Zo te zien barsten ze nog van het geld en spullen, en 17 mensen voor 4 maanden gezelligheidquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu maar zien of ze weer een verdien opdracht krijgen voor de daarop volgende dagen
Denk als ze met 15 bewoners zitten pas echt de eindsprint ingezet gaat worden voor de huidige deelnemers.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo te zien barsten ze nog van het geld en spullen, en 17 mensen voor 4 maanden gezelligheid![]()
Het lijkt er op dat deze minimale bezetting nodig is om De Show kijkbaar te houden
Wishful thinking maar zou wel leuk zijn..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verlenging met nieuwe inwoners die een jaar blijven zitten. Oud deelnemers die er dan nog zitten maken kans op de pot. Weet dat ze in Utopia ook al wisten dat ze zouden verlengen, een paar dagen later werd het pas officieel. Dus even afwachten. Vorig jaar rond 18 mei werd het programma aangekondigd in de media en dat is ook al weer bijna...
Wishful thinking niet, maar gewoon een mogelijkheid. Het programma draait goed, ook op het nieuwe uitzendtijdstip en zelfs ietsje beter dus niets staat ze in de weg om te verlengen. Denk dat het zelfs populairder is dan Big Brother.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wishful thinking maar zou wel leuk zijn..
Ze gaan nooit een beschamend BB-Show scenario doen.. wekenlang een paar dooie laatste "Finalisten" zwijgzaam en uitgeluld laten zwalken in een veel te grote ruimtequote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk als ze met 15 bewoners zitten pas echt de eindsprint ingezet gaat worden voor de huidige deelnemers.
Ik ben benieuwd... ik zou het best gaaf vinden alhoewel een jaar best lang is... en ze moeten iets aan die opdrachten veranderen want dat gaat nergens over...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wishful thinking niet, maar gewoon een mogelijkheid. Het programma draait goed, ook op het nieuwe uitzendtijdstip en zelfs ietsje beter dus niets staat ze in de weg om te verlengen. Denk dat het zelfs populairder is dan Big Brother.
Dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... ik zou het best gaaf vinden alhoewel een jaar best lang is... en ze moeten iets aan die opdrachten veranderen want dat gaat nergens over...
Dat denk ik ook niet maar als ze gaan verlengen dan zou de mogelijkheid dus ook kunnen dat ze er nieuwe inwoners in zetten alvast zodat het naadloos over kan naar het nieuwe seizoen eind augustus. Een 'oud' winnaar wint dan de poet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan nooit een beschamend BB-Show scenario doen.. wekenlang een paar dooie laatste "Finalisten" zwijgzaam en uitgeluld laten zwalken in een veel te grote ruimte
Kan Zoe mooi make-uppenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:25 schreef schizolientje het volgende:
ja, de muis en het scherm zijn weer overgenomen door Isaac
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:28 schreef Puzzie het volgende:
Eliminatiepraat in de kas
Allemaal bang voor Jeff
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Bern vist even in zijn neus, volgens mij had hij beet en ging de hand naar de bank of kussen
Dat moet JdM dat wel willen bekostigen.. en zo als het nu gaat lijkt me dat twijfelachtigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet maar als ze gaan verlengen dan zou de mogelijkheid dus ook kunnen dat ze er nieuwe inwoners in zetten alvast zodat het naadloos over kan naar het nieuwe seizoen eind augustus. Een 'oud' winnaar wint dan de poet.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Bern vist even in zijn neus, volgens mij had hij beet en ging de hand naar de bank of kussen
Kost geen drol dit programmaatje. Utopia was ook zeer goedkoop om te produceren. Mensen hadden ze er toch al zitten. En als je de opdrachten ziet kun je zien dat er weinig budget is dus daar besparen ze al op.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet JdM dat wel willen bekostigen.. en zo als het nu gaat lijkt me dat twijfelachtig
Waarom Zoe geen massage verdient?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nee zeggen. Een massage hoef je toch niet te verdienen, waarom zou Zoë gaan massage verdienen dan. Ik vind dat ze haar best doet om het goed te doen allemaal valt mij echt niet tegen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In zo'n benauwde kas ook![]()
Loop dan even naar buiten
Dat kan nog flink tegenvallen, gezien de infrastructuur die komt kijken bij 24/7 een jaar lang een zooitje gasten in leven houden in een Loodsquote:
Dat hadden ze in Utopia ook, dus dat argument gaat mank...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan nog flink tegenvallen, gezien de infrastructuur die komt kijken bij 24/7 een jaar lang een zooitje gasten in leven houden in een Loods
En met het risico dat ze hun band met Erik afsnijden om gezamelijk te blijven stemmen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef Puzzie het volgende:
Ze durven Jeff Zelf niet op de stip zetten, dus ze willen het via Erik spelen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Het is zoals het is, en dat wordt besproken. Punt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Dat kostte ook best wel veel geld, 2 jaar lang.. maar die hadden ook 2000m2 meer buitenruimte , contact met jan en alleman van buiten, markten, handel, zelf geld verdienen en 2 koeienquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hadden ze in Utopia ook, dus dat argument gaat mank...
Een van de grootste verschillen is dat ze bij Utopia zelf geld binnen harkten, via de kleding, de frituur, de markten, later de tattoo en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hadden ze in Utopia ook, dus dat argument gaat mank...
Nee hoor, qua productie achter de schermen is er niet veel anders. Het format is deels anders maar de hele infrastructuur is gewoon 1 op 1 hetzelfde. Streams besteden ze uit, in Utopia hadden ze eigen streams, website wat veel vroeg. Het is zo goedkoop mogelijk gehouden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kostte ook best wel veel geld, 2 jaar lang.. maar die hadden ook 2000m2 meer buitenruimte , contact met jan en alleman van buiten, markten, handel, zelf geld verdienen en 2 koeien![]()
Jou Vergelijking met UTO stort geheel in
Hahhaha en alles onder water met gevaar op eletrocutie ....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
Weer een leuke grap voor Isaac.
Trek de slang van de pomp naar het zwembad los, en het zwembad wordt leeggepompt.
[ afbeelding ]
Die kosten voor TALPA vallen wel mee, van die uitstaande miljoen is al een ton in mindering gebracht.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een van de grootste verschillen is dat ze bij Utopia zelf geld binnen harkten, via de kleding, de frituur, de markten, later de tattoo en ga zo maar door.
In EJVJL 'verdienen' ze geld met opdrachten, die door Talpa betaald worden. Ze betalen dus hun levensonderhoud.
De hele boekhouding in Utopia was volgens mij een wassen neus, 'achter' hield alles bij en regelde verzending en noem het maar op.
Waar ik bij EJVJL niets over hoor is of ze een borg hebben moeten betalen zoals in Utopia wel het geval was (naar draagkracht en deze verviel als ze er zelf uitstapten).
en natuurlijk: het publiek, de kijkers en streamers hebben nu geen directe invloed op eliminaties, geen nieuwe bewoners zodat het meer rouleerde en nu (voor zover wij weten) geen nieuws van buiten.
vind ik dan he.....r
Die backup om vanaf 40 mensen tot 17 nu een jaar in leven houden blijft een vermogen kosten, dat het TV en reclame geld oplevert ten spijtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, qua productie achter de schermen is er niet veel anders. Het format is deels anders maar de hele infrastructuur is gewoon 1 op 1 hetzelfde. Streams besteden ze uit, in Utopia hadden ze eigen streams, website wat veel vroeg. Het is zo goedkoop mogelijk gehouden.
Dat past goed bij de slappe worstjes!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef Frummelie het volgende:
Normaal gesproken wordt aardappelpuree behangerslijm met een mixer.. maar ja wat maakt het uit..
huhquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Sas weet niet dat er een aanbevolen dagelijkse hoeveelheid groente van 200 wordt geadviseerd.
Dacht dat iedereen dat wel zou weten.
NIet dus
Ik doe er veel spekjes in, geen worst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Gadverdamme!!! Ze krijgen saucijzen bij de andijviestamppot en die dingen bungelen in de tang.. zijn zo zacht als het maar zijn kan, heel licht van kleur, kapotte velletjes....... zo ranzig!!
Samequote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe er veel spekjes in, geen worst.
Nee echt niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
echt niet?
2 ons groenten 2 x fruit
Neehoor, je mag het een kutprogramma blijven vindenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht dat je op een forum je eigen mening mocht hebben? Nu moeten we positief zijn over zo'n kutprogramma, waar ik WEL naar kijk, omdat ik me graag erger aan dat volk
ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas vraagt of Janet ze al gecheckt heeft want ze zijn wel heel zacht nog. Volgens Janet zijn ze helemaal goed goed goed
Ergeren om het ergeren ja, zoals ik al zei: Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht dat je op een forum je eigen mening mocht hebben? Nu moeten we positief zijn over zo'n kutprogramma, waar ik WEL naar kijk, omdat ik me graag erger aan dat volk
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, je mag het een kutprogramma blijven vinden
Beide, met dan wel echte verse braadworst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
ik allebei, maar wel goed doorgebakken saucijzen, niet deze slappe hapquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alles moet maar positief en vooral deugen. Ik pas daar voor. Ik schrijf wat ik schrijf, en denk wat ik denk. Als ik dat niet meer mag kun je het COS maar beter sluiten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
Van een goeie slager...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beide, met dan wel echte verse braadworst.
De COS sluiten is inderdaad een plan B.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles moet maar positief en vooral deugen. Ik pas daar voor. Ik schrijf wat ik schrijf, en denk wat ik denk. Als ik dat niet meer mag kun je het COS maar beter sluiten.
Ja! Goed voor inspiratie, wist nog niet wat ik morgen zou etenquote:
Ik hou ook niet van slap... jakkie.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik allebei, maar wel goed doorgebakken saucijzen, niet deze slappe hap
Handig zo'n RLS, ik adviseer er ook nog spekjes bij.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! Goed voor inspiratie, wist nog niet wat ik morgen zou eten![]()
Het iig iets , zit er ook jus bij?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
Wat een verschrikkelijke worsten.. slappe hap.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tja ik wil best positieve dingen plaatsen, maar dan moeten ze daar in die loods ook eens een keer mee gaan werken, want iedere keer ALS we positief zijn gebeurt er weer iets dat alles teniet doet en kun je niet anders dan meegaan in hun negativiteit.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergeren om het ergeren ja, zoals ik al zei: Zeiken om het zeiken.
Het lukt jou ook vast wel om enige balans te vinden zodat het weer wat leuker wordt in de COS
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
Wat een verschrikkelijke worsten.. slappe hap.
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |