SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren, toen de oproep kwam voor inschrijvingquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hannelore? Ze kregen het per brief door. Hannelore heb ik er niet over gehoord dus dat heb ik dan gemist.
In haar sexy legging ook nogquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gaan Moraima aan de loods plakken met tape!!!!
Ja ja Moraima heeft privileges.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:55 schreef xsaskiax het volgende:
Dat vind ik echt netjes van die kerels, Moraima gaat een ander shirt aantrekken en ze gaan zonder dat het gevraagd wordt de kamer uit (de kamer houdt haar zoals altijd ook buiten beeld)
O ja maar er heeft zich er maar 1 opgegeven dus nu is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar een moeten de oudmanager kiezenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren, toen de oproep kwam voor inschrijving
Ze zei 'mogen jullie stemmen', tegen de hele groep
Die 1e keer was regie. Deze keer toch echt de groep, ze wisten dat het zo zou kunnen gaan. Het enige wat ze hadden hoeven doen was zelf 1 naast Zoe neerzetten en dan alsnog gewoon op Zoe stemmen. JW zei het de avond voor de deadline verliep zelf nog, want hij had geen zin in weer die poppenkast. Maar ook hij hield zich verder stil.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was Hannelore zeker een oude opname, want ze zei tegen de groep dat die zouden mogen stemmen
Nu blijft het dus incrowd, jammer, maar zo ziet de regie het kennelijk graag
Probeert? Slaat ze met het driehoekje tegen het streepje aan?quote:
Ik weet niet ik zag haar hem op stream 2 pakken en op 1 was er iets van geluidquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Probeert? Slaat ze met het driehoekje tegen het streepje aan?
In het regelboek staat (zo was het vorige keer ook) dat de mensen die zich verkiesbaar stellen NIET mogen stemmen. In dit geval stellen alle niet-oud-managers zich (gedwongen) verkiesbaar, dus mogen niet stemmen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja maar er heeft zich er maar 1 opgegeven dus nu is iedereen die nog geen manager is geweest verkiesbaar een moeten de oudmanager kiezen
Ik heb er ook nog niet zoveel vertrouwen inquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geef de ductape 3 seconde![]()
[ afbeelding ]
Of die deur geeft het op en flikkerd omquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geef de ductape 3 seconde![]()
[ afbeelding ]
Vind het wel stoer dat ze het gewoon laat doen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:02 schreef Sociologica het volgende:
Morrie: ja ik vind wel een beetje eng
Isaac: dat geeft niks. Het is ook een beetje eng
Aw
Het was in dit programma laatst nog een opdracht. Tamelijk succesvol, behalve een depri Bern na afloopquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
Volgens mij was dit ooit een opdracht in BB. Waar ze er toen ook 2 tegen de wand plakte.
Klopt. Nawel hing toen heel lang tegen een wand zo vastgeplakt. Maar die weegt iets minderquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
Volgens mij was dit ooit een opdracht in BB. Waar ze er toen ook 2 tegen de wand plakte.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
oei wat zie je hier de 'scheiding' goed tussen lui die lol hebben en de groep die zuur zit te kijkenquote:
Oh niet mee gekregenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het was in dit programma laatst nog een opdracht. Tamelijk succesvol, behalve een depri Bern na afloop
Zeker! Sowieso even leuk ditquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het wel stoer dat ze het gewoon laat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |