Toen S10 werd gekozen ging er wel een gerucht dat Maan Leven in had gezonden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.
Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.
Zou ze zelf gewoon niet willen?
Exportproduct? Je bedoelt haar duetten met Goldband en Snelle die hits werden in Vlaanderen? Dat kwam, met alle respect, niet door Maan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.
Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.
Laten we dat vooral zo houden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Dat maakt toch niet uit? Als er een vet nummer voor haar geschreven wordt dan zou ze van mij best mogen gaan. Geboren om muziek te maken of niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Exportproduct? Je bedoelt haar duetten met Goldband en Snelle die hits werden in Vlaanderen? Dat kwam, met alle respect, niet door Maan.
Ze heeft wel meer een eigen smoel gekregen, maar een S10 is toch 10x de artiest die Maan is. Zij is echt geboren om muziek te maken, dat gevoel heb ik bij Maan dus helemaal niet.
Hoe wil je dat de commissie al iets anders kiest dan singer-songwriter als we zelf als Songfestival fans al zo’n attitude hebben jegens artiesten zoals Maan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Exportproduct? Je bedoelt haar duetten met Goldband en Snelle die hits werden in Vlaanderen? Dat kwam, met alle respect, niet door Maan.
Ze heeft wel meer een eigen smoel gekregen, maar een S10 is toch 10x de artiest die Maan is. Zij is echt geboren om muziek te maken, dat gevoel heb ik bij Maan dus helemaal niet.
Ik denk dat Maan over de grens heel weinig appeal heeft, ze heeft niks bijzonders. Als we dan met een pop-banger gaan, doe dan ook een goede zangeres. Davina heeft tenminste nog een goede strot.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hoe wil je dat de commissie al iets anders kiest dan singer-songwriter als we zelf als Songfestival fans al zo’n attitude hebben jegens artiesten zoals Maan?
Er is meer te kiezen dan maan als je geen singersongwriter wilquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hoe wil je dat de commissie al iets anders kiest dan singer-songwriter als we zelf als Songfestival fans al zo’n attitude hebben jegens artiesten zoals Maan?
Dit ja. Ze hoeven het nummer zelf niet te schrijven. Hoewel het qua budget waarschijnlijk beter zou passen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Als er een vet nummer voor haar geschreven wordt dan zou ze van mij best mogen gaan. Geboren om muziek te maken of niet.
Sowieso mogen ze dat hele pretentieuze verhaal erom heen weghalen. Je hoeft geen bijzondere boodschap of verhaal te hebben om het goed te doen op het ESF.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop op iets LEUKS. Niet troostrijk, betekenisvol of hoopvol. Gewoon iets leuks.
Het zijn net van die omhooggevallen wijn”kenners”. Met hun mooie wijnen met een volle aanzet in de mond, rijke majestueuze aroma’s en lange afdronk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso mogen ze dat hele pretentieuze verhaal erom heen weghalen. Je hoeft geen bijzondere boodschap of verhaal te hebben om het goed te doen op het ESF.
Dat is natuurlijk een beetje geboren omdat veel winnaars (Conchita, Mans, Jamala, Netta en Duncan) een verhaal hadden, maar we zijn er wel in doorgeschoten ja. Je kunt ook een verhaal vertellen met een uptempolied zoals Netta of Mansquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso mogen ze dat hele pretentieuze verhaal erom heen weghalen. Je hoeft geen bijzondere boodschap of verhaal te hebben om het goed te doen op het ESF.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Je kunt én een banger hebben, én een goede tekst. Liefst juist die combinatie. Zoals deze nieuwe single van Froukje: prachtige tekst, maar je kunt er ook gewoon op losgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn net van die omhooggevallen wijn”kenners”. Met hun mooie wijnen met een volle aanzet in de mond, rijke majestueuze aroma’s en lange afdronk.
Doe mij nu maar gewoon eens een fris roseetje dat lekker wegdrinkt.
Douwe staat er bij de internationale ESF-fans ook niet bepaald meer goed op volgens mij hoor, die heeft een beetje dezelfde likeability als Waylon. Kwam toen ook vooral voort uit dat gezeik met die Israelische zanger en wat apart gedrag de jaren erna.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Douwe Bob heeft aangegeven dat hij nog wel een keer wil. Uiteraard zou dat alleen een optie moeten zijn als hij een beter liedje heeft dan de vorige keer, want buiten dat liedje heeft hij het voortreffelijk gedaan.
Nou ja, S10 werd op handen gedragen, en die had uiteindelijk maar 42 punten van het publiek. Als hij toevallig een winnend liedje heeft liggen, lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Douwe staat er bij de internationale ESF-fans ook niet bepaald meer goed op volgens mij hoor, die heeft een beetje dezelfde likeability als Waylon. Kwam toen ook vooral voort uit dat gezeik met die Israelische zanger en wat apart gedrag de jaren erna.
Het maakt niet uit wie we sturen. Stuur een goed kansrijk liedje ipv de troep van Jeangu en dit jaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, S10 werd op handen gedragen, en die had uiteindelijk maar 42 punten van het publiek. Als hij toevallig een winnend liedje heeft liggen, lijkt me dat niet zo'n probleem.
Emma Heesters godinquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef GeorgeM het volgende:
Liever niet Maan. Zij heeft niets bijzonders en straalt niets uit imo![]()
Ik wil iemand die van het scherm SPAT en haar/zijn HELE hebben en houden in het optreden gooit én een retegoeie strot heeft.
Qua lied: Ik heb ook het liefst uptempo, maar verder maakt het me niet uit, als het maar een GOED (opvallend) nummer is.
De staging moet het dan afmaken.
Ik heb ook liever Davina of Emma Heesters dan Maan eigenlijk... Maan is inderdaad een beetje slappe hap vergeleken bij die 2 qua podiumpresence.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef GeorgeM het volgende:
Liever niet Maan. Zij heeft niets bijzonders en straalt niets uit imo![]()
Ik wil iemand die van het scherm SPAT en haar/zijn HELE hebben en houden in het optreden gooit én een retegoeie strot heeft.
Qua lied: Ik heb ook het liefst uptempo, maar verder maakt het me niet uit, als het maar een GOED (opvallend) nummer is.
De staging moet het dan afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |