Aah het managertje spelen is over ?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:49 schreef humpty het volgende:
Zoe is moe en wil graag een massage ...praat als een klein kind
Zo te zien heeft ze een postduif gestuurd of de pakjesboot van Sinterklaasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:05 schreef Hoempah het volgende:
@:Kakadylo je hebt het weer gehaald op de insta van Gerry
Dan is hij toch gek dat hij er in blijft zitten en al die andere ook?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:39 schreef Inka het volgende:
[..]
Jeffrey zijn opmerking: Ik ben de winnaar maar kan niet winnen, zou dat ook kunnen verwijzen naar de doorgestoken kaart winnaar Isaac?
grootspraak van den hartog meer nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is hij toch gek dat hij er in blijft zitten en al die andere ook?
Maar stel het is echt zo dat de winnaar bekend is in de loods dan snap ik echt niet wat ze daar nog doen. Meerdere vervelen zich en willen graag naar huis.quote:
zou dat bericht van mexx maar met korrel zout nemenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar stel het is echt zo dat de winnaar bekend is in de loods dan snap ik echt niet wat ze daar nog doen. Meerdere vervelen zich en willen graag naar huis.
Sjeffie's Reverse Logic blijft maar prima werken.. elke 2 tot 3 weken als een malle lopen brullen janken en skreewe dat 'ie al die Mongolen en Klootzakken zat is.. iedereen schrikt zich weer de pleuris en nomineert maar weer een andere sukkelquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is hij toch gek dat hij er in blijft zitten en al die andere ook?
Die snavel van een Mexx vertelt altijd halve verhalen waarbij ze ondertussen van alles insinueertquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou dat bericht van mexx maar met korrel zout nemen
O daar geloof ik ook niets vanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou dat bericht van mexx maar met korrel zout nemen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
Tjonge jonge... Zoe een massage door 2 man sterk, het leven is zwaaaaaar... als manager...
Ikkequote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Lekker genieten toch een massage en een muziekje erbij. Wie geniet daar nu niet van.
Alleen als je het echt verdient, ze hebben er geen van allen zin in maar offeren zich wel op..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Lekker genieten toch een massage en een muziekje erbij. Wie geniet daar nu niet van.
Nee NU nietquote:
Prima toch, ze worden niet gedwongen of ietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen als je het echt verdient, ze hebben er geen van allen zin in maar offeren zich wel op..
Ze kunnen ook nee zeggen. Een massage hoef je toch niet te verdienen, waarom zou Zoë gaan massage verdienen dan. Ik vind dat ze haar best doet om het goed te doen allemaal valt mij echt niet tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen als je het echt verdient, ze hebben er geen van allen zin in maar offeren zich wel op..
Zoe had ook kunnen zeggen, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima toch, ze worden niet gedwongen of iets
Ze valt mij ook niet tegen. Het lijkt erop dat ze het zo eerlijk mogelijk wil verdelen en niet een bepaald groepje een voorkeursbehandeling geeft. Dat ze advies en hulp vraagt is niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nee zeggen. Een massage hoef je toch niet te verdienen, waarom zou Zoë gaan massage verdienen dan. Ik vind dat ze haar best doet om het goed te doen allemaal valt mij echt niet tegen.
Ze vaart wel met de hulp van Wendy, wat doet Zoe zelf... en dan van dat verdienen moet je ruim zien... wat zijn jullie happerig...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nee zeggen. Een massage hoef je toch niet te verdienen, waarom zou Zoë gaan massage verdienen dan. Ik vind dat ze haar best doet om het goed te doen allemaal valt mij echt niet tegen.
Zo denk ik er ook over, ze wil het graag goed verdelen vraagt advies en is best leergierig. Volgens mij wel onzeker en bang om fouten te maken. Maar goed dat ze hulp vraagt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze valt mij ook niet tegen. Het lijkt erop dat ze het zo eerlijk mogelijk wil verdelen en niet een bepaald groepje een voorkeursbehandeling geeft. Dat ze advies en hulp vraagt is niks mis mee.
Eerst zuigen en dan zeggen dat mensen happen!!!!! Spuugzat ben ik het.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze vaart wel met de hulp van Wendy, wat doet Zoe zelf... en dan van dat verdienen moet je ruim zien... wat zijn jullie happerig...
De Stem...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:26 schreef Paul het volgende:
![]()
JAA / Voice-over Big Brother/Goudenkooi/utopia/Jaarvjleven overleden
Jullie zitten niet in de loods hequote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze vaart wel met de hulp van Wendy, wat doet Zoe zelf... en dan van dat verdienen moet je ruim zien... wat zijn jullie happerig...
Prima...👍quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Eerst zuigen en dan zeggen dat mensen happen!!!!! Spuugzat ben ik het.
Was hij tot voor kort ook de voice over bij een jaar van je leven? Er is nu een anderequote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:26 schreef Paul het volgende:
![]()
JAA / Voice-over Big Brother/Goudenkooi/utopia/Jaarvjleven overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |