overal schettert/schreeuwt ze tussendoor, krijgt ze geen reactie herhaalt ze wat ze zeggen wil rustig een keer of 5 (of meer), net zo lang tot er iemand reageertquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Nou is toch leuheuk!?"
-geen reactie-
"Is toch eeeeenig!?"
-geen reactie-
"Ik vind het wel leuk hoor!"
weer achter de DJ-Booth
"Hij doet het niet hoor!"
-geen reactie-
"Volgens mij komt dat gewoon door die klote gitaar!"
Echt hoor ! Eruit met Zoë !quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Nou is toch leuheuk!?"
-geen reactie-
"Is toch eeeeenig!?"
-geen reactie-
"Ik vind het wel leuk hoor!"
weer achter de DJ-Booth
"Hij doet het niet hoor!"
-geen reactie-
"Volgens mij komt dat gewoon door die klote gitaar!"
Als ik al de streams volg dan mijd ik juist Mirthe en volg ik specifiek bepaalde mensen. Terwijl anderen het wel leuk vinden om naar bijv. Mirthe of Janet te kijken dus vandaar dat ik het even terugkoppelde. Maar het antwoord zal waarschijnlijk 'nee' zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet iedereen is gelijk maar Mirthe iets meer.
Als zij manager wordt zorgt ze ervoor dat anderen (het liefste Isaac en/of Jeffrey) alle lastige dingen voor haar doen, zij speelt de koningin die vanaf de balustrade bij het kantoor naar beneden schettert....quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Echt hoor ! Eruit met Zoë !
1 week manager en ze rent waarschijnlijk zelf door dat hek 😂
De eerste week laten ze denk ik zelf alles ontdekkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als zij manager wordt zorgt ze ervoor dat anderen (het liefste Isaac en/of Jeffrey) alle lastige dingen voor haar doen, zij speelt de koningin die vanaf de balustrade bij het kantoor naar beneden schettert....
Ik denk niet dat ze iemand anders op het oog heeft. Mijn gevoel is dat gezien naar achtergrond het niet echt wenselijk is dat ze in een programma (waarvan de fam niet achter deelname staat) een ‘relatie’ begint met een vrouw/uit de kast komt. Dus hield ze het altijd in taal luchtig terwijl ze fysiek naar Kenzy bleef. Nu Kenzy weer buiten is en ze dus niet meer zo fysiek te zien is met een vrouw op die manier moet men vooral niet denken dat Mirthe op vrouwen valt. Een 100% hetero hoeft niet (zo vaak) te benadrukken 100% hetero te zijn. Dat betekent vaak het tegenovergestelde. Maar dit is wel het handigst bij thuiskomst.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snap iets echt niet (en dit zeg ik echt niet om te katten of zo), maar iedereen die zijn partner daar kwijtraakt door eliminatie of een brief is van slag, zeker een paar dagen (ik reken Jeffrey niet mee, die had echt liefdesverdriet, was er ziek van dat Kim vertrok)..... Mirthe loopt de hele dag druk in de rondte te lachen en te kletsen.. ik hoor haar helemaal niet over Kenzy (of ik heb het gemist, kan maar 1 stream tegelijk kijken)... nu weer roepen dat ze ECHT 100% hetero is.... heeft ze iemand anders op het oog vraag ik me dan in alle eerlijkheid af....
In haar mantelpakje...quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als zij manager wordt zorgt ze ervoor dat anderen (het liefste Isaac en/of Jeffrey) alle lastige dingen voor haar doen, zij speelt de koningin die vanaf de balustrade bij het kantoor naar beneden schettert....
En terecht, waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Isaac is veel te veel bij Mirthe sinds Kenzi weg is
Je zal er niet veel naast zitten denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand anders op het oog heeft. Mijn gevoel is dat gezien naar achtergrond het niet echt wenselijk is dat ze in een programma (waarvan de fam niet achter deelname staat) een ‘relatie’ begint met een vrouw/uit de kast komt. Dus hield ze het altijd in taal luchtig terwijl ze fysiek naar Kenzy bleef. Nu Kenzy weer buiten is en ze dus niet meer zo fysiek te zien is met een vrouw op die manier moet men vooral niet denken dat Mirthe op vrouwen valt. Een 100% hetero hoeft niet (zo vaak) te benadrukken 100% hetero te zijn. Dat betekent vaak het tegenovergestelde. Maar dit is wel het handigst bij thuiskomst.
Bovenstaande uiteraard hersenspinsels en aannamesdaarom ook nooit zo over gepost
En dat wil niet zeggen dat ze in love was met Kenzy. Want ben het wel met Saskia eens dat ze er, in tegenstelling tot de act buiten na haar vertrek gisteren, vandaag zeer weinig mee bezig is. Maar dat staat los van of ze hetero is. Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zal er niet veel naast zitten denk ik
En het kan ook gewoon zo simpel zijn dat Mirthe dat zo voelt. Dit is wel heel erg veel invullen voor Mirthe. En snap sowieso niet waarom het belangrijk is. Maakt toch niks uit hoe zij het wil noemen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand anders op het oog heeft. Mijn gevoel is dat gezien naar achtergrond het niet echt wenselijk is dat ze in een programma (waarvan de fam niet achter deelname staat) een ‘relatie’ begint met een vrouw/uit de kast komt. Dus hield ze het altijd in taal luchtig terwijl ze fysiek naar Kenzy bleef. Nu Kenzy weer buiten is en ze dus niet meer zo fysiek te zien is met een vrouw op die manier moet men vooral niet denken dat Mirthe op vrouwen valt. Een 100% hetero hoeft niet (zo vaak) te benadrukken 100% hetero te zijn. Dat betekent vaak het tegenovergestelde. Maar dit is wel het handigst bij thuiskomst.
Bovenstaande uiteraard hersenspinsels en aannamesdaarom ook nooit zo over gepost
Ik denk dat het water daar echt te koud voor gaat zijnquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik voorzie dat Eunice het zwembad iedere morgen om 8.00uur gaat claimen met een of an dere activiteit
Dat klopt. Ik speculeer alleen )nav de vraag die gesteld wordt over waarom ze nu niets over Kenzy zegt maar wel roept 100% hetero te zijn) over wat er achter haar gedrag of uitspraken kan zitten. Zonder een oordeel daarover te hebben…quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
En het kan ook gewoon zo simpel zijn dat Mirthe dat zo voelt. Dit is wel heel erg veel invullen voor Mirthe. En snap sowieso niet waarom het belangrijk is. Maakt toch niks uit hoe zij het wil noemen.
ik snap je helemaal, alleen heb ik toch constant het gevoel dat ze een toneelstukje opvoert, als je haar uitlatingen hoort, haar ogen vaak ziet draaien, zogenaamd chaotisch, maar volgens mij weet ze héél goed wat ze doet!quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |