Dan heb je ook wel gelijk meteen de verkeerde te pakken ja dus mensenkennis heb je dan ook niet echt neequote:Op dinsdag 25 april 2023 17:49 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha mic onder Jeff’s neus. Als blikken konden doden
Overdrijven is ook een kunst. Mirthe is een spontane meid, niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
Zo schijtirritant als Mirthe zie je ze toch maar zelden
Wel fijn om te zien dat zich er zo goed doorheen slaat na het vertrek van Kenzyquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
Zo schijtirritant als Mirthe zie je ze toch maar zelden
Maar dat ene sluit het andere niet uitquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Mirthe is een spontane meid, niets mis mee.
Het zalquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat ene sluit het andere niet uit
-knip- n.v.t.quote:
-knip-quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Mirthe is een spontane meid, niets mis mee.
Weet je meteen waarom ze door de selectie is gekomen want ze zochten nog een clown tussen al die clowneske figurenquote:
Want ze moet Jeff ontzien?quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel gelijk meteen de verkeerde te pakken ja dus mensenkennis heb je dan ook niet echt nee
Dat plus ze haat hem en heeft beloofd ervoor te zorgen dat hij gaat. Loop er dan lekker met een boog omheenquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel gelijk meteen de verkeerde te pakken ja dus mensenkennis heb je dan ook niet echt nee
Volgens mij was het idee om een soort rösti te maken. Maar ik zag haar vanmiddag ballen draaien van aardappelpuree.quote:
Wel een dikke schnitzel danquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]lijkt op een schnitzel ofzo met kaas
quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Aardappelpuree ballen gepaneerd en gefrituurd...
dankquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij was het idee om een soort rösti te maken. Maar ik zag haar vanmiddag ballen draaien van aardappelpuree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |