Wim Hof zegt nee hoor,kan prima.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het water daar echt te koud voor gaat zijn
Jaques Herb?quote:
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela nietquote:
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela niet
Ik hoop toch niet dat dit kind manager wordt komende maand. De ergernissen die ik heb bij haar winnen het van het eventuele vermaak om de frustraties van haar medebewoners in die maand.
Wie gaat dan ook voor manager ?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.
Ik denk dat Babs het gaat worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook voor manager ?
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela niet
Ik hoop toch niet dat dit kind manager wordt komende maand. De ergernissen die ik heb bij haar winnen het van het eventuele vermaak om de frustraties van haar medebewoners in die maand.
Ze moeten allemaal en ze mogen niet zeggen dat ze geen stemmen willenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook voor manager ?
In de brief die Wendy voorlas stond dat ze niet mogen zeggen dat ze geen stemmen willen krijgen (of woorden van die strekking), ze moeten het serieus aanpakken stond er.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of niet
"Er zijn anderen die het beter kunnen dan ik"quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal en ze mogen niet zeggen dat ze geen stemmen willen
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Dan is Imi misschien ook nog wel een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs het gaat worden.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Er zijn anderen die het beter kunnen dan ik"
"Het lijkt me niet verstandig om in deze periode"
En zo kunnen die andere 9 idem bullshit excuses verzinnen
ik hoop het echt!quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan het zien.En Imi is zeker ook een kanshebber.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Dan is Imi misschien ook nog wel een mogelijkheid.
Ik denk het wel, ze is ook de enige die zich aangemeld heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.
Dat hoop ik ook niet dan is ze nog meer dan meer in beeldquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die meid wordt met de dag gestoorder.... ik houd m'n hart vast wat 'ons' nog te wachten staat.... die is echt geestelijk beperkt en zwaar oversekst (excuses aan iedereen die met een geestelijk beperkt iemand leeft, maar ik kan haar even niet anders omschrijven)quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zag straks het bed van Mirthe en vroeg aan Bern of hij die verlengstukken op bestelling maakt. Zoe uiteraard meteen roepen dat zij dat ook wil.
Zoe: "Ok, maar luister Rupert, effe focus op MIJ! Want jij kan dat toch niet. Kijk deze kast wil ik weg, want dat is onzin. Dan kan deze naar hier en dan kan ik hier een bed aan maken. Zullen we dat gaan maken?"
Rupert: "Uhm ...... Zo'n soort bed?"
Zoe: "Ja! Alleen dan aan deze kant"
Rupert: "Euhm ....."
Zoe: "Of is dat niet leuk Sasha, een tweepersoonsbed voor mij?"
Sasha: Jawel, een tweepersoonsbed voor iedereen is leuk, waarom gooi je niet een stelling op?"
Zoe: "Serieus, kom in mijn maand. Boxspring voor iedereen!"
-
Zoe: "Maar, ik ga dat denk ik doen Rupert, is toch leuk? Maar het is wel midden in de kamer"
Rupert: "Het is wel midden in de kamer, maar misschien kun je ruilen met Eunice"
Zoe: "Nee! Ik wil niet daar. En ik wil Isaac boven mij, dat vind ik fijn, gezellig. Vind ik leuk, als ik wakker wordt staat die man zo naast me is toch fijn"
Rupert: "Is toch leuk als je daar blij van wordt."
Zoe: "Is toch leuk? In z'n onderboek met z'n BBC dus ja ik vind dat wel top!"
Bern: "Oh my god, Zoe"
Sasha: "Zoe! Dat kan echt niet hoor!"
Rupert: "Okaay"
Zoe: "Is toch grappig!"
Bern: "Gaat dit de aflevering halen?"
"Ik ga stuk! Z'n vriendin lacht zich echt kapot joh!"
Rupert: "Ik hoop het"
Zoe: "Misschien heeft ze me wel ge-bericht, zegt ze van 'ey, lekker dat je m'n man effe bezighoudt' "
Sjongejongejonge
Ze mogen niet meer zeggen dat ze niet willen stond in de brief vandaag ze moesten allemaal een serieuze speech houdenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of niet
Iedereen is verkiesbaar behalve de voorgaande managers.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze is ook de enige die zich aangemeld heeft.
``
Hij heeft het Kim beloofdquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Dat dwangmatige met Moira lopen 24/7 sinds Sjeffies breakdown snap niet helemaal ..
Ze wil straks weer...in donker
Zeker.. dat gaat weer precies hetzelfde als de laatste "Ik wil graag Manager wordenMaar niet echt" en met een sjaggo kop weglopenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer zeggen dat ze niet willen stond in de brief vandaag ze moesten allemaal een serieuze speech houden
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zag straks het bed van Mirthe en vroeg aan Bern of hij die verlengstukken op bestelling maakt. Zoe uiteraard meteen roepen dat zij dat ook wil.
Zoe: "Ok, maar luister Rupert, effe focus op MIJ! Want jij kan dat toch niet. Kijk deze kast wil ik weg, want dat is onzin. Dan kan deze naar hier en dan kan ik hier een bed aan maken. Zullen we dat gaan maken?"
Rupert: "Uhm ...... Zo'n soort bed?"
Zoe: "Ja! Alleen dan aan deze kant"
Rupert: "Euhm ....."
Zoe: "Of is dat niet leuk Sasha, een tweepersoonsbed voor mij?"
Sasha: Jawel, een tweepersoonsbed voor iedereen is leuk, waarom gooi je niet een stelling op?"
Zoe: "Serieus, kom in mijn maand. Boxspring voor iedereen!"
-
Zoe: "Maar, ik ga dat denk ik doen Rupert, is toch leuk? Maar het is wel midden in de kamer"
Rupert: "Het is wel midden in de kamer, maar misschien kun je ruilen met Eunice"
Zoe: "Nee! Ik wil niet daar. En ik wil Isaac boven mij, dat vind ik fijn, gezellig. Vind ik leuk, als ik wakker wordt staat die man zo naast me is toch fijn"
Rupert: "Is toch leuk als je daar blij van wordt."
Zoe: "Is toch leuk? In z'n onderboek met z'n BBC dus ja ik vind dat wel top!"
Bern: "Oh my god, Zoe"
Sasha: "Zoe! Dat kan echt niet hoor!"
Rupert: "Okaay"
Zoe: "Is toch grappig!"
Bern: "Gaat dit de aflevering halen?"
Zoe: "Ik ga stuk! Z'n vriendin lacht zich echt kapot joh!"
Rupert: "Ik hoop het"
Zoe: "Misschien heeft ze me wel ge-bericht, zegt ze van 'ey, lekker dat je m'n man effe bezig houdt' "
Sjongejongejonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadir was zo onbezonnen om een keer met haar te zoenen. Kwam bijna niet meer uit haar klauwen zoveel zware gesprekken en tranen. Die moest echt hard werken om daar nog vanaf te komenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die meid wordt met de dag gestoorder.... ik houd m'n hart vast wat 'ons' nog te wachten staat.... die is echt geestelijk beperkt en zwaar oversekst (excuses aan iedereen die met een geestelijk beperkt iemand leeft, maar ik kan haar even niet anders omschrijven)
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ik ben bang van wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet dan is ze nog meer dan meer in beeld
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ja en JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De oud managersquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:44 schreef D. het volgende:
Is er al bekend wie mogen stemmen voor de manager?
Dan was Hannelore zeker een oude opname, want ze zei tegen de groep dat die zouden mogen stemmenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gaan Moraima aan de loods plakken met tape!!!!
Hannelore? Ze kregen het per brief door. Hannelore heb ik er niet over gehoord dus dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was Hanelore zeker een oude opname, want ze zei tegen de groep dat die zouden mogen stemmen
Nu blijft het dus incrowd, jammer, maar zo ziet de regie het kennelijk graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |