Dat was een deal met Babette en heeft hier niets mee te maken..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zal ze de whiskey voor Jasper ook in gaan nemen/verbieden en het speciale drankje voor Bern???
Bern drinkt amper dus dat lijkt me niet nodig. Dan zou ik inderdaad eerst Jeff zijn pils afnemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zal ze de whiskey voor Jasper ook in gaan nemen/verbieden en het speciale drankje voor Bern???
Lijkt mij ook niet verstandig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze praat er alleen met iedereen er over maar niet met jeff
Nee hoor, ze gaat 1 voor 1 de andere deelnemers langs om over jef te klagen terwijl ze zegt dat t haar eigenlijk niet boeit zoals ze zelf zegt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben benieuwd of ze met Jeffrey gaat praten.
jawel het ging daarnet om dat ze Jeffrey een alcoholist noemde en daarom de pils voor hem en 'zijn mensen' wilde volgens Zoë (die er altijd van meegedronken heeft en altijd als een van de eersten dronken was)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat was een deal met Babette en heeft hier niets mee te maken..
Bern drinkt toch die dure rivella ?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Bern drinkt amper dus dat lijkt me niet nodig. Dan zou ik inderdaad eerst Jeff zijn pils afnemen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:57 schreef xsaskiax het volgende:
whahahahahaha Zoë zit te klagen dat Jeffrey haar niet uit liet praten.......er was bij haar (in haar herhalingsstand) niet tussen te komen, ze luisterde echt voor geen meter!!!
Isaac weg en Zoë gelijk: wat kwam HIJ nou doen????
oeps tegenvaller voor Zoë, Isaac kwam weer terug, dus gelijk weer 'lief' tegen Isaac
and it goes on and on and onquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Maar Zoe zit er niet mee maar ze gaat maar door
Wat precies weet ik niet maar zoals met alles is hij daar ook zuinig mee. Met die barbecue heeft hij volgens mij 1 mix drankje gemaakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern drinkt toch die dure rivella ?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jawel het ging daarnet om dat ze Jeffrey een alcoholist noemde en daarom de pils voor hem en 'zijn mensen' wilde volgens Zoë (die er altijd van meegedronken heeft en altijd als een van de eersten dronken was)
Erik dacht ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern drinkt toch die dure rivella ?
Dan ligt ze zelf met isac liefst in bed, of gooit alles verrot!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jawel het ging daarnet om dat ze Jeffrey een alcoholist noemde en daarom de pils voor hem en 'zijn mensen' wilde volgens Zoë (die er altijd van meegedronken heeft en altijd als een van de eersten dronken was)
Maar ook verwende meisjes hebben soms gelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Witborst het volgende:
[..]
Dan ligt ze zelf met isac liefst in bed, of gooit alles verrot!
Is een verwend meisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |