quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:15 schreef Flow3r het volgende:
Toch tekenend hoe de hazen lopen bij de Febo en de rol van Isaac hierin. Montages/editing kan je maken of breken op TV en kunnen ze iemand of meerdere iemanden neerzetten zoals ze zelf graag wensen. Dat is niet alleen bij RLS's maar ook bij Expeditie Robinson en Temptation Island en andere reality series.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Maar dat weet je als je deelneemt aan een televisieprogramma dus laat staan reallife waarbij ze je 24/7 kunnen volgenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch tekenend hoe de hazen lopen bij de Febo en de rol van Isaac hierin. Montages/editing kan je maken of breken op TV en kunnen ze iemand of meerdere iemanden neerzetten zoals ze zelf graag wensen. Dat is niet alleen bij RLS's maar ook bij Expeditie Robinson en Temptation Island.
Isaac heeft in samenspraak met K5 een 'evenement' dus dan is de link en daarmee verklaring al snel gelegd natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat juist Bep als een speer ging en zelfs nog wel door wilde lopen en dat Ice niet meer kon
2 uur halfduistere close-ups is gezelliii toch? chips en bier erbijquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar nog steeds geen keuzes gemaakt omtrent de film. Lekker belangrijk voor ons ook want dat wordt weer 2 uur een soort van SL....
Nou.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
2 uur halfduistere close-ups is gezelliii toch? chips en bier erbij
Dan gooien ze er gewoon een soundlock op want alsof er ook maar iemand geïnteresseerd is in die streamsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zullen ze nooit een Nederlandse film mogen kiezen, omdat we dan mee kunnen luisteren.... met de films die ze tot nu toe hadden is het toch lastiger (denken ze misschien)
Die zit er al het hele seizoen. Blijkbaar zeer interessant.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
Er zit blijkbaar een dwangmatige Erik-Volger Achter de knoppen
Veilig, komt geen moer bijzonders uitquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit er al het hele seizoen. Blijkbaar zeer interessant.
Dat is die bekende zuil die de Febo meestal bij een opdracht gebruikt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
Een Doos met een Vraagteken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
Zal voor die IQ test zijn, die is volgens de agenda vandaag.
Ah.. ik dacht al een Geheim BlauweBernBlok ontdekt te hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is die bekende zuil die de Febo meestal bij een opdracht gebruikt.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kneus, over IQ gesproken...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop dat ie een permanent marker gebruikte ...
Bern: "Fuck a duck dat is dom!"
Die zat net met JW in de blauwe stoelenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Jeff nog nauwelijks gezien, script bespreking in 5 zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Slim beredeneerd. Puntje erbij.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
Die indruk kreeg ik gisteren alquote:
Goh Jasper zo intensief aan het trainen met boksen, zou hij dan toch de volgende eliminatie 'vrijwillig' willen gaan doen???quote:
categorien, is dat een vieze groente of zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
categorien, is dat een vieze groente of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
categorien, is dat een vieze groente of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je schrijft dus een IQ-test uit en vervolgens maak je een bord waarop 'categoriën' ipv 'categorieën'quote:
Wat @mootie zeiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je schrijft dus een IQ-test uit en vervolgens maak je een bord waarop 'categoriën' ipv 'categorieën'
Vast niet , het is nog niet voor iedereen te zien volgens mijquote:
De manager heeft belangrijkere dingen te doen : zoals op bed liggenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern gaat zo de IQ test doen, waar anderen aan het sporten zijn. Goed geregeld weer. Vooral de taak van de manager om er aandacht voor te vragen en mensen aan te moedigen ontbreekt weer eens. Wat een rotzooitje is het ook zo
Zou m'n kaarten sowieso niet prijsgeven voor zo'n evenementje ter tijdverdrijfquote:
Doet ie niet intelligent iigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
N
[..]
iemand heeft aandacht voor wat Bern doet
Je wilt dit sowieso nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
Je wilt bovendien ook niet afgaan want vervolgens krijg je het nog weken te horen
Ik zou ook ergens stilletjes in een hoekje gaan schilderen of lezen en mee luisterenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wilt dit sowieso niet
Want je wilt een ander niet wijzer maken
rotherrie terwijl ze weten dat Bern die quiz wil gaan doen. Vind ik dan toch wel weer een beetje sneu voor hem.quote:
Toen die hoepels binnenkwamen moesten de bewoners erachteraan om te vragen wat er nou eigenlijk aan de hand was. Ben je een geschikte manager dan neem je even heel kort maar duidelijk het woord zodat iedereen meteen kraakhelder ingelicht is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vooral de taak van de manager om er aandacht voor te vragen en mensen aan te moedigen mee te doen, ontbreekt weer eens. Wat een rotzooitje is het ook zo
Hoe slim de COSSERS zijn die ook meespelenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik gisteren al![]()
Naja leuk voor degene die zin hebben
Bern heeft 0 connectie met het grootste deel in de loodsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
rotherrie terwijl ze weten dat Bern die quiz wil gaan doen. Vind ik dan toch wel weer een beetje sneu voor hem.
Volgens mij komen alleen Eunice, Mirthe en Sasha
ja natuurlijk, want stel je voor dat ze hem daar zien en een baan als quizmaster aanbieden.....quote:
Dat deden alle vorige managers toch ook als er iets bijzonders aan de hand was..... lijkt me ook niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toen die hoepels binnenkwamen moesten de bewoners erachteraan om te vragen wat er nou eigenlijk aan de hand was. Ben je een geschikte manager dan neem je even heel kort maar duidelijk het woord zodat iedereen meteen kraakhelder ingelicht is.
De anderen zijn bang hun IQ te tonen aan de rest?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
rotherrie terwijl ze weten dat Bern die quiz wil gaan doen. Vind ik dan toch wel weer een beetje sneu voor hem.
Volgens mij komen alleen Eunice, Mirthe en Sasha
Die laat natuurlijk weer op zich wachten..... wat een rotwijf is het toch, voor haar is 1 iemand belangrijk en dat is ze zelfquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:11 schreef greysbones het volgende:
Bern moet op Eunice wachten
Want ze is nog niet klaar
In een eliminatie spel wil je anderen niet wijzer makenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De anderen zijn bang hun IQ te tonen aan de rest?
Bij een voetballer snij je de enkelbanden door maar bij Babbel overduidelijk de stembandenquote:
Zoe heeft het veel te druk met internet af te struinen naar weer een jurkje.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toen die hoepels binnenkwamen moesten de bewoners erachteraan om te vragen wat er nou eigenlijk aan de hand was. Ben je een geschikte manager dan neem je even heel kort maar duidelijk het woord zodat iedereen meteen kraakhelder ingelicht is.
ook denk ik, plus dat een aantal te dom is om de vragen te begrijpenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bern kan ook denken ik beginquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die laat natuurlijk weer op zich wachten..... wat een rotwijf is het toch, voor haar is 1 iemand belangrijk en dat is ze zelf
Dat dilemma gaat twee kanten uit.. je te stom laten zien op TV, of je te slim laten zien ivm Nominatiequote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is een gymleraarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:02 schreef mootie het volgende:
Hmm Bern kan categorieen niet spellen. Valt me regelmatig op dat zijn Nederlands echt belabberd is voor een leraar.
Dat kun je wel stellen jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern heeft 0 connectie met het grootste deel in de loods
Een geluidsdempertje zal een mooi cadeau zijn voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij een voetballer snij je de enkelbanden door maar bij Babbel overduidelijk de stembanden
Dat bedoelde ik er ook mee!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ook denk ik, plus dat een aantal te dom is om de vragen te begrijpen
Eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dilemma gaat twee kanten uit.. je te stom laten zien op TV, of je te slim laten zien ivm Nominatie
mooi excuusquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:18 schreef Puzzie het volgende:
Hwt gaat niet om de slimste zijn maar om zelfkennis
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Iemand als Zoe wil waarschijnlijk gelijk bonuspunten vanwege de 'dubbele puntjes' die ze linksboven bij haar naam zet
En volgende maand is ze manager waarmee wederom dichter bij de finalequote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Babette hangt ook bij iedereen om de nek, nu weer bij Imadiddin
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En volgende maand is ze manager waarmee wederom dichter bij de finale
En Wendy.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, Eunice, Erik, JW, Janet en Sasha doen mee
Ja, die gaat het wel redden tot aan de finale ben ik bangquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En volgende maand is ze manager waarmee wederom dichter bij de finale
Ik wilde het proberen maar ik kan er echt niet meer naar luisterenquote:
Dan mag Isaac niet meedoen want die kan enkel '300%' uitkramenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:19 schreef Puzzie het volgende:
Je mag je eigen loods inschatten
tussen de 50 en 150
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat ze bleef schilderen
Of misschien wil ze wel een stempeltje, net als op de kleuterschool?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wil waarschijnlijk gelijk bonuspunten vanwege de 'dubbele puntjes' die ze linksboven bij haar naam zet
Ehhhquote:
Neequote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die vraag had zelfs Manuela nog goed gehad
Zag haar op de foto die geplaatst werd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat ze bleef schilderen
Die zie ik toch aan tafel zitten op de foto?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy zit te schilderen op nummer
Met een zieknatte doos/ broekquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie verveelt zich de tyfus blijkbaar..
[ afbeelding ]
In principe klopt die 'vraag' niet eens want er staat geen haakje achterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh
Hij heeft de graag er niet eens bij staan ..![]()
Wat is de interval
Of wat zou het volgende getal zijn
Waar is de zelfbenoemde alles weten de man die beweert over het beste in te zijn Die Facking Den Hartogquote:
Hoe zou je die drie woorden weergeven in een diagramquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap er geen zak van in 10 sec
[ afbeelding ]
Die zit lekker in de kas te chillenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is de zelfbenoemde alles weten de man die beweert over het beste in te zijn Die Facking Den Hartog
Die broekjes van haar worden steeds korterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie verveelt zich de tyfus blijkbaar..
[ afbeelding ]
Die gaat net als andere slimmeriken hier niet aan mee doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is de zelfbenoemde alles weten de man die beweert over het beste in te zijn Die Facking Den Hartog
zal weer te - zijn voor den hartogquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frankrijk ligt in in Azië en ligt in Euopa?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zou je die drie woorden weergeven in een diagram
Antwoord B is goed
Ja ik zag hem net zittenquote:
Dacht dat je de voorbeeld vraag hadquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frankrijk ligt in in Azië en ligt in Euopa?
Lijkt mij Aquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zou je die drie woorden weergeven in een diagram
Antwoord B is goed
Die optie is er niet als antwoord.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
Frankrijk is een land
Azië een Europa continenten
Ze zijn net bezig en dan al een pauzequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Die optie is er niet als antwoord.
Frankrijk ligt in Europa.
Azie is een continent.
oh jee wat is er nu weer aan de hand?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven
Aldus ice
Was hij niet diegene die de spellen jatte en verborg? Dat waren algemene spullen voor alle deelnemers..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven
Aldus ice
Het gaat nergens heenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben die spelletjes tussen Bep en Marci ook wel zat
Bahquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat nergens heen
Babs denkt dat tiano aan brainpicking doet
Maar hij wil gewoon weten hoe hij haar in bed kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vreselijk jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind tiano een heel doorzichtig mannetje
Ik ben de meeste bewoners zat, steeds minder zin om te kijken, het is zo vreselijk saai en dezelfde gesprekken/ roddels tussen dezelfde mensen. Het leraar-praten van Bern, het gekir van Eunice, de eetstreams van Erik, het gezeur van ZOe en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben die spelletjes tussen Bep en Marci ook wel zat
Die overdreven Rrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:57 schreef humpty het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de slappe lach als Bern begint te praten
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 van 0800 tot 1500 uur staat online ....
Heb even snel gekeken maar 'dingetje' staat ertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Je vergeetquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:00 schreef humpty het volgende:
ko men we aan bij de vol gen de....te erg gewoon
Die vlieger gaat al een behoorlijk tijdje op ja want van het programma zelf moet je het al helemaal niet hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben de meeste bewoners zat, steeds minder zin om te kijken, het is zo vreselijk saai en dezelfde gesprekken/ roddels tussen dezelfde mensen. Het leraar-praten van Bern, het gekir van Eunice, de eetstreams van Erik, het gezeur van ZOe en ga zo maar door.
Ja hoor mirthequote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:04 schreef Puzzie het volgende:
Hiaat
Mirthe:' spreek je dat ook niet uit als Jihad?![]()
linkje?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:05 schreef Hoempah het volgende:
@:Kakadylo je hebt het weer gehaald op de insta van Gerry
OMG post hij daar ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:05 schreef Hoempah het volgende:
@:Kakadylo je hebt het weer gehaald op de insta van Gerry
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]Mijn hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die kakadylo is er maar druk mee met overal posten
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Conclusiequote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
![]()
Die kakadylo is er maar druk mee met overal posten
lolquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Conclusie
Hele lappen tekst en Gerry vind je leuk
Maar dit is toch saai😉quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:14 schreef humpty het volgende:
Ergens heb ik soms ook wel medelijden met Bern
Ik nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:14 schreef humpty het volgende:
Ergens heb ik soms ook wel medelijden met Bern
Hij het zelf ook niet bedacht ...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:17 schreef greysbones het volgende:
Dan hebben de pre frontale kwabben weer genoeg gewerkt zegt Bern
Say what
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
He gaat nu al fout en met 5 goed heb je al een iq van 180
Er wordt er 1 extra goedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze ze niet allemaal geod heeft ..
Maar het boeit hem niet hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij bleef schrijven, handje er over, valsspeler
Hij is redelijk in talen en goed in vals spelen😁quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:35 schreef chufi het volgende:
JW was zo slim om te verbeteren .. en zat het dichtst bij zn voorspelde IQ... knap hoor
Jeffrey zijn opmerking: Ik ben de winnaar maar kan niet winnen, zou dat ook kunnen verwijzen naar de doorgestoken kaart winnaar Isaac?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch tekenend hoe de hazen lopen bij de Febo en de rol van Isaac hierin. Montages/editing kan je maken of breken op TV en kunnen ze iemand of meerdere iemanden neerzetten zoals ze zelf graag wensen. Dat is niet alleen bij RLS's maar ook bij Expeditie Robinson en Temptation Island en andere reality series.
Geheime info.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:39 schreef Inka het volgende:
[..]
Jeffrey zijn opmerking: Ik ben de winnaar maar kan niet winnen, zou dat ook kunnen verwijzen naar de doorgestoken kaart winnaar Isaac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |