abonnement Unibet Coolblue
pi_208896415
Het duurt nog even, maar ook in 2024 zijn we er ongetwijfeld weer bij op het ESF. Nadat onze hoop in bange dagen Mia & Dion er (misschien) niet in slagen de beker mee naar huis te nemen, is het tijd voor de vraag: Wie moeten we volgend jaar sturen, zodat we wel winnen en het ESF terugkomt naar Nederland?



De selectiemethode blijft vermoedelijk hetzelfde. Discussie over een NSF kan hier: ESF / Discussie: NSF terughalen Ja of de Nee

Er zijn een aantal namen die vaak genoemd worden:

Jaap Reesema: Deze ster uit Terwolde stuurde in 2021 al een liedje in, samen met Armin van Buuren. Hij heeft dus de ambitie om mee te doen. S10 won de voorselectie, en helaas hebben we nooit kunnen horen hoe briljant zijn inzending was, want die is niet uitgebracht.

Son Mieux: Die zijn vorig jaar echt doorgebroken voor het grote publiek met Multicolor, en hebben nog wat van dergelijke platen gemaakt.

Goldband: Dat liedje van die fakking ambulance staat al 35 weken hoog in de Single Top 100, en zo'n deuntje zou het ongetwijfeld goed doen op het ESF. Live schijnen ze iets minder te zijn, niet mijn woorden, maar wel van diverse anderen hier in ESF.

Davina Michelle: En van de beste zangeressen binnen onze landsgrenzen. Ze heeft ook al ervaring op het ESF-podium met de intervalact van 2021. Ze scoorde met 2 covers een nummer 1-hit en in gezelschap van de immer vrouwvriendelijke Marco Borsato en wederom Armin van Buuren een grote hit met Hoe Het Danst. Haar eigen solo-singles lijken wel iets minder hitgevoelig te zijn.

Di-Rect: Nog een band die in staat moet zijn het gewenste niveau voor een ESF te bereiken. Ze hebben wel een vrij drukke concertagenda, met onder meer een reeks concerten in Ahoy in de Kerstvakantie, dus het is de vraag of ze wel tijd hebben voor een ESF. Anderzijds treden ze ook over de grens op, en dan is dit natuurlijk het ideale podium om in heel Europa door te breken.

Stefania: Die deed al eens mee namens Griekenland met Last Dance, en met een leuke act werd ze 10e. Daarna heeft ze nog diverse andere singles uitgebracht (straks even uitzoeken welke dat waren, red.). Ze heeft zelf aangegeven graag nog eens namens Nederland te gaan.

De Staat: Een garantie voor een uniek geluid op het ESF en dat is precies wat met name de televoters tegenwoordig erg aanspreekt.

Froukje: Als S10 het linkerrijtje kan halen, zou haar grote vriendin daardoor genspireerd kunnen zijn. Het is van dat duo wel degene met iets minder uitstraling.

Floor Jansen en/of Anneke van Giersbergen: Op het ESF is de Eftelingmetal nooit zo goed vertegenwoordigd geweest, dus een goede kans dat je als enige in de soort alle televotes naar je toe trekt, aangevuld met de stemmen van een internationale fan base. En de vakjury zal ongetwijfeld ook wild worden van de vocale capaciteiten.

Blanks: Niet degene met de meest inclusieve artiestennaam uit dit rijtje, maar Cornald liet eerder weten van hem gecharmeerd te zijn en hij deed al eens mee aan De Beste Zangers.

Rolf Sanchez: Hij zingt in het Spaans, dat is lekker internationaal.

Nielson: Dit is wel een type met de juiste uitstraling voor een ESF. Een leuke Zweedse hit erbij en hij kan de hero of our time worden.

Kovacs: Wordt altijd genoemd in dit soort topics dus nu ook.

Rond: Je wil niet weten wat Patty Brard met Rond. Een band die aardig aan de weg timmert en redelijk 'organisch' steeds succesvoller wordt. Nu klaar voor de volgende stap naar het ESF-podium?

Claude: Hij was er opeens, en dat met Ladada, een liedje dat op het ESF lachend Top 10 zou scoren. Zou hij het nog eens willen herhalen en nu willen inzenden?

Flemming: Net als nog wat soortgenoten een ster in eigen land. Misschien dat er een internationale hit inzit.

Meau: Vanuit het niets een hit scoren, dat heeft zij gedaan. Specifiek dat liedje zou op een ESF ook best scoren, maar het is de vraag of ze nog zo'n knaller heeft.

En als al het andere faalt, dan is er nog altijd:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het risico topkandidaten over het hoofd te zien, zijn dit wat voorbeelden van mensen die succesvol zijn en eerder in deze topics genoemd zijn. Vroeger noemden we ook altijd nog Elize (die het in 2019 blijkbaar echt heeft geprobeerd), Eva Simons of dat harpmeisje van de Voice, maar die zijn ondertussen wel redelijk over the hill. Artiesten als Danny Vera, Suzan & Freek en Naaz hebben eerder aangegeven niet naar het ESF te willen.

Dit soort topics leent zich volgens sommigen ook uitermate goed voor geestigheid, dus probeer eens een ludieke opmerking van het kaliber "We moeten volgend jaar Zanger Rinus sturen", en misschien is dat wel precies de 250e keer dat die grap wordt gemaakt, en gaat u met de jubileumtrofee naar huis. Ook de Jostiband of Dries Roelvink in zijn gele zwembroek zijn bijzonder geinige voorbeelden. Lee Towers, voor de 12 punten uit Vilnius. Dat filmpje waarin Sieneke en Frans Bauer roepen mee te willen doen even opzoeken is ook altijd leuk. Normaal, omdat Kroati het dit jaar zo leuk deed, kan ook nog.

Maar bij voorkeur toch serieuze reacties. Roept u maar:

Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:15:01 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208896430
Iemand die wel kan zingen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:18:00 #3
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_208896461
quote:
Rolf Sanchez: Hij zingt in het Spaans, dat is lekker internationaal.
_O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 april 2023 @ 12:23:54 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_208896505
Meermaals gelachen om de OP. Mooi werk Fred! _O_
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208896593
Ik denk dat volgend jaar wel eens Davina’s jaar kan worden. Ze willen sowieso iemand met podiumervaring en goede vocalen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_208896597
Eefje de Visser en band zou van mij ook mogen.
pi_208896625
In ieder geval geen liedje met een boodschap. Om mijn part iets van jippie het leven is mooi laten we er een feestje van maken. *O* Als het maar heel iets anders is. Kom op commissie AvroTros steek je nek een keer uit en #durfeens.
pi_208896643
Zijn er wel Nederlandse producers/songwriters die echt goede Engelstalige popsongs kunnen produceren...?
pi_208896930
Ik wil Naaz. Maar zal wel weer niet.
Ben hier voor het songfestivalforum.
  dinsdag 25 april 2023 @ 13:51:42 #10
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208897180
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:43 schreef Thrts het volgende:
Zijn er wel Nederlandse producers/songwriters die echt goede Engelstalige popsongs kunnen produceren...?
Wouter Hardy
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_208897500
Mogen dagjesmensen ook stemmen?

Geen Goldband, snuiven op het podium hoeft niet beloond te worden met een nog groter podium.
Geen emo singer songwrtiter zuchtmeisjes of jongens die het voornamelijk goed doen bij pubers.

Son Mieux lijkt mij prima. Lekker feesten!
Karsu staat er niet bij maar mag ook gaan. Gaan vast een hoop Turken op stemmen dus dat telt lekker aan.

Graag een opzwepend lied en geen intens depressief lied over pijn en weer opkrabbelen. Dat kennen we nu wel.
pi_208897615
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:17 schreef Zigsky het volgende:
Ik wil Naaz. Maar zal wel weer niet.
Die durft nu natuurlijk helemaal niet meer. Ze was er al niet echt happig op maar als je dan ook nog kans maakt om avond aan avond helemaal belachelijk gemaakt te worden op tv denk je wel twee keer na voor je meedoet.

Dat vind ik het jammere aan hoe het dit jaar is gegaan: in principe vind ik het goed dat Cornald en co er een licht-elitaire selectiemethode op nahouden die voorrang geeft aan 'echte' artiesten als S10, Jeangu en potentieel dus ook Naaz, ipv de standaardnamen uit het Vrienden van Amstel-circuit als Maan en Davina. Maar zorg er dan wel voor dat je met kwaliteit komt, want anders roept 'het volk' om De Streamers en ben je veel verder van huis.
pi_208897683
Ik ben voor Efteling Metal
  dinsdag 25 april 2023 @ 14:57:47 #14
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_208897690
Nick zonder Simon of Simon zonder Nick ?

ben geen fan van Davina M. maar een soort nummer als waar ze nu mee scoort zou voor de afwisseling een leuke NL-inzending zijn
... en huiver mee
pi_208898268
Fred _O_

Ik ben voor iemand/een band/duo/trio dat/die:
- van het scherm spat
- het podium rockt
- staat/staan te knallen
- ALLES eruit gooit op het podium
- ervaring heeft
- niets aan het toeval overlaat/laten

Voorkeur 1:
Di-rect of Marcel O+

Voorkeur 2:
Davina Michelle

Voorkeur 3:
Bouke (al gaan we dan misschien weer een beetje richting country/americana?, zijn nieuwe single vind ik toch wel fijn).

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgeM op 25-04-2023 16:54:40 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:50:16 #16
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_208899013
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 15:52 schreef GeorgeM het volgende:
Fred _O_

Voorkeur 3:
Bauke (al gaan we dan misschien weer een beetje richting country/americana?, zijn nieuwe single vind ik toch wel fijn).
wie is Bauke? - op YT kom ik Bouke (Elvis Tributeband) uit?
... en huiver mee
pi_208899055
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:50 schreef Giggio het volgende:

[..]
wie is Bauke? - op YT kom ik Bouke (Elvis Tributeband) uit?
Die inderdaad. Typefoutje.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_208899260
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Mogen dagjesmensen ook stemmen?

Geen Goldband, snuiven op het podium hoeft niet beloond te worden met een nog groter podium.
Geen emo singer songwrtiter zuchtmeisjes of jongens die het voornamelijk goed doen bij pubers.

Son Mieux lijkt mij prima. Lekker feesten!
Karsu staat er niet bij maar mag ook gaan. Gaan vast een hoop Turken op stemmen dus dat telt lekker aan.

Graag een opzwepend lied en geen intens depressief lied over pijn en weer opkrabbelen. Dat kennen we nu wel.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :Y

Al zou ik Karsu niet sturen vanwege haar afkomst (wel als ze een goed liedje heeft uiteraard). Het zal zo’n Serhat vast wat bonuspunten hebben opgeleverd, maar dat is toch meer interessant voor landen die maar moeizaam door de semi komen, en ik hoop dat wij niet in die categorie gaan vallen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208899348
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:55 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Die inderdaad. Typefoutje.
quote:
In augustus 2012 trad Scholten op tijdens de Elvis Memorial Tour in Graceland. Ook in augustus 2017 werd hij gevraagd op te treden in Graceland, ditmaal vanwege de 40ste sterfdag van Elvis Presley. In 2018 werd hij genomineerd voor de cultuurprijs van de gemeente Emmen.
Niet alles wat hij bereikt heeft, is even prestigieus, maar het lijkt me in elk geval iemand die niet zenuwachtig zal worden van een ESF-podium.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208899433
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]
[..]
Niet alles wat hij bereikt heeft, is even prestigieus, maar het lijkt me in elk geval iemand die niet zenuwachtig zal worden van een ESF-podium.

Zeker niet :D :7
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 19:30:20 #21
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208900674
Nee, kijk Nederland heeft er nu over omdat Johan Derksen het er over heeft en hem laat optreden als alternatief op Mia en Dion en komt er natuurlijk een hype. Oudere mensen maakt het nostalgisch naar tijden van lang geleden. Natuurlijk kan hij wel goed zingen en heeft podium presence. Als je hem googled komen er vrijwel eigenlijk alleen covers te tevoorschijn. Belgi stuurde ook ooit een Elvis tribute en dat eindigde nog onder De Toppers. Die jongen heeft best zijn talent maar denk niet dat Europa daar echt op zit te wachten en wij moeten ook weg uit die hoek country singer song writer. We moeten naar muziek waar ook de jeugd naar luistert.
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 19:36:24 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208900752
Ik vind best wat opties uit de OP goede opties eventueel. Een cliche, maar het staat toch bij het liedje en capaciteiten. Trijntje had groot succes, maar een gigantisch kutnummer. Duncan was een nobody toen hij meedeed vanwege zijn goede nummer al was dat vast ook wel een risico gezien hij weinig ervaring had en ook wel onzeker en nerveus was. Dat is de goede kant opgevallen. Ik stel voor om een bezem te halen door de commissie, gedeeltelijk of geheel te vervangen door mensen die nu hits maken of weten hoe het werkt, voeg eventueel een demoscopische jury toe. Weer op het nummer te selecteren. Geen carte blanche aan artiesten geven. En dan de top 5 ofzo te laten optreden in een professionele setting voor de juries. En even een jaar zonder singer song writer muziek, zonder hippe country vibes, zonder nummer met een boodschap. Zal mij verder een worst zijn of we een dancepop, hiphop of rock nummer sturen.
pi_208902088
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:34 schreef Nexum het volgende:
Ik denk dat volgend jaar wel eens Davina’s jaar kan worden. Ze willen sowieso iemand met podiumervaring en goede vocalen
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:51 schreef Meke het volgende:

[..]
Wouter Hardy
Ik zei het al eerder, Davina Michelle met een nummer van Wouter Hardy, niks meer aan doen.
Koel en donker bewaren
pi_208903324
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:30 schreef Momo het volgende:
Nee, kijk Nederland heeft er nu over omdat Johan Derksen het er over heeft en hem laat optreden als alternatief op Mia en Dion en komt er natuurlijk een hype. Oudere mensen maakt het nostalgisch naar tijden van lang geleden. Natuurlijk kan hij wel goed zingen en heeft podium presence. Als je hem googled komen er vrijwel eigenlijk alleen covers te tevoorschijn. Belgi stuurde ook ooit een Elvis tribute en dat eindigde nog onder De Toppers. Die jongen heeft best zijn talent maar denk niet dat Europa daar echt op zit te wachten en wij moeten ook weg uit die hoek country singer song writer. We moeten naar muziek waar ook de jeugd naar luistert.
Het lastige met dat soort types die heel goed anderen na kunnen doen, is dat ze vaak als zichzelf een stuk minder zijn. Al lijkt me zo'n type met het juiste liedje op zich niet slecht.

Van mij hoeven we ook niet per s weg uit de Radio 2-hoek, maar na dit jaar moet dat dan wel van een dusdanig niveau zijn dat de halve finale een formaliteit is. Dat kan je nooit met 100% zekerheid zeggen, maar als we volgend jaar weer 13e in de semi worden met zo'n suf liedje, wordt het ook steeds lastiger om mensen uit andere genres warm te krijgen om iets in te sturen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208904156
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:30 schreef Momo het volgende:
Belgi stuurde ook ooit een Elvis tribute en dat eindigde nog onder De Toppers. Die jongen heeft best zijn talent maar denk niet dat Europa daar echt op zit te wachten
Als ik voor mijzelf spreek, was dat echt een slechte act/nummer. Ik heb al niks met Elvis. Z'n muziek spreekt me niet aan. Er zullen meerdere mensen zijn die die stijl oubollig vinden en dus niet erop stemmen. Daarnaast heb ik 't niet zo met imitatiezangers. Of 't nou Elvis Presley is of Michael Jackson. Dus dan knap ik al af op zoiets. Ik snap nog steeds niet dat de Belgen Copycat hadden gestuurd. Die titel alleen al. :')

Nee, laten wij vooral niet zoiets sturen. :)
Hotapnyc
pi_208907250
Je moet Bouke ook niet als Elvis-copycat sturen, maar juist met een heel ander nummer.
Nadeel is wel dat hij sowieso als Elvis klinkt. Toch denk ik dat het kans maakt met een goeie knaller.
Hij rockt de stage en klinkt als een klok. Ik ben bij het tribute concert geweest afgelopen zondag.
Edsilia heeft het ook (met Hemel en Aarde) erg goed gedaan en zij ging ook niet als Oleta Adams-copycat, terwijl haar stem er heel erg op lijkt (misschien iets minder duidelijk dan Bouke).
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_208907427
Ik denk dat we niet aan een bepaalde stijl moeten denken voor een volgende inzending. Als je kijkt naar sommige nummers die het naar waarschijnlijkheid goed gaan doen dan valt op dat die ook niet meteen in een genre te vangen zijn. Laat het nummer leidend zijn en zorg voor een frisse flink opgeschudde en verjongde selectiecommissie.
pi_208915613
Ik mis Chef'Special nog in dit rijtje. Maar ik heb bij hun een sterk voorgevoel dat zij het ESF in geheel flink gaan onderschatten.
pi_208915669
Wie is Kovacs ook alweer? :@
pi_208915794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie is Kovacs ook alweer? :@
Dit is haar bekendste als je het mij vraagt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_208915809
Ze heeft een paar maanden geleden ook een nieuw album uitgebracht, inclusief een duet met Till Lindemann, de zanger van Rammstein. Afgezien van de persoonlijke tekst verder geen liedje dat de wereld op zijn kop zet, denk ik.

pi_208915995
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 22:12 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Dit is haar bekendste als je het mij vraagt.
Ah dat liedje. Maar inmiddels is dat alweer 8 jaar geleden. Beetje een one-hit wonder wat mij betreft. Maar dat hoeft niets te betekenen natuurlijk.
pi_208923359
tot en met 2018 vroegen ze eerst de artiest, die ze vervolgens carte blanche gaven qua nummer.

Daarna was er "open inschrijving", en dat leidde tot:
- Duncan Laurence (omdat Ilse nog wel geen goede artiest met nummer wist toen er niets binnen kwam)
- Jeangu Macrooy (met wie ze al een tijdje in contact stonden)
- S10 (met wie ze al een tijdje in contact stonden)
- Mia en Dion (die door Duncan waren aangedragen)

Met die vier keuzes zaten ze elke keer in hetzelfde hoekje, en is er dus nog nooit iets door de commissie geselecteerd waar ze niet zelf achteraan hebben gejaagd. Ook is er in die zelfde periode geen enkele hit uitgebracht waarvan de artiest zei dat de commissie het niet wilde hebben. Vervolgens krijgen Mia en Dion, als het even een beetje tegen zit, een enorme berg bagger over zich heen.

De vraag zou volgens mij moeten zijn hoe we goede artiesten met goede nummers er van kunnen overtuigen dat ze zich gaan melden als potentiele songfestival kandidaten. Want we kunnen nog zo veel willen, ze moeten het wel insturen.
  Moderator donderdag 27 april 2023 @ 17:16:11 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208923417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 17:08 schreef Sableheart het volgende:
tot en met 2018 vroegen ze eerst de artiest, die ze vervolgens carte blanche gaven qua nummer.

Daarna was er "open inschrijving", en dat leidde tot:
- Duncan Laurence (omdat Ilse nog wel geen goede artiest met nummer wist toen er niets binnen kwam)
- Jeangu Macrooy (met wie ze al een tijdje in contact stonden)
- S10 (met wie ze al een tijdje in contact stonden)
- Mia en Dion (die door Duncan waren aangedragen)

Met die vier keuzes zaten ze elke keer in hetzelfde hoekje, en is er dus nog nooit iets door de commissie geselecteerd waar ze niet zelf achteraan hebben gejaagd. Ook is er in die zelfde periode geen enkele hit uitgebracht waarvan de artiest zei dat de commissie het niet wilde hebben. Vervolgens krijgen Mia en Dion, als het even een beetje tegen zit, een enorme berg bagger over zich heen.

De vraag zou volgens mij moeten zijn hoe we goede artiesten met goede nummers er van kunnen overtuigen dat ze zich gaan melden als potentiele songfestival kandidaten. Want we kunnen nog zo veel willen, ze moeten het wel insturen.
Ja het is maar zeer de vraag wat ze allemaal binnen krijgen. Je ziet dan mensen online roepen "Mia en Dion moeten niet naar het songfestival gaan, nee *insert artiest* moet gaan". Maar ja je favoriete artiest is geen hond die je dwingt om naar het songfestival te gaan. Het is niet dat "het volk" zegt dat Pietje moet gaan, dat Pietje dan maar snel een nummer moet vinden en op het vliegtuig naar Liverpool wordt gezet.
pi_208923545
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie is Kovacs ook alweer? :@

Dit is bekend liedje van haar
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209083962
Even een copypaste uit het Mia en Dion-topic :P

Het beste wat je denk ik nu kan doen is gewoon een bekende naam toch maar weer een soort van cart blanche te geven, desnoods met een interne selectie uit meerdere liedjes van die artiest. Als je een Di-Rect, Davina Michelle of Son Mieux vraagt om intern diverse tracks voor te leggen zal er vast iets tofs tussen zitten.

Ik denk niet dat je met een open inzending na dit gezeik over Mia en Dion nog veel kwaliteit gaat binnen krijgen op dit moment. Voor zover dat dit jaar al het geval was..
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209083979
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:34 schreef Nexum het volgende:
Ik denk dat volgend jaar wel eens Davina’s jaar kan worden. Ze willen sowieso iemand met podiumervaring en goede vocalen
Zou het met haar wel aandurven om een carte blanche te geven. Haar singles worden ook steeds beter. Heartbeat was moeiteloos de finale in gegaan denk ik :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209084020
Ik vind Karsu enorm schattig :@ en ze kan nog goed koken ook :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209084032
Ik sluit een Lakhsmi trouwens ook niet uit, die heeft er denk ik ook al een keer heel kort bij gezeten in het jaar van S10. Die naam werd niet voor niks ineens gelekt.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209084036
Froukje & S10 samen met een superhit.
Leh-kr
pi_209084051
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 23:57 schreef TLC het volgende:
Ik vind Karsu enorm schattig :@ en ze kan nog goed koken ook :Y)
Sowieso dat zij twee jaar geleden bij de laatst 4 zat. :D Ze werd helemaal ongemakkelijk toen ze haar er iets over vroegen bij Op1 en haar vader had er iets over op Instagram gezet. :D
  woensdag 10 mei 2023 @ 00:01:51 #42
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_209084067
Di-rect lijkt me een prima keuze en dan gewoon een dik stadium rock liedje sturen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_209084098
Ik vind de eigen nummers van Karsu eigenlijk niet zo bijzonder. Dat is het geval met de meeste namen die vaak worden genoemd. Nederlanders kijken vooral naar zangers maar eigenlijk is het nummer veel belangrijker. Geen land waar zoveel wordt gecoverd als Nederland, omdat er hier gewoon weinig goede liedjes worden geschreven.
pi_209084139
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:03 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind de eigen nummers van Karsu eigenlijk niet zo bijzonder. Dat is het geval met de meeste namen die vaak worden genoemd. Nederlanders kijken vooral naar zangers maar eigenlijk is het nummer veel belangrijker. Geen land waar zoveel wordt gecoverd als Nederland, omdat er hier gewoon weinig goede liedjes worden geschreven.
Ik ken niet n nummer van haar. _O- Ze heeft veel uitstraling en alles, maar inderdaad als je nu al geen nummer weet behalve covers..
pi_209084140
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Even een copypaste uit het Mia en Dion-topic :P

Het beste wat je denk ik nu kan doen is gewoon een bekende naam toch maar weer een soort van cart blanche te geven, desnoods met een interne selectie uit meerdere liedjes van die artiest. Als je een Di-Rect, Davina Michelle of Son Mieux vraagt om intern diverse tracks voor te leggen zal er vast iets tofs tussen zitten.

Ik denk niet dat je met een open inzending na dit gezeik over Mia en Dion nog veel kwaliteit gaat binnen krijgen op dit moment. Voor zover dat dit jaar al het geval was..
Hier kan je voor kiezen, alleen dan loop je wel weer het risico dat de gekozen artiest per se met 1 bepaald nummer wil gaan (zie OG3NE en Waylon). Dan zou er eigenlijk een soort afspraak moeten worden gemaakt dat de commissie een zeer sterke stem krijgt in welke het wordt van wat er op de plank ligt. Uiteraard moet de artiest zich wel comfortabel bij dat nummer voelen, maar de eigenwijsheid van OG3NE en Waylon destijds hielp ons ook niet heel veel verder.

Mijn persoonlijke voorkeur zou Efteling Metal of Son Mieux zijn, maar het perspectief van nummer eerst moet wel op een bepaalde manier gewaarborgd blijven. Anders halen we mogelijk alsnog niks bij de televoting. Wat meer lef qua keuze mag de commissie wel tonen.
pi_209084167
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 23:58 schreef Willewa het volgende:
Froukje & S10 samen met een superhit.
Froukje is vocaal wel vrij instabiel hoor, veel minder sterk dan S10.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209084186
Ultieme Nederlandse televote-band zou natuurlijk De Staat zijn. Zo'n nummer haalt geheid de finale.

pi_209084245
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Froukje is vocaal wel vrij instabiel hoor, veel minder sterk dan S10.
Ja live wel inderdaad, ff jaartje hard samen aan werken dan. Maar die 2 hebben een gruwelijke chemie en waar S10 met gemak de mooiste klanken eruit gooit en wat kunstzinniger is en zeker de beste zangeres is van de 2, heeft Froukje met haar muziek altijd echt de hitgevoeligheid hard te pakken imo. Muzikaal (dus ik bedoel niet alleen zang, maar echt de muziek en het geheel, de melodien etc) erg sterk.

Dus als ze haar ademhaling meer onder controle krijgt en idd wat stabieler wordt zie ik ze heel ver komen. Geheid dat er iig een killer song uitkomt. Als je hun 2 nummers samen nu pakt, daarmee zou je echt ver komen denk ik. Smaak misschien, maar ik vind ze keihard, zeker samen.
Leh-kr
pi_209084267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ultieme Nederlandse televote-band zou natuurlijk De Staat zijn. Zo'n nummer haalt geheid de finale.

Helemaal eens :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 00:18:19 #50
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_209084272
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ultieme Nederlandse televote-band zou natuurlijk De Staat zijn. Zo'n nummer haalt geheid de finale.

Zeker wel. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_209084278
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ultieme Nederlandse televote-band zou natuurlijk De Staat zijn. Zo'n nummer haalt geheid de finale.

De Staat zou ik ook absoluut toejuichen.
pi_209084286
Froukje is populairder dan S10, terwijl ze minder grote hits heeft. Haar concerten verkopen veel sneller uit. Blijkbaar is er dus iets waardoor mensen haar liever horen/zien dan S10. En ik snap dat wel. Los van dat haar liedjes ook gewoon beter zijn, heeft ze een bepaalde uitstraling die volgens mij op Eurovisie ook wel gaat werken. Alleen dan moet ze niet met zo'n lied gaan met zoveel tekst dat ze de helft van de tijd buiten adem is.
  woensdag 10 mei 2023 @ 00:23:08 #53
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_209084305
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ultieme Nederlandse televote-band zou natuurlijk De Staat zijn. Zo'n nummer haalt geheid de finale.

Als je de zekerheid wil voor een goede live performance, is De Staat ook een hele goede optie. Zou van mij direct mogen _O_
Maar ja, compleet uit het straatje van AVROTROS natuurlijk |:)
  woensdag 10 mei 2023 @ 00:30:29 #54
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_209084357
De staat! Helemaal tof.

Maar esf 2023 is nog niet eens afgelopen of we discussiren al over 2024....
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_209084492
Wat mij betreft kunnen we best Dotan sturen. Ondanks al het gedoe is hij in NL een van de weinigen die zelf sterke Engelstalige liedjes schrijft. En gezien hun inzending van dit jaar zijn ze in Zwitersland al fan.

Di-rect lijkt me ook tof, maar ik denk dat zowel
John uit Londen als Katia uit Baku niets met het genre zullen hebben.

[ Bericht 29% gewijzigd door Enrica op 10-05-2023 00:56:46 ]
pi_209084510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:51 schreef Enrica het volgende:
Wat mij betreft kunnen we best Dotan sturen. Ondanks al het gedoe is hij in NL een van de weinigen die zelf sterke liedjes schrijft.

(Gezien hun inzending van dit jaar zijn ze in Zwitersland al fan).
Dat kan gewoon echt niet, die verhalen gaan gedeeld worden in andere landen. Wordt straks dat leukemie verhaal verteld tijdens de postcards.
pi_209084520
Froukje zei trouwens vorig jaar dat ze niet wil. Niet omdat ze het niet leuk vindt, maar omdat ze denkt dat ze daar niet geschikt voor is door zenuwen etc.

Wie weet verandert dat ooit nog. Samen met S10 zou wel geweldig zijn, maar dat kan over 5-10 jaar ook nog wel. :P
pi_209084544
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:56 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat kan gewoon echt niet, die verhalen gaan gedeeld worden in andere landen. Wordt straks dat leukemie verhaal verteld tijdens de postcards.
I know, het is echt zonde.
pi_209084713
Kris kros Amsterdam met Davina.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 10 mei 2023 @ 06:39:37 #60
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_209085088
Hier is maar een juist antwoord voor en dat is Jaap Reesema.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_209085247
Karsu met stip op 1 bij me O+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 07:30:31 #62
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_209085256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 06:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier is maar een juist antwoord voor en dat is Jaap Reesema.
Zou mooi zijn als hij zijn nek durft uit te steken!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 07:38:02 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209085293
De Staat lijkt me wel een televote magneet ja, goede suggestie.

Verder zou ik uit de OP zker Ron D NIET doen, dan ga je af als een gieter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 08:04:14 #64
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209085481
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209085524
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:23 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Als je de zekerheid wil voor een goede live performance, is De Staat ook een hele goede optie. Zou van mij direct mogen _O_
Maar ja, compleet uit het straatje van AVROTROS natuurlijk |:)
Dat weet ik niet, ik denk dat Cornald ze best graag op Eurovisie zou zien. Ze zitten natuurlijk wel in de cultureel verantwoorde hoek, inclusief staatssubsidie en optreden op de Uitmarkt.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 00:51 schreef Enrica het volgende:
Di-rect lijkt me ook tof, maar ik denk dat zowel
John uit Londen als Katia uit Baku niets met het genre zullen hebben.
Di-rect maakt gewoon poprock, waarom zou John uit Londen daar niks mee hebben? Die laatste single, How My Heart Was Won, zou een hele goede inzending zijn geweest.
pi_209086265
Het eisenpakket, zeker met het oog op de televote:

- Sterk onderscheidend lied dat in een rij van 15-25 liedjes in alle gevallen blijft hangen
- Visueel concept moet al grotendeels uitgewerkt zijn en eveneens onderscheidend zijn, en dan niet enkel wat lichtspel.
- Zelfverzekerde stressbestendige artiest met sterke vocalen (ook voor de jury)

Als ik AVROTROS was zou ik inderdaad eens een kop koffie gaan drinken met Davina Michelle, Di-Rect, Son Mieux, De Staat. Die lijken me van alle artiesten die me zo te binnen schieten wel deze criteria af te kunnen vinken. Ook een Emma Heesters zou hier nog wel in kunnen passen denk ik :Y

Bij Jaap Reesema of Nielson twijfel ik al weer of het visuele niet te beperkt wordt, die hebben nou niet bepaald een lekkere uitstraling op het podium waar je veel meer mee kan.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209087636
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Het eisenpakket, zeker met het oog op de televote:

- Sterk onderscheidend lied dat in een rij van 15-25 liedjes in alle gevallen blijft hangen
- Visueel concept moet al grotendeels uitgewerkt zijn en eveneens onderscheidend zijn, en dan niet enkel wat lichtspel.
- Zelfverzekerde stressbestendige artiest met sterke vocalen (ook voor de jury)

Als ik AVROTROS was zou ik inderdaad eens een kop koffie gaan drinken met Davina Michelle, Di-Rect, Son Mieux, De Staat. Die lijken me van alle artiesten die me zo te binnen schieten wel deze criteria af te kunnen vinken. Ook een Emma Heesters zou hier nog wel in kunnen passen denk ik :Y

Rolf Sanchez /Floor jansen. Maar wel eens met het bovenstaande lijstje, deze artiesten zijn gewend om een zaal plat te spelen, kan een lied eigen maken
  woensdag 10 mei 2023 @ 11:43:27 #68
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209087682
Ik zeg, de Isral 2023 route doen. Om de naam van het ESF te redden op de proppen komen met een grote naam (Noa Kirel is de grootste naam daar). Davina denk ik dan aan. Die heeft ook al veel fans binnen het ESF vanwege haar interval en die zou eigenlijk vrij gemakkelijk kwalificeren en ook behoorlijk wat jurypunten binnenharken denk ik.

In elk geval een gevestigde artiest, want met een beginneling zal alle haat opnieuw beginnen nog voor het nummer er is.

En geen Maan of Goldband alsjeblieft :@ Die laatste is heel leuk maar dan moet er echt heel veel op de band qua vocals.
pi_209087860
Iemand heeft hier een live optreden van Di-Rect gepost @Em31? Dat was bij Beau of Humberto. Marcel had toen een wit pak aan. Ik kan het niet terugvinden.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 10 mei 2023 @ 12:06:22 #70
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209087918
Frans en Sieneke.
  woensdag 10 mei 2023 @ 12:31:35 #71
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209088257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:43 schreef molloot200 het volgende:
Om de naam van het ESF te redden
Mja ik vind dit wel een beetje overdreven na n beeetje tegenvaller :P Ik zou eerst eens afwachten of het cht zo is dat mensen zich niet meer aan willen melden. Op zich hebben we tot nu toe cht een hele goede qualifierstreak, een tegenvaller zouden we moeten kunnen lijen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_209088320
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:00 schreef GeorgeM het volgende:
Iemand heeft hier een live optreden van Di-Rect gepost @:Em31? Dat was bij Beau of Humberto. Marcel had toen een wit pak aan. Ik kan het niet terugvinden.
twitter
pi_209088505
Karsu met een Turks nummer. *O*
Claude als hij het nu al aankan. *O*

Liever geen Goldband tenzij zij een performance a la Kaarija kunnen leveren en zang niet heel belangrijk/moeilijk is.
Hotapnyc
pi_209088581
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:31 schreef Meke het volgende:

[..]
Mja ik vind dit wel een beetje overdreven na n beeetje tegenvaller :P Ik zou eerst eens afwachten of het cht zo is dat mensen zich niet meer aan willen melden. Op zich hebben we tot nu toe cht een hele goede qualifierstreak, een tegenvaller zouden we moeten kunnen lijen.
Maar je moet dus niet 2x achtereen zo een tegenvaller hebben. Volgend jaar moeten we met iets goeds komen, of je hebt kans dat we weer terug bij af zijn.
En dan mag je hopen dat je weer een keer een een anouk hebt die dr nek uit wil steken.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209088644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:31 schreef Meke het volgende:

[..]
Mja ik vind dit wel een beetje overdreven na n beeetje tegenvaller :P Ik zou eerst eens afwachten of het cht zo is dat mensen zich niet meer aan willen melden. Op zich hebben we tot nu toe cht een hele goede qualifierstreak, een tegenvaller zouden we moeten kunnen lijen.
Plus je blijft veel streams krijgen + bekendheid. Zonder het Songfestival was S10 echt wel wat minder bekend/populair geweest. Dus ja nu gaat het mis, maar dat hoeft over het algemeen niet zo te lopen (daarom ook wel verantwoordelijkheid van de selectiecommissie om een artiest tegen zichzelf te beschermen als het nummer niet goed genoeg is).
pi_209089004
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ twitter ]
JAAAA _O_
Ik wil zo graag dat hij gaat/ze gaan, dat het pijn doet _O_ _O_ _O_ :@ _O_
Marcel toe nou O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209089088
Efteling metal heeft mijn voorkeur, in ieder geval niet weer een ballad
pi_209093424
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 mei 2023 @ 19:47:45 #79
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209093527
De naam Vinchenzo komt bij deze vraag al wat jaren bovendrijven.

Goede herkenbare stem, nog jong, serieus met z'n muziek bezig, enzovoort.
pi_209093542
Simone Simons met een dance-like eftelingmetal poplied.
  woensdag 10 mei 2023 @ 19:52:52 #81
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209093600
Als ik de suggesties hier zo lees snap ik meteen weer waarom we ooit zijn gestopt met het NSF en een commissie hebben.
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 20:21:51 #82
375570 crew  Cyan9
pi_209093985
Er is ook echt geen enkele Nederlandse artiest waar ik heel enthousiast van word. |:)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 10 mei 2023 @ 20:30:54 #83
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_209094114
quote:
Er is tegenwoordig een betere manier om een poll aan te maken.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_209094293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:30 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Er is tegenwoordig een betere manier om een poll aan te maken.
Je kunt dan maximaal 15 opties aanbieden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_209094451
Ik vind dat er best weer een Nederlandstalig lied mag gaan, elektronisch zou gaaf zijn, zoals in de stijl zoals Froukje en dans mij naar huis van S10. Davina zou van mij ook mogen gaan, mits ze een goed nummer heeft.
pi_209094569
Ik ken De Staat niet zo goed (excuses hiervoor!) maar dit zou idd goed aanslaan bij de televoting. De buitenlandse fans gaan wel even geschokt zijn dat wij met zoiets gedurfds komen aanzetten _O-

  Redactie Sport donderdag 11 mei 2023 @ 10:34:39 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209099415
De Staat met Torre op een toren en dansers die er omheen draaien in twee richtingen als een soort draaikolk is wel een ESF droom
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209099605
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik ken De Staat niet zo goed (excuses hiervoor!) maar dit zou idd goed aanslaan bij de televoting. De buitenlandse fans gaan wel even geschokt zijn dat wij met zoiets gedurfds komen aanzetten _O-

Sow dan, en dan sturen we nog steeds elk jaar emo pop. Terwijl we zoiets kunnen hebben? Als hun zouden willen, maken we volgend jaar meteen alles goed🤪
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:07:05 #89
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_209099737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik ken De Staat niet zo goed (excuses hiervoor!) maar dit zou idd goed aanslaan bij de televoting. De buitenlandse fans gaan wel even geschokt zijn dat wij met zoiets gedurfds komen aanzetten _O-

ik zeg DOEN!!
kende dit niet - maar maakt op mij meer positieve indruk dan die onderbroekenbagger van Kroati
... en huiver mee
pi_209099792
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik ken De Staat niet zo goed (excuses hiervoor!) maar dit zou idd goed aanslaan bij de televoting. De buitenlandse fans gaan wel even geschokt zijn dat wij met zoiets gedurfds komen aanzetten _O-

Totaal niet mijn muziek, maar ik ben helemaal voor! Als hij echt zo’n strot heeft, vooral doen!
Ook die staging graag, met video animatie (of hoe heet het :@ ) natuurlijk *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209100111
We kunnen wel artiesten opnoemen maar gegarandeerd dat het weer een random nobody wordt _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_209100137
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:34 schreef Nexum het volgende:
We kunnen wel artiesten opnoemen maar gegarandeerd dat het weer een random nobody wordt _O-
Weer een afdankertje van een talentenjacht :P
pi_209100374
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:34 schreef Nexum het volgende:
We kunnen wel artiesten opnoemen maar gegarandeerd dat het weer een random nobody wordt _O-
Wie weet lezen ze mee Nexie *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209101863
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:34 schreef Nexum het volgende:
We kunnen wel artiesten opnoemen maar gegarandeerd dat het weer een random nobody wordt _O-
Ik gok dat ze na het gezeik van dit jaar eieren voor hun geld kiezen en een gevestigde naam vragen/selecteren.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 11 mei 2023 @ 13:57:18 #95
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209101937
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:37 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Weer een afdankertje van een talentenjacht :P
Dankzij de random nobody/een talentenjacht-afdankertje was het een paar jaar terug tenminste weer eens in Nederland.

Maar ja, idd een risico.

En welke (redelijk) grote naam durft nog, behalve Merol misschien?
pi_209102126
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik ken De Staat niet zo goed (excuses hiervoor!) maar dit zou idd goed aanslaan bij de televoting. De buitenlandse fans gaan wel even geschokt zijn dat wij met zoiets gedurfds komen aanzetten _O-

De Staat gaat ook voor de complete 'experience', muziek, videoclip en performance vinden ze allemaal echt belangrijk. Die gaan niet gewoon op zo'n podium staan met een aardige belichting en we zien het verder wel. En ze hebben humor, iets wat in onze inzendingen ook altijd ontbreekt. Zoals in deze supersuffe, en daarom juist leuke, videoclip.

  donderdag 11 mei 2023 @ 14:34:41 #97
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_209102379
NH nieuws heeft ook een lijstje gemaakt met potentile deelnemers

Noord-Hollands trots: dit zijn onze nominaties voor het Songfestival van volgend jaar

Maan is de favoriet in de poll op het moment.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_209102593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:34 schreef usagi414 het volgende:
NH nieuws heeft ook een lijstje gemaakt met potentile deelnemers

Noord-Hollands trots: dit zijn onze nominaties voor het Songfestival van volgend jaar

Maan is de favoriet in de poll op het moment.
Ik krijg van dat lijstje wel de rillingen eigenlijk. Dan is Maan nog de minst slechte keuze :P

Claude vind ik wel potentie hebben, maar die moet ook nog flink wat vlieguren maken :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209102626
Ilse en Duncan :)
pi_209102837
s
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:34 schreef usagi414 het volgende:
NH nieuws heeft ook een lijstje gemaakt met potentile deelnemers

Noord-Hollands trots: dit zijn onze nominaties voor het Songfestival van volgend jaar

Maan is de favoriet in de poll op het moment.
Dit bewijst maar weer eens dat we het ECHT NIET aan het random Nederlandse publiek moeten overlaten!
pi_209102874
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.

Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.

Zou ze zelf gewoon niet willen?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_209102902
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.

Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.

Zou ze zelf gewoon niet willen?
Toen S10 werd gekozen ging er wel een gerucht dat Maan Leven in had gezonden.
pi_209102981
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.

Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.

Zou ze zelf gewoon niet willen?
Exportproduct? Je bedoelt haar duetten met Goldband en Snelle die hits werden in Vlaanderen? Dat kwam, met alle respect, niet door Maan.

Ze heeft wel meer een eigen smoel gekregen, maar een S10 is toch 10x de artiest die Maan is. Zij is echt geboren om muziek te maken, dat gevoel heb ik bij Maan dus helemaal niet.
pi_209103110
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.

Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.

Zou ze zelf gewoon niet willen?
Laten we dat vooral zo houden.
pi_209103165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Exportproduct? Je bedoelt haar duetten met Goldband en Snelle die hits werden in Vlaanderen? Dat kwam, met alle respect, niet door Maan.

Ze heeft wel meer een eigen smoel gekregen, maar een S10 is toch 10x de artiest die Maan is. Zij is echt geboren om muziek te maken, dat gevoel heb ik bij Maan dus helemaal niet.
Dat maakt toch niet uit? Als er een vet nummer voor haar geschreven wordt dan zou ze van mij best mogen gaan. Geboren om muziek te maken of niet. :)
pi_209103204
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Exportproduct? Je bedoelt haar duetten met Goldband en Snelle die hits werden in Vlaanderen? Dat kwam, met alle respect, niet door Maan.

Ze heeft wel meer een eigen smoel gekregen, maar een S10 is toch 10x de artiest die Maan is. Zij is echt geboren om muziek te maken, dat gevoel heb ik bij Maan dus helemaal niet.
Hoe wil je dat de commissie al iets anders kiest dan singer-songwriter als we zelf als Songfestival fans al zo’n attitude hebben jegens artiesten zoals Maan? :')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_209103307
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Nexum het volgende:

[..]
Hoe wil je dat de commissie al iets anders kiest dan singer-songwriter als we zelf als Songfestival fans al zo’n attitude hebben jegens artiesten zoals Maan? :')
Ik denk dat Maan over de grens heel weinig appeal heeft, ze heeft niks bijzonders. Als we dan met een pop-banger gaan, doe dan ook een goede zangeres. Davina heeft tenminste nog een goede strot.
pi_209103416
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Nexum het volgende:

[..]
Hoe wil je dat de commissie al iets anders kiest dan singer-songwriter als we zelf als Songfestival fans al zo’n attitude hebben jegens artiesten zoals Maan? :')
Er is meer te kiezen dan maan als je geen singersongwriter wil ;)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209103434
Maan zou overigens een slap aftreksel zijn van de zangeres die nu voor israel meedoet. Soort van de aldi-versie.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_209103645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Dat maakt toch niet uit? Als er een vet nummer voor haar geschreven wordt dan zou ze van mij best mogen gaan. Geboren om muziek te maken of niet. :)
Dit ja. Ze hoeven het nummer zelf niet te schrijven. Hoewel het qua budget waarschijnlijk beter zou passen.
pi_209107471
Marco Schuitmaker
  vrijdag 12 mei 2023 @ 10:59:34 #112
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_209117154
Ik hoop op iets LEUKS. Niet troostrijk, betekenisvol of hoopvol. Gewoon iets leuks.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 11:02:52 #113
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209117189
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop op iets LEUKS. Niet troostrijk, betekenisvol of hoopvol. Gewoon iets leuks.
Sowieso mogen ze dat hele pretentieuze verhaal erom heen weghalen. Je hoeft geen bijzondere boodschap of verhaal te hebben om het goed te doen op het ESF.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 11:21:04 #114
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_209117329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Sowieso mogen ze dat hele pretentieuze verhaal erom heen weghalen. Je hoeft geen bijzondere boodschap of verhaal te hebben om het goed te doen op het ESF.
Het zijn net van die omhooggevallen wijn”kenners”. Met hun mooie wijnen met een volle aanzet in de mond, rijke majestueuze aroma’s en lange afdronk.
Doe mij nu maar gewoon eens een fris roseetje dat lekker wegdrinkt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_209117583
Maan haalt de finale zeker wel als ze zou gaan, top 10 misschien wel, afhankelijk van het liedje natuurlijk
pi_209117717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Sowieso mogen ze dat hele pretentieuze verhaal erom heen weghalen. Je hoeft geen bijzondere boodschap of verhaal te hebben om het goed te doen op het ESF.
Dat is natuurlijk een beetje geboren omdat veel winnaars (Conchita, Mans, Jamala, Netta en Duncan) een verhaal hadden, maar we zijn er wel in doorgeschoten ja. Je kunt ook een verhaal vertellen met een uptempolied zoals Netta of Mans
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209117909
Douwe Bob heeft aangegeven dat hij nog wel een keer wil. Uiteraard zou dat alleen een optie moeten zijn als hij een beter liedje heeft dan de vorige keer, want buiten dat liedje heeft hij het voortreffelijk gedaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209118385
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:21 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het zijn net van die omhooggevallen wijn”kenners”. Met hun mooie wijnen met een volle aanzet in de mond, rijke majestueuze aroma’s en lange afdronk.
Doe mij nu maar gewoon eens een fris roseetje dat lekker wegdrinkt.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Je kunt n een banger hebben, n een goede tekst. Liefst juist die combinatie. Zoals deze nieuwe single van Froukje: prachtige tekst, maar je kunt er ook gewoon op losgaan.

pi_209118394
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Douwe Bob heeft aangegeven dat hij nog wel een keer wil. Uiteraard zou dat alleen een optie moeten zijn als hij een beter liedje heeft dan de vorige keer, want buiten dat liedje heeft hij het voortreffelijk gedaan.
Douwe staat er bij de internationale ESF-fans ook niet bepaald meer goed op volgens mij hoor, die heeft een beetje dezelfde likeability als Waylon. Kwam toen ook vooral voort uit dat gezeik met die Israelische zanger en wat apart gedrag de jaren erna.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209118480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 12:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Douwe staat er bij de internationale ESF-fans ook niet bepaald meer goed op volgens mij hoor, die heeft een beetje dezelfde likeability als Waylon. Kwam toen ook vooral voort uit dat gezeik met die Israelische zanger en wat apart gedrag de jaren erna.
Nou ja, S10 werd op handen gedragen, en die had uiteindelijk maar 42 punten van het publiek. Als hij toevallig een winnend liedje heeft liggen, lijkt me dat niet zo'n probleem.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209118490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nou ja, S10 werd op handen gedragen, en die had uiteindelijk maar 42 punten van het publiek. Als hij toevallig een winnend liedje heeft liggen, lijkt me dat niet zo'n probleem.
Het maakt niet uit wie we sturen. Stuur een goed kansrijk liedje ipv de troep van Jeangu en dit jaar
pi_209118532
Oh en wat Davina Michelle betreft, als je die met een slecht lied stuurt krijg je zo ongeveer wat IJsland dit jaar deed: 3 minuten schreeuwen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:21:45 #123
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209118579
Liever niet Maan. Zij heeft niets bijzonders en straalt niets uit imo :@
Ik wil iemand die van het scherm SPAT en haar/zijn HELE hebben en houden in het optreden gooit n een retegoeie strot heeft.
Qua lied: Ik heb ook het liefst uptempo, maar verder maakt het me niet uit, als het maar een GOED (opvallend) nummer is.
De staging moet het dan afmaken.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209118591
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef GeorgeM het volgende:
Liever niet Maan. Zij heeft niets bijzonders en straalt niets uit imo :@
Ik wil iemand die van het scherm SPAT en haar/zijn HELE hebben en houden in het optreden gooit n een retegoeie strot heeft.
Qua lied: Ik heb ook het liefst uptempo, maar verder maakt het me niet uit, als het maar een GOED (opvallend) nummer is.
De staging moet het dan afmaken.
Emma Heesters godin
pi_209118597
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef GeorgeM het volgende:
Liever niet Maan. Zij heeft niets bijzonders en straalt niets uit imo :@
Ik wil iemand die van het scherm SPAT en haar/zijn HELE hebben en houden in het optreden gooit n een retegoeie strot heeft.
Qua lied: Ik heb ook het liefst uptempo, maar verder maakt het me niet uit, als het maar een GOED (opvallend) nummer is.
De staging moet het dan afmaken.
Ik heb ook liever Davina of Emma Heesters dan Maan eigenlijk... Maan is inderdaad een beetje slappe hap vergeleken bij die 2 qua podiumpresence.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209118616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb ook liever Davina of Emma Heesters dan Maan eigenlijk... Maan is inderdaad een beetje slappe hap vergeleken bij die 2 qua podiumpresence.
Emma is wereldwijd bekend door haar YouTube kanaal. Buiten deze drie heb je nog 100 mensen die je zou kunnen sturen hoor.
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 13:27:22 #127
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209118656
Merol is ook een optie


Dit nummer had hele leuke staging op het podium kunnen hebben
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209118662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Merol is ook een optie


Dit nummer had hele leuke staging op het podium kunnen hebben
Vocaal niet geweldig
pi_209118672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Het maakt niet uit wie we sturen. Stuur een goed kansrijk liedje ipv de troep van Jeangu en dit jaar
Dat is inderdaad vele malen belangrijker. Gewoon in de basis een goed nummer. En dan kun je daarnaast wel kijken wat voor zanger of zangeres je mee stuurt. Belangrijk daarin is wel dat die wel gewoon iets bijzonders kan brengen.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:29:38 #130
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209118678
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Emma Heesters godin
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb ook liever Davina of Emma Heesters dan Maan eigenlijk... Maan is inderdaad een beetje slappe hap vergeleken bij die 2 qua podiumpresence.
Ik vind Emma Heesters ook weinig uitstralen eerlijk gezegd :@
En kan zij zo goed zingen? Ik vind eigenlijk van niet. Ze kan toon houden, maar dat is het dan ook wel.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209118681
Tommie Christiaan

Freek Bartels

Zomaar twee gasten die dit heel goed zouden kunnen.
pi_209118692
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
[..]
Ik vind Emma Heesters ook weinig uitstralen eerlijk gezegd :@
En kan zij zo goed zingen? Ik vind eigenlijk van niet. Ze kan toon houden, maar dat is het dan ook wel.
Emma heb ik nog nooit vals horen zingen live in tegenstelling tot maan. Emma heeft een uitstekende stem voor een pop liedje. Niet voor een ballad
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:34:28 #133
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209118735
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Emma heb ik nog nooit vals horen zingen live in tegenstelling tot maan. Emma heeft een uitstekende stem voor een pop liedje. Niet voor een ballad
Ik zeg ook niet dat ze vals zingt, maar ze heeft geen groot bereik volgens mij en zo’n softe tone.
Verder vind ik haar niets uitstralen, ze is knap, maar spat totaal niet van het scherm wat mij betreft.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209118748
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:34 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat ze vals zingt, maar ze heeft geen groot bereik volgens mij en zo’n softe tone.
Verder vind ik haar niets uitstralen, ze is knap, maar spat totaal niet van het scherm wat mij betreft.
Ze spat juist wel van het scherm vind ik. Ze kan ook nog eens dansen en zingen tegelijk. Ook mooi meegenomen.
pi_209118792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Emma Heesters godin
Die heeft de uitstraling van een braaf buurmeisje. Doe maar niet.
pi_209118836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
Tommie Christiaan

Freek Bartels

Zomaar twee gasten die dit heel goed zouden kunnen.
eh.... ben jij ergens in de jaren 90 blijven hangen? Dat zijn geen artiesten met een eigen geluid, eigen smoel , eigen repertoire, eigen stijl.

Prima artiesten, voor een musical. Maar dat soort artiesten scoort op het ESF niet denderend meestal.
pi_209118845
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:41 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
eh.... ben jij ergens in de jaren 90 blijven hangen? Dat zijn geen artiesten met een eigen geluid, eigen smoel , eigen repertoire, eigen stijl.

Prima artiesten, voor een musical. Maar dat soort artiesten scoort op het ESF niet denderend meestal.
Freek geen eigen geluid? Hahahaha
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:43:01 #138
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209118861
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ze spat juist wel van het scherm vind ik. Ze kan ook nog eens dansen en zingen tegelijk. Ook mooi meegenomen.
Ik vind haar juist lieflijk overkomen en meer als het ideale buurmeisje/schoondochter. Beetje in dezelfde categorie als Maan.
Davina mag dan teveel schreeuwen, maar zij gooit haar hele hebben en houden erin, grijpt je via het beeldscherm bij de strot en laat niet meer los.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 12 mei 2023 @ 14:23:23 #139
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209119406
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
[..]
Ik vind Emma Heesters ook weinig uitstralen eerlijk gezegd :@
En kan zij zo goed zingen? Ik vind eigenlijk van niet. Ze kan toon houden, maar dat is het dan ook wel.
Vreselijke nietszeggende braderiemuziek. :{
pi_209119689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Freek geen eigen geluid? Hahahaha
Hij kan prima zingen. Daar gaat het niet om. Maar daarmee is hij nog niet de perfecte zanger voor het ESF. Het is ook niet zijn ambitie om zich alleen als zanger te manifesteren. Zijn talent reikt verder dan dat, hij heeft genoeg andere dingen die hij leuk of leuker vindt.
pi_209119750
ik wil gewoon een goed nummer gezongen door een goede artiest, verpakt in een tof stagingpakket.

En de woorden hoopvol, troostrijk, persoonlijk, verhaal en boodschap mogen van mij ritueel verbrand worden aankomend jaar. _O-
pi_209119782
Mooi wark of Jolink en de Voederbietels?
  vrijdag 12 mei 2023 @ 15:00:59 #143
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_209119786
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Merol is ook een optie


Dit nummer had hele leuke staging op het podium kunnen hebben
nu heb ik oor-aids :'(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_209119947
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.

Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.

Zou ze zelf gewoon niet willen?
Ht export product van Nederland zou ik het niet noemen. Dan komen Floor Jansen, within temptation en Epica eerder in de buurt.
pi_209119961
Geen Douwe Bob graag. Ze denken nu al in het buitenland dat we de zoveelste amerikaanse staat zijn. En pannenkoek mag terug, die heeft gisteren laten zien nog te kunnen regisseren als hij zin heeft.
pi_209120240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef Dutchguy het volgende:
Geen Douwe Bob graag. Ze denken nu al in het buitenland dat we de zoveelste amerikaanse staat zijn. En pannenkoek mag terug, die heeft gisteren laten zien nog te kunnen regisseren als hij zin heeft.
Hij heeft toch echt wel vaker laten zien dat hij er geen zin in had.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 15:51:01 #147
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_209120305
Gewoon een goede banger met Emma Heesters.

Dit is toch gewoon harstikke goed live.

Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_209120350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 15:46 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hij heeft toch echt wel vaker laten zien dat hij er geen zin in had.
Maar gisteren was knettergoed terwijl wij naar de rug van Mia zaten te staren.
  roze vrijdag 12 mei 2023 @ 15:57:32 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209120367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Maan haalt de finale zeker wel als ze zou gaan, top 10 misschien wel, afhankelijk van het liedje natuurlijk
Hier heb ik mijn twijfels over.
Your beauty never ever scared me.
pi_209120375
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209120380
Ik heb het idee dat die Marnix Kaart een beetje het nieuwe troetelkind van de regie van de act aan het worden is. Vond ze beiden mooi (S10 en deze) maar laten we ook daar niet weer blind voor blijven gaan. Pannecoucke had gisteren wel een toffe staging ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  roze vrijdag 12 mei 2023 @ 16:01:07 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209120398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Stuur zoiets en je wint:

Ze hebben schijnbaar wel een reactie een like gegeven waarin iemand het songfestival opgooit. Di-rect mag van mij wel heen.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 16:02:05 #153
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209120407
Marco Schuitmaker kan ook.
pi_209120491
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Marco Schuitmaker kan ook.
Als we dan toch iemand uit de categorie "volksmuziek" moeten kiezen dan geef ik de voorkeur aan Mart Hoogkamer, die kan in ieder geval een nootje live kraken :)
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209120634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef Mandy040986 het volgende:
ik wil gewoon een goed nummer gezongen door een goede artiest, verpakt in een tof stagingpakket.

En de woorden hoopvol, troostrijk, persoonlijk, verhaal en boodschap mogen van mij ritueel verbrand worden aankomend jaar. _O-
dit en het liefst uptempo, maar da's persoonlijk en vooral NIET hetgeen kopiren wat het jaar ervoor al is gedaan.

ik vrees als we weer een artiest aanwijzen, ze met een lied op de proppen komen waarvan we hoogstwaarschijnlijk weer zullen zeggen dat ze betere liedjes hebben uitgebracht, zie o.a. Douwe Bob, S10, Trijntje.

Focus moet gewoon op het zoeken van een competitief lied, een lied waar je niet omheen kunt. Vervolgens investeren in de act. En idd laat het hebben van een boodschap ajb even achterwege, in feite heeft iedereen wel iets te vertellen.
~The present is all there is~
pi_209120666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat die Marnix Kaart een beetje het nieuwe troetelkind van de regie van de act aan het worden is. Vond ze beiden mooi (S10 en deze) maar laten we ook daar niet weer blind voor blijven gaan. Pannecoucke had gisteren wel een toffe staging ja :Y
de staging is bedacht door de man/vriend van Gustaph meende ik te hebben gelezen. Aan Hans is het vervolgens de taak om dit zo goed mogelijk in beeld te brengen en ja, dat zag er weer keurig uit. Het stukje "Remember, when they tried to break us. Well, look at us now" vond ik bijna een kippenvel momentje hoor :o
~The present is all there is~
pi_209120737
Van alle genoemde opties ben ik eigenlijk het meest overtuigd van De Staat. Die moeten met iets memorabels kunnen komen, al is het misschien iets teveel in het straatje van Kaarija qua vibe.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 mei 2023 @ 17:05:12 #158
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209121361
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Van alle genoemde opties ben ik eigenlijk het meest overtuigd van De Staat. Die moeten met iets memorabels kunnen komen, al is het misschien iets teveel in het straatje van Kaarija qua vibe.
De Staat heeft echt enorm veel kutnummers, dus is het grote gevaar aan zoiets is dat je een kutnummer naar het Eurovisie stuurt, dat geldt overigens ook voor een Di-Rect.
pi_209121633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
De Staat heeft echt enorm veel kutnummers, dus is het grote gevaar aan zoiets is dat je een kutnummer naar het Eurovisie stuurt, dat geldt overigens ook voor een Di-Rect.
Geen enkele artiest moet een vrijbrief krijgen. Elke artiest, of die zich nou vrijwillig aandient of dat die wordt benaderd, MOET met een retegoed nummer komen, voordat er ja op wordt gezegd.
pi_209121946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 16:21 schreef grazz het volgende:

[..]
de staging is bedacht door de man/vriend van Gustaph meende ik te hebben gelezen. Aan Hans is het vervolgens de taak om dit zo goed mogelijk in beeld te brengen en ja, dat zag er weer keurig uit. Het stukje "Remember, when they tried to break us. Well, look at us now" vond ik bijna een kippenvel momentje hoor :o
Dit is mijn indruk van Pannecoucke. Hij is heel goed in het in beeld brengen van een idee, maar als je hem vraagt om met het idee te komen, krijg je veel te veel nadruk op betekenis, en te weinig op hoe het er eigenlijk uit ziet.
pi_209121950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Van alle genoemde opties ben ik eigenlijk het meest overtuigd van De Staat. Die moeten met iets memorabels kunnen komen, al is het misschien iets teveel in het straatje van Kaarija qua vibe.
Ze hebben een nogal breed oeuvre, ze begonnen als een soort Queens of the Stone Age gemengd met metal maar nu zitten ze meer in een soort elektropop-periode. Dat ze in het straatje van Kaarija zitten kun je in elk geval niet zeggen, dan zit alles wat een beetje harder is dan mainstream in dat straatje.
pi_209123149
Di-rect zou geweldig zijn😎
  Redactie Sport vrijdag 12 mei 2023 @ 19:19:45 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209123186
De Staat zou echt wel gaan met iets van potentie, natuurlijk heb je op een album fillers, maar de lead single is altijd raak
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209124242
Een echte stunt zou zijn als ze bijvoorbeeld Andr van Duin zouden sturen die een heel klein liedje zingt zoals hij dat deed voor Matthijs van Nieuwkerk (La Boheme) of toen zijn partner net overleden was (Voor Altijd). Man, man dat is me toch een partij goed.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209124250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Een echte stunt zou zijn als ze bijvoorbeeld Andr van Duin zouden sturen die een heel klein liedje zingt zoals hij dat deed voor Matthijs van Nieuwkerk (La Boheme) of toen zijn partner net overleden was (Voor Altijd). Man, man dat is me toch een partij goed.
Zou ik heel mooi vinden.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:53:26 #167
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209124603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Een echte stunt zou zijn als ze bijvoorbeeld Andr van Duin zouden sturen die een heel klein liedje zingt zoals hij dat deed voor Matthijs van Nieuwkerk (La Boheme) of toen zijn partner net overleden was (Voor Altijd). Man, man dat is me toch een partij goed.
Op papier klinken zulke dingen leuk, ook omdat wij hem al 100 jaar kennen en daar allerlei gevoelens bij hebben, maar voor Europa wordt dat denk ik een gevalletje 'wie is deze belegen vent'. Of hoogstens een beetje oke voor de jury.
Maar goed, ik kan er naast zitten.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:55:16 #168
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209124644
En alsjeblieft minstens twee jaar geen kleine liedjes meer, ook.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:59:06 #169
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_209124727
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Op papier klinken zulke dingen leuk, ook omdat wij hem al 100 jaar kennen en daar allerlei gevoelens bij hebben, maar voor Europa wordt dat denk ik een gevalletje 'wie is deze belegen vent'.
Maar goed, ik kan er naast zitten.
Jij zit wel vaker goed. Hoe mooi ook maar meer dan een Engelbert Humperdinck resulaat zit er niet in.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 21:06:13 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209124829
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Op papier klinken zulke dingen leuk, ook omdat wij hem al 100 jaar kennen en daar allerlei gevoelens bij hebben, maar voor Europa wordt dat denk ik een gevalletje 'wie is deze belegen vent'. Of hoogstens een beetje oke voor de jury.
Maar goed, ik kan er naast zitten.
Denk ook niet dat wij daar massaal voor zouden vallen als het een oude man is uit Estland, Tsjechi of Zwitserland ofzo. Dat is dan weer iets wat een land compleet geweldig vind en dan boos worden dat de buitenland het niks vind.
pi_209124859
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk ook niet dat wij daar massaal voor zouden vallen als het een oude man is uit Estland, Tsjechi of Zwitserland ofzo. Dat is dan weer iets wat een land compleet geweldig vind en dan boos worden dat de buitenland het niks vind.
Ja, oudere mensen op het ESF is meestal toch niet zo’n succes.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209124893
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Op papier klinken zulke dingen leuk, ook omdat wij hem al 100 jaar kennen en daar allerlei gevoelens bij hebben, maar voor Europa wordt dat denk ik een gevalletje 'wie is deze belegen vent'. Of hoogstens een beetje oke voor de jury.
Maar goed, ik kan er naast zitten.
Het is ook meer een persoonlijke wens van me. Hoe gaaf zou het zijn om Andr op zo’n toneel te zien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 12 mei 2023 @ 21:11:50 #173
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209124908
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, oudere mensen op het ESF is meestal toch niet zo’n succes.
Ja en in ESF-jaren is 35+ eigenlijk al oud.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 21:13:37 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209124926
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ja en in ESF-jaren is 35+ eigenlijk al oud.
Mediaan zal rond een jaar of 25 liggen, al geloof ik niet echt dat je af bent als je 40+ bent maar je moet dan wel iets unieks kunnen laten zien zoals een Konstrakta.
pi_209125012
Loreen kan best een ‘oude’ winnaar worden eigenlijk (39).

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk ook niet dat wij daar massaal voor zouden vallen als het een oude man is uit Estland, Tsjechi of Zwitserland ofzo. Dat is dan weer iets wat een land compleet geweldig vind en dan boos worden dat de buitenland het niks vind.
Doet me ook denken aan Anders Bagge, denk niet dat Europa dat heel boeiend had gevonden, als Zweden hem vorig jaar had gekozen.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 21:34:46 #176
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209125230
Loreen komt met die leeftijd weg, omdat zij het is.

Hier zie ik steeds van die Eftelingmetal aangeraden worden voor volgend jaar, maar de 'gezichten' zijn naar Songfestival-normen vrij rijp te noemen. Als je niet Loreen bent, doet dat ertoe.
pi_209126449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:34 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Zou ik heel mooi vinden.
Maar de televoters in Europa niet, ben ik bang. Leuk idee, maar …. Volgend leuk idee graag…
pi_209126531
Diego Gonzales.
Zat net bij Jinek: zanger-danser-eyecandy: winnende combi 😉
pi_209126547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, oudere mensen op het ESF is meestal toch niet zo’n succes.
Willeke Alberti heeft er ooit namens Nederland gestaan met een prachtige Nederlandse chanson. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
pi_209137501
Rock✌
pi_209137852
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, oudere mensen op het ESF is meestal toch niet zo’n succes.
Zweden of Denemarken woon toch ooit met 2 oudere mannen
pi_209139178
Klopt Denemarken. Oud en jong kan allemaal, stuur een kindsterretje ala sandra kim😉

Beste is een rockband Di-rect of Kensington met nieuwe zanger😋
Of Floor Jansen met Nightwish
pi_209146480
Nederland in de televote:
2023: 7 punten
2022: 42 punten
2021: 0 punten
2019: 261 punten
2018: 32 punten
2017: 15 punten
2016: 39 punten

Op Duncan na gewoon waardeloos, als ze nou nog een jaar niets veranderen dan weet ik het ook niet meer.
  zondag 14 mei 2023 @ 09:34:50 #184
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209146798
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:22 schreef wolffie het volgende:
Klopt Denemarken. Oud en jong kan allemaal, stuur een kindsterretje ala sandra kim😉

Onder de 16 mag niet.

Dat dat 25-jarige mannetje uit Denemarken pakweg 13 leek, is weer wat anders.
pi_209146908
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 08:39 schreef Em31 het volgende:
Nederland in de televote:
2023: 7 punten
2022: 42 punten
2021: 0 punten
2019: 261 punten
2018: 32 punten
2017: 15 punten
2016: 39 punten

Op Duncan na gewoon waardeloos, als ze nou nog een jaar niets veranderen dan weet ik het ook niet meer.
Eens hoor, maar als ik dan naar Oostenrijk kijk dit jaar bleef daar in de televote ook niks van over in de finale, je moet dan wel ook een beetje mazzel hebben qua startplek.

Douwe en Og3ne zaten ook aan het begin weggestopt en S10 werd vrij ongelukkig gesandwicht.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 14 mei 2023 @ 09:50:06 #186
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209146930
Ik blijf erbij, we moeten wel weer echt op het nummer en performance gaan selecteren. (Al zal je van een aantal artiesten wel eerder een goed nummer verwachten dan anderen). Altijd controleren op de (vocal) performance van een nummer dat je selecteert, geen verrassingen bewaren voor de pre parties. Sowieso moeten we voor iets gaan dat modern klinkt en nu gestreamed kan worden. En geen genres van te voren uitsluiten. De commissie zoals die nu is heeft alleen maar sad pop songs geselecteerd. Er zijn vast ook wel andere goede nummers binnen gekomen in het verleden. Europa is wel klaar met die sound van ons, nu voor iets anders gaan.
  zondag 14 mei 2023 @ 09:52:39 #187
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209146953
Europa is sowieso klaar met die sound. Zie Estland, eigenlijk sterk bovengemiddeld gisterenavond.
pi_209147009
Gerard Joling
pi_209147021
Snollebollekes
pi_209147391
Zolang het maar geen sadpop of americana is. Liefst iets in de dance en uptempo maar ook voldoende geld en ondersteuning voor een flitsende act. Anders kom je niet meer mee.
pi_209147451
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens hoor, maar als ik dan naar Oostenrijk kijk dit jaar bleef daar in de televote ook niks van over in de finale, je moet dan wel ook een beetje mazzel hebben qua startplek.

Douwe en Og3ne zaten ook aan het begin weggestopt en S10 werd vrij ongelukkig gesandwicht.
Ja dat is ook zo :Y al was de clip van Oostenrijk wel een stuk sterker dan hun optreden. Als waren ze gisteren best goed, dus had wel wat meer verwacht.
pi_209147524
Die televote moeten we misschien ook niet gaan overanalyseren. Gisteren hebben er maar 7 landen meer dan 100 punten gescoord. De rest kon het met de kruimels doen. Het is ook wel een beetje afhankelijk van het speelveld, de startvolgorde en daarbij de kwaliteit van je eigen inzending.

Douwe, Og3ne hadden een kut startplek, S10 werd vermorzeld tussen twee televotemagneten, net als Estland gisteren.

Daarbij wel aangetekend dat als je in een veld van 15 met startplek 14 maar 7 punten hebt verzameld we wel kunnen concluderen dat dat geen succesverhaal is natuurlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209147584
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Die televote moeten we misschien ook niet gaan overanalyseren. Gisteren hebben er maar 7 landen meer dan 100 punten gescoord. De rest kon het met de kruimels doen. Het is ook wel een beetje afhankelijk van het speelveld, de startvolgorde en daarbij de kwaliteit van je eigen inzending.

Douwe, Og3ne hadden een kut startplek, S10 werd vermorzeld tussen twee televotemagneten, net als Estland gisteren.

Daarbij wel aangetekend dat als je in een veld van 15 met startplek 14 maar 7 punten hebt verzameld we wel kunnen concluderen dat dat geen succesverhaal is natuurlijk
Nee, maar in 23 jaar maar 2x Top 10 televoting is geen toeval natuurlijk. Onze liedjes leenden zich bijna nooit voor een breed publiek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209147601
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nee, maar in 23 jaar maar 2x Top 10 televoting is geen toeval natuurlijk. Onze liedjes leenden zich bijna nooit voor een breed publiek.
Eens :Y

Maar we kwamen er over het algemeen ook zonder jury's nog wel de halve finale mee door :P
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 14 mei 2023 @ 16:22:08 #195
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_209150670

Laat deze vrouw haar op z'n minst bemoeien met het schrijven van het liedje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_209150734
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==

Davina heeft er in ieder geval nog goede herinneringen aan.
pi_209151039
Gelukkig dat er zoiets is als juryvotes, want zonder wordt het voor een klein landje als Nederland doorgaans ook lastig.

Persoonlijk vond ik Finland behoorlijk overschat, maar geinspireerd op dat soort hoempapa-nummers zou Nederland een happy hardcore-nummer kunnen sturen. Nederland neemt totnutoe zichzelf veels te serieus.
pi_209151411
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 16:50 schreef wizarddragon het volgende:
Gelukkig dat er zoiets is als juryvotes, want zonder wordt het voor een klein landje als Nederland doorgaans ook lastig.

Persoonlijk vond ik Finland behoorlijk overschat, maar geinspireerd op dat soort hoempapa-nummers zou Nederland een happy hardcore-nummer kunnen sturen. Nederland neemt totnutoe zichzelf veels te serieus.
Nederland is dan misschien klein in oppervlakte, qua inwoneraantal en/of qua economie laten we flink wat landen die gisteren hebben meegestreden achter ons.

Het zijn vooral de bevriende landen stemmen die wij missen. Zoals Scandinavische landen elkaar altijd punten toespelen, en de Balkanstaten elkaar ook uit de wind houden. Wij hebben Belgi en Duitsland als buren. Maar Duitsland heeft veel buren naar wie aandacht uitgaat. En als Walloni aan de beurt is, vangen vanuit Belgi amper jurypunten.
pi_209151527
Hier luister ik regelmatig naar. Zo mooi! O+
Ja ik weet het weer een sad song, maar zoiets? O+
  zondag 14 mei 2023 @ 21:33:23 #200
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209154461
Elders viel ergens de naam Altin Gn.

Niet eens aan gedacht, maar lijkt me geen slecht plan.


pi_209154893
Hila laat er geen gras over groeien en is vast begonnen met 2024
  zondag 14 mei 2023 @ 22:18:54 #202
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209155166
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:00 schreef Em31 het volgende:
Hila laat er geen gras over groeien en is vast begonnen met 2024
[ afbeelding ]
Hehehehe

Nog steeds, ik ben geen fan van Davina maar dit is ht moment om haar te sturen.
pi_209158816
Ik vind die nieuwe van Froukje niet zo denderend, ze probeert er net iets teveel tekst in te proppen voor m'n gevoel. Daardoor wordt het al gauw een soort overkill aan klanken.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 15 mei 2023 @ 11:40:53 #204
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209159068
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:00 schreef Em31 het volgende:
Hila laat er geen gras over groeien en is vast begonnen met 2024
[ afbeelding ]
Mooi zo, ik ben voor volgend jaar alleen tevreden met Davina Michelle.
Koel en donker bewaren
pi_209159112
Even los van of Davina's discografie goed is of niet, de manier waarop ze lichaamstaal gebruikt in haar optredens vind ik best interessant. Ze komt zelfverzekerd over en de bewegingen komen zonder dat het lijkt alsof ze erover hoeft na te denken (i.t.t. Remo bv waar het leek alsof hij nadacht over elk volgend pasje).

Zelfs zonder echte staging is zij het middelpunt. Zoals bij dit optreden, of bij haar optredens in Belgi (Liefde voor Muziek). Qua vocals hoeven we iig geen zorgen te maken als zij wordt gestuurd
  maandag 15 mei 2023 @ 11:46:47 #206
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209159155
Geen groot fan van Davina Michelle maar het zou wel goed zijn als we weer eens echt een grote bekende artiest zouden sturen. Dus in die zin sta ik er wel achter.

Zelfde geldt voor Froukje.
pi_209160700
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef Nashipeer het volgende:
Even los van of Davina's discografie goed is of niet, de manier waarop ze lichaamstaal gebruikt in haar optredens vind ik best interessant. Ze komt zelfverzekerd over en de bewegingen komen zonder dat het lijkt alsof ze erover hoeft na te denken (i.t.t. Remo bv waar het leek alsof hij nadacht over elk volgend pasje).

Zelfs zonder echte staging is zij het middelpunt. Zoals bij dit optreden, of bij haar optredens in Belgi (Liefde voor Muziek). Qua vocals hoeven we iig geen zorgen te maken als zij wordt gestuurd
Ja deze bijvoorbeeld _O_

Jammer dat haar eigen nummers niet zo zijn :P maar het maakt me inderdaad ook niet meer uit. Je weet dat je met haar in ieder geval wat anders stuurt en ik denk ook wel dat ze televoters aan kan spreken. Meeste van haar nummers zijn wel goed genoeg en op het podium weet je dat ze het meer dan prima zal doen. Zoals ik eerder eens zei, ze is een soort vrouwelijke Sam Ryder. Rustig beginnen en dan lekker schreeuwen. w/

Sweet Water heeft ze ook speciaal voor het Songfestival geschreven, dus het kan wel.
  maandag 15 mei 2023 @ 13:14:12 #208
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_209160770
Van mij mag er wel eens een onvervalste discostamper gestuurd worden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_209160798
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van mij mag er wel eens een onvervalste discostamper gestuurd worden.
Ik heb wel zin in een wat meer up-tempo inzending van Nederland, dus van mij mag het. :P
  maandag 15 mei 2023 @ 16:10:14 #210
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209163355
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 13:09 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja deze bijvoorbeeld _O_

Jammer dat haar eigen nummers niet zo zijn :P maar het maakt me inderdaad ook niet meer uit. Je weet dat je met haar in ieder geval wat anders stuurt en ik denk ook wel dat ze televoters aan kan spreken. Meeste van haar nummers zijn wel goed genoeg en op het podium weet je dat ze het meer dan prima zal doen. Zoals ik eerder eens zei, ze is een soort vrouwelijke Sam Ryder. Rustig beginnen en dan lekker schreeuwen. w/

Sweet Water heeft ze ook speciaal voor het Songfestival geschreven, dus het kan wel.
_O_
Ze kn wel gedoseerd zingen!
Ik ben helemaal voor! Zij heeft een natuurlijke stage presence en knalt van het scherm! Zoals ze in de camera kijkt O+ Een beetje hetzelfde kaliber als Marcel.
Mocht het nummer wat minder zijn, kan zij het naar een hoger niveau tillen. Ze is een enorme perfectionist en denk dat zij er lles aan doet om een tiptop optreden neer te zetten!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209163458
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 11:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Mooi zo, ik ben voor volgend jaar alleen tevreden met Davina Michelle.
Kunnen we als reserve Di-rect - Soldier on sturen? O-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 15 mei 2023 @ 16:55:39 #212
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209163953
Di-Rect zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.

Maar wellicht wat minder realistisch.
pi_209164032
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van mij mag er wel eens een onvervalste discostamper gestuurd worden.
Helemaal voor. ^O^
Maar ben bang dat de selectiecommissie niet verder durft te kijken dan "mooi en ingetogen".
pi_209164526
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van mij mag er wel eens een onvervalste discostamper gestuurd worden.
Bedoel je dan echt disco, of een dancenummer? Dit is een redelijk recent nummer van een Duitse disco-act, met de Nederlandse zangeres Eyelar. Zoiets zou ik wel leuk vinden, retro 70s disco. Als je de standaard dance van die Nederlandse dj's als Armin van Buuren bedoelt... nee, laat maar zitten.

pi_209165353
Davina is goed
Floor jansen is goed
Di-rect is goed

Of Goldband en Maan
  maandag 15 mei 2023 @ 18:45:49 #216
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_209165391
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 17:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Bedoel je dan echt disco, of een dancenummer? Dit is een redelijk recent nummer van een Duitse disco-act, met de Nederlandse zangeres Eyelar. Zoiets zou ik wel leuk vinden, retro 70s disco. Als je de standaard dance van die Nederlandse dj's als Armin van Buuren bedoelt... nee, laat maar zitten.

Zoiets als in het linkje is meer dan prima. Maar als Armin een vette dancetrack produceert zou ik dat ook mooi vinden. Zolang die DJ's maar niet op het podium gaan staan fakedraaien.

De hele zaal op z'n kop zetten met een dans/dance/disconummer, dat idee. Zou ik wel een keer tof vinden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_209165873
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 18:42 schreef wolffie het volgende:
Davina is goed
Floor jansen is goed
Di-rect is goed

Of Goldband en Maan
Een kronkelende Maan op het podium. Daar gaan zoveel mensen negatief op los. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_209165903
Overigens hoorde ik een paar dagen geleden Ogene toen ik ergens in een winkel stond.
Ik had echt even een “wtf, nee, hebben we dit ooit cht gestuurd?” moment. :')

Kitsch koortjes. Vreselijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_209170731
Ik zie dat Davina wel reacties liked op tiktok en instagram dat mensen reageren dat ze in 2024 moet gaan.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 11:06:10 #220
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209171468
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens hoorde ik een paar dagen geleden Ogene toen ik ergens in een winkel stond.
Ik had echt even een “wtf, nee, hebben we dit ooit cht gestuurd?” moment. :')

Kitsch koortjes. Vreselijk.
Ja, en de 'vak'jury kreeg er een nat broekje van.

Enige keer ooit dat ik chagrijnig was omdat Nederland te hg eindigde.
pi_209171881
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ja, en de 'vak'jury kreeg er een nat broekje van.

Enige keer ooit dat ik chagrijnig was omdat Nederland te hg eindigde.
Je was niet de enige hoor. Die nacht zelf zei ik nog: "Ha, in ieder geval drie punten minder dan Douwe Bob".
pi_209172578
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:49 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Je was niet de enige hoor. Die nacht zelf zei ik nog: "Ha, in ieder geval drie punten minder dan Douwe Bob".
Douwe Bob heeft wel van meer dingen drie meer.
pi_209172695
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 09:51 schreef Thrts het volgende:
Ik zie dat Davina wel reacties liked op tiktok en instagram dat mensen reageren dat ze in 2024 moet gaan.
Dat is fijn, maar dan moet ze ook iets insturen natuurlijk. Dat heeft ze volgens mij de afgelopen jaren niet gedaan.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 12:48:13 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209172750
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is fijn, maar dan moet ze ook iets insturen natuurlijk. Dat heeft ze volgens mij de afgelopen jaren niet gedaan.
Gewoon net doen als Isral dit jaar met Noa. Pikachu, ik kies jou en je regelt maar een nummer :(
pi_209173039
twitter

twitter

:')
pi_209173132
Aangezien vrijwel iedere Koreaanse boyband afgelopen zaterdag moeiteloos zou hebben gewonnen is het vanzelfsprekend dat Nederland er ook een stuurt.

Zonder grollen. Nederland kan serieus iets leren van de kwaliteit in performance/vocals die ze daar hebben. Nederland blijft toch teveel hangen in het verleden of beste zangers niveau.

Of zoals bij de wereld draait door je altijd sing en songwriters had die van een aanstekelijk liedje een artistiek iets maakte. Met uiteraard de andere sing & song writers voortdurend meeknikken en doen alsof ze net naar Mozart hebben geluisterd.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 13:15:26 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209173174
Ik zag dat ze in Finland een soort systeem hebben dat de mensen thuis ook mogen meestemmen wat ze heen sturen van de artiesten die optreden en dus mee willen doen. Dat zie ik ook wel zitten.

Hebben ze vast in meer landen maar ik zag toevallig dat van Finland. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_209173210
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:06 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
:')
Niemand die bij een van de grote Nederlandse radiostations werkt mag in die commissie. Zullen we dat afspreken?
pi_209173277
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:12 schreef Michie_ het volgende:
Aangezien vrijwel iedere Koreaanse boyband afgelopen zaterdag moeiteloos zou hebben gewonnen is het vanzelfsprekend dat Nederland er ook een stuurt.
K-Pop, dat is een beetje wat Denemarken heeft ingestuurd toch? Die eindigde met nog minder punten dan Nederland in de semi.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:25:31 #230
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209173325
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:15 schreef Ama het volgende:
Ik zag dat ze in Finland een soort systeem hebben dat de mensen thuis ook mogen meestemmen wat ze heen sturen van de artiesten die optreden en dus mee willen doen. Dat zie ik ook wel zitten.

Hebben ze vast in meer landen maar ik zag toevallig dat van Finland. :+
Ja leuk Jaap Reesema of Freek en Suzan heb je dan volgend jaar he.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 13:26:29 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209173339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja leuk Jaap Reesema of Freek en Suzan heb je dan volgend jaar he.
Alsof we daar dan allemaal op gaan stemmen. Ik ga geen cent verspillen aan die drie hoor haha.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 13:27:29 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209173361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:21 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
K-Pop, dat is een beetje wat Denemarken heeft ingestuurd toch? Die eindigde met nog minder punten dan Nederland in de semi.
Ik kreeg juist bij Isral op het einde heel erg Blackpink vibes.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:27:58 #233
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209173363
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Alsof we daar dan allemaal op gaan stemmen. Ik ga geen cent verspillen aan die drie hoor haha.
Je weet van het bestaan van ook nationale finales in Nederland in het verleden en wat we toen hebben gekozen? Prachtig acht keer niet naar de finale achter elkaar. Nederlanders gaan juist op dat soort dingen stemmen.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 13:28:33 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209173367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Je weet van het bestaan van ook nationale finales in Nederland in het verleden en wat we toen hebben gekozen? Prachtig acht keer niet naar de finale achter elkaar. Nederlanders gaan juist op dat soort dingen stemmen.
Ik zat er toen niet zo diep in dat ik precies weet hoe dat ging. Mocht iedereen toen ook meestemmen?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:28:47 #235
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209173372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:28 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zat er toen niet zo diep in dat ik precies weet hoe dat ging. Mocht iedereen toen ook meestemmen?
Ja
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 13:28:49 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209173374
Maar ja dan laat maar idd. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:31:27 #237
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209173407
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:28 schreef Ama het volgende:
Maar ja dan laat maar idd. :')
Zeker als het 50 jury - 50 televote is kun je sowieso je metalband in de prullenbak gooien want dat vind Carlo Boszhard herrie. Ook qua televote is het lastig want er kijken veel dagjesmensen die gewoon van veilige popmuziek, een Bekende Nederlanders en sympathieke mensen met een verhaal houden om op te stemmen.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 13:32:13 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209173415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Zeker als het 50 jury - 50 televote is kun je sowieso je metalband in de prullenbak gooien want dat vind Carlo Boszhard herrie. Ook qua televote is het lastig want er kijken veel dagjesmensen die gewoon van veilige popmuziek, een Bekende Nederlanders en sympathieke mensen met een verhaal houden om op te stemmen.
Ik was iets te hoopvol door dat ik zag dat Finland massaal op Kaarija had gestemd. ;( Je hebt gelijk.

Nu leeft metal enz daar wel wat meer maar oke.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:35:04 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209173456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik was iets te hoopvol door dat ik zag dat Finland massaal op Kaarija had gestemd. ;( Je hebt gelijk.
Ja in Finland wel, het publiek stemt daar elk jaar op een rock/metal act. Verhouding is daar 75 televote en 25 jury.
Duitsland stuurde nu voor een eerst een metalact omdat de metalfans vol erachter gingen staan, en de jury daar had Lord of the Lost ook bijna onderaan gezet. In het verleden hebben ze zulke belachelijke keuzes gemaakt in de Duitse nationale finale, mede door publiek.
pi_209173488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:06 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
:')
Domien dacht ook dat Mia en Dion makkelijk de finale zouden halen. Daarbij stelt de top 40 maar weinig meer voor.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 13:37:35 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209173492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja in Finland wel, het publiek stemt daar elk jaar op een rock/metal act. Verhouding is daar 75 televote en 25 jury.
Duitsland stuurde nu voor een eerst een metalact omdat de metalfans vol erachter gingen staan, en de jury daar had Lord of the Lost ook bijna onderaan gezet. In het verleden hebben ze zulke belachelijke keuzes gemaakt in de Duitse nationale finale, mede door publiek.
Ik lees het al. Nederland is veel te braaf om iets als Kaarija heen te sturen. ;( Of gewoon serieuze metal ofzo. Duitsland durfde het vorig jaar ook niet met Electric Callboy.
Your beauty never ever scared me.
pi_209173754
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:37 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Domien dacht ook dat Mia en Dion makkelijk de finale zouden halen. Daarbij stelt de top 40 maar weinig meer voor.
Maar in de ogen/oren van die Nederlandse radiomensen is Burning Daylight ook cht een goed nummer. Het is typisch het soort nietszeggende 'ene oor in, andere oor uit'-nummer dat ze de hele dag door draaien. Met Sander Lantinga en Carolien Borgers zaten er ook twee Domiens in die commissie.
pi_209173761
Geen gezeik, gewoon Epica sturen met een makkelijker lied dan hun bestaande oeuvre.
pi_209173824
twitter

twitter


Ja, deze man moeten we er echt bij hebben.
pi_209174305
Er is blijkbaar een petitie om Goldband te sturen als inzending. Ik vind die tekst wel grappig :P :D

https://petities.nl/petit(...)-nederland?locale=nl

Ik was overigens aan het zoeken of Avrotros al een pagina had geopend waar je jezelf kunt aanmelden voor 2024 (nog niks, want hierdoor: https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rovisie-songfestival), en die petitie kwam als derde zoekresultaat op Google.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 14:52:24 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209174329
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:49 schreef Nashipeer het volgende:
Er is blijkbaar een petitie om Goldband te sturen als inzending. Ik vind die tekst wel grappig :P :D

https://petities.nl/petit(...)-nederland?locale=nl

Ik was overigens aan het zoeken of Avrotros al een pagina had geopend waar je jezelf kunt aanmelden voor 2024 (nog niks), en die petitie kwam als derde zoekresultaat op Google.
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 14:54:29 #247
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209174354
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:49 schreef Nashipeer het volgende:
Er is blijkbaar een petitie om Goldband te sturen als inzending. Ik vind die tekst wel grappig :P :D

https://petities.nl/petit(...)-nederland?locale=nl

Ik was overigens aan het zoeken of Avrotros al een pagina had geopend waar je jezelf kunt aanmelden voor 2024 (nog niks, want hierdoor: https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rovisie-songfestival), en die petitie kwam als derde zoekresultaat op Google.
Met Goldband gaan we zeker niet de finale halen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209174560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Met Goldband gaan we zeker niet de finale halen.
Helemaal mee eens, die zijn zo enorm matig live en ook weer niet gimmick genoeg om daar mee weg te komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 15:16:54 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209174586
Mensen hebben al wat video's in elkaar gezet online

  dinsdag 16 mei 2023 @ 15:19:00 #250
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_209174612
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.
Is ook wel kneuzig "ik ben in de twintig en onzeker maar kijk mij eens lekker edgy zijn" - gedrag toch?

Ik vind Goldband verder leuk, maar ze kunnen niet zingen. Dus laat ze een leuk up-tempo lied maken en producen met een goede zanger(es) en ik ben in.
pi_209174616
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:49 schreef Nashipeer het volgende:
Er is blijkbaar een petitie om Goldband te sturen als inzending. Ik vind die tekst wel grappig :P :D

https://petities.nl/petit(...)-nederland?locale=nl

Ik was overigens aan het zoeken of Avrotros al een pagina had geopend waar je jezelf kunt aanmelden voor 2024 (nog niks, want hierdoor: https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rovisie-songfestival), en die petitie kwam als derde zoekresultaat op Google.
Ik denk dat we met Goldband zo'n gevalletje gaan krijgen.


Dit werd laatste in de semi.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 15:19:29 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209174617
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:19 schreef Saboo het volgende:

[..]
Is ook wel kneuzig "ik ben in de twintig en onzeker maar kijk mij eens lekker edgy zijn" - gedrag toch?

Ik vind Goldband verder leuk, maar ze kunnen niet zingen. Dus laat ze een leuk up-tempo lied maken met een goede zanger(es) en ik ben in.
Zeg ook niet dat het slim was ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 15:20:09 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209174633
Goldband zingt ook alleen maar in het Nederlands toch?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 15:21:04 #254
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209174638
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:19 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik denk dat we met Goldband zo'n gevalletje gaan krijgen.


Dit werd laatste in de semi.
Of deze die ook de finale niet haalde

  dinsdag 16 mei 2023 @ 15:21:25 #255
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209174641
quote:
Niet haten op Fyr og Flamme :( :( :(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  roze dinsdag 16 mei 2023 @ 15:21:45 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209174645
Mijn voorkeur gaat wel naar Engelstalig.
Your beauty never ever scared me.
pi_209175054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:03 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Ja, deze man moeten we er echt bij hebben.
twitter

IJzersterk!
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 16:05:16 #258
375570 crew  Cyan9
pi_209175103
Ik word hier een beetje ongelukkig van.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 16:06:55 #259
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209175111
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word hier een beetje heel erg ongelukkig van.
Fixed :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 16 mei 2023 @ 16:09:31 #260
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209175138
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.
Of ng erger: hij gaat ‘t gewoon daar op het podium doen. GATVER :X
Nee, gewoon NEE.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 16 mei 2023 @ 16:10:15 #261
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209175144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:20 schreef Ama het volgende:
Goldband zingt ook alleen maar in het Nederlands toch?
Daar is niks mis mee, maar met de rest wel :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 16 mei 2023 @ 16:12:05 #262
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209175155
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ twitter ]
IJzersterk!
Jesas |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209175220
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ twitter ]
IJzersterk!
Ja, Bart Arens liet zich nog wat diplomatieker uit over onze inzending, met zijn omschrijving van een ‘prima liedje’. Dat was achteraf gezien de eerste voorwaarschuwing dat het dit jaar niet voor de grote prijzen ging zijn.

Deze post van mij was achteraf beschouwd onbedoeld ook vrij pijnlijk trouwens :')

quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, Bart vond het immers een ‘prima nummer’. Iets waar je je niet voor hoeft te schamen, ook niet als het 13e in de semi wordt.

@:georgem
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 16:33:31 #264
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209175361
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, Bart Arens liet zich nog wat diplomatieker uit over onze inzending, met zijn omschrijving van een ‘prima liedje’. Dat was achteraf gezien de eerste voorwaarschuwing dat het dit jaar niet voor de grote prijzen ging zijn.

Deze post van mij was achteraf beschouwd onbedoeld ook vrij pijnlijk trouwens :')
[..]

:o :o
Ik hoorde toen Bart idd ‘prima’ zeggen.
Toen wist ik genoeg :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209175412
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, Bart Arens liet zich nog wat diplomatieker uit over onze inzending, met zijn omschrijving van een ‘prima liedje’. Dat was achteraf gezien de eerste voorwaarschuwing dat het dit jaar niet voor de grote prijzen ging zijn.

Deze post van mij was achteraf beschouwd onbedoeld ook vrij pijnlijk trouwens :')
[..]

_O-
pi_209175485
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.
Met alle respect, maar dat kan niemand wat schelen, behalve Aran Bade. Ze hebben wel uitstraling, en ze zijn het tegenovergestelde van wat we normaal sturen: totaal geen jury bait, maar misschien wel iets voor de televote. Het hangt helemaal af van het nummer.

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:


Deze post van mij was achteraf beschouwd onbedoeld ook vrij pijnlijk trouwens :')
[..]

Nou, Nostradamus, wie wordt het volgend jaar, dan kunnen we dit topic sluiten :)
  dinsdag 16 mei 2023 @ 16:43:55 #267
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209175505
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ twitter ]
IJzersterk!
Tja, het is Domien. Die heeft gewoon niet zo'n spannende muzieksmaak (kom je aan Kensington, dan kom je aan Domien).
pi_209175755
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 16:42 schreef blackswangreen het volgende:


[..]
Nou, Nostradamus, wie wordt het volgend jaar, dan kunnen we dit topic sluiten :)
De glorieuze rentree van Dotan. Wat kan er immers misgaan?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209175848
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]
De glorieuze rentree van Dotan. Wat kan er immers misgaan?
Als ie voor de gelegenheid een internationaal trollenleger optrommelt komen we in ieder geval in de finale :+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209175885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 16:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Tja, het is Domien. Die heeft gewoon niet zo'n spannende muzieksmaak (kom je aan Kensington, dan kom je aan Domien).
Daarom maar hopen dat er wat spannendere mensen in de commissie komen. :Y
pi_209175925
quote:
Met beide is zoveel mis en zo duidelijk aan te wijzen waarom zij de finale niet haalden dat zelfs Goldband hierbij nog een kans zou maken. Jezus wat is dit slecht.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 17:42:39 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209176190
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als ie voor de gelegenheid een internationaal trollenleger optrommelt komen we in ieder geval in de finale :+
_O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209176501
Oh en niet onbelangrijk, ik wil een artiest die volle bak mee gaat in de ervaring, zoals Douwe Bob al eens deed. Dus zichtbaar op de feestjes en momentum opbouwen, maar ook genieten van de unieke ervaring. Zoals artiesten zoals Karijaa, Joker Out en de Oostenrijkse dames deden, om er maar een paar uit te pikken. O+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 mei 2023 @ 18:23:49 #274
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209176650
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Oh en niet onbelangrijk, ik wil een artiest die volle bak mee gaat in de ervaring, zoals Douwe Bob al eens deed. Dus zichtbaar op de feestjes en momentum opbouwen, maar ook genieten van de unieke ervaring. Zoals artiesten zoals Karijaa, Joker Out en de Oostenrijkse dames deden, om er maar een paar uit te pikken. O+
Nou ik zie op de Insta van Mia filmpjes met Brunette, we zagen ze al met Krij. Dat hebben ze dus wel gedaan, alleen niet ingezet als persmoment _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_209176771
Ik vind het eigenlijk het belangrijkste dat we iemand sturen die er klaar voor is. Iemand die het gewend is om op een redelijk podium te staan en die meer dan 20 optredens heeft gedaan. Ik heb een stukje uit de documentaire gezien waarin Mia het verschrikkelijk vond wat mensen op haar insta schreven. Dat zal vast niet leuk zijn hoor maar een beetje artiest sluit zich af voor de bagger die mensen online spuien. In die documentaire werd pijnlijk duidelijk dat vooral Mia maar ook Dion er totaal niet klaar voor waren.

Gevestigde namen, en dat hoeven echt niet de grootste te zijn.
pi_209176925
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is fijn, maar dan moet ze ook iets insturen natuurlijk. Dat heeft ze volgens mij de afgelopen jaren niet gedaan.
Als de commissie meteen een lijntje naar haar uitgooit om een traject op te starten met haar en samen tot een knettergoeie song te komen voor 2024, zou ik dat voor het komend jaar een prima oplossing vinden. Dan hebben we in ieder geval iets heel anders dan wat we de laatste jaren hebben gehad. Niet haar de vrije hand geven, maar hand in hand het beste uit elkaar halen.

En ondertussen nadenken over 2025 en daarna: hoe gaan we het goede houden van wat we hadden en toch een stap verder en beter dan waar we gestrand zijn.
pi_209177003
quote:
In contrast to previous years the Netherlands has not launched its selection process for Eurovision already. The spokesperson for the Dutch broadcaster explained that:

“We are first looking at where things can and should be improved. We will announce that soon and then we will open the registration,”
https://eurovoix.com/2023(...)-2024-participation/
pi_209177004
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.
We zijn dit jaar al afgerekend op onvoldoende zangkwaliteiten. Dat wordt met Goldband eenzelfde verhaal. Doe maar niet.
pi_209177029
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:58 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
We zijn dit jaar al afgerekend op onvoldoende zangkwaliteiten. Dat wordt met Goldband eenzelfde verhaal. Doe maar niet.
Het was in de eerste plaats een slecht nummer. Dat ze het ook niet konden zingen hielp natuurlijk niet, maar je kunt Goldband hier niet mee vergelijken. Die komen niet met een emotionele ballad.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 19:03:47 #280
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_209177057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:51 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Als de commissie meteen een lijntje naar haar uitgooit om een traject op te starten met haar en samen tot een knettergoeie song te komen voor 2024, zou ik dat voor het komend jaar een prima oplossing vinden. Dan hebben we in ieder geval iets heel anders dan wat we de laatste jaren hebben gehad. Niet haar de vrije hand geven, maar hand in hand het beste uit elkaar halen.

En ondertussen nadenken over 2025 en daarna: hoe gaan we het goede houden van wat we hadden en toch een stap verder en beter dan waar we gestrand zijn.
In 2025 is het wel 50 jaar geleden dat Teach-Inn won. Zou toch mooi zijn om dat gewoon in Rotterdam of Enschede te vieren.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_209177084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het was in de eerste plaats een slecht nummer. Dat ze het ook niet konden zingen hielp natuurlijk niet, maar je kunt Goldband hier niet mee vergelijken. Die komen niet met een emotionele ballad.
Maar als ze vals zingen, blijft dat ook niet ongemerkt. Ik zou daar toch graag van wegblijven volgend jaar.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 19:06:11 #282
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209177087
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:03 schreef usagi414 het volgende:

[..]
In 2025 is het wel 50 jaar geleden dat Teach-Inn won. Zou toch mooi zijn om dat gewoon in Rotterdam of Enschede te vieren.
Hupakee in de Grolsch Veste, slogan editie : "Good Goan" _O_
  dinsdag 16 mei 2023 @ 19:32:51 #283
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209177402
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:06 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
:')
Ah shit Cornald heeft al gereageerd dat hij zich moet melden bij de HoD ;(
  dinsdag 16 mei 2023 @ 19:35:58 #284
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209177448
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Alright, mooi om te horen dat ze in elk geval niet op dezelfde voet verder gaan. Nu hopen dat het positieve veranderingen zijn.
pi_209177548
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:32 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ah shit Cornald heeft al gereageerd dat hij zich moet melden bij de HoD ;(
  dinsdag 16 mei 2023 @ 19:59:18 #286
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209177737
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Hupakee in de Grolsch Veste, slogan editie : "Good Goan" _O_
Machtig mooi idee Mo O+ _O_ Onmeunig veel zin an
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 20:49:11 #287
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_209178258


[ Bericht 27% gewijzigd door ijs_beer op 16-05-2023 20:50:30 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 20:51:39 #288
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_209178282
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:36 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik vind het eigenlijk het belangrijkste dat we iemand sturen die er klaar voor is. Iemand die het gewend is om op een redelijk podium te staan en die meer dan 20 optredens heeft gedaan. Ik heb een stukje uit de documentaire gezien waarin Mia het verschrikkelijk vond wat mensen op haar insta schreven. Dat zal vast niet leuk zijn hoor maar een beetje artiest sluit zich af voor de bagger die mensen online spuien. In die documentaire werd pijnlijk duidelijk dat vooral Mia maar ook Dion er totaal niet klaar voor waren.

Gevestigde namen, en dat hoeven echt niet de grootste te zijn.
Mensen die het poppodia en clubcircuit al een beetje rondgaan, dat soort werk toch? Genoeg keuze en opties daaruit. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 16 mei 2023 @ 22:24:15 #289
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209179512
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 18:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hierin lees ik wel dat er dus wel een registratieprocedure komt, en niet per s het aanwijzen van 1 artiest en dan carte blanche geven (al is daar misschien juist nog niet over beslist hoor :) ).
pi_209179769
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:16 schreef Momo het volgende:
Mensen hebben al wat video's in elkaar gezet online

Zit mooi spul tussen😃😃
pi_209179992
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 22:24 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Hierin lees ik wel dat er dus wel een registratieprocedure komt, en niet per s het aanwijzen van 1 artiest en dan carte blanche geven (al is daar misschien juist nog niet over beslist hoor :) ).
Carte Blanche geven lijkt me sowieso niet een goeie stap vooruit. Dat heeft in het verleden ook niet goed uitgepakt. Innige samenwerking bij het zoeken naar en bepalen van het uiteindelijke nummer lijkt me een betere oplossing. En de registratie zou ook kunnen bestaan uit het aanmelden voor zo’n traject.
  woensdag 17 mei 2023 @ 00:38:23 #292
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209180289
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==

Vinchenzo zou dus wel willen. Onder voorbehoud van een goed lied lijkt me dat best tof :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_209181268
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 00:38 schreef Meke het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==

Vinchenzo zou dus wel willen. Onder voorbehoud van een goed lied lijkt me dat best tof :Y
Het is weer hetzelfde verhaal als altijd in Nederland: iemand zingt een paar goede covers en dus moet hij naar Eurovisie. Maar zingen kan bijna iedereen (behalve Mia en Dion 8)7 ). Het gaat toch om het liedje. En de eigen nummers van Vinchenzo zijn niet zo bijzonder.
pi_209181613
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 08:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is weer hetzelfde verhaal als altijd in Nederland: iemand zingt een paar goede covers en dus moet hij naar Eurovisie. Maar zingen kan bijna iedereen (behalve Mia en Dion 8)7 ). Het gaat toch om het liedje. En de eigen nummers van Vinchenzo zijn niet zo bijzonder.
In de reacties onder dat bericht lees ik anders dat hij veel te goed is voor het Songfestival hoor!

Maar hij zegt zelf ook iets over als ze contact opnemen dus blijkbaar heeft hij ook niet door dat je met een goed lied moet komen.
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 09:27:28 #295
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209181645
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Em31 het volgende:

[..]
In de reacties onder dat bericht lees ik anders dat hij veel te goed is voor het Songfestival hoor!

Maar hij zegt zelf ook iets over als ze contact opnemen dus blijkbaar heeft hij ook niet door dat je met een goed lied moet komen.
Maar stel dat ze dat zouden doen bij hem, heeft hij dan ineens een goed lied klaar liggen binnen een paar maand? Artiesten moeten zeker niet te makkelijk denken over het nummer, bijvoorbeeld Hind die nog ergens een bonustrack had liggen. Nee, als je gaat moet je ook zeker met een van je beste nummers gaan.
pi_209181865
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 09:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar stel dat ze dat zouden doen bij hem, heeft hij dan ineens een goed lied klaar liggen binnen een paar maand? Artiesten moeten zeker niet te makkelijk denken over het nummer, bijvoorbeeld Hind die nog ergens een bonustrack had liggen. Nee, als je gaat moet je ook zeker met een van je beste nummers gaan.
Hij heeft volgens mij al 3 of 4 jaar niks uitgebracht, dus je zou zeggen dat hij in de tussentijd wel wat liedjes heeft geschreven. En hij heeft zeker talent, dus misschien is hij inmiddels wel heel goed geworden. Nou, stuur wat in! Maar niet denken dat de Avrotros jou gaat benaderen alsof je een soort once in a lifetime opportunity bent. Dat is nogal narcistisch gedacht.
  woensdag 17 mei 2023 @ 10:21:41 #297
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_209182160
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 16:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Di-Rect zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.

Maar wellicht wat minder realistisch.
ik zou dat fantastisch vinden
die mannen verdienen een europees podium
ze lijken alleen maar beter te worden ^O^
... en huiver mee
  woensdag 17 mei 2023 @ 11:49:43 #298
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209183147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 09:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Hij heeft volgens mij al 3 of 4 jaar niks uitgebracht, dus je zou zeggen dat hij in de tussentijd wel wat liedjes heeft geschreven. En hij heeft zeker talent, dus misschien is hij inmiddels wel heel goed geworden. Nou, stuur wat in! Maar niet denken dat de Avrotros jou gaat benaderen alsof je een soort once in a lifetime opportunity bent. Dat is nogal narcistisch gedacht.
Nou ja, het is wel zo dat AVROTROS contacten legt met bepaalde artiesten die genteresseerd zijn zoals we eerder al horen bij S10 en Jeangu. Dus wat dat betreft niet eens zo’n gek idee dat Vincenzo ze opvalt als hij veel wordt getagd.

Verder wel een surrealistisch filmpje _O- Met dat reageer NEE als je het niks vindt :D
  maandag 22 mei 2023 @ 22:15:49 #299
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209245469
twitter
  maandag 22 mei 2023 @ 22:20:13 #300
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209245540
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
En met namen :P

twitter
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_209246104
Volllll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')