Ik ging er van uit dat ze vaker op groen zou gaan staanquote:Op woensdag 26 april 2023 02:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Daar was ze kort ervoor nog over aan het twijfelen, want voor het roken was ze wel op groen gaan staan zei ze tegen Bern. Dat deed ze omdat ze omdat ze als ex-roker snapte wat die 'cravings' waren en het voor een relatief klein bedrag goed voor de hele groep zou zijn.
Isaac en Jeff tegenover elkaar zou pas echt geniaal zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:24 schreef Puzzie het volgende:
Sas en Bern tegenover elkaar zou ik ook wel leuk vinden
goede morgenquote:Op woensdag 26 april 2023 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac en Jeff tegenover elkaar zou pas echt geniaal zijn.
Goedemorgen
vind dat zwembad de zoveelste miskoopquote:Op woensdag 26 april 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Zal het zwembad al vol zitten... je moet er nu niet aan denken als je maar buiten kijkt...
Ja dat weet ik nog niet... dat moet nog blijken....quote:Op woensdag 26 april 2023 06:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind dat zwembad de zoveelste miskoop
Ze krijgen al niet genoeg stemmen bij elkaar voor alleen Jeffquote:Op woensdag 26 april 2023 06:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
goede morgen
dat zou heel mooi zijn die 2 tegen over elkaar , alleen op ice stemmen ze niet
Geen geldquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Valt me eigenlijk een beetje tegen dat ze voor koningsdag niet en beetje aant freubelen zijn geweest... de loods een beetje gezellie aankleden..
De FEBO pleurt er vast vandaag nog wat oranje vlaggetjes inquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Valt me eigenlijk een beetje tegen dat ze voor koningsdag niet en beetje aant freubelen zijn geweest... de loods een beetje gezellie aankleden..
Zag gisteren nog de paastakken met versiering staanquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Hejj hellooo...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO pleurt er vast vandaag nog wat oranje vlaggetjes in
Staat zo leuk op tv
Een opdracht waarbij plots alles oranje isquote:Op woensdag 26 april 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hellooo...
Die gierige FEBO.... ben benieuwd.
Die denken, jullie hebben een prijzenpot, maak die maar leegquote:Op woensdag 26 april 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hellooo...
Die gierige FEBO.... ben benieuwd.
Ben benieuwd of ze die lintjes van Esther nog gaan dragenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Haha ja klopt.. ja voor drank is gezorgd geloof ik, bier en cola..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zag gisteren nog de paastakken met versiering staan
Als er maar drank is
Tiano uit zijn plaat incomingquote:Op woensdag 26 april 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja klopt.. ja voor drank is gezorgd geloof ik, bier en cola..
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano uit zijn plaat incoming
Geen eten
Wel drank![]()
Lijkt me wel een keertje geinig om die prijzenpot aan te spreken... misschien laten ze het er nu wel op aankomen..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die denken, jullie hebben een prijzenpot, maak die maar leeg
Das waar ook..... Janetquote:
Doen ze maar bij manager zoequote:Op woensdag 26 april 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keertje geinig om die prijzenpot aan te spreken... misschien laten ze het er nu wel op aankomen..
De allermooiste kleur!quote:Op woensdag 26 april 2023 07:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een opdracht waarbij plots alles oranje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |