al wat langer, maar zoals ik denk is bep weer bang dat ze uiteindelijk Weer de schuld krijgt van haar kut acties...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Lijkt Babs het nu een beetje door te krijgen ?
Er zijn er niet veel die het voor Jeffrey opnemen daar...Zelfs Ice zat hem af te fakkelen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.
Het lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze goed zou opletten moet ze het toch doorhebben?
Babbel blijft ook maar meelullen..quote:
Het ergste hebben we waarschijnlijk niet gehoord want dan draaien ze de streams weg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord hoe hij tekeer kan gaan???
Verschil is dat Bep luistert naar wat Zoe zegt en Zoe niet naar wat bep zegtquote:
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo leesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.
Ja? Dus?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord hoe hij tekeer kan gaan???
Ja dat klopt wel. Zoë voert haar eigen gesprek.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verschil is dat Bep luistert naar wat Zoe zegt en Zoe niet naar wat bep zegt
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Zoë voert haar eigen gesprek.
Ja die blijft het maar voor hem opnemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo lees
Maar `Isaac lult hoe het hem uitkomt als hij straks met `Jeff praat dan fakkelt hij Zoë weer afquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel die het voor Jeffrey opnemen daar...Zelfs Ice zat hem af te fakkelen...
Valt mee hoor, gewoon goed luistern wat ze zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo lees
Deze keer had hij gelijk, ging erover dat Jeff boos wordt als er geen bier is...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar `Isaac lult hoe het hem uitkomt als hij straks met `Jeff praat dan fakkelt hij Zoë weer af
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:17 schreef spapaars het volgende:
Zou Jeffrey eens normaal reageren zonder die belachelijke woede uitbarstingen had je dit gesprek niet gehad.
Is ook helemaal niet nodig, zeker niet nu ze door hebben dat negeren het beste is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:17 schreef spapaars het volgende:
Zou Jeffrey eens normaal reageren zonder die belachelijke woede uitbarstingen had je dit gesprek niet gehad.
Nee denk het ook niet, het is hopen op een spel die dan `Zoë of `Sas wint die stemmen dan wel `Jeff naar huisquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo moet je idd het spel spelen.
Maar ik vraag me af of ze zo mensen meekrijgt.
Bep niet en Wendy is nu even bozig, maar gaat niet mee denk ik
Dit dusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:17 schreef spapaars het volgende:
Ik hoop niet mee, van mij hoeft hij niet naar huisquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, het is hopen op een spel die dan `Zoë of `Sas wint die stemmen dan wel `Jeff naar huis
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw, ze is jaloers omdat Wendy Babette en Jeffrey een paar avonden samen op kantoor hebben gezeten zonder haar
Ja ze verzint er van alles bij. Ook over maanden geleden en dergelijke.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft het al eerder aangegeven
verzint ze nu een heel verhaal???
Hopelijk een breuk tussen BZW en de bro'squote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk binnenkort ook een breuk tussen Zoe en Bep en wen
Oh dat is het iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef Limbus het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw, ze is jaloers omdat Wendy Babette en Jeffrey een paar avonden samen op kantoor hebben gezeten zonder haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |