Dat dilemma gaat twee kanten uit.. je te stom laten zien op TV, of je te slim laten zien ivm Nominatiequote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De anderen zijn bang hun IQ te tonen aan de rest?
Het is een gymleraarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:02 schreef mootie het volgende:
Hmm Bern kan categorieen niet spellen. Valt me regelmatig op dat zijn Nederlands echt belabberd is voor een leraar.
Dat kun je wel stellen jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern heeft 0 connectie met het grootste deel in de loods
Een geluidsdempertje zal een mooi cadeau zijn voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij een voetballer snij je de enkelbanden door maar bij Babbel overduidelijk de stembanden
Dat bedoelde ik er ook mee!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ook denk ik, plus dat een aantal te dom is om de vragen te begrijpen
Eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dilemma gaat twee kanten uit.. je te stom laten zien op TV, of je te slim laten zien ivm Nominatie
mooi excuusquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:18 schreef Puzzie het volgende:
Hwt gaat niet om de slimste zijn maar om zelfkennis
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Iemand als Zoe wil waarschijnlijk gelijk bonuspunten vanwege de 'dubbele puntjes' die ze linksboven bij haar naam zet
En volgende maand is ze manager waarmee wederom dichter bij de finalequote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Babette hangt ook bij iedereen om de nek, nu weer bij Imadiddin
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En volgende maand is ze manager waarmee wederom dichter bij de finale
En Wendy.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, Eunice, Erik, JW, Janet en Sasha doen mee
Ja, die gaat het wel redden tot aan de finale ben ik bangquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En volgende maand is ze manager waarmee wederom dichter bij de finale
Ik wilde het proberen maar ik kan er echt niet meer naar luisterenquote:
Dan mag Isaac niet meedoen want die kan enkel '300%' uitkramenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:19 schreef Puzzie het volgende:
Je mag je eigen loods inschatten
tussen de 50 en 150
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat ze bleef schilderen
Of misschien wil ze wel een stempeltje, net als op de kleuterschool?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wil waarschijnlijk gelijk bonuspunten vanwege de 'dubbele puntjes' die ze linksboven bij haar naam zet
Ehhhquote:
Neequote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die vraag had zelfs Manuela nog goed gehad
Zag haar op de foto die geplaatst werd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat ze bleef schilderen
Die zie ik toch aan tafel zitten op de foto?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy zit te schilderen op nummer
Met een zieknatte doos/ broekquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie verveelt zich de tyfus blijkbaar..
[ afbeelding ]
In principe klopt die 'vraag' niet eens want er staat geen haakje achterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh
Hij heeft de graag er niet eens bij staan ..![]()
Wat is de interval
Of wat zou het volgende getal zijn
Waar is de zelfbenoemde alles weten de man die beweert over het beste in te zijn Die Facking Den Hartogquote:
Hoe zou je die drie woorden weergeven in een diagramquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap er geen zak van in 10 sec
[ afbeelding ]
Die zit lekker in de kas te chillenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is de zelfbenoemde alles weten de man die beweert over het beste in te zijn Die Facking Den Hartog
Die broekjes van haar worden steeds korterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie verveelt zich de tyfus blijkbaar..
[ afbeelding ]
Die gaat net als andere slimmeriken hier niet aan mee doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is de zelfbenoemde alles weten de man die beweert over het beste in te zijn Die Facking Den Hartog
zal weer te - zijn voor den hartogquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frankrijk ligt in in Azië en ligt in Euopa?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zou je die drie woorden weergeven in een diagram
Antwoord B is goed
Ja ik zag hem net zittenquote:
Dacht dat je de voorbeeld vraag hadquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frankrijk ligt in in Azië en ligt in Euopa?
Lijkt mij Aquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zou je die drie woorden weergeven in een diagram
Antwoord B is goed
Die optie is er niet als antwoord.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
Frankrijk is een land
Azië een Europa continenten
Ze zijn net bezig en dan al een pauzequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Die optie is er niet als antwoord.
Frankrijk ligt in Europa.
Azie is een continent.
oh jee wat is er nu weer aan de hand?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven
Aldus ice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |