Was pas een opdracht in de loods hebben ze er 6v tegen de deur aan moeten plakkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:03 schreef IkFok het volgende:
Volgens mij was dit ooit een opdracht in BB. Waar ze er toen ook 2 tegen de wand plakte.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:06 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja ze was weer aan het 'teuten'......quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:08 schreef Sociologica het volgende:
Haha was dit een deal ipv lopen? Hoor Jeff nu zeggen ‘dus wat gaan we de volgende keer doen?! Lopen!’
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
Mora heeft de hele tijd al niet meer gehoest
Maar 6 lagen over elkaar heen plakt niet 6x beterquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:08 schreef engine het volgende:
Ze hebben wel begrepen dat er meer tape nodig is
morrie wilde dit bij de opdracht laatst ook toen zei Jeff ik koop tape van mijn zakgeld dan hang ik u aan de deur. Nu wilde ze niet lopen dus is ze de sjaakquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:08 schreef Sociologica het volgende:
Haha was dit een deal ipv lopen? Hoor Jeff nu zeggen ‘dus wat gaan we de volgende keer doen?! Lopen!’
Dat hoesten is aangeleerd gedragquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ze vastgetaped is heeft ze niet meer gehoest
Gaat ze weg rennen danquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:10 schreef Sociologica het volgende:
Morrie: Ey ey maar luister even dat ik niet kan vallen hè!! Ik krijg paniek als de tafel weggaat je moet me vasthouden
Misschien is ze daar nu voor goed vanaf.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ze vastgetaped is heeft ze niet meer gehoest
"Ik heb nu de camera in mijn handen, ik ben een beetje in paniek"quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:18 schreef mangalie het volgende:
Morrie: mevrouw luister ff...Ik zat tegn de muur geplakt...
quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik heb nu de camera in mijn handen, ik ben een beetje in paniek"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |