Geen idee maar het is te weinigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
wat heeft janet bij elkaar geflanst in die glaasjes?
zo'n kant en klaar toetje uit een pakje ?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
geen idee.. denk het..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo'n kant en klaar toetje uit een pakje ?
Maar spreek haar niet aan op haar gedrag en fouten, dat wuift ze meteen wegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef Flow3r het volgende:
Wat zeikt Janet lang door als iemand een fout maakt
Het is gewoon typisch dat Erik er altijd als eerste bij is en als hij het op heeft ook weer als eerste een tweede portie opschept. Soms maakt dat niets uit omdat er genoeg over is maar heel vaak is dat niet zo en hebben anderen vaak geen kans om een tweede portie te nemen..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat zo erg is aan eten en of je nu als eerste of als laatste gaat, eten pakken moet je toch.
Bij zijn chili heeft ie dat eens mee besteld. Niet de laatste keer want toen was er ook te weinig geld voor.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh maar dat hebben ze volgens mij al eerder voor m'neer gekocht
oh ja en daarvoor toen de anderen cocktails hadden...... of zoiets?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij zijn chili heeft ie dat eens mee besteld. Niet de laatste keer want toen was er ook te weinig geld voor.
En genietende knipperende ogenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook geen dingetje te zien, volgens Lojanda zag je alleen zijn schouder, arm bewegen
Saroma? Of heette dat vroegerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo'n kant en klaar toetje uit een pakje ?
Nou .. die douche scene van vanmorgen he ? ......quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
Puddingquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
Van mij ook.. echt alleen maar irritatie bij haar.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat er amper eliminaties zijn want van mij mag ze er iedere keer eigenlijk wel op
Puddingpoes?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou .. die douche scene van vanmorgen he ? ......
Tuurlijk wel, nog langer op kantoor zitten. Hoorde haar ook al zeggen tegen anderen als ze geld over hadden, je mag mij wel wat doneren voor een mooi jurkje ofzoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:07 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë weet niet hoe snel ze de Jumbosite af moet sluiten en naar Zalando moet vliegen.......
ik hoor iets over een nieuwe stelling erin gooien voor Zalando.... zo maf zal ze toch niet zijn??
Preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever iemand die gefocust is op eten dan mensen die zo gefocust zijn op drank en peuken
Volgens mij heeft ze een nieuwe tactiek: gewoon overal in rap tempo JA JA JA op zeggen, zich omdraaien en het 'ineens' druk hebben met iets heel andersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar spreek haar niet aan op haar gedrag en fouten, dat wuift ze meteen weg
Puddingpuzzie?quote:
gniffelquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou .. die douche scene van vanmorgen he ? ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |