Was hij niet diegene die de spellen jatte en verborg? Dat waren algemene spullen voor alle deelnemers..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
Mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven
Aldus ice
Het gaat nergens heenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben die spelletjes tussen Bep en Marci ook wel zat
Bahquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat nergens heen
Babs denkt dat tiano aan brainpicking doet
Maar hij wil gewoon weten hoe hij haar in bed kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind tiano een heel doorzichtig mannetjequote:
Vreselijk jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind tiano een heel doorzichtig mannetje
Ik ben de meeste bewoners zat, steeds minder zin om te kijken, het is zo vreselijk saai en dezelfde gesprekken/ roddels tussen dezelfde mensen. Het leraar-praten van Bern, het gekir van Eunice, de eetstreams van Erik, het gezeur van ZOe en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben die spelletjes tussen Bep en Marci ook wel zat
Die overdreven Rrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:57 schreef humpty het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de slappe lach als Bern begint te praten
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 van 0800 tot 1500 uur staat online ....
Heb even snel gekeken maar 'dingetje' staat ertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Je vergeetquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:00 schreef humpty het volgende:
ko men we aan bij de vol gen de....te erg gewoon
Die vlieger gaat al een behoorlijk tijdje op ja want van het programma zelf moet je het al helemaal niet hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben de meeste bewoners zat, steeds minder zin om te kijken, het is zo vreselijk saai en dezelfde gesprekken/ roddels tussen dezelfde mensen. Het leraar-praten van Bern, het gekir van Eunice, de eetstreams van Erik, het gezeur van ZOe en ga zo maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |