Janet toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het kwam niet uit eunice.. maar kwakte uit erik
ff stoppen ja, ik ben een beelddenkerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het kwam niet uit eunice.. maar kwakte uit erik
Al komt Janet in jarretels aangelopen dan kijk je er ook naar dus dat is geheel logischquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
heb niks met borsten maar mn ogen gaan steeds naar de zowiespleet
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou .. die douche scene van vanmorgen he ? ......
Veel plezier dan met wat ik zojuist zeiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ff stoppen ja, ik ben een beelddenker
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al komt Janet in jarretels aangelopen dan kijk je er ook naar dus dat is geheel logisch
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bedoel je saroma (van vroeger, nu dr oetker)???
Same herequote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ja maar mijn brein wil niet dat mijn ogen ernaar kijken
Meer hierquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ff stoppen ja, ik ben een beelddenker
Doet ze graag, toen ze met Bern en Sas die camera ging bestellen wilde ze eerst nog even wat liken zodat die filmpjes opgeslagen zijn en ze dan mensen naar boven kan roepen om ze te kijken. Is toch leuheuk?!quote:
Er gaat straks een wereld voor hun open als ze eenmaal weer op YT kunnenquote:
Gezel jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet ze graag, toen ze met Bern en Sas die camera ging bestellen wilde ze eerst nog even wat liken zodat die filmpjes opgeslagen zijn en ze dan mensen naar boven kan roepen om ze te kijken. Is toch leuheuk?!
Tekenend voor hoe Zoë is....... ze wil eigenlijk vandaag de hele dag slaaaaaaapennnnnnnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet ze graag, toen ze met Bern en Sas die camera ging bestellen wilde ze eerst nog even wat liken zodat die filmpjes opgeslagen zijn en ze dan mensen naar boven kan roepen om ze te kijken. Is toch leuheuk?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:15 schreef Flow3r het volgende:
Sjezus zeg gaan ze zelfs daar een verkeerd beeld van uitzenden?? Dit is toch wel heel opvallend wat de productie e.d. wil zeg...... Isaac de geweldenaar (nou wij hebben het wel anders gezien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marciano blijft maar drammen over die ene film die hij wil zienquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
marciano : we kunnen black dinge doen en 1 om te stemmen nog
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:15 schreef Flow3r het volgende:
Wij weten allemaal dat juist Bep als een speer ging en zelfs nog wel door wilde lopen en dat Ice niet meer konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |