23 dagenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef engine het volgende:
Wat is het record eigenlijk dat hij probeert te verbreken? Hoeveel minuten?
Dat wordt nog even oefenen danquote:
Is dat al besloten dan? Ik heb ze al tijden niet meer zien oefenen?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Maaruh
De volgende is potloden rechtop zetten
Dus op 1 been staan kan sowieso pas over 2 maanden
Zit Bern er dan nog wel in
Klinkt logischquote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Record standing one leg blindfolded 35 minuten door een 12 jarig kind. Het schijnt dat je dat het beste kunt als je jong bent. Iets met evenwichtsorgaan en zien
Met wat oefening zie ik Bern dat nog wel halen hoor.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Record standing one leg blindfolded 35 minuten door een 12 jarig kind. Het schijnt dat je dat het beste kunt als je jong bent. Iets met evenwichtsorgaan en zien
Ja een paar lui haalden het...... wedden dat het record 'ineens' aangescherpt is, net zoals met andere dingen die ze dreigden te gaan halen?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat al besloten dan? Ik heb ze al tijden niet meer zien oefenen?
En is er ook al iemand die het gehaald heeft?
Ah okayquote:Op woensdag 19 april 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja een paar lui haalden het...... wedden dat het record 'ineens' aangescherpt is, net zoals met andere dingen die ze dreigden te gaan halen?
Dat zou zomaar kunnen ikquote:Op woensdag 19 april 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Met wat oefening zie ik Bern dat nog wel halen hoor.
Moeten ze we de juiste potloden bestellen, je hebt ze ook die aan de bovenkant iets rond zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Maaruh
De volgende is potloden rechtop zetten
Dus op 1 been staan kan sowieso pas over 2 maanden
Zit Bern er dan nog wel in
Oh oke tja dan moet bern nog ff oefenen..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
The longest duration standing on one leg blindfolded is 1 hr 7 min 44 sec, achieved by Zachary Sharples (Australia) in Sydney, New South Wales, Australia, on 1 July 2022.
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Zoë...... en iets oefenen.... doe niet zo raarrrrrrquote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoe is de jongste!
Dat wordt oefenen
twaalf toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoe is de jongste!
Dat wordt oefenen
Jaaaa meer zooiquote:
Massage tafel meende ikquote:Op woensdag 19 april 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Stelling ging door maar weet niet waarover.
Ah ja kan zijnquote:
Bij de laatste ging ze op roodquote:Op woensdag 19 april 2023 19:45 schreef engine het volgende:
hahahhahahaha 9 man op groen. Wen er zelf bij is 10 en gaat doorrrr
Oh ging dat niet doorquote:
Kenzy ook maar een zweetpak wil ze welquote:Op woensdag 19 april 2023 19:46 schreef Silves het volgende:
Jappie steeds zich verschuilen voor de camera, de hele tijd op rood voor alles..
Even gemist....Ze rammen die stellingen er ook in een tempo doorheen alsof ze de trein moeten halen.quote:
prima tochquote:Op woensdag 19 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Even gemist....Ze rammen die stellingen er ook in een tempo doorheen alsof ze de trein moeten halen.
Alleen maar mooi.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Even gemist....Ze rammen die stellingen er ook in een tempo doorheen alsof ze de trein moeten halen.
Ze hebben een kas, en een winterjasquote:Op woensdag 19 april 2023 19:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Een zweetpak 😂
Pak je in met het folie uit de verbandtrommel en een vuilniszak erover of wikkel je in met vershoudfolie
Janet maakt zelf steeds meer foutjes, ook als er geteld moet worden, wel/geen roem en zo.... of ze het niet meer zo goed kan volgen (vooral als het sneller gaat)quote:Op woensdag 19 april 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
Janet weer op Mori aan het zeuren met kaarten
maar Mori doet het dus goed
Neeheee kaaaan ik nieieiehiet!quote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoe is de jongste!
Dat wordt oefenen
Daarom is dit juist zo mooi Silves.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:50 schreef Silves het volgende:
ongelofelijk..Erik en consorten die maar commentaar hebben op alles wat wordt aangeschaft, maar als eerste in de rij staan om te innen..![]()
ja iddd..hoe zet ik me zelf te kakken..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom is dit juist zo mooi Silves.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft een discussie punt over een van de stellingen.
Sash zegt daar had je 24 uur de tijd voor, nu is het ja of nee.
Dan heeft Sas de hamster een punt..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft een discussie punt over een van de stellingen.
Sash zegt daar had je 24 uur de tijd voor, nu is het ja of nee.
Waar gaat dat over bij Isaac en Babette?quote:
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar gaat dat over bij Isaac en Babette?
ik snap niet dat ze dat nog steeds denkenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
ConjoKenzy, Zoe denk dat ze sportief toch best wel sterk is, ze haalt daarbij de monkeybar aan. Babs zegt dat je haar dan dus nooit kunt elimineren. Dat kan dus ook niet zegt ze. Isaac doet Isaac... juist juist juist precies precies precies
ehhh op Rupie tochquote:Op woensdag 19 april 2023 20:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Op wie gaan ze nou stemmen ?
De andere gaan geloof ik op Jeffrey
Duurt waarschijnlijk nog 1,5 week dus is niet te zeggen nuquote:Op woensdag 19 april 2023 20:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Op wie gaan ze nou stemmen ?
De andere gaan geloof ik op Jeffrey
Is ook onzin, ze weten toch niet wat ze krijgen, slackline? Dahaag Kenzy!quote:Op woensdag 19 april 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze dat nog steeds denken
Kenzi heeft ook bij genoeg opdrachten gefaald
op die schoenenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Eerst esthet wandelen met JW , nu Eunie wandelen met JW
ja maar anderen wilden op Rupiequote:
het nieuwe anwb koppelquote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Eerst esther wandelen met JW , nu Eunie wandelen met JW
Ja of die opdracht van GJ. Heb ook geen zin meer in een strijd tussen twee bewoners. Gewoon een opdracht en als je het haalt mag je iemand wegsturen.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ook onzin, ze weten toch niet wat ze krijgen, slackline? Dahaag Kenzy!
Ik vraag me wel af of ze dat zou doenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Sas op Jef, gisteren besloten ..weet niet wie mee gaat
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tianoquote:Op woensdag 19 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar anderen wilden op Rupie
sas heeft in een boze bui weer Jeff geroepen maar dat verandert bij Sas toch met het uur
Wat een engerd!quote:Op woensdag 19 april 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tiano
ja ik ook, vorige week was het Kenzi, want ze had ruzie, nu Jef, wacht net als iedereen op wie ze gaan..het schaapje aka hamster.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of ze dat zou doen
dan heb je wederom het verkeerd verstaanquote:Op woensdag 19 april 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tiano
en te kirren over hoe mooi ze isquote:Op woensdag 19 april 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
Eunice die absoluut geen fotoboek wilde, staat te glunderen bij haar fotokalender..
jao ze it gee rijst en gee fritjes, en geen aadappel..want haar sleutelbenen komen weer te voorschijn, zoals iemand hier zei...ze stinkt naar eigendunk!.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en te kirren over hoe mooi ze is
onderbroek of partner?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:24 schreef Silves het volgende:
Iedergeval Kenzi is op zoek naar een hipster..
Ja maar ze hoort ook dingen die niet gebeuren , zoals geschuif 's nachts bovenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
Kenzi vind het knuffelen wel fijn, maar kan niet inslapen![]()
![]()
zie de nachtstreams..slaapt als een dier in zijn winterslaap....
vind het prachtig van de productie, die keihard haar frontaal in beeld filmen , heel diep in slaap, en dat al dagen lang..quote:Op woensdag 19 april 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ze hoort ook dingen die niet gebeuren , zoals geschuif 's nachts boven
Ja vannacht ookquote:Op woensdag 19 april 2023 20:32 schreef Silves het volgende:
[..]
vind het prachtig van de productie, die keihard haar frontaal in beeld filmen , heel diep in slaap, en dat al dagen lang..
yep ik was erbij..leuke stream met babs en Wendy, en als er een soundlock was , kregen we Kenzi in alweer een diepe slaap..quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 20:37 schreef Silves het volgende:
[..]
yep ik was erbij..leuke stream met babs en Wendy, en als er een soundlock was , kregen we Kenzi in alweer een diepe slaap..
quote:Op woensdag 19 april 2023 20:40 schreef Silves het volgende:
Mirthe haar cup is 70 D??? echt serieus nu..D
70 is qua omvang heel smal, dat heeft ook invloed op de cups.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik dacht Kenzi weet je het zeker...dan heb je nog nooit gevoeld , je eigen lover..
Kan Eunice nog een voorbeeld aan nemenquote:
?? Mirthe haar cup is toch echt geen D...ik schat..75 aquote:Op woensdag 19 april 2023 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
70 is qua omvang heel smal, dat heeft ook invloed op de cups.
Een 70D borst is stukken kleiner dan een 95D borst.
Ja nou, dat moet je dan maar doen ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
?? Mirthe haar cup is toch echt geen D...ik schat..75 a
Als ze die maat heeft dan heeft ze diequote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Owww om al haar kaas en potjes in te verbergen..hehe nu snap ik het..quote:Op woensdag 19 april 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ze die maat heeft dan heeft ze die
Babette zei vanmiddag dat zij zelf een E cup had........quote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het ligt gewoon vaak aan het merk , je kan ook een grotere en dan kleinere cup ,Mirthe heeft duidelijk geen a in mijn belevingquote:Op woensdag 19 april 2023 20:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Owww om al haar kaas en potjes in te verbergen..hehe nu snap ik het..
ja want die wil dat babs erbij zitquote:Op woensdag 19 april 2023 20:53 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zit Zoë overal bij? Morri stuurt haar weg zo denk ik.
Ja ik zie het probleem ook niet , als iemand zegt dat ze die maat heeft dan heeft ze die maatquote:Op woensdag 19 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette zei vanmiddag dat zij zelf een E cup had........
tja zou kunnen, ik zelf ga maar tot a,b, en c..geen verstand ervan , alleen ik dacht zelf dat Mirthe maar heel kleine borsten had..en Babs?? ja best wel een voorgevel, wat heeft Moira dan??quote:Op woensdag 19 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette zei vanmiddag dat zij zelf een E cup had........
Kenzi zei dit...mss verkeerd verstaan.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ligt gewoon vaak aan het merk , je kan ook een grotere en dan kleinere cup ,Mirthe heeft duidelijk geen a in mijn beleving
maar ik zie niet waarom ze die niet zou kunnen hebben als ze zelf zegt van wel
die hebben Kenzi weggejaagdquote:Op woensdag 19 april 2023 20:57 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha Sasha is gaan zitten en Isaac zit nu ook in een stoel
zie je niet verkeerdquote:Op woensdag 19 april 2023 21:00 schreef Daana316 het volgende:
Zie ik het verkeerd of is het zo dat het lijkt of Sas de afgelopen week weer wat liever voor Bern en wat minder met Jappie bezig is. Zag van de week samen muziek luisteren en daarbij erg knuffelig, vandaag ook weer Bern aanmoedigen bij oefenen voor challenge. Ze kan het dus wel.
Ze zit daar voor " de gezel"quote:Op woensdag 19 april 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten er toch helemaal gek van worden
Klopt wel viel mij vandaag ook al opquote:Op woensdag 19 april 2023 21:00 schreef Daana316 het volgende:
Zie ik het verkeerd of is het zo dat het lijkt of Sas de afgelopen week weer wat liever voor Bern en wat minder met Jappie bezig is. Zag van de week samen muziek luisteren en daarbij erg knuffelig, vandaag ook weer Bern aanmoedigen bij oefenen voor challenge. Ze kan het dus wel.
Op tv net negeerde ze gewoon Bern en toen hij weg ging lachte ze heel smerig naar Jasperquote:Op woensdag 19 april 2023 21:00 schreef Daana316 het volgende:
Dat loopt alleen ongeveer een week achter... die 10 minuten extra met reclame heeft niet veel effect met inhaalslagquote:Op woensdag 19 april 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv net negeerde ze gewoon Bern en toen hij weg ging lachte ze heel smerig naar Jasper
het mormel moet zoutenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Zie Morrie wij weten ook veel hoor! Ik en Wendy weten net zoveel als Babette"
Ik die haar toontje nadoe: "Nehnehnehnehnehenhennenenene"
Nee klopt. En als ze zo doorgaan op de streams is er niet veel meer uit te zenden.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat loopt alleen ongeveer een week achter... die 10 minuten extra met reclame heeft niet veel effect met inhaalslag
Haha het werkt! Gaat instant batterijen halenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
sjoesjoe
* greysbones probeert zoe weg te jagen
dat is al week geledenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv net negeerde ze gewoon Bern en toen hij weg ging lachte ze heel smerig naar Jasper
altijd zegt Zoë: IK en....... en dat 'gezel' zou je ook door haar strot rammenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Zie Morrie wij weten ook veel hoor! Ik en Wendy weten net zoveel als Babette"
Dat `Moraima dat piktquote:Op woensdag 19 april 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Blijft niet min der vals vond het echt heel smerig.quote:
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat… wie zou zij wegsturen? Erik Eunice ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:21 schreef cinsan het volgende:
ze moeten zooi maar eens op de stip gooien , proef wint ze toch niet en is ze weg voegt niks en bron van ergernis voor de streamers
Ze zei eerder "Jeff"quote:Op woensdag 19 april 2023 21:22 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat… wie zou zij wegsturen? Erik Eunice ofzo?
echt wat een mormelquote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë wilde Moraima in een maat 44 broek persen!!!
Kijk eens hoe groot dit issssssssssss....... nou van z'n leven krijgt Moraima die niet aan...... waarom doet Zoë zoiets stoms???????
Gelukkig zegt Moraima NEE, Zoë blijft maar drammen
Ah ja? Had ik bij haar niet helemaal verwacht. Moet ook zien of ze dat echt zou doen, kan niet echt uitleggen waarom maar heb het gevoel dat ze daar niet voor zou gaan. Ze zocht zeer veel aandacht van m en zoekt hem nog steeds vaker op dan andersomquote:
Ze moet gewoon naar Wendy luisteren en voor 52 gaan kleiner maken kan altijdquote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
Kijk eens hoe groot dit issssssssssss....... nou van z'n leven krijgt Moraima die niet aan...... waarom doet Zoë zoiets stoms???????
zou ook jef kunnen zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 21:22 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat… wie zou zij wegsturen? Erik Eunice ofzo?
huuuuuuuuuu maat 44 dan moet moeten ze morrie met schoentrekker in die broek hijsenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
En dan nog eruit, dat wordt afpellenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu maat 44 dan moet moeten ze morrie met schoentrekker in die broek hijsen
Ik begreep het hier net ja. Normaal zou ik dan zeggen doe maar niet op de stip want risico, maar in haar geval is dat risico wel heel klein. Maybe als ze weer een kilo fruit moet gokken dat is het enige talent het enige succes dat ik me van haar herinnerquote:
Ik zou maar snel gaan als er binnen een week een broek die 2 maten te klein is binnenkomtquote:Op woensdag 19 april 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
Jeff komt Morrie halen, om rondje te lopen denk.
Ze eet snel haar mond leeg, want kreeg net een koekje van Wendy![]()
[ afbeelding ]
Neejoh ze heb nog niks gevonden. En Zoe dacht dat ze de juiste maat broek had voor Morrie, maar toen ze hem ging halen was het toch een andere maat en die wilde Morrie niet passen.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:38 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik zou maar snel gaan als er binnen een week een broek die 2 maten te klein is binnenkomt
Voor haar is het wel klote dat die retour regel er net af is. Ze moet eigenlijk ook 2 a 3 maten bestellen om goed te zitten als ze voor het eerst winkelt na het gewichtsverlies, zeker met spijkerbroekenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neejoh ze heb nog niks gevonden. En Zoe dacht dat ze de juiste maat broek had voor Morrie, maar toen ze hem ging halen was het toch een andere maat en die wilde Morrie niet passen.
O jee en is ze er in gekomenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
@:dotteke Morrie gaat in het managerskantoor een broek passen van Zoe.![]()
Nee de maat was toch anders dus Morrie wilde hem niet passen. Helaas geen caps dusquote:
Morrie ff flink invetten met KY of vaselinequote:Op woensdag 19 april 2023 21:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu maat 44 dan moet moeten ze morrie met schoentrekker in die broek hijsen
Ze kunnen toch de maten meten dan weet je bijna zeker dat je goed zitquote:Op woensdag 19 april 2023 21:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar Wendy luisteren en voor 52 gaan kleiner maken kan altijd
De bro's zijn satesaus vergeten. Moet Wendy nog ff regelenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:57 schreef ledn81 het volgende:
De bro's halen de boodschappen uit de sluis.
Het is niet veel.
Elke dag voor de kookdag doe je een mandje zeggen de Bro's. Beetje gemopper op Wendy dus denk.
Maar is toch prima dat ze het zo doet. Ze kan ze last minute dingen aanpassen en als er meer budget is na opdracht kan het aangepast.
Vaak bestelden ze eerder idd al een week vooruit, maar is eigenlijk ook nergens voor nodig. Lekker elke dag dingen laten binnenkomen kan vast prima en kun je nog last minute dingen aanpassen.
#TeamWendy
Ze hebben 29-30 april en 1 mei als datum gekregen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:04 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze die HelleF maaaltijden moeten maken...
Was top dat Wendy haar poot stijf hield tegen die twee. Jammer dat al die lui die daar in de loods zitten en eigenlijk tegen haar als manager waren dat niet hebben kunnen meekrijgen.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:57 schreef ledn81 het volgende:
De bro's halen de boodschappen uit de sluis.
Het is niet veel.
Elke dag voor de kookdag doe je een mandje zeggen de Bro's. Beetje gemopper op Wendy dus denk.
Maar is toch prima dat ze het zo doet. Ze kan ze last minute dingen aanpassen en als er meer budget is na opdracht kan het aangepast.
Vaak bestelden ze eerder idd al een week vooruit, maar is eigenlijk ook nergens voor nodig. Lekker elke dag dingen laten binnenkomen kan vast prima en kun je nog last minute dingen aanpassen.
#TeamWendy
Hebben ze al uitgezocht welke recepten ze nemen ? Pasta bolognese of lekkere oesters ?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben 29-30 april en 1 mei als datum gekregen.
Dan koopt een week later HF extra reclametijd in rond de uitzending
Ja volgens mij wel. Hoorde iets over Eunice een recept met Duitse Biefstuk. (om JW te pleasen)quote:Op woensdag 19 april 2023 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze al uitgezocht welke recepten ze nemen ? Pasta bolognese of lekkere oesters ?
We zien het wel verschijnen in een grote opvallende doos dan 3 dagen achtereenquote:Op woensdag 19 april 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Hoorde iets over Eunice een recept met Duitse Biefstuk. (om JW te pleasen)
Van de rest weet ik het niet
Surf & turf hoorde ik ook.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Hoorde iets over Eunice een recept met Duitse Biefstuk. (om JW te pleasen)
Van de rest weet ik het niet
Heeft Marciano al eens gevraagd of de febo niet even de boodschappen kon doen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:12 schreef ledn81 het volgende:
De bro's hebben peterselie besteld en waren er gister heilig van overtuigd dat ze dat nodig hadden.
Wendy dacht dat het niet klopte. Nu blijken ze selderij nodig te hebben en moet Wendy dat nog ff regelen.
Oh het is al na 10en. Dat lukt dus niet meer.
Ze vinden dat er op een rare manier boodschappen besteld worden.
Als er 1x niet geleverd kan worden hebben ze een probleem.
Daar is iets voor te zeggen. Maar dan springt de FEBO denk ik wel in
Ze hebben het in het verleden al eens vaker gedaan in 'noodgevallen'. Was nog voor BB dus ergens in december denkquote:Op woensdag 19 april 2023 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft Marciano al eens gevraagd of de febo niet even de boodschappen kon doen.
Kan wel, maar we doen het niet kreeg hij als antwoord.
https://streamable.com/2388dy
Marciano weet heel goed hoe dit moet, dus het komt vast goedquote:Op woensdag 19 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Wat doen ze met die kippenbouten? Ik was de kip altijd, maar er zit toch niets aan wat je er vanaf moet snijden?
😂quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Marciano weet heel goed hoe dit moet, dus het komt vast goed
Ze hebben met oud en nieuw wel de oliebollenmix eerder binnen gekregen.dan de rest van de boodschappen die is de febo gaan halenquote:Op woensdag 19 april 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben het in het verleden al eens vaker gedaan in 'noodgevallen'. Was nog voor BB dus ergens in december denk
is die voor Rupert?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef spapaars het volgende:
Zou die helemaal links nemen
[ afbeelding ]
ja wat was dat raar ineens.....quote:Op woensdag 19 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice was kennelijk na de stemming naar Jeff gelopen dat hij eigenlijk de dj-groep bij elkaar had moeten roepen om die koptelefoons uit hun persoonlijke budget te halen.
Isaac: "Altijd achteraf he, dat vind ik nou echt achterbaks altijd"
Jeff: "Het wordt gisteren gegooid, je hebt 24 uur de tijd om die discussie aan te gaan en dan hoor je niemand"
Isaac: "Ja dat is toch achterbaks"
Jeff: "Maar ik moet nog oppassen ook want ik mag er niks van zeggen, maar dit soort volk mag......" <soundlock gevolgd door wissel naar Jeun-Willice>
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/isquote:Op woensdag 19 april 2023 22:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bijna goed, z'n tweelingbroer
[ afbeelding ]
Voor iemand die alles uit een boekje wil halen en van alles wil 'leren' is ze behoorlijk bekrompen en totaal geen flexibel denkerquote:Op woensdag 19 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice was kennelijk na de stemming naar Jeff gelopen dat hij eigenlijk de dj-groep bij elkaar had moeten roepen om die koptelefoons uit hun persoonlijke budget te halen.
Isaac: "Altijd achteraf he, dat vind ik nou echt achterbaks altijd"
Jeff: "Het wordt gisteren gegooid, je hebt 24 uur de tijd om die discussie aan te gaan en dan hoor je niemand"
Isaac: "Ja dat is toch achterbaks"
Jeff: "Maar ik moet nog oppassen ook want ik mag er niks van zeggen, maar dit soort volk mag......" <soundlock gevolgd door wissel naar Jeun-Willice>
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/is
Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marcianoquote:Op woensdag 19 april 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]Joh dat meen je niet?? Ik denk trouwens dat Marciano vroeger een meisje was...
Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/is
En wat vind je man ervan?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marciano
Nee, waarom ?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?
Ik vind Bern de meest vrouwelijke trekjes en gedrag hebben.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marciano
Wellicht slechtziend....quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee, waarom ?
Hij liep langs mijn iPad en vroeg dat.
Een hele normale vraag ookquote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee, waarom ?
Hij liep langs mijn iPad en vroeg dat.
Babette doet toch helemaal niet alsof ze een positiviteitsgoeroe is?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Meteen ook het grote verschil tussen Babs/Eunice: de een is een leuk nuchter mens en de ander acteert de positiviteitsgoeroe
Eunicequote:Op woensdag 19 april 2023 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Babette doet toch helemaal niet alsof ze een positiviteitsgoeroe is?
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Anders sloeg ze steeds de bril af als ze met haar ogen knippert
Oja wat een lelijke legging je ziet alles...quote:Op woensdag 19 april 2023 22:47 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben 😉
Op speltechnisch gebied is Babs gevaarlijk met al haar ingangen maar op persoonlijk vlak lijkt het me een goeie tante. Zoals ik Jeff ook een topkerel vind en dus helemaal als je erg close met hem bent. En uiteraard hebben ze goede en mindere kanten.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, dat zweverige lijkt me wel oprecht
En Babette leuk en nuchter?
Overigens vroeg ik me bij Bern en KimD weleens voor de gein af of het niet gewoon een tweeling was waarbij de een teveel vrouwelijke en de ander teveel mannelijke hormonen bezat. Verder heeft Babs gewoon de zware lompe bouw van een kerel.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Bern de meest vrouwelijke trekjes en gedrag hebben.
Ik kan alleen maar oordelen hoe ze op de streams zijn, niet hoe ze waarschijnlijk IRL zijn, dus bij mij staan ze onderaanquote:Op woensdag 19 april 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op speltechnisch gebied is Babs gevaarlijk met al haar ingangen maar op persoonlijk vlak lijkt het me een goeie tante. Zoals ik Jeff ook een topkerel vind en dus helemaal als je erg close met hem bent. En uiteraard hebben ze goede en mindere kanten.
Hoe ze hierbuiten zijn boeit mij trouwens ook geen mallemoer hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar oordelen hoe ze op de streams zijn, niet hoe ze waarschijnlijk IRL zijn, dus bij mij staan ze onderaan
Let's agree to disagreequote:Op woensdag 19 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe ze hierbuiten zijn boeit mij trouwens ook geen mallemoer hoor
Mij gaat het om de loods en met wie ik zou klikken en welke juist niet
Waar komt ze niet uit dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 23:06 schreef ledn81 het volgende:
Rupi en Ima sponsoren Morrie met een paar euro omdat ze niet helemaal uit komt qua geld. Rupi kijkt nog even mee en geeft nog wat last minute wijzigingen door
quote:Op woensdag 19 april 2023 23:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe vindt het niks voor JW dat hij 's avonds nog wat te eten pakt. Nee zegt JW, is ook de eerste keer, maar hij vond het erg lekker vandaag. Zoe roept ook nog eens dat ze het erg lekker vond, ze heeft wel 2x opgeschept en dat zegt heel veel. Erik zegt nog tegen JW dat JW hem geen groter compliment had kunnen geven dan nog een bakje met hem mee te eten.
Jezus en daar heb je Eunice al weer.. Ze heeft geen honger zegt ze. Jawel zegt Erik, volgens mij heb jij honger naar mannenvlees!
Ze was wel meteen wegquote:Op woensdag 19 april 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice vraagt er zelf om vanwege haar tenenkrommende gedragingen dus dat ze er maar gewoon mee blijven doorgaan
Natuurlijk loopt ze weg want ze weet zich geen houding te geven omdat ze anders moet toegevenquote:Op woensdag 19 april 2023 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze was wel meteen wegAls dat de oplossing is hebben ze mijn zege ook!
Pikte ik net ook op ja. Ging over dat iemand naar Babs haar decolleté zat te staren, en ‘er’ niet meer tegen kon?quote:Op woensdag 19 april 2023 23:53 schreef ledn81 het volgende:
Weer een boeiend gesprekje tussen Babbel en Wendy, maar werd te boeiend dus we schakelen naar slap gelul tussen Erik en Isaac
FEBO censureert zo extreem dat het eigenlijk gewoon zielig isquote:Op woensdag 19 april 2023 23:53 schreef ledn81 het volgende:
Weer een boeiend gesprekje tussen Babbel en Wendy, maar werd te boeiend dus we schakelen naar slap gelul tussen Erik en Isaac
Vergeet de plintenknipper niet 😀quote:Op woensdag 19 april 2023 21:35 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik begreep het hier net ja. Normaal zou ik dan zeggen doe maar niet op de stip want risico, maar in haar geval is dat risico wel heel klein. Maybe als ze weer een kilo fruit moet gokken dat is het enige talent het enige succes dat ik me van haar herinner
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, dat zweverige lijkt me wel oprecht
En Babette leuk en nuchter?
Verdienopdrachtquote:Op donderdag 20 april 2023 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Voorlopig nog geen teken van leven...![]()
Wat staat ons vandaag weer te wachten...
Goedemorgen...quote:
Goedemorgen...quote:Op donderdag 20 april 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
datum voor die waardebon met eten ergens einde van de maand
zoemertje zou leuk zijn voor vandaag wat leven in de loods
hoop op nu eens een dag zonder al te veel kwijl en geil op de stream te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |