Waar komt ze niet uit dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 23:06 schreef ledn81 het volgende:
Rupi en Ima sponsoren Morrie met een paar euro omdat ze niet helemaal uit komt qua geld. Rupi kijkt nog even mee en geeft nog wat last minute wijzigingen door

quote:Op woensdag 19 april 2023 23:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe vindt het niks voor JW dat hij 's avonds nog wat te eten pakt. Nee zegt JW, is ook de eerste keer, maar hij vond het erg lekker vandaag. Zoe roept ook nog eens dat ze het erg lekker vond, ze heeft wel 2x opgeschept en dat zegt heel veel. Erik zegt nog tegen JW dat JW hem geen groter compliment had kunnen geven dan nog een bakje met hem mee te eten.
Jezus en daar heb je Eunice al weer.. Ze heeft geen honger zegt ze. Jawel zegt Erik, volgens mij heb jij honger naar mannenvlees!

Ze was wel meteen wegquote:Op woensdag 19 april 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice vraagt er zelf om vanwege haar tenenkrommende gedragingen dus dat ze er maar gewoon mee blijven doorgaan
 Als dat de oplossing is hebben ze mijn zege ook!
 Als dat de oplossing is hebben ze mijn zege ook!

Natuurlijk loopt ze weg want ze weet zich geen houding te geven omdat ze anders moet toegevenquote:Op woensdag 19 april 2023 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze was wel meteen wegAls dat de oplossing is hebben ze mijn zege ook!

Pikte ik net ook op ja. Ging over dat iemand naar Babs haar decolleté zat te staren, en ‘er’ niet meer tegen kon?quote:Op woensdag 19 april 2023 23:53 schreef ledn81 het volgende:
Weer een boeiend gesprekje tussen Babbel en Wendy, maar werd te boeiend dus we schakelen naar slap gelul tussen Erik en Isaac

FEBO censureert zo extreem dat het eigenlijk gewoon zielig isquote:Op woensdag 19 april 2023 23:53 schreef ledn81 het volgende:
Weer een boeiend gesprekje tussen Babbel en Wendy, maar werd te boeiend dus we schakelen naar slap gelul tussen Erik en Isaac

Vergeet de plintenknipper niet 😀quote:Op woensdag 19 april 2023 21:35 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik begreep het hier net ja. Normaal zou ik dan zeggen doe maar niet op de stip want risico, maar in haar geval is dat risico wel heel klein. Maybe als ze weer een kilo fruit moet gokken dat is het enige talent het enige succes dat ik me van haar herinner

quote:Op woensdag 19 april 2023 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, dat zweverige lijkt me wel oprecht
En Babette leuk en nuchter?

Verdienopdrachtquote:Op donderdag 20 april 2023 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Voorlopig nog geen teken van leven...
Wat staat ons vandaag weer te wachten...

Goedemorgen...quote:

Goedemorgen...quote:Op donderdag 20 april 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
datum voor die waardebon met eten ergens einde van de maand
zoemertje zou leuk zijn voor vandaag wat leven in de loods
hoop op nu eens een dag zonder al te veel kwijl en geil op de stream te zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |