Ooh die gordelroos...ah maar dat was best zielig..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kreeg ze last van tijdens haar managersperiode
stilte voor de storm bij jefquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:45 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is stilletjes vandaag... zit op z'n gemak te eten in de hangstoel
Net was er een heel kort stukje te zien van Sacha en Bern die in de kas zaten en Sacha zei iets over Jeff ik weet niet precies meer hoe ze het zei maar het leek erover te gaan hoe Jeff met iets omging en toen vroeg Bern of ze de IQ test bedoelde en toen zei Sacha nee over die info die we allemaal gekregen hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:45 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is stilletjes vandaag... zit op z'n gemak te eten in de hangstoel
Ja dat kan zomaar... maar het valt echt op, hij is ook amper in beeld...quote:
Ooh dat heb ik helemaal niet gezien, geen idee waar het over gaat... wel vaag...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:52 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Net was er een heel kort stukje te zien van Sacha en Bern die in de kas zaten en Sacha zei iets over Jeff ik weet niet precies meer hoe ze het zei maar het leek erover te gaan hoe Jeff met iets omging en toen vroeg Bern of ze de IQ test bedoelde en toen zei Sacha nee over die info die we allemaal gekregen hebben.
Toen zei Bern waar we niet over mogen praten e weg was het beeld uit de kas.
Heeft nog iemand dat gehoord?
Yup..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:52 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Net was er een heel kort stukje te zien van Sacha en Bern die in de kas zaten en Sacha zei iets over Jeff ik weet niet precies meer hoe ze het zei maar het leek erover te gaan hoe Jeff met iets omging en toen vroeg Bern of ze de IQ test bedoelde en toen zei Sacha nee over die info die we allemaal gekregen hebben.
Toen zei Bern waar we niet over mogen praten e weg was het beeld uit de kas.
Heeft nog iemand dat gehoord?
De lol is er dus vanaf voor de rest van de weekquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Voor drie dagen aan boodschappen binnen gekomen
Toppertje...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup..
Filmpje: https://streamable.com/ggolir
'Informatie die we allemaal hebben ontvangen'....blijkbaar info van achter.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup..
Filmpje: https://streamable.com/ggolir
Misschien stopt het programma wel eerder, gewoon een wilde gok.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
'Informatie die we allemaal hebben ontvangen'....blijkbaar info van achter.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien stopt het programma wel eerder, gewoon een wilde gok.
Nu maar zien of ze weer een verdien opdracht krijgen voor de daarop volgende dagenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De lol is er dus vanaf voor de rest van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |