Die liepen daar ook rond toen Kenzy er nog was.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jup... Aanplakken...ze is weer vrij en hetro zolang het duurt![]()
[ afbeelding ]
nee viel mij ook op maar aan de andere kant het is zijn ding alle bordjes heeft hij (met Kim) opgehangen alleen jappie wilde die van Wanda doenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:51 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand van jullie commentaar gehoord op het feit dat Jeffrey het bordje van Kenzy op de poort gehangen heeft (zonder dat er iemand anders bij was)??
Ja ik heb gezien dat hij het bordje daar gehangen heeft maar waarom zou daar commentaar op zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:54 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nee viel mij ook op maar aan de andere kant het is zijn ding alle bordjes heeft hij (met Kim) opgehangen alleen jappie wilde die van Wanda doen
Hoezo liegt ze een beetje? Misschien had Mirthe het zelf toch niet helemaal verwacht of aan zien komen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Kenzy zag het aankomen volgens Mirthe....nou zij wist er van dus hier liegt ze een beetje...
Omdat het eigenlijk altijd zo was dat de groep, of iemand die close met de betreffende persoon was er zelf bij wilde zijn.... maar het kan best dat ik me vergis en dat dit alleen de laatste keren zo was...quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien dat hij het bordje daar gehangen heeft maar waarom zou daar commentaar op zijn?
Droom lekker verder, ze zei het toch!quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoezo liegt ze een beetje? Misschien had Mirthe het zelf toch niet helemaal verwacht of aan zien komen?
Erik heeft idd een keer verteld dat Kenzy grote kans maakte om op de stip te komen, maar dat was alweer een week of langer geleden en grote kans dat ze daar niet eens meer op die manier verder over heeft nagedacht/ of bij stil gestaan . Mirthe is een dromer en soms(?!) wat naïef met sommige zaken . En vooral als het om Kenzy ging.
Natuurlijk liegt Mirthe wel eens, net als iedereen daar in die loods.
Maar in dit stuk heeft het niet echt met liegen te maken , eerder met oogkleppen,of een soort van roze bril. Zij vond Kenzy leuk en zag haar heel anders, ik denk niet dat Mirthe helemaal doorhad hoe egoïstisch Kenzy's gedrag was en hoe erg mensen zich aan kenzy ergerden.
Mag niet, volgens JW moet er ruimte blijven voor 1½cuub warm waterquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Bad is al aardig vol, maar kan nog meer bij.
Waarom zouden mensen daar commentaar op moeten hebben dan? En wie hadden er commentaar op?quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:51 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand van jullie commentaar gehoord op het feit dat Jeffrey het bordje van Kenzy op de poort gehangen heeft (zonder dat er iemand anders bij was)??
Je leest weer beroerd Freekiequote:Op dinsdag 25 april 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Droom lekker verder, ze zei het toch!
Dat moet er nog bij?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mag niet, volgens JW moet er ruimte blijven voor 1½cuub warm water
Omdat het eigenlijk altijd zo was dat de groep, of iemand die close met de betreffende persoon was er zelf bij wilde zijn.... maar het kan best dat ik me vergis en dat dit alleen de laatste keren zo was...quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen daar commentaar op moeten hebben dan? En wie hadden er commentaar op?
Ik heb er niets over gezien, zou ook niet weten wat mensen daar over zouden kunnen zeggen. Jeff deed dat al vanaf het begin met Kim
Oh dat zou kunnen , maar dan hadden ze dat moeten doen , ik denk niet dat dat iets is wat je hem kan verwijten en ik zie het probleem er ook niet van. Heb er ook nooit echt mensen over gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk altijd zo was dat de groep, of iemand die close met de betreffende persoon was er zelf bij wilde zijn.... maar het kan best dat ik me vergis en dat dit alleen de laatste keren zo was...
zou top zijnquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:24 schreef Puzzie het volgende:
Sas en Bern tegenover elkaar zou ik ook wel leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |