gaat ze nu wel voor 2 dagen zuip?quote:

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac tegen Bern: "Zohoo! Na 8 maanden! Jij in de keuken?!"
Bern: "Ja ja!"
Isaac: "Zohoo, hoe komt dat op eens? Na acht maanden!"
Bern: "Hoe komt dat opeens?"
Janet: "Ja ik zei al, als je volgende maand manager wil worden moet je wel onderaan af aan beginnen!"
Isaac: "Het is nooit te laat zeggen we wel eens, het is nooit te laat! Wel mooi dat ik dat nog mag meemaken dat jij in de keuken staat"
Bern: "Ja toch?"
Rupert: 'Goed zo Bern!"
Isaac: "Hij houdt de worstjes wel goed vast hoor, zooo!"
Jasper zingt: "Worstjes op m'n borstjes!"

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac tegen Bern: "Zohoo! Na 8 maanden! Jij in de keuken?!"
Bern: "Ja ja!"
Isaac: "Zohoo, hoe komt dat op eens? Na acht maanden!"
Bern: "Hoe komt dat opeens?"
Janet: "Ja ik zei al, als je volgende maand manager wil worden moet je wel van onderaf aan beginnen!"
Isaac: "Het is nooit te laat zeggen we wel eens, het is nooit te laat! Wel mooi dat ik dat nog mag meemaken dat jij in de keuken staat"
Bern: "Ja toch?"
Rupert: 'Goed zo Bern!"
Isaac: "Hij houdt de worstjes wel goed vast hoor, zooo!"
Jasper zingt: "Worstjes op m'n borstjes!"

Hij krijgt het nu niet zegt Wendy want is veel te duurquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh maar dat hebben ze volgens mij al eerder voor m'neer gekocht

Persoonlijk zie ik liever iemand die gefocust is op eten dan mensen die zo gefocust zijn op drank en peukenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:04 schreef Tascha071 het volgende:
Gister hadden ze het in de kas hier over dat Erik iid zho gefocust is op dat eten. Ik zou dat zhooo niet trekken

oh dan laat Zoë gewoon straks een kratje bier vervallen, daar is ze zo makkelijk inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij krijgt het nu niet zegt Wendy want is veel te duur

Ik snap ook niet wat zo erg is aan eten en of je nu als eerste of als laatste gaat, eten pakken moet je toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Gezeur om niks. Die broodjes zijn toch bedoeld om op te eten zou je denken

Dat wilde ik net gaan tikkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
Bern herhaalt vaak de vraag zodat ie extra tijd heeft om na te denken over een politiek wenselijk antwoord

Moe.. ja dat zal het vast zijn waarom ze niet meer kan rekenenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë aan het bestellen....... beter gezegd 'Wendy aan het bestellen'.... Zoë valt van de ene verbazing in de andere, kan 'ineens' niet meer rekenen omdat ze moe is!!!
Benieuwd wat ze straks weer gaat veranderen als er weer iemand anders bij haar zit

Er is ook geen dingetje te zien, volgens Lojanda zag je alleen zijn schouder, arm bewegenquote:

Het is dat er amper eliminaties zijn want van mij mag ze er iedere keer eigenlijk wel opquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
Als ik Jasper was had ik allang alles laten vallen en het Janet lekker zelf laten doen.. wat een commentaar heeft ze toch altijd.

Kan je leuk mee spelen hoor ,maar idd beter alleen kijken in dit gevalquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
heb niks met borsten maar mn ogen gaan steeds naar de zowiespleet

Waarschijnlijk niet.. de overige bewoners gaan ook allemaal meer drinkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:59 schreef chufi het volgende:
Houden ze bij drank bestellen ook al rekening met een geminderd aantal bewoners ?

Waarom zou hij ook dure drankjes krijgen.. zij moeten het ook doen met die goedkope Pit bier rotzooi.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh dan laat Zoë gewoon straks een kratje bier vervallen, daar is ze zo makkelijk in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |