ik snap niet dat ze dat nog steeds denkenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
ConjoKenzy, Zoe denk dat ze sportief toch best wel sterk is, ze haalt daarbij de monkeybar aan. Babs zegt dat je haar dan dus nooit kunt elimineren. Dat kan dus ook niet zegt ze. Isaac doet Isaac... juist juist juist precies precies precies
ehhh op Rupie tochquote:Op woensdag 19 april 2023 20:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Op wie gaan ze nou stemmen ?
De andere gaan geloof ik op Jeffrey
Duurt waarschijnlijk nog 1,5 week dus is niet te zeggen nuquote:Op woensdag 19 april 2023 20:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Op wie gaan ze nou stemmen ?
De andere gaan geloof ik op Jeffrey
Is ook onzin, ze weten toch niet wat ze krijgen, slackline? Dahaag Kenzy!quote:Op woensdag 19 april 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze dat nog steeds denken
Kenzi heeft ook bij genoeg opdrachten gefaald
op die schoenenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Eerst esthet wandelen met JW , nu Eunie wandelen met JW
ja maar anderen wilden op Rupiequote:
het nieuwe anwb koppelquote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Eerst esther wandelen met JW , nu Eunie wandelen met JW
Ja of die opdracht van GJ. Heb ook geen zin meer in een strijd tussen twee bewoners. Gewoon een opdracht en als je het haalt mag je iemand wegsturen.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ook onzin, ze weten toch niet wat ze krijgen, slackline? Dahaag Kenzy!
Ik vraag me wel af of ze dat zou doenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Sas op Jef, gisteren besloten ..weet niet wie mee gaat
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tianoquote:Op woensdag 19 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar anderen wilden op Rupie
sas heeft in een boze bui weer Jeff geroepen maar dat verandert bij Sas toch met het uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |