Mooi zo hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:02 schreef engine het volgende:
Wendy is dus ook steeds meer klaar met Jeff.
Of juist slim..Groep Jeff gaat uit elkaar vallen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:22 schreef lojanda het volgende:
Snappen Wendy en Zoë u echt niet dat wat ze nu met Sasha delen over hun “vriendin” Babette en over hoe ze over Jeff denken dat dit niet bij de andere groep terechtkomt.. gegarandeerd dat dit daar terecht komt als dat de groep uit elkaar begint te vallen en dat de eerste barstjes zijn ontstaan.. heel slim van ze.. tjonge jonge hoe dom zijn ze
Bij het minste of geringste zijn zn oksels nat .... maar kan natuurlijk geurloos zijn of misschien houdt Myrthe van oermens geurenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef tonja het volgende:
Godverdomme!!! Ik zat op 2 te kijken en had het volume vol open
Ken het ook niet. Mensen denken maar dat iedereen 100 jaar muziek kent.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
gut Bern, ken je klassiekers
uit welk ei komt die gozer?!
En live versie is altijd moeilijker..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ken het ook niet. Mensen denken maar dat iedereen 100 jaar muziek kent.
Ik ook. Na dit jaar kan ik naar de kno artsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef tonja het volgende:
Godverdomme!!! Ik zat op 2 te kijken en had het volume vol open
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ook. Na dit jaar kan ik naar de kno arts
Zonder schaamte, vals, maar wat boeit hetquote:
Dus helemaal niks geen alarm gewicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:31 schreef Silves het volgende:
Ben ook blij dat de eikel erik toe heeft gegeven dat hij 2x zoveel eet als thuis, zijn ogen gaan alle kanten op, wie laat wat staan, wie geeft mij zijn portie..de hebberd.![]()
![]()
bern deed het heel goed , kon geen toon houden maar boeien tochquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder schaamte, vals, maar wat boeit het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |