Hooguit nog wat liedjes zingen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga wat doen , ik lees zo nu en dan wel ff mobiel of er nog iets gaat gebeuren vandaag
en dan valt hij nog afquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef Silves het volgende:
Ben ook blij dat de eikel erik toe heeft gegeven dat hij 2x zoveel eet als thuis, zijn ogen gaan alle kanten op, wie laat wat staan, wie geeft mij zijn portie..de hebberd.![]()
![]()
Omdat hij thuis zoveel van die repen eet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan valt hij nog af
ik snap er de ballen van
Hij gaf vanmiddag toe dat hij nu natuurlijk véél minder suiker binnenkrijgt.... misschien daardoor?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan valt hij nog af
ik snap er de ballen van
Hij denkt aan een lintwormquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan valt hij nog af
ik snap er de ballen van
Ja maar gezien het tempo waarin die liedjes komen denk ik niet dat het vannacht ook door gaat.quote:
Marciano ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt er ook op dat Erik met de dag kaler wordt.
Wendy heeft zijn haar pas gekortwiekt, misschien valt het nu meer opquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt er ook op dat Erik met de dag kaler wordt.
En dan bij de laaste kauw, haar tong zo naar buiten komt..ja ik weet het maar ik ben daar erg gevoelig voor, andere zijn eetgewoontes en geluiden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
Wanneer leert Zoë eens om niet met haar bek open te eten en niet altijd NET als ze iets in haar waffel duwt te moeten praten???????? zo ontzettend onsmakelijk!
vreselijk!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:38 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan bij de laaste kauw, haar tong zo naar buiten komt..ja ik weet het maar ik ben daar erg gevoelig voor, andere zijn eetgewoontes en geluiden.
hoeveel suiker at hij in vredesnaamquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij gaf vanmiddag toe dat hij nu natuurlijk véél minder suiker binnenkrijgt.... misschien daardoor?
een aantal snickers per dag (weet het aantal niet meer, in ieder geval veel!)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel suiker at hij in vredesnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |