels kan aanpassen gedurende het programma, dus dat kun je breed invullen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd naar de contracten die ze hebben moeten ondertekenen en hoeveel speling het programma daarin heeft
En toch blijven de aanmeldingen telkens maar binnenstromenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet alleen dat hier in staat dat de productie ten alle tijden de spelregels kan aanpassen gedurende het programma, dus dat kun je breed invullen.
Zo te zien barsten ze nog van het geld en spullen, en 17 mensen voor 4 maanden gezelligheidquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu maar zien of ze weer een verdien opdracht krijgen voor de daarop volgende dagen
Denk als ze met 15 bewoners zitten pas echt de eindsprint ingezet gaat worden voor de huidige deelnemers.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo te zien barsten ze nog van het geld en spullen, en 17 mensen voor 4 maanden gezelligheid![]()
Het lijkt er op dat deze minimale bezetting nodig is om De Show kijkbaar te houden
Wishful thinking maar zou wel leuk zijn..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verlenging met nieuwe inwoners die een jaar blijven zitten. Oud deelnemers die er dan nog zitten maken kans op de pot. Weet dat ze in Utopia ook al wisten dat ze zouden verlengen, een paar dagen later werd het pas officieel. Dus even afwachten. Vorig jaar rond 18 mei werd het programma aangekondigd in de media en dat is ook al weer bijna...
Wishful thinking niet, maar gewoon een mogelijkheid. Het programma draait goed, ook op het nieuwe uitzendtijdstip en zelfs ietsje beter dus niets staat ze in de weg om te verlengen. Denk dat het zelfs populairder is dan Big Brother.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wishful thinking maar zou wel leuk zijn..
Ze gaan nooit een beschamend BB-Show scenario doen.. wekenlang een paar dooie laatste "Finalisten" zwijgzaam en uitgeluld laten zwalken in een veel te grote ruimtequote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk als ze met 15 bewoners zitten pas echt de eindsprint ingezet gaat worden voor de huidige deelnemers.
Ik ben benieuwd... ik zou het best gaaf vinden alhoewel een jaar best lang is... en ze moeten iets aan die opdrachten veranderen want dat gaat nergens over...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wishful thinking niet, maar gewoon een mogelijkheid. Het programma draait goed, ook op het nieuwe uitzendtijdstip en zelfs ietsje beter dus niets staat ze in de weg om te verlengen. Denk dat het zelfs populairder is dan Big Brother.
Dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... ik zou het best gaaf vinden alhoewel een jaar best lang is... en ze moeten iets aan die opdrachten veranderen want dat gaat nergens over...
Dat denk ik ook niet maar als ze gaan verlengen dan zou de mogelijkheid dus ook kunnen dat ze er nieuwe inwoners in zetten alvast zodat het naadloos over kan naar het nieuwe seizoen eind augustus. Een 'oud' winnaar wint dan de poet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan nooit een beschamend BB-Show scenario doen.. wekenlang een paar dooie laatste "Finalisten" zwijgzaam en uitgeluld laten zwalken in een veel te grote ruimte
Kan Zoe mooi make-uppenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:25 schreef schizolientje het volgende:
ja, de muis en het scherm zijn weer overgenomen door Isaac
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:28 schreef Puzzie het volgende:
Eliminatiepraat in de kas
Allemaal bang voor Jeff
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Bern vist even in zijn neus, volgens mij had hij beet en ging de hand naar de bank of kussen
Dat moet JdM dat wel willen bekostigen.. en zo als het nu gaat lijkt me dat twijfelachtigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet maar als ze gaan verlengen dan zou de mogelijkheid dus ook kunnen dat ze er nieuwe inwoners in zetten alvast zodat het naadloos over kan naar het nieuwe seizoen eind augustus. Een 'oud' winnaar wint dan de poet.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Bern vist even in zijn neus, volgens mij had hij beet en ging de hand naar de bank of kussen
Kost geen drol dit programmaatje. Utopia was ook zeer goedkoop om te produceren. Mensen hadden ze er toch al zitten. En als je de opdrachten ziet kun je zien dat er weinig budget is dus daar besparen ze al op.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet JdM dat wel willen bekostigen.. en zo als het nu gaat lijkt me dat twijfelachtig
Waarom Zoe geen massage verdient?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In zo'n benauwde kas ook![]()
Loop dan even naar buiten
Dat kan nog flink tegenvallen, gezien de infrastructuur die komt kijken bij 24/7 een jaar lang een zooitje gasten in leven houden in een Loodsquote:
Dat hadden ze in Utopia ook, dus dat argument gaat mank...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan nog flink tegenvallen, gezien de infrastructuur die komt kijken bij 24/7 een jaar lang een zooitje gasten in leven houden in een Loods
En met het risico dat ze hun band met Erik afsnijden om gezamelijk te blijven stemmen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef Puzzie het volgende:
Ze durven Jeff Zelf niet op de stip zetten, dus ze willen het via Erik spelen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Het is zoals het is, en dat wordt besproken. Punt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Dat kostte ook best wel veel geld, 2 jaar lang.. maar die hadden ook 2000m2 meer buitenruimte , contact met jan en alleman van buiten, markten, handel, zelf geld verdienen en 2 koeienquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hadden ze in Utopia ook, dus dat argument gaat mank...
Een van de grootste verschillen is dat ze bij Utopia zelf geld binnen harkten, via de kleding, de frituur, de markten, later de tattoo en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hadden ze in Utopia ook, dus dat argument gaat mank...
Nee hoor, qua productie achter de schermen is er niet veel anders. Het format is deels anders maar de hele infrastructuur is gewoon 1 op 1 hetzelfde. Streams besteden ze uit, in Utopia hadden ze eigen streams, website wat veel vroeg. Het is zo goedkoop mogelijk gehouden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kostte ook best wel veel geld, 2 jaar lang.. maar die hadden ook 2000m2 meer buitenruimte , contact met jan en alleman van buiten, markten, handel, zelf geld verdienen en 2 koeien![]()
Jou Vergelijking met UTO stort geheel in
Hahhaha en alles onder water met gevaar op eletrocutie ....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
Weer een leuke grap voor Isaac.
Trek de slang van de pomp naar het zwembad los, en het zwembad wordt leeggepompt.
[ afbeelding ]
Die kosten voor TALPA vallen wel mee, van die uitstaande miljoen is al een ton in mindering gebracht.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een van de grootste verschillen is dat ze bij Utopia zelf geld binnen harkten, via de kleding, de frituur, de markten, later de tattoo en ga zo maar door.
In EJVJL 'verdienen' ze geld met opdrachten, die door Talpa betaald worden. Ze betalen dus hun levensonderhoud.
De hele boekhouding in Utopia was volgens mij een wassen neus, 'achter' hield alles bij en regelde verzending en noem het maar op.
Waar ik bij EJVJL niets over hoor is of ze een borg hebben moeten betalen zoals in Utopia wel het geval was (naar draagkracht en deze verviel als ze er zelf uitstapten).
en natuurlijk: het publiek, de kijkers en streamers hebben nu geen directe invloed op eliminaties, geen nieuwe bewoners zodat het meer rouleerde en nu (voor zover wij weten) geen nieuws van buiten.
vind ik dan he.....r
Die backup om vanaf 40 mensen tot 17 nu een jaar in leven houden blijft een vermogen kosten, dat het TV en reclame geld oplevert ten spijtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, qua productie achter de schermen is er niet veel anders. Het format is deels anders maar de hele infrastructuur is gewoon 1 op 1 hetzelfde. Streams besteden ze uit, in Utopia hadden ze eigen streams, website wat veel vroeg. Het is zo goedkoop mogelijk gehouden.
Dat past goed bij de slappe worstjes!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef Frummelie het volgende:
Normaal gesproken wordt aardappelpuree behangerslijm met een mixer.. maar ja wat maakt het uit..
huhquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Sas weet niet dat er een aanbevolen dagelijkse hoeveelheid groente van 200 wordt geadviseerd.
Dacht dat iedereen dat wel zou weten.
NIet dus
Ik doe er veel spekjes in, geen worst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Gadverdamme!!! Ze krijgen saucijzen bij de andijviestamppot en die dingen bungelen in de tang.. zijn zo zacht als het maar zijn kan, heel licht van kleur, kapotte velletjes....... zo ranzig!!
Samequote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe er veel spekjes in, geen worst.
Nee echt niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
echt niet?
2 ons groenten 2 x fruit
Neehoor, je mag het een kutprogramma blijven vindenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht dat je op een forum je eigen mening mocht hebben? Nu moeten we positief zijn over zo'n kutprogramma, waar ik WEL naar kijk, omdat ik me graag erger aan dat volk
ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas vraagt of Janet ze al gecheckt heeft want ze zijn wel heel zacht nog. Volgens Janet zijn ze helemaal goed goed goed
Ergeren om het ergeren ja, zoals ik al zei: Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht dat je op een forum je eigen mening mocht hebben? Nu moeten we positief zijn over zo'n kutprogramma, waar ik WEL naar kijk, omdat ik me graag erger aan dat volk
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, je mag het een kutprogramma blijven vinden
Beide, met dan wel echte verse braadworst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
ik allebei, maar wel goed doorgebakken saucijzen, niet deze slappe hapquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alles moet maar positief en vooral deugen. Ik pas daar voor. Ik schrijf wat ik schrijf, en denk wat ik denk. Als ik dat niet meer mag kun je het COS maar beter sluiten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
Van een goeie slager...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beide, met dan wel echte verse braadworst.
De COS sluiten is inderdaad een plan B.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles moet maar positief en vooral deugen. Ik pas daar voor. Ik schrijf wat ik schrijf, en denk wat ik denk. Als ik dat niet meer mag kun je het COS maar beter sluiten.
Ja! Goed voor inspiratie, wist nog niet wat ik morgen zou etenquote:
Ik hou ook niet van slap... jakkie.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik allebei, maar wel goed doorgebakken saucijzen, niet deze slappe hap
Handig zo'n RLS, ik adviseer er ook nog spekjes bij.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! Goed voor inspiratie, wist nog niet wat ik morgen zou eten![]()
Het iig iets , zit er ook jus bij?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
Wat een verschrikkelijke worsten.. slappe hap.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tja ik wil best positieve dingen plaatsen, maar dan moeten ze daar in die loods ook eens een keer mee gaan werken, want iedere keer ALS we positief zijn gebeurt er weer iets dat alles teniet doet en kun je niet anders dan meegaan in hun negativiteit.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergeren om het ergeren ja, zoals ik al zei: Zeiken om het zeiken.
Het lukt jou ook vast wel om enige balans te vinden zodat het weer wat leuker wordt in de COS
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
Wat een verschrikkelijke worsten.. slappe hap.
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpotquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Daar was Isaac vanmiddag ook verbaasd over!
Het zag er niet eens heel onhandig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'makenquote:
Geen stamppot zonder spekjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'maken
neeeeeeeeeee ze is echt niet wijs!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.
Nee had ze dan op de bbq gegooid.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpot
Ik vond het ook een bijzondere keuze...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpot
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.
Ja dat hoort er echt inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'maken
Gewoon bakken in een pan of eventueel in een oven.. daar moet een lekker korstje omheenquote:
in haar camperquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.
Ze gebruikte die pot voor het eerst, bij de lunch nam ze het boekje er bij voor die beenham en toen kreeg ze nog op de kop van Wendy omdat ze iets niet goed deedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.
Hebben ze wel vaker.. vanmiddag hadden ze ook beenham dus dan kan dit ook.quote:
Ik zou het je niet kunnen zeggen...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg al kriebels als ik aan die camper denkquote:
Houdbare melk.....geen verse, zouden ze die ook zoveel willen drinken?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe heeft melk gekocht
Het is niet de bedoeling dat ze dat de hele dag doorpakken.
(denk dat ze bedoeld, wel scheutjes in de koffie, maar geen glazen wegdrinken)
Als dat maar goed gaat.
Ze heeft 6 pakken gekocht.
1 staat er nu in de koelkst
Maar toch weet ze alles beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze gebruikte die pot voor het eerst, bij de lunch nam ze het boekje er bij voor die beenham en toen kreeg ze nog op de kop van Wendy omdat ze iets niet goed deed
dus iemand mag het wel in de koffie doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe heeft melk gekocht
Het is niet de bedoeling dat ze dat de hele dag doorpakken.
(denk dat ze bedoeld, wel scheutjes in de koffie, maar geen glazen wegdrinken)
Als dat maar goed gaat.
Ze heeft 6 pakken gekocht.
1 staat er nu in de koelkst
in een camper sta je ook op stroom aangesloten op een camping. Maar ik zie nu dat een slowcooker hetzelfde is als een crockpot, dat wist ik nietquote:
sommige mensen houden van houdbare melkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Houdbare melk.....geen verse, zouden ze die ook zoveel willen drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij was in beeld toen ze naar de bus ging (is een van de weinige dingen die ik me ervan herinner) en ik dacht nog 'trek je met dat busje nou de hele wereld rond'?? (oke hele wereld zal ze met dat ding niet halen denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg al kriebels als ik aan die camper denk
Ik denk dat het dan in een ochtend op isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus iemand mag het wel in de koffie doen
maar je mag het niet zo drinken
tjaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan in een ochtend op ishet zijn kinderen toch?
Dat vlees is vaak wel een probleem daar, gisteren hadden ze natuurlijk ook al slappe gehaktschnitzels.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon bakken in een pan of eventueel in een oven.. daar moet een lekker korstje omheen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen houden van houdbare melkmijn portie......fikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De buitenkant zag er al niet uit dus hoe zal de binnenkant zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
H
[..]
Hij was in beeld toen ze naar de bus ging (is een van de weinige dingen die ik me ervan herinner) en ik dacht nog 'trek je met dat busje nou de hele wereld rond'?? (oke hele wereld zal ze met dat ding niet halen denk ik
Owww ieuww ik niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen houden van houdbare melkDat heb ik alleen als ik pannenkoeken bak , en dat doe ik zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef mij maar karnemelk ipv melk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
¤3,19 voor 300 gram, het hoeft niet veel te zijn, maar het is wel erg lekker voor de smaakquote:
Zou ook kunnen dat ze er een beetje zuinig mee om gaan maar ben bang dat sommigen dat niet kunnen.quote:
hoeveel zakjes doe je er in voor 17 mensenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¤3,19 voor 300 gram, het hoeft niet veel te zijn, maar het is wel erg lekker voor de smaak
Sowieso melk, dat is voor kalfjes en baby'squote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Alles met elektrische apparaten en haar koop ik liever nieuwquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef schizolientje het volgende:
Zoe schuift t weg vind het niet lekker denk ik, te gezond. Ff opbakken in een koekepan is ook lekker
1 is meer dan genoegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel zakjes doe je er in voor 17 mensen
zou het????? zo is Zoë toch niet.... nehhhh.....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
niet duizelig worden Isaac als je naar voren kijkt, volgens mij doet ze het erom
Van dacht je van die varkenshaasjes vorige week.. dat vlees werd ook weer verkracht door Janet en liet er ook weer één valken op de grond.. hup gewoon zonder te kijken weer de pan inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vlees is vaak wel een probleem daar, gisteren hadden ze natuurlijk ook al slappe gehaktschnitzels.
Ik heb gelezen dat je zelf makkelijk een föhn kan repareren, maar ik bedank en koop wel een nieuwe.quote:
Dat laatste gebeurt in restaurants ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van dacht je van die varkenshaasjes vorige week.. dat vlees werd ook weer verkracht door Janet en liet er ook weer één valken op de grond.. hup gewoon zonder te kijken weer de pan in
nee joh als je die wenkbrauwen ziet lig je al in een deuk...dat de rest weg valt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
niet duizelig worden Isaac als je naar voren kijkt, volgens mij doet ze het erom
Dat dacht ik wel te begrijpen, maar pin me er zeker niet op vastquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus iemand mag het wel in de koffie doen
maar je mag het niet zo drinken
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snookiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee joh als je die wenkbrauwen ziet lig je al in een deuk...dat de rest weg valt.
Bij de slager ook.. maar dan zien we het niet en nu welquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snooki
Iddquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snooki
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef spapaars het volgende:
Hij moest even wachten, maar dat wachten is beloond, Erik mag het bord van een ander leegeten.
Over broden zijn ook leuke verhalenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij de slager ook.. maar dan zien we het niet en nu wel
Dat had ik gisteren bijna gedaanquote:
Dat is ook zo..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over broden zijn ook leuke verhalen![]()
Eik niet nadenken, want dan eet je echt nergens meer wat
Ik ben benieuwd wat er met de föhn gebeurd nadat Erik hem onder handen heeft genomen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
Erik kan een Loods Repair Cafe starten
Nu weer brillen aan het fiksen
die was hij vorige week ook al aan het maken dus zo goed kan hij het nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
Erik kan een Loods Repair Cafe starten
Nu weer brillen aan het fiksen
Ja, dacht dat het over zou zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Eunie probeert weer reacties los te peuteren
Er is niets veranderd behalve dan dat ze gisteren nasty over hem sprak en nu weer zit uit te dagenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het over zou zijn.
Maar dit gewoon wachten tot ze het weer niet meer houdt en op zijn schoot beland
Mory is net als ik steenbokquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben er weg gegaan.
Zit nu maar bij Jappie en Zoe.
Horoscoopboek heeft Jappie
Ja vreemd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is niets veranderd behalve dan dat ze gisteren nasty over hem sprak en nu weer zit uit te dagen
aan het gieren te horen zat de zender bij haar linker eierstokquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
Eunie:'Je wil niet weten waar mijn zender was'
Jezus meid ,.. bij je tetten of je doos is echt niet zo spannend
Het is wat onduidelijk nogquote:
ze wil geen seks op beeld, ze wil kwaliteit en dat kan daar nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja vreemd.
Wss met Mirthe te maken die haar aansprak en heeft ze even zo gesproken.
Kan het anders niet rijmen
Dat uitdagen vind ik echt ranzig , vooral omdat ze het iedere keer op haar kinderen gooit en hem vervolgens weer zit op te geilen met haar doorzichtige spelletjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja vreemd.
Wss met Mirthe te maken die haar aansprak en heeft ze even zo gesproken.
Kan het anders niet rijmen
Goed punt wel, dat zal het meer zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil geen seks op beeld, ze wil kwaliteit en dat kan daar niet
JW vindt het allemaal best en ik denk dat dát haar dwars zit, hij zeurt er niet verder over, dus gaat ze hem nu weer uitdagen om die aandacht toch weer te krijgen
Ik was overgestaptquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wrom zitten jullie bij Morrie, nu krijg ik geen bevestiging
Ik vond het ook mooi dat ie haar liet liggen toen ze vroeg of hij haar wou dragen, mooi niet dusquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goed punt wel, dat zal het meer zijn.
Hij reageerde net over de opmerkingen over haar mic tussen haar tetten ook koeltjes
Ja die was echt heel leuk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond het ook mooi dat ie haar liet liggen toen ze vroeg of hij haar wou dragen, mooi niet dus
Omdat ik er simpelweg niet meer naar kan kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik trek die 2 niet zo langquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lollie zuigen in de mic én Eunice? Sorry, maar dat hoesten van Moraima kan ik wel (nou ja.. beter) verdragenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag ze weg, ik vind het ook vervelendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:34 schreef pingu66 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat gezeur van Morrie over wel of niet lopen. En wel of geen zin hebben.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:35 schreef Sestra666 het volgende:
ow krijgen we weer een filmavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En leuker : allemaal horrors volgens mij, leuk voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |