Hahhaha en alles onder water met gevaar op eletrocutie ....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
Weer een leuke grap voor Isaac.
Trek de slang van de pomp naar het zwembad los, en het zwembad wordt leeggepompt.
[ afbeelding ]
Die kosten voor TALPA vallen wel mee, van die uitstaande miljoen is al een ton in mindering gebracht.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een van de grootste verschillen is dat ze bij Utopia zelf geld binnen harkten, via de kleding, de frituur, de markten, later de tattoo en ga zo maar door.
In EJVJL 'verdienen' ze geld met opdrachten, die door Talpa betaald worden. Ze betalen dus hun levensonderhoud.
De hele boekhouding in Utopia was volgens mij een wassen neus, 'achter' hield alles bij en regelde verzending en noem het maar op.
Waar ik bij EJVJL niets over hoor is of ze een borg hebben moeten betalen zoals in Utopia wel het geval was (naar draagkracht en deze verviel als ze er zelf uitstapten).
en natuurlijk: het publiek, de kijkers en streamers hebben nu geen directe invloed op eliminaties, geen nieuwe bewoners zodat het meer rouleerde en nu (voor zover wij weten) geen nieuws van buiten.
vind ik dan he.....r
Die backup om vanaf 40 mensen tot 17 nu een jaar in leven houden blijft een vermogen kosten, dat het TV en reclame geld oplevert ten spijtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, qua productie achter de schermen is er niet veel anders. Het format is deels anders maar de hele infrastructuur is gewoon 1 op 1 hetzelfde. Streams besteden ze uit, in Utopia hadden ze eigen streams, website wat veel vroeg. Het is zo goedkoop mogelijk gehouden.
Dat past goed bij de slappe worstjes!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:46 schreef Frummelie het volgende:
Normaal gesproken wordt aardappelpuree behangerslijm met een mixer.. maar ja wat maakt het uit..
huhquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Sas weet niet dat er een aanbevolen dagelijkse hoeveelheid groente van 200 wordt geadviseerd.
Dacht dat iedereen dat wel zou weten.
NIet dus
Ik doe er veel spekjes in, geen worst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Gadverdamme!!! Ze krijgen saucijzen bij de andijviestamppot en die dingen bungelen in de tang.. zijn zo zacht als het maar zijn kan, heel licht van kleur, kapotte velletjes....... zo ranzig!!
Samequote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe er veel spekjes in, geen worst.
Nee echt niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
echt niet?
2 ons groenten 2 x fruit
Neehoor, je mag het een kutprogramma blijven vindenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht dat je op een forum je eigen mening mocht hebben? Nu moeten we positief zijn over zo'n kutprogramma, waar ik WEL naar kijk, omdat ik me graag erger aan dat volk
ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas vraagt of Janet ze al gecheckt heeft want ze zijn wel heel zacht nog. Volgens Janet zijn ze helemaal goed goed goed
Ergeren om het ergeren ja, zoals ik al zei: Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Sestra666 het volgende:
ik dacht dat je op een forum je eigen mening mocht hebben? Nu moeten we positief zijn over zo'n kutprogramma, waar ik WEL naar kijk, omdat ik me graag erger aan dat volk
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, je mag het een kutprogramma blijven vinden
Beide, met dan wel echte verse braadworst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe er veel spekjes in, geen worst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |