Wim Hof zegt nee hoor,kan prima.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het water daar echt te koud voor gaat zijn
Jaques Herb?quote:
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela nietquote:
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela niet
Ik hoop toch niet dat dit kind manager wordt komende maand. De ergernissen die ik heb bij haar winnen het van het eventuele vermaak om de frustraties van haar medebewoners in die maand.
Wie gaat dan ook voor manager ?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.
Ik denk dat Babs het gaat worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook voor manager ?
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela niet
Ik hoop toch niet dat dit kind manager wordt komende maand. De ergernissen die ik heb bij haar winnen het van het eventuele vermaak om de frustraties van haar medebewoners in die maand.
Ze moeten allemaal en ze mogen niet zeggen dat ze geen stemmen willenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook voor manager ?
In de brief die Wendy voorlas stond dat ze niet mogen zeggen dat ze geen stemmen willen krijgen (of woorden van die strekking), ze moeten het serieus aanpakken stond er.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of niet
"Er zijn anderen die het beter kunnen dan ik"quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal en ze mogen niet zeggen dat ze geen stemmen willen
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Dan is Imi misschien ook nog wel een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs het gaat worden.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Er zijn anderen die het beter kunnen dan ik"
"Het lijkt me niet verstandig om in deze periode"
En zo kunnen die andere 9 idem bullshit excuses verzinnen
ik hoop het echt!quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan het zien.En Imi is zeker ook een kanshebber.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Dan is Imi misschien ook nog wel een mogelijkheid.
Ik denk het wel, ze is ook de enige die zich aangemeld heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.
Dat hoop ik ook niet dan is ze nog meer dan meer in beeldquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die meid wordt met de dag gestoorder.... ik houd m'n hart vast wat 'ons' nog te wachten staat.... die is echt geestelijk beperkt en zwaar oversekst (excuses aan iedereen die met een geestelijk beperkt iemand leeft, maar ik kan haar even niet anders omschrijven)quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zag straks het bed van Mirthe en vroeg aan Bern of hij die verlengstukken op bestelling maakt. Zoe uiteraard meteen roepen dat zij dat ook wil.
Zoe: "Ok, maar luister Rupert, effe focus op MIJ! Want jij kan dat toch niet. Kijk deze kast wil ik weg, want dat is onzin. Dan kan deze naar hier en dan kan ik hier een bed aan maken. Zullen we dat gaan maken?"
Rupert: "Uhm ...... Zo'n soort bed?"
Zoe: "Ja! Alleen dan aan deze kant"
Rupert: "Euhm ....."
Zoe: "Of is dat niet leuk Sasha, een tweepersoonsbed voor mij?"
Sasha: Jawel, een tweepersoonsbed voor iedereen is leuk, waarom gooi je niet een stelling op?"
Zoe: "Serieus, kom in mijn maand. Boxspring voor iedereen!"
-
Zoe: "Maar, ik ga dat denk ik doen Rupert, is toch leuk? Maar het is wel midden in de kamer"
Rupert: "Het is wel midden in de kamer, maar misschien kun je ruilen met Eunice"
Zoe: "Nee! Ik wil niet daar. En ik wil Isaac boven mij, dat vind ik fijn, gezellig. Vind ik leuk, als ik wakker wordt staat die man zo naast me is toch fijn"
Rupert: "Is toch leuk als je daar blij van wordt."
Zoe: "Is toch leuk? In z'n onderboek met z'n BBC dus ja ik vind dat wel top!"
Bern: "Oh my god, Zoe"
Sasha: "Zoe! Dat kan echt niet hoor!"
Rupert: "Okaay"
Zoe: "Is toch grappig!"
Bern: "Gaat dit de aflevering halen?"
"Ik ga stuk! Z'n vriendin lacht zich echt kapot joh!"
Rupert: "Ik hoop het"
Zoe: "Misschien heeft ze me wel ge-bericht, zegt ze van 'ey, lekker dat je m'n man effe bezighoudt' "
Sjongejongejonge
Ze mogen niet meer zeggen dat ze niet willen stond in de brief vandaag ze moesten allemaal een serieuze speech houdenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of niet
Iedereen is verkiesbaar behalve de voorgaande managers.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze is ook de enige die zich aangemeld heeft.
``
Hij heeft het Kim beloofdquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Dat dwangmatige met Moira lopen 24/7 sinds Sjeffies breakdown snap niet helemaal ..
Ze wil straks weer...in donker
Zeker.. dat gaat weer precies hetzelfde als de laatste "Ik wil graag Manager wordenMaar niet echt" en met een sjaggo kop weglopenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer zeggen dat ze niet willen stond in de brief vandaag ze moesten allemaal een serieuze speech houden
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zag straks het bed van Mirthe en vroeg aan Bern of hij die verlengstukken op bestelling maakt. Zoe uiteraard meteen roepen dat zij dat ook wil.
Zoe: "Ok, maar luister Rupert, effe focus op MIJ! Want jij kan dat toch niet. Kijk deze kast wil ik weg, want dat is onzin. Dan kan deze naar hier en dan kan ik hier een bed aan maken. Zullen we dat gaan maken?"
Rupert: "Uhm ...... Zo'n soort bed?"
Zoe: "Ja! Alleen dan aan deze kant"
Rupert: "Euhm ....."
Zoe: "Of is dat niet leuk Sasha, een tweepersoonsbed voor mij?"
Sasha: Jawel, een tweepersoonsbed voor iedereen is leuk, waarom gooi je niet een stelling op?"
Zoe: "Serieus, kom in mijn maand. Boxspring voor iedereen!"
-
Zoe: "Maar, ik ga dat denk ik doen Rupert, is toch leuk? Maar het is wel midden in de kamer"
Rupert: "Het is wel midden in de kamer, maar misschien kun je ruilen met Eunice"
Zoe: "Nee! Ik wil niet daar. En ik wil Isaac boven mij, dat vind ik fijn, gezellig. Vind ik leuk, als ik wakker wordt staat die man zo naast me is toch fijn"
Rupert: "Is toch leuk als je daar blij van wordt."
Zoe: "Is toch leuk? In z'n onderboek met z'n BBC dus ja ik vind dat wel top!"
Bern: "Oh my god, Zoe"
Sasha: "Zoe! Dat kan echt niet hoor!"
Rupert: "Okaay"
Zoe: "Is toch grappig!"
Bern: "Gaat dit de aflevering halen?"
Zoe: "Ik ga stuk! Z'n vriendin lacht zich echt kapot joh!"
Rupert: "Ik hoop het"
Zoe: "Misschien heeft ze me wel ge-bericht, zegt ze van 'ey, lekker dat je m'n man effe bezig houdt' "
Sjongejongejonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadir was zo onbezonnen om een keer met haar te zoenen. Kwam bijna niet meer uit haar klauwen zoveel zware gesprekken en tranen. Die moest echt hard werken om daar nog vanaf te komenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die meid wordt met de dag gestoorder.... ik houd m'n hart vast wat 'ons' nog te wachten staat.... die is echt geestelijk beperkt en zwaar oversekst (excuses aan iedereen die met een geestelijk beperkt iemand leeft, maar ik kan haar even niet anders omschrijven)
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ik ben bang van wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet dan is ze nog meer dan meer in beeld
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ja en JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De oud managersquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:44 schreef D. het volgende:
Is er al bekend wie mogen stemmen voor de manager?
Dan was Hannelore zeker een oude opname, want ze zei tegen de groep dat die zouden mogen stemmenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gaan Moraima aan de loods plakken met tape!!!!
Hannelore? Ze kregen het per brief door. Hannelore heb ik er niet over gehoord dus dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was Hanelore zeker een oude opname, want ze zei tegen de groep dat die zouden mogen stemmen
Nu blijft het dus incrowd, jammer, maar zo ziet de regie het kennelijk graag
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren, toen de oproep kwam voor inschrijvingquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hannelore? Ze kregen het per brief door. Hannelore heb ik er niet over gehoord dus dat heb ik dan gemist.
In haar sexy legging ook nogquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gaan Moraima aan de loods plakken met tape!!!!
Ja ja Moraima heeft privileges.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:55 schreef xsaskiax het volgende:
Dat vind ik echt netjes van die kerels, Moraima gaat een ander shirt aantrekken en ze gaan zonder dat het gevraagd wordt de kamer uit (de kamer houdt haar zoals altijd ook buiten beeld)
O ja maar er heeft zich er maar 1 opgegeven dus nu is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar een moeten de oudmanager kiezenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren, toen de oproep kwam voor inschrijving
Ze zei 'mogen jullie stemmen', tegen de hele groep
Die 1e keer was regie. Deze keer toch echt de groep, ze wisten dat het zo zou kunnen gaan. Het enige wat ze hadden hoeven doen was zelf 1 naast Zoe neerzetten en dan alsnog gewoon op Zoe stemmen. JW zei het de avond voor de deadline verliep zelf nog, want hij had geen zin in weer die poppenkast. Maar ook hij hield zich verder stil.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was Hannelore zeker een oude opname, want ze zei tegen de groep dat die zouden mogen stemmen
Nu blijft het dus incrowd, jammer, maar zo ziet de regie het kennelijk graag
Probeert? Slaat ze met het driehoekje tegen het streepje aan?quote:
Ik weet niet ik zag haar hem op stream 2 pakken en op 1 was er iets van geluidquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Probeert? Slaat ze met het driehoekje tegen het streepje aan?
In het regelboek staat (zo was het vorige keer ook) dat de mensen die zich verkiesbaar stellen NIET mogen stemmen. In dit geval stellen alle niet-oud-managers zich (gedwongen) verkiesbaar, dus mogen niet stemmen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja maar er heeft zich er maar 1 opgegeven dus nu is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar een moeten de oudmanager kiezen
Ik heb er ook nog niet zoveel vertrouwen inquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geef de ductape 3 seconde![]()
[ afbeelding ]
Of die deur geeft het op en flikkerd omquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geef de ductape 3 seconde![]()
[ afbeelding ]
Vind het wel stoer dat ze het gewoon laat doen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:02 schreef Sociologica het volgende:
Morrie: ja ik vind wel een beetje eng
Isaac: dat geeft niks. Het is ook een beetje eng
Aw
Het was in dit programma laatst nog een opdracht. Tamelijk succesvol, behalve een depri Bern na afloopquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
Volgens mij was dit ooit een opdracht in BB. Waar ze er toen ook 2 tegen de wand plakte.
Klopt. Nawel hing toen heel lang tegen een wand zo vastgeplakt. Maar die weegt iets minderquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
Volgens mij was dit ooit een opdracht in BB. Waar ze er toen ook 2 tegen de wand plakte.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
oei wat zie je hier de 'scheiding' goed tussen lui die lol hebben en de groep die zuur zit te kijkenquote:
Oh niet mee gekregenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het was in dit programma laatst nog een opdracht. Tamelijk succesvol, behalve een depri Bern na afloop
Zeker! Sowieso even leuk ditquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel stoer dat ze het gewoon laat doen.
Was pas een opdracht in de loods hebben ze er 6v tegen de deur aan moeten plakkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:06 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja ze was weer aan het 'teuten'......quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:08 schreef Sociologica het volgende:
Haha was dit een deal ipv lopen? Hoor Jeff nu zeggen ‘dus wat gaan we de volgende keer doen?! Lopen!’
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
Mora heeft de hele tijd al niet meer gehoest
Maar 6 lagen over elkaar heen plakt niet 6x beterquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:08 schreef engine het volgende:
Ze hebben wel begrepen dat er meer tape nodig is
morrie wilde dit bij de opdracht laatst ook toen zei Jeff ik koop tape van mijn zakgeld dan hang ik u aan de deur. Nu wilde ze niet lopen dus is ze de sjaakquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:08 schreef Sociologica het volgende:
Haha was dit een deal ipv lopen? Hoor Jeff nu zeggen ‘dus wat gaan we de volgende keer doen?! Lopen!’
Dat hoesten is aangeleerd gedragquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ze vastgetaped is heeft ze niet meer gehoest
Gaat ze weg rennen danquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:10 schreef Sociologica het volgende:
Morrie: Ey ey maar luister even dat ik niet kan vallen hè!! Ik krijg paniek als de tafel weggaat je moet me vasthouden
Misschien is ze daar nu voor goed vanaf.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ze vastgetaped is heeft ze niet meer gehoest
"Ik heb nu de camera in mijn handen, ik ben een beetje in paniek"quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:18 schreef mangalie het volgende:
Morrie: mevrouw luister ff...Ik zat tegn de muur geplakt...
quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik heb nu de camera in mijn handen, ik ben een beetje in paniek"
Camera zei ze jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik heb nu de camera in mijn handen, ik ben een beetje in paniek"
Mijn nek, mijn nekquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:18 schreef spapaars het volgende:
Moriama aan de deur
https://vimeo.com/821037280
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
Om de haverklap censuur van FEBO maar een mislukte moordaanslag is geen enkel probleem
Ze heeft nog steeds paniek, het zijn allemaal rotsmoesjes.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:22 schreef mootie het volgende:
En weer een smoes om haar rondjes niet te lopen.
Laat haar lekker op de bank zitten en zich volstoppen. Kloar.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds paniek, het zijn allemaal rotsmoesjes.
Ze wil niet slank zijn, ze wil afvallen voor zichzelf niet voor iemand anders.
En dan zou ze na het programma alleen moeten gaan lopen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds paniek, het zijn allemaal rotsmoesjes.
Ze wil niet slank zijn, ze wil afvallen voor zichzelf niet voor iemand anders.
Dat volstoppen doet ze toch wel, elke avond zit ze zichzelf bij te voeren en als er dan iemand langs loopt draait ze haar boterham om zodat het beleg niet te zien is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat haar lekker op de bank zitten en zich volstoppen. Kloar.
Het moet ook altijd onder forse dwang en met veel toeters en bellen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zou ze na het programma alleen moeten gaan lopen. Ik zie het niet gebeuren.
Als ze zo door gaat loopt ze niet lang meer, ze waggelt nu al heel erg.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zou ze na het programma alleen moeten gaan lopen. Ik zie het niet gebeuren.
Ze is ook echt niet afgevallen door die paar rondjes. Enkel doordat ze in de loods anders eet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze zo door gaat loopt ze niet lang meer, ze waggelt nu al heel erg.
Dat volstoppen doet ze al vanaf het begin. Dikke maatjes met Rupi en Ima, die hadden heel eigen voorraden aangelegd en aten er elke avond goed van.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat volstoppen doet ze toch wel, elke avond zit ze zichzelf bij te voeren en als er dan iemand langs loopt draait ze haar boterham om zodat het beleg niet te zien is.
Natuurlijk valt ze niet af door dat lopen, door dat lopen houdt ze haar lichaam een beetje in beweging die enkele keer dat ze het doet, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is ook echt niet afgevallen door die paar rondjes. Enkel doordat ze in de loods anders eet.
Ja dat dus. Ze blijft er in haar eten geen rekening mee houden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk valt ze niet af door dat lopen, door dat lopen houdt ze haar lichaam een beetje in beweging die enkele keer dat ze het doet, maar daar is alles mee gezegd.
het wordt een beetje afgezaagdquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:28 schreef mootie het volgende:
Het plakken deden ze weer helemaal verkeerd.
Het lijkt me dat ze moet bewegen voor haar gewrichten en uithoudingsvermogen.
En weer een actje voor de camera.
Ze is al wel tien kilo afgevallenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ze blijft er in haar eten geen rekening mee houden bijvoorbeeld.
Ik heb wel het idee dat het van achter aangemoedigd wordt want de eerst maanden was dit een stuk minder.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was 2 keer grappig.
Moiraima vindt zichzelf erg bijzonder en speciaal.
Niet omdat ze op haar eetpatroon heeft gelet, maar omdat er niet altijd veel te vreten wasquote:
Beter dan aankomen...quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
poepoe, daar heeft ze dan 8 maanden over gedaan
Omdat ze haar daar ook zo behandelen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was 2 keer grappig.
Moiraima vindt zichzelf erg bijzonder en speciaal.
en even theatraal het bordje van Kim straks aanraken, doet het ook altijd wel leuk.....quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:31 schreef mootie het volgende:
Nou krijgen we het gesteun en geklaag weer, en kom op tijger.
En een beetje beweging...Niet echt veel maar toch..quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet omdat ze op haar eetpatroon heeft gelet, maar omdat er niet altijd veel te vreten was
Erik maakt zijn moves.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jup... Aanplakken...ze is weer vrij en hetro zolang het duurt![]()
[ afbeelding ]
Die liepen daar ook rond toen Kenzy er nog was.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jup... Aanplakken...ze is weer vrij en hetro zolang het duurt![]()
[ afbeelding ]
nee viel mij ook op maar aan de andere kant het is zijn ding alle bordjes heeft hij (met Kim) opgehangen alleen jappie wilde die van Wanda doenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:51 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand van jullie commentaar gehoord op het feit dat Jeffrey het bordje van Kenzy op de poort gehangen heeft (zonder dat er iemand anders bij was)??
Ja ik heb gezien dat hij het bordje daar gehangen heeft maar waarom zou daar commentaar op zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:54 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nee viel mij ook op maar aan de andere kant het is zijn ding alle bordjes heeft hij (met Kim) opgehangen alleen jappie wilde die van Wanda doen
Hoezo liegt ze een beetje? Misschien had Mirthe het zelf toch niet helemaal verwacht of aan zien komen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Kenzy zag het aankomen volgens Mirthe....nou zij wist er van dus hier liegt ze een beetje...
Omdat het eigenlijk altijd zo was dat de groep, of iemand die close met de betreffende persoon was er zelf bij wilde zijn.... maar het kan best dat ik me vergis en dat dit alleen de laatste keren zo was...quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien dat hij het bordje daar gehangen heeft maar waarom zou daar commentaar op zijn?
Droom lekker verder, ze zei het toch!quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoezo liegt ze een beetje? Misschien had Mirthe het zelf toch niet helemaal verwacht of aan zien komen?
Erik heeft idd een keer verteld dat Kenzy grote kans maakte om op de stip te komen, maar dat was alweer een week of langer geleden en grote kans dat ze daar niet eens meer op die manier verder over heeft nagedacht/ of bij stil gestaan . Mirthe is een dromer en soms(?!) wat naïef met sommige zaken . En vooral als het om Kenzy ging.
Natuurlijk liegt Mirthe wel eens, net als iedereen daar in die loods.
Maar in dit stuk heeft het niet echt met liegen te maken , eerder met oogkleppen,of een soort van roze bril. Zij vond Kenzy leuk en zag haar heel anders, ik denk niet dat Mirthe helemaal doorhad hoe egoïstisch Kenzy's gedrag was en hoe erg mensen zich aan kenzy ergerden.
Mag niet, volgens JW moet er ruimte blijven voor 1½cuub warm waterquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Bad is al aardig vol, maar kan nog meer bij.
Waarom zouden mensen daar commentaar op moeten hebben dan? En wie hadden er commentaar op?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:51 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand van jullie commentaar gehoord op het feit dat Jeffrey het bordje van Kenzy op de poort gehangen heeft (zonder dat er iemand anders bij was)??
Je leest weer beroerd Freekiequote:Op dinsdag 25 april 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Droom lekker verder, ze zei het toch!
Dat moet er nog bij?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mag niet, volgens JW moet er ruimte blijven voor 1½cuub warm water
Omdat het eigenlijk altijd zo was dat de groep, of iemand die close met de betreffende persoon was er zelf bij wilde zijn.... maar het kan best dat ik me vergis en dat dit alleen de laatste keren zo was...quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen daar commentaar op moeten hebben dan? En wie hadden er commentaar op?
Ik heb er niets over gezien, zou ook niet weten wat mensen daar over zouden kunnen zeggen. Jeff deed dat al vanaf het begin met Kim
Oh dat zou kunnen , maar dan hadden ze dat moeten doen , ik denk niet dat dat iets is wat je hem kan verwijten en ik zie het probleem er ook niet van. Heb er ook nooit echt mensen over gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk altijd zo was dat de groep, of iemand die close met de betreffende persoon was er zelf bij wilde zijn.... maar het kan best dat ik me vergis en dat dit alleen de laatste keren zo was...
zou top zijnquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:24 schreef Puzzie het volgende:
Sas en Bern tegenover elkaar zou ik ook wel leuk vinden
ja die zat nog ergens in de loods hij deed dat zodat zij het kon horen want hij heeft het gemunt op haar en bern deze keerquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:31 schreef Varen het volgende:
Oh,daarom deed Jeffrey zo provocerend daarnet, dat was op Eunice gericht volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment, Mirthe confronteert Marciano ....![]()
[ afbeelding ]
Mirthe vraagt Marciano waarom hij op Kenzy heeft gestemd - 25 april 2023.Marciano verbaasd, dat er zoveel een eigen plan hadden......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei dat, nogal stoer, een paar dagen geleden nog, ook te doen.
Hij wilde op Erik, maar liet zich toch door opperbro Isaac bespelen.Het komt goed.... En anders maar niet.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook wel aardig, Jeff waarschuwt Zoë .....![]()
[ afbeelding ]
Zoë moet voorzichtig zijn met de jas van Kim - 25 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment, Mirthe confronteert Marciano ....![]()
[ afbeelding ]
Mirthe vraagt Marciano waarom hij op Kenzy heeft gestemd - 25 april 2023.Doet het niet voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch wel
![]()
Erik heeft een hele doos vol..! Of zijn die inmiddels weer retour?quote:Op woensdag 26 april 2023 00:28 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe wil een potlood lenen , moeilijk moeilijkZe had het potlood van Kenzy gekregen maar die is alweer kwijt
Maar die waren voor de challenge toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Erik heeft een hele doos vol..! Of zijn die inmiddels weer retour?
Terwijl daarvoor een gesprek gaande was hoorde je haar op de achtergrond constant als een idioot rochelen. Allemaal leuk en aardig dat velen haar lief of schattig vinden maar op mij komt ze egocentrisch, wereldvreemd en behoorlijk ranzig en raar over.quote:Op woensdag 26 april 2023 00:44 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe heeft een haartje in haar keel
Ja maar niet bruikbaar omdat ze niet vlak waren ...quote:Op woensdag 26 april 2023 00:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar die waren voor de challenge toch?
Tis een 'apartn' zoals ze in het oosten zouden zegnn....quote:Op woensdag 26 april 2023 00:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl daarvoor een gesprek gaande was hoorde je haar op de achtergrond constant als een idioot rochelen. Allemaal leuk en aardig dat velen haar lief of schattig vinden maar op mij komt ze egocentrisch, wereldvreemd en behoorlijk ranzig en raar over.
Zo mag je het stellen jaquote:Op woensdag 26 april 2023 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tis een 'apartn' zoals ze in het oosten zouden zegnn....
Egocentrisch vind ik haar niet ,wereldvreemd wel , en ze heeft soms idd opmerkelijke tics en gedragingenquote:Op woensdag 26 april 2023 00:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl daarvoor een gesprek gaande was hoorde je haar op de achtergrond constant als een idioot rochelen. Allemaal leuk en aardig dat velen haar lief of schattig vinden maar op mij komt ze egocentrisch, wereldvreemd en behoorlijk ranzig en raar over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 26 april 2023 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
OT: Voor de liefhebbers de shots die ze van de stemmingen voor oa. Zalando en 'het orkest' in de uitzending van vandaag lieten zien. De viool is natuurlijk een cliffhanger en die zien we morgen pas....Sas staat ook overal op rood, behalve bij ZalandoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 01:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sas staat ook overal op rood, behalve bij Zalando
Ik ging er van uit dat ze vaker op groen zou gaan staanquote:Op woensdag 26 april 2023 02:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Daar was ze kort ervoor nog over aan het twijfelen, want voor het roken was ze wel op groen gaan staan zei ze tegen Bern. Dat deed ze omdat ze omdat ze als ex-roker snapte wat die 'cravings' waren en het voor een relatief klein bedrag goed voor de hele groep zou zijn.
Isaac en Jeff tegenover elkaar zou pas echt geniaal zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:24 schreef Puzzie het volgende:
Sas en Bern tegenover elkaar zou ik ook wel leuk vinden
goede morgenquote:Op woensdag 26 april 2023 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac en Jeff tegenover elkaar zou pas echt geniaal zijn.
Goedemorgen
vind dat zwembad de zoveelste miskoopquote:Op woensdag 26 april 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Zal het zwembad al vol zitten... je moet er nu niet aan denken als je maar buiten kijkt...
Ja dat weet ik nog niet... dat moet nog blijken....quote:Op woensdag 26 april 2023 06:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind dat zwembad de zoveelste miskoop
Ze krijgen al niet genoeg stemmen bij elkaar voor alleen Jeffquote:Op woensdag 26 april 2023 06:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
goede morgen
dat zou heel mooi zijn die 2 tegen over elkaar , alleen op ice stemmen ze niet
Geen geldquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Valt me eigenlijk een beetje tegen dat ze voor koningsdag niet en beetje aant freubelen zijn geweest... de loods een beetje gezellie aankleden..
De FEBO pleurt er vast vandaag nog wat oranje vlaggetjes inquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Valt me eigenlijk een beetje tegen dat ze voor koningsdag niet en beetje aant freubelen zijn geweest... de loods een beetje gezellie aankleden..
Zag gisteren nog de paastakken met versiering staanquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Hejj hellooo...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO pleurt er vast vandaag nog wat oranje vlaggetjes in
Staat zo leuk op tv
Een opdracht waarbij plots alles oranje isquote:Op woensdag 26 april 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hellooo...
Die gierige FEBO.... ben benieuwd.
Die denken, jullie hebben een prijzenpot, maak die maar leegquote:Op woensdag 26 april 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hellooo...
Die gierige FEBO.... ben benieuwd.
Ben benieuwd of ze die lintjes van Esther nog gaan dragenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Haha ja klopt.. ja voor drank is gezorgd geloof ik, bier en cola..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zag gisteren nog de paastakken met versiering staan
Als er maar drank is
Tiano uit zijn plaat incomingquote:Op woensdag 26 april 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja klopt.. ja voor drank is gezorgd geloof ik, bier en cola..
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano uit zijn plaat incoming
Geen eten
Wel drank![]()
Lijkt me wel een keertje geinig om die prijzenpot aan te spreken... misschien laten ze het er nu wel op aankomen..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die denken, jullie hebben een prijzenpot, maak die maar leeg
Das waar ook..... Janetquote:
Doen ze maar bij manager zoequote:Op woensdag 26 april 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keertje geinig om die prijzenpot aan te spreken... misschien laten ze het er nu wel op aankomen..
De allermooiste kleur!quote:Op woensdag 26 april 2023 07:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een opdracht waarbij plots alles oranje is
Zeker. Meer dan geinig denk ik. Zal de boel meer en meer op scherp zetten als spelquote:Op woensdag 26 april 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keertje geinig om die prijzenpot aan te spreken... misschien laten ze het er nu wel op aankomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |