prima tochquote:Op woensdag 19 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Even gemist....Ze rammen die stellingen er ook in een tempo doorheen alsof ze de trein moeten halen.

Alleen maar mooi.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Even gemist....Ze rammen die stellingen er ook in een tempo doorheen alsof ze de trein moeten halen.

Ze hebben een kas, en een winterjasquote:Op woensdag 19 april 2023 19:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Een zweetpak 😂
Pak je in met het folie uit de verbandtrommel en een vuilniszak erover of wikkel je in met vershoudfolie

Janet maakt zelf steeds meer foutjes, ook als er geteld moet worden, wel/geen roem en zo.... of ze het niet meer zo goed kan volgen (vooral als het sneller gaat)quote:Op woensdag 19 april 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
Janet weer op Mori aan het zeuren met kaarten
maar Mori doet het dus goed

Neeheee kaaaan ik nieieiehiet!quote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoe is de jongste!
Dat wordt oefenen

Daarom is dit juist zo mooi Silves.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:50 schreef Silves het volgende:
ongelofelijk..Erik en consorten die maar commentaar hebben op alles wat wordt aangeschaft, maar als eerste in de rij staan om te innen..

ja iddd..hoe zet ik me zelf te kakken..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom is dit juist zo mooi Silves.

quote:Op woensdag 19 april 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft een discussie punt over een van de stellingen.
Sash zegt daar had je 24 uur de tijd voor, nu is het ja of nee.

Dan heeft Sas de hamster een punt..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft een discussie punt over een van de stellingen.
Sash zegt daar had je 24 uur de tijd voor, nu is het ja of nee.

Waar gaat dat over bij Isaac en Babette?quote:

Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar gaat dat over bij Isaac en Babette?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |