Dan heb je ook wel gelijk meteen de verkeerde te pakken ja dus mensenkennis heb je dan ook niet echt neequote:Op dinsdag 25 april 2023 17:49 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha mic onder Jeff’s neus. Als blikken konden doden
Overdrijven is ook een kunst. Mirthe is een spontane meid, niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
Zo schijtirritant als Mirthe zie je ze toch maar zelden
Wel fijn om te zien dat zich er zo goed doorheen slaat na het vertrek van Kenzyquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
Zo schijtirritant als Mirthe zie je ze toch maar zelden
Maar dat ene sluit het andere niet uitquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Mirthe is een spontane meid, niets mis mee.
Het zalquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat ene sluit het andere niet uit
-knip- n.v.t.quote:
-knip-quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Mirthe is een spontane meid, niets mis mee.
Weet je meteen waarom ze door de selectie is gekomen want ze zochten nog een clown tussen al die clowneske figurenquote:
Want ze moet Jeff ontzien?quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel gelijk meteen de verkeerde te pakken ja dus mensenkennis heb je dan ook niet echt nee
Dat plus ze haat hem en heeft beloofd ervoor te zorgen dat hij gaat. Loop er dan lekker met een boog omheenquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel gelijk meteen de verkeerde te pakken ja dus mensenkennis heb je dan ook niet echt nee
Volgens mij was het idee om een soort rösti te maken. Maar ik zag haar vanmiddag ballen draaien van aardappelpuree.quote:
Wel een dikke schnitzel danquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]lijkt op een schnitzel ofzo met kaas
quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Aardappelpuree ballen gepaneerd en gefrituurd...
dankquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij was het idee om een soort rösti te maken. Maar ik zag haar vanmiddag ballen draaien van aardappelpuree.
Ze is weer iemand aan het vermoorden ofzo. Ik ga wel naar Wendy (en isaacquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:01 schreef Frummelie het volgende:
Wat een achterlijke vragen stelt Sasha toch....
Die spoort echt niet hoor... busje komt zo, busje komt zo... lalalaquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is weer iemand aan het vermoorden ofzo. Ik ga wel naar Wendy (en isaac).
Told you so.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:05 schreef Frummelie het volgende:
OMG dit zit als het goed is bijna een kwartier in de pan..gortdroog... zo zonde.
En zonder blikken of blozen, niet eens kijken of er iets aan zit, En zo liefdeloos dat mooie vlees klaarmaken maar lomp en zonder interessequote:Op dinsdag 25 april 2023 19:06 schreef mootie het volgende:
Stuk vlees laten vallen, zo weer terug de pan in.
Goeie vraag.. ook 2 van die aardappeldingen.. bord weer megavolquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
Morgen en overmorgen hebben ze geen eten zoals het er nu naar uitziet.... waarom nou niet de helft van dat vlees tot morgen bewaard??
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"OEH! .... 2 seconden!"
Laat die andere ook nog even vallen bij de boter en hop de pan weer in
zie Eunice kijkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"OEH! .... 2 seconden!"
En Eunice staat er ook met verbijstering naar te kijken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"OEH! .... 2 seconden!"
Zou ook niet best zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:14 schreef Frummelie het volgende:
Janet : alsof ik uit eten ben... er bestaat geen restaurant die dit serveert....
Ze probeert eerder klaar te zijn als Isaacquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
Janet maar proppen, heeft ze haast?
ben dr beu![]()
Geniet je ervan Bern?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Ze eet idd of ze de bus nog moet halen![]()
Erik zit er tegenover, die denkt da's jammer. Daar blijft niks over
En daar ergert ze zich zo aan bij Erikquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
Janet maar proppen, heeft ze haast?
ben dr beu![]()
Geniet je ervan Bern?
Ondanks dat de COS zich groen en geel ergert aan Janet lijkt het eten prima te smakenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:18 schreef lojanda het volgende:
Die Janet is echt te erg.. alles verkracht ze in de keuken.. de messen het vlees![]()
En nu hoor ik Sas zeggen dat ze het vlees heel erg mals heeft gehoudenik zelf houdt ervan als het nog wat roze is zegt jamet maar dat is niet gelukt
nou hoe zou dat komen
Oh heeft ze dat gezegdquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Janet zei dat ze met niemand moeite had behalve met Erik omdat hij altijd zo zat te schransen
Ik zie Erik heel rustig eten, Janet daarentegen.....
wie zou de gouden hap hebben gekregen (vd vloer)quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ondanks dat de COS zich groen en geel ergert aan Janet lijkt het eten prima te smaken
Ze zit nu vooraan in beeld.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ondanks dat de COS zich groen en geel ergert aan Janet lijkt het eten prima te smaken
Die zit te schrokken als een malle.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Janet zei dat ze met niemand moeite had behalve met Erik omdat hij altijd zo zat te schransen
Ik zie Erik heel rustig eten, Janet daarentegen.....
Tja niet zo netjes maar eigenlijk maakt het geen zak uitquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wie zou de gouden hap hebben gekregen (vd vloer)
Ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wie zou de gouden hap hebben gekregen (vd vloer)
Dat geloof ik..quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mijn slagershart weent, ik kan het echt niet aanzien...
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Tja niet zo netjes maar eigenlijk maakt het geen zak uit
Isaac ookquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:24 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. De kiezen moeten nog ff worden leeggehaald
Nou daar verbaas ik me vaak over en snap soms niet dat ze het wegkrijgen. Het ziet er vaak ook uit of het al een keer gegeten isquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Precies, dat is mij ook opgevallen....quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar verbaas ik me vaak over en snap soms niet dat ze het wegkrijgen. Het ziet er vaak ook uit of het al een keer gegeten isIk denk dat de meesten daar niet heel veel gewend zijn..
Maar ik verbaas me ook over de hygiene in de keuken en over het toilet hoor je ook regelmatig geluiden van vies zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar verbaas ik me vaak over en snap soms niet dat ze het wegkrijgen. Het ziet er vaak ook uit of het al een keer gegeten isIk denk dat de meesten daar niet heel veel gewend zijn..
Eens ja. Het ziet er soms echt niet uit maar ik hoor de laatste tijd eigenlijk weinig geklaag.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ik verbaas me ook over de hygiene in de keuken en over het toilet hoor je ook regelmatig geluiden van vies zijn.
Moet er niet aan denken, geen haar op mijn hoofd die daar gaat zitten.
Aan de andere kant, nog nooit voedselvergiftiging oid daar.
Dus het is mogelijk om er mee in leven te blijven
Ging ook een grote hoeveelheid zout in de pan met groenten.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
Het had wat kruidiger gekund maar ik had er al veel kruiden op gedaan zegt Janet. Ze heeft het overgoten met Aromat en zout.. echt te vies gewoon
Het zijn zeker makkelijke etersquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Eens ja. Het ziet er soms echt niet uit maar ik hoor de laatste tijd eigenlijk weinig geklaag.
Ik denk dat het te maken heeft met geen keus hebbenHet is dat of niks in principe. Iedereen daar lijkt ook heel veel dingen te lusten.
Dat is zo vies.. zij levender op maar ik moet er niet aan denken.. heb het niet eens in huis.quote:
Hij gaat niet goed op het vooruitzicht.. maar begreep niet welk vooruitzicht..quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:30 schreef Sestra666 het volgende:
bern had nu graag thuis geweest.. waarom heb ik niet verstaan
Overal heeft ze het in gedaan.. op zich mag dat best maar de hoeveelheid kan echt nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ging ook een grote hoeveelheid zout in de pan met groenten.
ja volgens mij etenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij gaat niet goed op het vooruitzicht.. maar begreep niet welk vooruitzicht..
De nieuwe manager? Geen geld/eten?
Ik denk dat het kwartje is gevallen dan “hun” groepje niets meer te zeggen hebben en alleen maar kunnen afwachten hoe de andere groep het gaat spelen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij gaat niet goed op het vooruitzicht.. maar begreep niet welk vooruitzicht..
De nieuwe manager? Geen geld/eten?
ik denk dat het maar goed is dat je nooit ziet hoe iets klaargemaakt wordt als je ergens gaat eten... die lui zien alleen wat er op hun bord ligt, wij zagen wat er in de keuken gebeurdequote:Op dinsdag 25 april 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Alle leden van het klusteam zijn ontslagen!![]()
[ afbeelding ]
Babbel wou het anders al voorschieten. De drank komt erquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:41 schreef Frummelie het volgende:
Het zou gaaf zijn als de zoemer morgenochtend vroeg zou gaan.. dan kunnen misschien nog de boodschappen besteld worden voor het evenement van Zoe voor koningsdag.
Dat is Babette, een schatje is hetquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel wou het anders al voorschieten. De drank komt er
Af en toequote:Op dinsdag 25 april 2023 19:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is Babette, een schatje is het...
Jasper heeft ze weer aangezet.quote:
In tegenstelling tot Isaac mag Babs het gewonnen bedrag toch niet als lening inzetten?quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel wou het anders al voorschieten. De drank komt er
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja door Jappie dacht ik al tijdens de Bingo
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jappie had het in de gaten had en heeft ze weer open gedraaid...
Jep ging over Janet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:52 schreef Sestra666 het volgende:
janet is the queen? schrijft ze overal op aldus jeff
Queen? Trien!quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:52 schreef Sestra666 het volgende:
janet is the queen? schrijft ze overal op aldus jeff
Nee Eunice toch.. Ze hadden het juist over die sjaal die ze voor Janet gemaakt hebben.. daar heeft Eunice het op geschreven blijkbaar.quote:
Tja ik kan het niet terug luisteren maar ik heb de naam Janet gehoord. Kan zijn dat ik het verkeerd begreep.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee Eunice toch.. Ze hadden het juist over die sjaal die ze voor Janet gemaakt hebben.. daar heeft Eunice het op geschreven blijkbaar.
Ze kwamen erop omdat iemand die box weer in of uit de sluis ging halen. En Jeff nooit kan DJ-en omdat die box steeds boven staat voor vanalles en nog wat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Tja ik kan het niet terug luisteren maar ik heb de naam Janet gehoord. Kan zijn dat ik het verkeerd begreep.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze kwamen erop omdat iemand die box weer in of uit de sluis ging halen. En Jeff nooit kan DJ-en omdat die box steeds boven staat voor vanalles en nog wat.
Eunice heeft er zelfs al opgestaan tegen Leilaquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Ik heb mijn pijlen vol op Eunice en Bern gericht. Die lopen erbij.. Die zien hun koppen in acht maanden tijd nog steeds niet op het scherm. Ik ben het nou zat"
Isaac: "Ja, dan voel je je echt de koning hoor, dan voel je je echt koning en koningin"
Jeff: "Ja maar kijk dan dat vogelhuisje ook, daar staat op 'de queen'. Die sjaal van Janet, heb je gezien wat zij erop had geschilderd? 'De queen'. Ik word een beetje moe."
Isaac: "Serieus?"
Jeff: "Op alles staat 'de queen', wat denk je?! Maar zo loopt ze er ook bij he. Zoe zei we gaan in de zon zitten. Riep ze 'Zoe kom eens' nou die kwam er niet vanaf hoor, 'je moet dit, j eoet vroege maaltijden, je moet zus'. Die denkt naief meisje die kan ik wel effe beinvloeden. Rot op man. Wat is dat voor een sekteleider aan het worden joh.
Daar sloeg ie de plank wel eventjes mis jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eunice heeft er zelfs al opgestaan tegen Leila
Inderdaad, zij, Imi en Jeff hebben alle 3 al een eliminatie overleefdquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat was dan ook een makkie.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt. Is wel gezegd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Isaac mag Babs het gewonnen bedrag toch niet als lening inzetten?
En daar loopt Ice dan over te klagenquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zegt Mirthe dat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Nederlandse mannen staan bekend in de wereld als meest trouwste mannen
Eunice.quote:
Daar ging het gisteren in de uitzending (vorige week op stream) ook over. Toen was het Janet die dat zei.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:07 schreef engine het volgende:
"wat ik mooi vind aan vrouwen is dat ze je eerder snappen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zet mij maar op de stip en dan zich terug trekken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper weet al een slogan voor z'n poster: "Living on the edge"
Een beetje harder worden!quote:
Chocolademousse met slagroom?quote:
Erik en alcohol...ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:29 schreef Flow3r het volgende:
Normaal gesproken heeft Erik er ook nog alcohol in maar dit was alcoholvrij
quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:29 schreef Flow3r het volgende:
Normaal gesproken heeft Erik er ook nog alcohol in maar dit was alcoholvrij
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Erik heeft wel ooit gewoon af en toe een beetje gedronken maar vanwege iets (weet ff niet meer wat) besloten helemaal geen alcohol meer te nuttigen. Dit was hem ook aangeraden of zoiets. Ben de details van het verhaal kwijt.
Dat zei hijquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik en alcohol...ik dacht het niet.
Gewoon doen meidquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Zoë weer over Isaac ,de volgende keer als ie dat( ?) weer doet pakt ze hem op zijn bek !?!?
Want Zoë heeft schijt
Ja ik heb precies hetzelfde gehoord. Iets voor haar gezicht maar niet gehoord wat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Zoë weer over Isaac ,de volgende keer als ie dat( ?) weer doet pakt ze hem op zijn bek !?!?
Want Zoë heeft schijt
Babette due ook niet zegt Zoë doe normaal!quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon doen meid
Want hij daagt jou uit
Beginnen met Nadir en eindigen met Isaacquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babette due ook niet zegt Zoë doe normaal!
Was gistermorgen toen lag hij ook naast haar op bed.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb precies hetzelfde gehoord. Iets voor haar gezicht maar niet gehoord wat.
Als je zo opzichtig blijft uitdagen dan moet ie achteraf niet gaan zeiken ookquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was gistermorgen toen lag hij ook naast haar op bed.
Ik wil dat ze t doet en wij de reactie van ice mogen zien!quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon doen meid
Want hij daagt jou uit
Dat was zelfs een vereiste om überhaupt mee te mogen doenquote:
Morgen al niet meer. Er zijn nog wat restjes maar verder niks. Donderdag bezorgd jumbo niet ivm koningsdag. Wendy heeft uitgerekend dat ze 94 euro per dag hebben gebruikt.quote:
Das mooi kut.....quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen al niet meer. Er zijn nog wat restjes maar verder niks. Donderdag bezorgd jumbo niet ivm koningsdag. Wendy heeft uitgerekend dat ze 94 euro per dag hebben gebruikt.
Dus Mirthe heeft nu een twee persoonsbed en extra plankjes en Erik bekijkt het maar hoe die zijn bed op maakt nu die aan de muurkrant niet meer bij zijn bed kan.quote:
twijfelaar... perfect voor Mirthequote:Op dinsdag 25 april 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus Mirthe heeft nu een twee persoonsbed en extra plankjes en Erik bekijkt het maar hoe die zijn bed op maakt nu die aan de muurkrant niet meer bij zijn bed kan.
Dit is wel een dilemma hoorquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë stop met praten !!!
Laat Jeffrey spelen !!!
Maar vervolgens dus niet snappen dat mensen haar gedrag 'egocentrisch' vinden want 'oh ik ben toch zo lief en onschuldig'quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus Mirthe heeft nu een twee persoonsbed en extra plankjes en Erik bekijkt het maar hoe die zijn bed op maakt nu die aan de muurkrant niet meer bij zijn bed kan.
En maar zeuren en domme opmerkingen tussendoor maken. Babs zegt dat ze een error krijgt als Zoe er ook nog keyboard bij gaat spelen. Babs is aan het schrijven en ze wacht op Bern voor dat attack ding dat ze samen doen. "Oh, nou wil ik keyboard spelen en dan moeten jullie ineens hier attack gaan doen".quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë stop met praten !!!
Laat Jeffrey spelen !!!
Ze is echt onuitstaanbaar de laatste dagen.quote:
ze doet het goed en het werkt , zag dat ze ook de slippers die Marciano gewonnen had droegquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar vervolgens dus niet snappen dat mensen haar gedrag 'egocentrisch' vinden want 'oh ik ben toch zo lief en onschuldig'
toen Kenzi er nog was hebben ze met Erik overlegd of die er een probleem mee zou hebben als het bed onder hem breder zou worden gemaakt. En Erik had er geen probleem mee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Deelt ze eigenlijk weleens iets uit? Zoals toen met dat zakgeld?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet het goed en het werkt , zag dat ze ook de slippers die Marciano gewonnen had droeg
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deelt ze eigenlijk weleens iets uit? Zoals toen met dat zakgeld?
Ze hebben er nog een nacht samen kunnen slapenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
toen Kenzi er nog was hebben ze met Erik overlegd of die er een probleem mee zou hebben als het bed onder hem breder zou worden gemaakt. En Erik had er geen probleem mee.
Dat wordt nog wat als ze manager is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is echt onuitstaanbaar de laatste dagen.
Later gaf hij toe dat hij er wel gestrest van wordt en vroeg hij zich af hoe hij zijn bed nou moest opmaken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
toen Kenzi er nog was hebben ze met Erik overlegd of die er een probleem mee zou hebben als het bed onder hem breder zou worden gemaakt. En Erik had er geen probleem mee.
Zou ze echt van plan zijn geweest om het bed weer kleiner te maken????quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Later gaf hij toe dat hij er wel gestrest van wordt en vroeg hij zich af hoe hij zijn bed nou moest opmaken.
Mirthe ook niet oh nu Kenzy weg is breek ik het bed een af......nee gewoon plankjes erbij maken.
Ja ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als ze manager is.
dan gaat hij gewoon even op het matras van het bed van Mirthe staan lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Later gaf hij toe dat hij er wel gestrest van wordt en vroeg hij zich af hoe hij zijn bed nou moest opmaken.
Mirthe ook niet oh nu Kenzy weg is breek ik het bed een af......nee gewoon plankjes erbij maken.
Nee tuurlijk niet iedereen is gelijk maar Mirthe iets meer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou ze echt van plan zijn geweest om het bed weer kleiner te maken????
"Nou is toch leuheuk!?"quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:09 schreef xsaskiax het volgende:
Kunnen ze Zoë niet in de kas opsluiten en de sleutel weggooien?
Mensenkinderen eerst met die dj booth, geluid knetterhard aan.... koptelefoon doet het nietttttttttttt schreeuwen, dan het keyboard tevoorschijn slepen, microfoon 'uitproberen' en als een idioot gaan staan schreeuwen.... die is echt niet goedddddd!!!!
overal schettert/schreeuwt ze tussendoor, krijgt ze geen reactie herhaalt ze wat ze zeggen wil rustig een keer of 5 (of meer), net zo lang tot er iemand reageertquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Nou is toch leuheuk!?"
-geen reactie-
"Is toch eeeeenig!?"
-geen reactie-
"Ik vind het wel leuk hoor!"
weer achter de DJ-Booth
"Hij doet het niet hoor!"
-geen reactie-
"Volgens mij komt dat gewoon door die klote gitaar!"
Echt hoor ! Eruit met Zoë !quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Nou is toch leuheuk!?"
-geen reactie-
"Is toch eeeeenig!?"
-geen reactie-
"Ik vind het wel leuk hoor!"
weer achter de DJ-Booth
"Hij doet het niet hoor!"
-geen reactie-
"Volgens mij komt dat gewoon door die klote gitaar!"
Als ik al de streams volg dan mijd ik juist Mirthe en volg ik specifiek bepaalde mensen. Terwijl anderen het wel leuk vinden om naar bijv. Mirthe of Janet te kijken dus vandaar dat ik het even terugkoppelde. Maar het antwoord zal waarschijnlijk 'nee' zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet iedereen is gelijk maar Mirthe iets meer.
Als zij manager wordt zorgt ze ervoor dat anderen (het liefste Isaac en/of Jeffrey) alle lastige dingen voor haar doen, zij speelt de koningin die vanaf de balustrade bij het kantoor naar beneden schettert....quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Echt hoor ! Eruit met Zoë !
1 week manager en ze rent waarschijnlijk zelf door dat hek 😂
De eerste week laten ze denk ik zelf alles ontdekkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als zij manager wordt zorgt ze ervoor dat anderen (het liefste Isaac en/of Jeffrey) alle lastige dingen voor haar doen, zij speelt de koningin die vanaf de balustrade bij het kantoor naar beneden schettert....
Ik denk niet dat ze iemand anders op het oog heeft. Mijn gevoel is dat gezien naar achtergrond het niet echt wenselijk is dat ze in een programma (waarvan de fam niet achter deelname staat) een ‘relatie’ begint met een vrouw/uit de kast komt. Dus hield ze het altijd in taal luchtig terwijl ze fysiek naar Kenzy bleef. Nu Kenzy weer buiten is en ze dus niet meer zo fysiek te zien is met een vrouw op die manier moet men vooral niet denken dat Mirthe op vrouwen valt. Een 100% hetero hoeft niet (zo vaak) te benadrukken 100% hetero te zijn. Dat betekent vaak het tegenovergestelde. Maar dit is wel het handigst bij thuiskomst.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snap iets echt niet (en dit zeg ik echt niet om te katten of zo), maar iedereen die zijn partner daar kwijtraakt door eliminatie of een brief is van slag, zeker een paar dagen (ik reken Jeffrey niet mee, die had echt liefdesverdriet, was er ziek van dat Kim vertrok)..... Mirthe loopt de hele dag druk in de rondte te lachen en te kletsen.. ik hoor haar helemaal niet over Kenzy (of ik heb het gemist, kan maar 1 stream tegelijk kijken)... nu weer roepen dat ze ECHT 100% hetero is.... heeft ze iemand anders op het oog vraag ik me dan in alle eerlijkheid af....
In haar mantelpakje...quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als zij manager wordt zorgt ze ervoor dat anderen (het liefste Isaac en/of Jeffrey) alle lastige dingen voor haar doen, zij speelt de koningin die vanaf de balustrade bij het kantoor naar beneden schettert....
En terecht, waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Isaac is veel te veel bij Mirthe sinds Kenzi weg is
Je zal er niet veel naast zitten denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand anders op het oog heeft. Mijn gevoel is dat gezien naar achtergrond het niet echt wenselijk is dat ze in een programma (waarvan de fam niet achter deelname staat) een ‘relatie’ begint met een vrouw/uit de kast komt. Dus hield ze het altijd in taal luchtig terwijl ze fysiek naar Kenzy bleef. Nu Kenzy weer buiten is en ze dus niet meer zo fysiek te zien is met een vrouw op die manier moet men vooral niet denken dat Mirthe op vrouwen valt. Een 100% hetero hoeft niet (zo vaak) te benadrukken 100% hetero te zijn. Dat betekent vaak het tegenovergestelde. Maar dit is wel het handigst bij thuiskomst.
Bovenstaande uiteraard hersenspinsels en aannamesdaarom ook nooit zo over gepost
En dat wil niet zeggen dat ze in love was met Kenzy. Want ben het wel met Saskia eens dat ze er, in tegenstelling tot de act buiten na haar vertrek gisteren, vandaag zeer weinig mee bezig is. Maar dat staat los van of ze hetero is. Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zal er niet veel naast zitten denk ik
En het kan ook gewoon zo simpel zijn dat Mirthe dat zo voelt. Dit is wel heel erg veel invullen voor Mirthe. En snap sowieso niet waarom het belangrijk is. Maakt toch niks uit hoe zij het wil noemen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand anders op het oog heeft. Mijn gevoel is dat gezien naar achtergrond het niet echt wenselijk is dat ze in een programma (waarvan de fam niet achter deelname staat) een ‘relatie’ begint met een vrouw/uit de kast komt. Dus hield ze het altijd in taal luchtig terwijl ze fysiek naar Kenzy bleef. Nu Kenzy weer buiten is en ze dus niet meer zo fysiek te zien is met een vrouw op die manier moet men vooral niet denken dat Mirthe op vrouwen valt. Een 100% hetero hoeft niet (zo vaak) te benadrukken 100% hetero te zijn. Dat betekent vaak het tegenovergestelde. Maar dit is wel het handigst bij thuiskomst.
Bovenstaande uiteraard hersenspinsels en aannamesdaarom ook nooit zo over gepost
Ik denk dat het water daar echt te koud voor gaat zijnquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik voorzie dat Eunice het zwembad iedere morgen om 8.00uur gaat claimen met een of an dere activiteit
Dat klopt. Ik speculeer alleen )nav de vraag die gesteld wordt over waarom ze nu niets over Kenzy zegt maar wel roept 100% hetero te zijn) over wat er achter haar gedrag of uitspraken kan zitten. Zonder een oordeel daarover te hebben…quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
En het kan ook gewoon zo simpel zijn dat Mirthe dat zo voelt. Dit is wel heel erg veel invullen voor Mirthe. En snap sowieso niet waarom het belangrijk is. Maakt toch niks uit hoe zij het wil noemen.
ik snap je helemaal, alleen heb ik toch constant het gevoel dat ze een toneelstukje opvoert, als je haar uitlatingen hoort, haar ogen vaak ziet draaien, zogenaamd chaotisch, maar volgens mij weet ze héél goed wat ze doet!quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Met haar tafelkleed om mediteren in het water 60Cquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik voorzie dat Eunice het zwembad iedere morgen om 8.00uur gaat claimen met een of an dere activiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |