Het gaat over informatie die ze allemaal hebben ontvangen, niet specifiek Jeff.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:04 schreef Teckeltje25 het volgende:
Ik denk dat het met Jeffrey te maken heeft,ook omdat hij nauwelijks in beeld is.
En omdat ze het specifiek over hem hadden.
5thencounter in JAA / [JAA COS #1671] Ophoepelen met die idiotenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
'Informatie die we allemaal hebben ontvangen'....blijkbaar info van achter.
Ja dat snap ik maar het ging erover hoe Jeff daarmee omging.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat over informatie die ze allemaal hebben ontvangen, niet specifiek Jeff.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
5thencounter in JAA / [JAA COS #1671] Ophoepelen met die idioten
Ligt er aan over welke informatie het gaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:06 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar het ging erover hoe Jeff daarmee omging.
Dat Jeff er slecht op zou gaan is een uitspraak van Bern, zou me niks verbazen als dat gewoon wishful thinking van 'm is..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat over informatie die ze allemaal hebben ontvangen, niet specifiek Jeff.
Misschien plakken ze er wel een extra maandje aan vastquote:
Verlenging met nieuwe inwoners die een jaar blijven zitten. Oud deelnemers die er dan nog zitten maken kans op de pot. Weet dat ze in Utopia ook al wisten dat ze zouden verlengen, een paar dagen later werd het pas officieel. Dus even afwachten. Vorig jaar rond 18 mei werd het programma aangekondigd in de media en dat is ook al weer bijna...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien plakken ze er wel een extra maandje aan vast
In dat geval zou ik gelijk vertrekkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verlenging met nieuwe inwoners die een jaar blijven zitten. Oud deelnemers maken kans op de pot.
Weet alleen dat hier in staat dat de productie ten alle tijden de spelregels kan aanpassen gedurende het programma, dus dat kun je breed invullen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel benieuwd naar de contracten die ze hebben moeten ondertekenen en hoeveel speling het programma daarin heeft
En toch blijven de aanmeldingen telkens maar binnenstromenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet alleen dat hier in staat dat de productie ten alle tijden de spelregels kan aanpassen gedurende het programma, dus dat kun je breed invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |