En gelijk heeft ze..Het is niet de grote Jefrey show....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:43 schreef xsaskiax het volgende:
aha de boodschappen boeit Zoë nu ineens niet meer, ze vindt dat ze iets goeds heeft neergezet......
Het draait nu dus alleen nog maar om Jeffrey die haar mee wil slepen in zijn oorlog......... oke dan....
als we weten dat je liever niet opentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:50 schreef Ebinas het volgende:
Tx! @:Greysbones
Af en toe krijg ik het spaansbenauwd daarvan.
Zal beter opletten om de laatste te voorkomen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:51 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
zoe is een ster in het verdraaien en herhalen van verhalen en maakt haar eigen waarheid ervan
Heel graagquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als we weten dat je liever niet opent
openen we wel voor je
Nee, zoek jij ze even?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gisteren was op stream te zien dat Wendy de boel aan heeft gepast...Heb je daar ook beelden van??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, zoek jij ze even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Zoe praat proepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Goed zo Bep "mss moet je die dingen tegen hem zeggen"
Vervolgens zegt ze dat niet over zich heen laat lopen
Zal ze de whiskey voor Jasper ook in gaan nemen/verbieden en het speciale drankje voor Bern???quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Netjes van Zoë dat ze alleen voor iedereen alcohol wil en niet voor een select groepje.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zal ze de whiskey voor Jasper ook in gaan nemen/verbieden en het speciale drankje voor Bern???
Dat was een deal met Babette en heeft hier niets mee te maken..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zal ze de whiskey voor Jasper ook in gaan nemen/verbieden en het speciale drankje voor Bern???
Bern drinkt amper dus dat lijkt me niet nodig. Dan zou ik inderdaad eerst Jeff zijn pils afnemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet verstandig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze praat er alleen met iedereen er over maar niet met jeff
Nee hoor, ze gaat 1 voor 1 de andere deelnemers langs om over jef te klagen terwijl ze zegt dat t haar eigenlijk niet boeit zoals ze zelf zegt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben benieuwd of ze met Jeffrey gaat praten.
jawel het ging daarnet om dat ze Jeffrey een alcoholist noemde en daarom de pils voor hem en 'zijn mensen' wilde volgens Zoë (die er altijd van meegedronken heeft en altijd als een van de eersten dronken was)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat was een deal met Babette en heeft hier niets mee te maken..
Bern drinkt toch die dure rivella ?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Bern drinkt amper dus dat lijkt me niet nodig. Dan zou ik inderdaad eerst Jeff zijn pils afnemen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:57 schreef xsaskiax het volgende:
whahahahahaha Zoë zit te klagen dat Jeffrey haar niet uit liet praten.......er was bij haar (in haar herhalingsstand) niet tussen te komen, ze luisterde echt voor geen meter!!!
Isaac weg en Zoë gelijk: wat kwam HIJ nou doen????
oeps tegenvaller voor Zoë, Isaac kwam weer terug, dus gelijk weer 'lief' tegen Isaac
and it goes on and on and onquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Maar Zoe zit er niet mee maar ze gaat maar door
Wat precies weet ik niet maar zoals met alles is hij daar ook zuinig mee. Met die barbecue heeft hij volgens mij 1 mix drankje gemaakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern drinkt toch die dure rivella ?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jawel het ging daarnet om dat ze Jeffrey een alcoholist noemde en daarom de pils voor hem en 'zijn mensen' wilde volgens Zoë (die er altijd van meegedronken heeft en altijd als een van de eersten dronken was)
Erik dacht ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern drinkt toch die dure rivella ?
Dan ligt ze zelf met isac liefst in bed, of gooit alles verrot!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jawel het ging daarnet om dat ze Jeffrey een alcoholist noemde en daarom de pils voor hem en 'zijn mensen' wilde volgens Zoë (die er altijd van meegedronken heeft en altijd als een van de eersten dronken was)
Maar ook verwende meisjes hebben soms gelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Witborst het volgende:
[..]
Dan ligt ze zelf met isac liefst in bed, of gooit alles verrot!
Is een verwend meisje!
Ze eet van 2 walletjes, en nu ze zich aansluit bij Sas en consorten heeft ze gelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook verwende meisjes hebben soms gelijk
en nacht..en ik denk nog 5 weken...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Zoe zit niet met die boodschappen
nee
de hele focking dag zit datal te zeuren
Het gaat er natuurlijk om of je het gewoon accepteert dat er geen bier is, of dat je doorslaat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
is vooral heel makkelijk om het daar op te gooienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:04 schreef Silves het volgende:
Weer over haar pestverleden...ze heeft zelf een pestgedrag tegen andere..
ja maar ze zit er niet mee hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:05 schreef schizolientje het volgende:
allememachies gaat het nu nog over Jeff??
En daar was vannacht jef pissed over, dat ze nooit luisterd en blijft herhalen, en met haar ogen draaien en ook alles verdraaien.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
Bep zegt best dingen die kloppen en goed bedoeld.
Maar ze blijft niet willen luisten
En sleept er weer van alles bij
Ja🥴quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:05 schreef schizolientje het volgende:
allememachies gaat het nu nog over Jeff??
Ze trekt anderen mee in haar jeff campagnequote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:07 schreef Ebinas het volgende:
Meid doe net als de anderen.
Laat hem tieren en reageer gewoon niet meer.
Klaar
Volgende take graag
We zijn zo terugquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:07 schreef Ebinas het volgende:
Klaar
Volgende take graag
Zoe liegt wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
Zoe liegt nu zo hard
dat zelfs de FEBO er genoeg van heeft
Of hem gewoon je stem geven en zien dat je mensen mee krijgtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:07 schreef Ebinas het volgende:
Klaar
Volgende take graag
Sasha kan trots op haar zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze trekt anderen mee in haar jeff campagne
lullen en lullen
wat dacht je van rateltante Zoequote:
Zo moet je idd het spel spelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hem gewoon je stem geven en zien dat je mensen mee krijgt
Grote kansquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef woxxel het volgende:
[..]
Daarom. Best veel onderbrekingen. Straks kaartenset mensen zeker
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hem gewoon je stem geven en zien dat je mensen mee krijgt
Het ging over Jeff....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dacht je van rateltante Zoe
die nu alles bij elkaar liegt
Ik hoop het zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Lijkt Babs het nu een beetje door te krijgen ?
Als ze goed zou opletten moet ze het toch doorhebben?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.
Maar iedere keer als ik dat een beetje ga denken gaat het weer de andere kant op
Een uur lang alquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Zoe ik krijg het gevoel of ik niet gehoord wordt
al wat langer, maar zoals ik denk is bep weer bang dat ze uiteindelijk Weer de schuld krijgt van haar kut acties...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Lijkt Babs het nu een beetje door te krijgen ?
Er zijn er niet veel die het voor Jeffrey opnemen daar...Zelfs Ice zat hem af te fakkelen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.
Het lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze goed zou opletten moet ze het toch doorhebben?
Babbel blijft ook maar meelullen..quote:
Het ergste hebben we waarschijnlijk niet gehoord want dan draaien ze de streams weg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord hoe hij tekeer kan gaan???
Verschil is dat Bep luistert naar wat Zoe zegt en Zoe niet naar wat bep zegtquote:
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo leesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.
Ja? Dus?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord hoe hij tekeer kan gaan???
Ja dat klopt wel. Zoë voert haar eigen gesprek.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verschil is dat Bep luistert naar wat Zoe zegt en Zoe niet naar wat bep zegt
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Zoë voert haar eigen gesprek.
Ja die blijft het maar voor hem opnemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo lees
Maar `Isaac lult hoe het hem uitkomt als hij straks met `Jeff praat dan fakkelt hij Zoë weer afquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel die het voor Jeffrey opnemen daar...Zelfs Ice zat hem af te fakkelen...
Valt mee hoor, gewoon goed luistern wat ze zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo lees
Deze keer had hij gelijk, ging erover dat Jeff boos wordt als er geen bier is...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar `Isaac lult hoe het hem uitkomt als hij straks met `Jeff praat dan fakkelt hij Zoë weer af
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:17 schreef spapaars het volgende:
Zou Jeffrey eens normaal reageren zonder die belachelijke woede uitbarstingen had je dit gesprek niet gehad.
Is ook helemaal niet nodig, zeker niet nu ze door hebben dat negeren het beste is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:17 schreef spapaars het volgende:
Zou Jeffrey eens normaal reageren zonder die belachelijke woede uitbarstingen had je dit gesprek niet gehad.
Nee denk het ook niet, het is hopen op een spel die dan `Zoë of `Sas wint die stemmen dan wel `Jeff naar huisquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo moet je idd het spel spelen.
Maar ik vraag me af of ze zo mensen meekrijgt.
Bep niet en Wendy is nu even bozig, maar gaat niet mee denk ik
Dit dusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:17 schreef spapaars het volgende:
Ik hoop niet mee, van mij hoeft hij niet naar huisquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, het is hopen op een spel die dan `Zoë of `Sas wint die stemmen dan wel `Jeff naar huis
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw, ze is jaloers omdat Wendy Babette en Jeffrey een paar avonden samen op kantoor hebben gezeten zonder haar
Ja ze verzint er van alles bij. Ook over maanden geleden en dergelijke.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft het al eerder aangegeven
verzint ze nu een heel verhaal???
Hopelijk een breuk tussen BZW en de bro'squote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk binnenkort ook een breuk tussen Zoe en Bep en wen
Oh dat is het iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw, ze is jaloers omdat Wendy Babette en Jeffrey een paar avonden samen op kantoor hebben gezeten zonder haar
Dan is de show gelukt om zooi aan de andere kant te krijgen..gezellig voor zooi met Erik en Jw en Janet ect, waar ze een hekel aan heeft..ik hoop van harte dat dan ook haar zogenaamde echte vrienden haar links laten liggen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk binnenkort ook een breuk tussen Zoe en Bep en wen
Dat. Rancuneus is haar middle name...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Die gaat er sowieso komenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk een breuk tussen BZW en de bro's
Ze heeft zich al die tijd enorm van binnen op zitten vreten.quote:
Zij ze dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Maar met veel mayoquote:
en echte een drukke maand als managerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft zich al die tijd enorm van binnen op zitten vreten.
Ze zat maar te kluiven aan die nagels.
Dat sloopt
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef xsaskiax het volgende:
Tja als ik denk aan alle keren dat Jeffrey het voor Zoë heeft opgenomen.... alle gesprekken die Jeffrey en Zoë hebben gehad waarin ze hem gelijk gaf, waarin ze rustig en leuk aan het praten waren..... die is ze allemaal 'vergeten' en nu is ze bang voor hem, dat heeft ze heel lang verzwegen...... maar ook Mirthe en Eunice zijn bang voor hem hoorrrrrrrr.......
Ach ja, zo blijft Zoë het keer op keer (bijna zin voor zin) over een andere boeg gooien, alles om haar doel 'eliminatie van Jeffrey' te bereiken....
Deze maand manager (dankzij geslijm - ook bij Jeffrey - van haar), kan ze niet geëlimineerd worden, ze voelt zich al weken 'manager' en gedroeg zich er ook naar..... ze hebben haar laten gaan en zelfs (helaas) gestimuleerd... dit is het resultaat, ze hebben een monster gecreëerd!!
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef xsaskiax het volgende:
Tja als ik denk aan alle keren dat Jeffrey het voor Zoë heeft opgenomen.... alle gesprekken die Jeffrey en Zoë hebben gehad waarin ze hem gelijk gaf, waarin ze rustig en leuk aan het praten waren..... die is ze allemaal 'vergeten' en nu is ze bang voor hem, dat heeft ze heel lang verzwegen...... maar ook Mirthe en Eunice zijn bang voor hem hoorrrrrrrr.......
Ach ja, zo blijft Zoë het keer op keer (bijna zin voor zin) over een andere boeg gooien, alles om haar doel 'eliminatie van Jeffrey' te bereiken....
Deze maand manager (dankzij geslijm - ook bij Jeffrey - van haar), kan ze niet geëlimineerd worden, ze voelt zich al weken 'manager' en gedroeg zich er ook naar..... ze hebben haar laten gaan en zelfs (helaas) gestimuleerd... dit is het resultaat, ze hebben een monster gecreëerd!!
Ook haar maand er idd nog bij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
en echte een drukke maand als manager
en nu zoe die constant hulp nodig heeft of ellenlange liegsessies houdt
Wendy lijkt in de war door dit hele gebeuren. Ze heeft gisteren goed willen doen om Zoë te helpen bij het bestellen van de boodschappen (volgens mij realiseerde ze zich niet dat zoveel anderen zich er ook mee bemoeiden) en nu dit hele gedoe, het 'zielige' van Zoë.... ze is een moeder!quote:
Even op wijzig klikkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik zal het al,ik snap niet hoe ik dat moet verbeteren☺️
-knip-`niet doenquote:
Fijne avond 👋quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga wat doen , ik lees zo nu en dan wel ff mobiel of er nog iets gaat gebeuren vandaag
Naast quote staat wijzigen daar op klikken dan kan je je bericht aanpassen en dan opnieuw op invoeren klikkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik zal het al,ik snap niet hoe ik dat moet verbeteren☺️
Steeds meer mensen die de streams volgen krijgen Zoë in de gaten..... dus onderaan is de juiste plek voor haarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef Silves het volgende:
Maar oke, we zijn hier op fok bijna eensgezind wat betreft zooi, ik zie op de andere sites ook![]()
helemaal onderaan staat ze.
Hooguit nog wat liedjes zingen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga wat doen , ik lees zo nu en dan wel ff mobiel of er nog iets gaat gebeuren vandaag
en dan valt hij nog afquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef Silves het volgende:
Ben ook blij dat de eikel erik toe heeft gegeven dat hij 2x zoveel eet als thuis, zijn ogen gaan alle kanten op, wie laat wat staan, wie geeft mij zijn portie..de hebberd.![]()
![]()
Omdat hij thuis zoveel van die repen eet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan valt hij nog af
ik snap er de ballen van
Hij gaf vanmiddag toe dat hij nu natuurlijk véél minder suiker binnenkrijgt.... misschien daardoor?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan valt hij nog af
ik snap er de ballen van
Hij denkt aan een lintwormquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan valt hij nog af
ik snap er de ballen van
Ja maar gezien het tempo waarin die liedjes komen denk ik niet dat het vannacht ook door gaat.quote:
Marciano ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt er ook op dat Erik met de dag kaler wordt.
Wendy heeft zijn haar pas gekortwiekt, misschien valt het nu meer opquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt er ook op dat Erik met de dag kaler wordt.
En dan bij de laaste kauw, haar tong zo naar buiten komt..ja ik weet het maar ik ben daar erg gevoelig voor, andere zijn eetgewoontes en geluiden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
Wanneer leert Zoë eens om niet met haar bek open te eten en niet altijd NET als ze iets in haar waffel duwt te moeten praten???????? zo ontzettend onsmakelijk!
vreselijk!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:38 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan bij de laaste kauw, haar tong zo naar buiten komt..ja ik weet het maar ik ben daar erg gevoelig voor, andere zijn eetgewoontes en geluiden.
hoeveel suiker at hij in vredesnaamquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij gaf vanmiddag toe dat hij nu natuurlijk véél minder suiker binnenkrijgt.... misschien daardoor?
een aantal snickers per dag (weet het aantal niet meer, in ieder geval veel!)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel suiker at hij in vredesnaam
en veel colaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een aantal snickers per dag (weet het aantal niet meer, in ieder geval veel!)
Alleen leuk dan dat steeds meer mensen in de loods kotsen op Jeffrey...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Steeds meer mensen die de streams volgen krijgen Zoë in de gaten..... dus onderaan is de juiste plek voor haar
Met wie denk je dat de productie/regie/'achter'/FEBO het meeste rekening zal houden?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen leuk dan dat steeds meer mensen in de loods kotsen op Jeffrey...![]()
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar gezien het tempo waarin die liedjes komen denk ik niet dat het vannacht ook door gaat.
Zoe is altijd al tegen Jeff geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met wie denk je dat de productie/regie/'achter'/FEBO het meeste rekening zal houden?
Daar hadden ze het inderdaad over nadat JW zei het niet te snappen dat men daar meteen in paniek is wanneer er even niks is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij denkt aan een lintwormik denk hij is lang en dit is gewoon zijn bouw ..oja zijn lichaam snakt naar snickers zegt hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Sas was pissed op Jw en Erik, die mogen Jef best wel en gingen niet mee de vorige keer met de stem op jefke..er blijven er dus 4 overquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen leuk dan dat steeds meer mensen in de loods kotsen op Jeffrey...![]()
Was Sas vandaag weer eens boos ?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Sas was pissed op Jw en Erik, die mogen Jef best wel en gingen niet mee de vorige keer met de stem op jefke..er blijven er dus 4 over![]()
Wat dat betreft pakt Ice het "slimmer" aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is altijd al tegen Jeff geweest
hij moest haar niet
Met niemand..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met wie denk je dat de productie/regie/'achter'/FEBO het meeste rekening zal houden?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Met niemand..
Denk je nu echt dat ze zo'n scheldende narcistische alcoholist laten winnen??
Soms wel, alleen maarrrr..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook verwende meisjes hebben soms gelijk
Dat was uit tactische overweging (pionnetje aan hun kant)....Nu raken ze alsnog dit pionnetje kwijtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:50 schreef Witborst het volgende:
[..]
Soms wel, alleen maarrrr..
Als er maar wat bij haar in zit!
Het is ook zo dat ze dankzij Jef daar zit.
Ze zullen wel spijt hebben bij het programma nu hihihi
Dit zal vast genoeg knip en plak TV opleveren ..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:50 schreef Witborst het volgende:
[..]
Soms wel, alleen maarrrr..
Als er maar wat bij haar in zit!
Het is ook zo dat ze dankzij Jef daar zit.
Ze zullen wel spijt hebben bij het programma nu hihihi
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga maar is ff roken en een wit wijntje neem 😁
volgens mij heeft ze het nu voornamelijk over Babsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:02 schreef engine het volgende:
Wendy is dus ook steeds meer klaar met Jeff.
dat is wat zoe voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:03 schreef lojanda het volgende:
Wel leuke vriendinnen zijn Wendy en Zoë om zo over Babette te praten waar duivel Sasha bij zit.. over voor de bus gooien gesproken.
Volgens mij gaat dit gesprek vooral over Jeff.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze het nu voornamelijk over Babs
Dit kan mooi in de SCquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga maar is ff roken en een wit wijntje neem 😁
Ik was als klaar met Zoë en nu helemaal.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat zoe voor elkaar krijgt
andere keren doet ze het met babs over Wendy
Heel lief dit.quote:
Mooi zo hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:02 schreef engine het volgende:
Wendy is dus ook steeds meer klaar met Jeff.
Of juist slim..Groep Jeff gaat uit elkaar vallen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:22 schreef lojanda het volgende:
Snappen Wendy en Zoë u echt niet dat wat ze nu met Sasha delen over hun “vriendin” Babette en over hoe ze over Jeff denken dat dit niet bij de andere groep terechtkomt.. gegarandeerd dat dit daar terecht komt als dat de groep uit elkaar begint te vallen en dat de eerste barstjes zijn ontstaan.. heel slim van ze.. tjonge jonge hoe dom zijn ze
Bij het minste of geringste zijn zn oksels nat .... maar kan natuurlijk geurloos zijn of misschien houdt Myrthe van oermens geurenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef tonja het volgende:
Godverdomme!!! Ik zat op 2 te kijken en had het volume vol open
Ken het ook niet. Mensen denken maar dat iedereen 100 jaar muziek kent.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
gut Bern, ken je klassiekers
uit welk ei komt die gozer?!
En live versie is altijd moeilijker..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ken het ook niet. Mensen denken maar dat iedereen 100 jaar muziek kent.
Ik ook. Na dit jaar kan ik naar de kno artsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef tonja het volgende:
Godverdomme!!! Ik zat op 2 te kijken en had het volume vol open
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ook. Na dit jaar kan ik naar de kno arts
Zonder schaamte, vals, maar wat boeit hetquote:
Dus helemaal niks geen alarm gewicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef Silves het volgende:
Ben ook blij dat de eikel erik toe heeft gegeven dat hij 2x zoveel eet als thuis, zijn ogen gaan alle kanten op, wie laat wat staan, wie geeft mij zijn portie..de hebberd.![]()
![]()
bern deed het heel goed , kon geen toon houden maar boeien tochquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder schaamte, vals, maar wat boeit het
Verf geloof ikquote:
En die was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |