quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Daar was Isaac vanmiddag ook verbaasd over!
Het zag er niet eens heel onhandig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'makenquote:
Geen stamppot zonder spekjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'maken
neeeeeeeeeee ze is echt niet wijs!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.
Nee had ze dan op de bbq gegooid.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpot
Ik vond het ook een bijzondere keuze...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpot
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.
Ja dat hoort er echt inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'maken
Gewoon bakken in een pan of eventueel in een oven.. daar moet een lekker korstje omheenquote:
in haar camperquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.
Ze gebruikte die pot voor het eerst, bij de lunch nam ze het boekje er bij voor die beenham en toen kreeg ze nog op de kop van Wendy omdat ze iets niet goed deedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.
Hebben ze wel vaker.. vanmiddag hadden ze ook beenham dus dan kan dit ook.quote:
Ik zou het je niet kunnen zeggen...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg al kriebels als ik aan die camper denkquote:
Houdbare melk.....geen verse, zouden ze die ook zoveel willen drinken?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe heeft melk gekocht
Het is niet de bedoeling dat ze dat de hele dag doorpakken.
(denk dat ze bedoeld, wel scheutjes in de koffie, maar geen glazen wegdrinken)
Als dat maar goed gaat.
Ze heeft 6 pakken gekocht.
1 staat er nu in de koelkst
Maar toch weet ze alles beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze gebruikte die pot voor het eerst, bij de lunch nam ze het boekje er bij voor die beenham en toen kreeg ze nog op de kop van Wendy omdat ze iets niet goed deed
dus iemand mag het wel in de koffie doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe heeft melk gekocht
Het is niet de bedoeling dat ze dat de hele dag doorpakken.
(denk dat ze bedoeld, wel scheutjes in de koffie, maar geen glazen wegdrinken)
Als dat maar goed gaat.
Ze heeft 6 pakken gekocht.
1 staat er nu in de koelkst
in een camper sta je ook op stroom aangesloten op een camping. Maar ik zie nu dat een slowcooker hetzelfde is als een crockpot, dat wist ik nietquote:
sommige mensen houden van houdbare melkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Houdbare melk.....geen verse, zouden ze die ook zoveel willen drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij was in beeld toen ze naar de bus ging (is een van de weinige dingen die ik me ervan herinner) en ik dacht nog 'trek je met dat busje nou de hele wereld rond'?? (oke hele wereld zal ze met dat ding niet halen denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg al kriebels als ik aan die camper denk
Ik denk dat het dan in een ochtend op isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus iemand mag het wel in de koffie doen
maar je mag het niet zo drinken
tjaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan in een ochtend op ishet zijn kinderen toch?
Dat vlees is vaak wel een probleem daar, gisteren hadden ze natuurlijk ook al slappe gehaktschnitzels.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon bakken in een pan of eventueel in een oven.. daar moet een lekker korstje omheen
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen houden van houdbare melkmijn portie......fikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De buitenkant zag er al niet uit dus hoe zal de binnenkant zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
H
[..]
Hij was in beeld toen ze naar de bus ging (is een van de weinige dingen die ik me ervan herinner) en ik dacht nog 'trek je met dat busje nou de hele wereld rond'?? (oke hele wereld zal ze met dat ding niet halen denk ik
Owww ieuww ik niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen houden van houdbare melkDat heb ik alleen als ik pannenkoeken bak , en dat doe ik zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef mij maar karnemelk ipv melk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
¤3,19 voor 300 gram, het hoeft niet veel te zijn, maar het is wel erg lekker voor de smaakquote:
Zou ook kunnen dat ze er een beetje zuinig mee om gaan maar ben bang dat sommigen dat niet kunnen.quote:
hoeveel zakjes doe je er in voor 17 mensenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¤3,19 voor 300 gram, het hoeft niet veel te zijn, maar het is wel erg lekker voor de smaak
Sowieso melk, dat is voor kalfjes en baby'squote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Alles met elektrische apparaten en haar koop ik liever nieuwquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef schizolientje het volgende:
Zoe schuift t weg vind het niet lekker denk ik, te gezond. Ff opbakken in een koekepan is ook lekker
1 is meer dan genoegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel zakjes doe je er in voor 17 mensen
zou het????? zo is Zoë toch niet.... nehhhh.....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
niet duizelig worden Isaac als je naar voren kijkt, volgens mij doet ze het erom
Van dacht je van die varkenshaasjes vorige week.. dat vlees werd ook weer verkracht door Janet en liet er ook weer één valken op de grond.. hup gewoon zonder te kijken weer de pan inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vlees is vaak wel een probleem daar, gisteren hadden ze natuurlijk ook al slappe gehaktschnitzels.
Ik heb gelezen dat je zelf makkelijk een föhn kan repareren, maar ik bedank en koop wel een nieuwe.quote:
Dat laatste gebeurt in restaurants ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van dacht je van die varkenshaasjes vorige week.. dat vlees werd ook weer verkracht door Janet en liet er ook weer één valken op de grond.. hup gewoon zonder te kijken weer de pan in
nee joh als je die wenkbrauwen ziet lig je al in een deuk...dat de rest weg valt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
niet duizelig worden Isaac als je naar voren kijkt, volgens mij doet ze het erom
Dat dacht ik wel te begrijpen, maar pin me er zeker niet op vastquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus iemand mag het wel in de koffie doen
maar je mag het niet zo drinken
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snookiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee joh als je die wenkbrauwen ziet lig je al in een deuk...dat de rest weg valt.
Bij de slager ook.. maar dan zien we het niet en nu welquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snooki
Iddquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe heeft een karikatuur van zichzelf gemaakt , beetje een Snooki
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef spapaars het volgende:
Hij moest even wachten, maar dat wachten is beloond, Erik mag het bord van een ander leegeten.
Over broden zijn ook leuke verhalenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij de slager ook.. maar dan zien we het niet en nu wel
Dat had ik gisteren bijna gedaanquote:
Dat is ook zo..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over broden zijn ook leuke verhalen![]()
Eik niet nadenken, want dan eet je echt nergens meer wat
Ik ben benieuwd wat er met de föhn gebeurd nadat Erik hem onder handen heeft genomen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
Erik kan een Loods Repair Cafe starten
Nu weer brillen aan het fiksen
die was hij vorige week ook al aan het maken dus zo goed kan hij het nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
Erik kan een Loods Repair Cafe starten
Nu weer brillen aan het fiksen
Ja, dacht dat het over zou zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Eunie probeert weer reacties los te peuteren
Er is niets veranderd behalve dan dat ze gisteren nasty over hem sprak en nu weer zit uit te dagenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het over zou zijn.
Maar dit gewoon wachten tot ze het weer niet meer houdt en op zijn schoot beland
Mory is net als ik steenbokquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben er weg gegaan.
Zit nu maar bij Jappie en Zoe.
Horoscoopboek heeft Jappie
Ja vreemd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is niets veranderd behalve dan dat ze gisteren nasty over hem sprak en nu weer zit uit te dagen
aan het gieren te horen zat de zender bij haar linker eierstokquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
Eunie:'Je wil niet weten waar mijn zender was'
Jezus meid ,.. bij je tetten of je doos is echt niet zo spannend
Het is wat onduidelijk nogquote:
ze wil geen seks op beeld, ze wil kwaliteit en dat kan daar nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja vreemd.
Wss met Mirthe te maken die haar aansprak en heeft ze even zo gesproken.
Kan het anders niet rijmen
Dat uitdagen vind ik echt ranzig , vooral omdat ze het iedere keer op haar kinderen gooit en hem vervolgens weer zit op te geilen met haar doorzichtige spelletjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja vreemd.
Wss met Mirthe te maken die haar aansprak en heeft ze even zo gesproken.
Kan het anders niet rijmen
Goed punt wel, dat zal het meer zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil geen seks op beeld, ze wil kwaliteit en dat kan daar niet
JW vindt het allemaal best en ik denk dat dát haar dwars zit, hij zeurt er niet verder over, dus gaat ze hem nu weer uitdagen om die aandacht toch weer te krijgen
Ik was overgestaptquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wrom zitten jullie bij Morrie, nu krijg ik geen bevestiging
Ik vond het ook mooi dat ie haar liet liggen toen ze vroeg of hij haar wou dragen, mooi niet dusquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goed punt wel, dat zal het meer zijn.
Hij reageerde net over de opmerkingen over haar mic tussen haar tetten ook koeltjes
Ja die was echt heel leuk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond het ook mooi dat ie haar liet liggen toen ze vroeg of hij haar wou dragen, mooi niet dus
Omdat ik er simpelweg niet meer naar kan kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik trek die 2 niet zo langquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lollie zuigen in de mic én Eunice? Sorry, maar dat hoesten van Moraima kan ik wel (nou ja.. beter) verdragenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag ze weg, ik vind het ook vervelendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:34 schreef pingu66 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat gezeur van Morrie over wel of niet lopen. En wel of geen zin hebben.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:35 schreef Sestra666 het volgende:
ow krijgen we weer een filmavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En leuker : allemaal horrors volgens mij, leuk voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |