Wim Hof zegt nee hoor,kan prima.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het water daar echt te koud voor gaat zijn
Jaques Herb?quote:
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela nietquote:
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela niet
Ik hoop toch niet dat dit kind manager wordt komende maand. De ergernissen die ik heb bij haar winnen het van het eventuele vermaak om de frustraties van haar medebewoners in die maand.
Wie gaat dan ook voor manager ?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.
Ik denk dat Babs het gaat worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook voor manager ?
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat Zoe hier slechter in was dan Manuela alleen die besloot vals te spelen en Manuela niet
Ik hoop toch niet dat dit kind manager wordt komende maand. De ergernissen die ik heb bij haar winnen het van het eventuele vermaak om de frustraties van haar medebewoners in die maand.
Ze moeten allemaal en ze mogen niet zeggen dat ze geen stemmen willenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook voor manager ?
In de brief die Wendy voorlas stond dat ze niet mogen zeggen dat ze geen stemmen willen krijgen (of woorden van die strekking), ze moeten het serieus aanpakken stond er.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er hoeven maar 11 overige deelnemers te zeggen "Ik wil nie" dat hebben ze al eerder gedaan, geen probleem .. ZooWie wordt Manager of Febo het nou wil of niet
"Er zijn anderen die het beter kunnen dan ik"quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal en ze mogen niet zeggen dat ze geen stemmen willen
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Dan is Imi misschien ook nog wel een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs het gaat worden.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Er zijn anderen die het beter kunnen dan ik"
"Het lijkt me niet verstandig om in deze periode"
En zo kunnen die andere 9 idem bullshit excuses verzinnen
ik hoop het echt!quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs het gaat worden.
We gaan het zien.En Imi is zeker ook een kanshebber.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Dan is Imi misschien ook nog wel een mogelijkheid.
Ik denk het wel, ze is ook de enige die zich aangemeld heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waant zich al manager maar gaat het niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |