al wat langer, maar zoals ik denk is bep weer bang dat ze uiteindelijk Weer de schuld krijgt van haar kut acties...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Lijkt Babs het nu een beetje door te krijgen ?
Er zijn er niet veel die het voor Jeffrey opnemen daar...Zelfs Ice zat hem af te fakkelen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.
Het lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze goed zou opletten moet ze het toch doorhebben?
Babbel blijft ook maar meelullen..quote:
Het ergste hebben we waarschijnlijk niet gehoord want dan draaien ze de streams weg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord hoe hij tekeer kan gaan???
Verschil is dat Bep luistert naar wat Zoe zegt en Zoe niet naar wat bep zegtquote:
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo leesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat steeds meer de goede kant op. Zoë is echt klaar met Jeff en zo lopen er nog wel meer rond daar.
Ja? Dus?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord hoe hij tekeer kan gaan???
Ja dat klopt wel. Zoë voert haar eigen gesprek.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verschil is dat Bep luistert naar wat Zoe zegt en Zoe niet naar wat bep zegt
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Zoë voert haar eigen gesprek.
Ja die blijft het maar voor hem opnemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar `Babette doet erg haar best om `Jeff goed te praten wat ik zo lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |