Dan is de show gelukt om zooi aan de andere kant te krijgen..gezellig voor zooi met Erik en Jw en Janet ect, waar ze een hekel aan heeft..ik hoop van harte dat dan ook haar zogenaamde echte vrienden haar links laten liggen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk binnenkort ook een breuk tussen Zoe en Bep en wen
Dat. Rancuneus is haar middle name...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw, ze is jaloers omdat Wendy Babette en Jeffrey een paar avonden samen op kantoor hebben gezeten zonder haar
Die gaat er sowieso komenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk een breuk tussen BZW en de bro's
Ze heeft zich al die tijd enorm van binnen op zitten vreten.quote:
Zij ze dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw, ze is jaloers omdat Wendy Babette en Jeffrey een paar avonden samen op kantoor hebben gezeten zonder haar
Maar met veel mayoquote:
en echte een drukke maand als managerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft zich al die tijd enorm van binnen op zitten vreten.
Ze zat maar te kluiven aan die nagels.
Dat sloopt
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef xsaskiax het volgende:
Tja als ik denk aan alle keren dat Jeffrey het voor Zoë heeft opgenomen.... alle gesprekken die Jeffrey en Zoë hebben gehad waarin ze hem gelijk gaf, waarin ze rustig en leuk aan het praten waren..... die is ze allemaal 'vergeten' en nu is ze bang voor hem, dat heeft ze heel lang verzwegen...... maar ook Mirthe en Eunice zijn bang voor hem hoorrrrrrrr.......
Ach ja, zo blijft Zoë het keer op keer (bijna zin voor zin) over een andere boeg gooien, alles om haar doel 'eliminatie van Jeffrey' te bereiken....
Deze maand manager (dankzij geslijm - ook bij Jeffrey - van haar), kan ze niet geëlimineerd worden, ze voelt zich al weken 'manager' en gedroeg zich er ook naar..... ze hebben haar laten gaan en zelfs (helaas) gestimuleerd... dit is het resultaat, ze hebben een monster gecreëerd!!
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef xsaskiax het volgende:
Tja als ik denk aan alle keren dat Jeffrey het voor Zoë heeft opgenomen.... alle gesprekken die Jeffrey en Zoë hebben gehad waarin ze hem gelijk gaf, waarin ze rustig en leuk aan het praten waren..... die is ze allemaal 'vergeten' en nu is ze bang voor hem, dat heeft ze heel lang verzwegen...... maar ook Mirthe en Eunice zijn bang voor hem hoorrrrrrrr.......
Ach ja, zo blijft Zoë het keer op keer (bijna zin voor zin) over een andere boeg gooien, alles om haar doel 'eliminatie van Jeffrey' te bereiken....
Deze maand manager (dankzij geslijm - ook bij Jeffrey - van haar), kan ze niet geëlimineerd worden, ze voelt zich al weken 'manager' en gedroeg zich er ook naar..... ze hebben haar laten gaan en zelfs (helaas) gestimuleerd... dit is het resultaat, ze hebben een monster gecreëerd!!
Ook haar maand er idd nog bij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
en echte een drukke maand als manager
en nu zoe die constant hulp nodig heeft of ellenlange liegsessies houdt
Wendy lijkt in de war door dit hele gebeuren. Ze heeft gisteren goed willen doen om Zoë te helpen bij het bestellen van de boodschappen (volgens mij realiseerde ze zich niet dat zoveel anderen zich er ook mee bemoeiden) en nu dit hele gedoe, het 'zielige' van Zoë.... ze is een moeder!quote:
Even op wijzig klikkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik zal het al,ik snap niet hoe ik dat moet verbeteren☺️
-knip-`niet doenquote:
Fijne avond 👋quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga wat doen , ik lees zo nu en dan wel ff mobiel of er nog iets gaat gebeuren vandaag
Naast quote staat wijzigen daar op klikken dan kan je je bericht aanpassen en dan opnieuw op invoeren klikkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik zal het al,ik snap niet hoe ik dat moet verbeteren☺️
Steeds meer mensen die de streams volgen krijgen Zoë in de gaten..... dus onderaan is de juiste plek voor haarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef Silves het volgende:
Maar oke, we zijn hier op fok bijna eensgezind wat betreft zooi, ik zie op de andere sites ook![]()
helemaal onderaan staat ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |