Dat dacht ik wel te begrijpen, maar pin me er zeker niet op vastquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus iemand mag het wel in de koffie doen
maar je mag het niet zo drinken
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snookiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee joh als je die wenkbrauwen ziet lig je al in een deuk...dat de rest weg valt.
Bij de slager ook.. maar dan zien we het niet en nu welquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snooki
Iddquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snooki
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef spapaars het volgende:
Hij moest even wachten, maar dat wachten is beloond, Erik mag het bord van een ander leegeten.
Over broden zijn ook leuke verhalenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij de slager ook.. maar dan zien we het niet en nu wel
Dat had ik gisteren bijna gedaanquote:
Dat is ook zo..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over broden zijn ook leuke verhalen![]()
Eik niet nadenken, want dan eet je echt nergens meer wat
Ik ben benieuwd wat er met de föhn gebeurd nadat Erik hem onder handen heeft genomen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
Erik kan een Loods Repair Cafe starten
Nu weer brillen aan het fiksen
die was hij vorige week ook al aan het maken dus zo goed kan hij het nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
Erik kan een Loods Repair Cafe starten
Nu weer brillen aan het fiksen
Ja, dacht dat het over zou zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Eunie probeert weer reacties los te peuteren
Er is niets veranderd behalve dan dat ze gisteren nasty over hem sprak en nu weer zit uit te dagenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het over zou zijn.
Maar dit gewoon wachten tot ze het weer niet meer houdt en op zijn schoot beland
Mory is net als ik steenbokquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben er weg gegaan.
Zit nu maar bij Jappie en Zoe.
Horoscoopboek heeft Jappie
Ja vreemd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is niets veranderd behalve dan dat ze gisteren nasty over hem sprak en nu weer zit uit te dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |