Zoe liegt wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
Zoe liegt nu zo hard
dat zelfs de FEBO er genoeg van heeft
Of hem gewoon je stem geven en zien dat je mensen mee krijgtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:07 schreef Ebinas het volgende:
Meid doe net als de anderen.
Laat hem tieren en reageer gewoon niet meer.
Klaar
Volgende take graag
Sasha kan trots op haar zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze trekt anderen mee in haar jeff campagne
lullen en lullen
wat dacht je van rateltante Zoequote:
Zo moet je idd het spel spelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hem gewoon je stem geven en zien dat je mensen mee krijgt
Grote kansquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef woxxel het volgende:
[..]
Daarom. Best veel onderbrekingen. Straks kaartenset mensen zeker
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hem gewoon je stem geven en zien dat je mensen mee krijgt
Het ging over Jeff....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dacht je van rateltante Zoe
die nu alles bij elkaar liegt
Ik hoop het zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Lijkt Babs het nu een beetje door te krijgen ?
Als ze goed zou opletten moet ze het toch doorhebben?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.
Maar iedere keer als ik dat een beetje ga denken gaat het weer de andere kant op
Een uur lang alquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Zoe ik krijg het gevoel of ik niet gehoord wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |