Ik vind Bern de meest vrouwelijke trekjes en gedrag hebben.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marciano
Wellicht slechtziend....quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee, waarom ?
Hij liep langs mijn iPad en vroeg dat.
Een hele normale vraag ookquote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee, waarom ?
Hij liep langs mijn iPad en vroeg dat.
Babette doet toch helemaal niet alsof ze een positiviteitsgoeroe is?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Meteen ook het grote verschil tussen Babs/Eunice: de een is een leuk nuchter mens en de ander acteert de positiviteitsgoeroe
Eunicequote:Op woensdag 19 april 2023 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Babette doet toch helemaal niet alsof ze een positiviteitsgoeroe is?
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Anders sloeg ze steeds de bril af als ze met haar ogen knippert
Oja wat een lelijke legging je ziet alles...quote:Op woensdag 19 april 2023 22:47 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben 😉
Op speltechnisch gebied is Babs gevaarlijk met al haar ingangen maar op persoonlijk vlak lijkt het me een goeie tante. Zoals ik Jeff ook een topkerel vind en dus helemaal als je erg close met hem bent. En uiteraard hebben ze goede en mindere kanten.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, dat zweverige lijkt me wel oprecht
En Babette leuk en nuchter?
Overigens vroeg ik me bij Bern en KimD weleens voor de gein af of het niet gewoon een tweeling was waarbij de een teveel vrouwelijke en de ander teveel mannelijke hormonen bezat. Verder heeft Babs gewoon de zware lompe bouw van een kerel.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Bern de meest vrouwelijke trekjes en gedrag hebben.
Ik kan alleen maar oordelen hoe ze op de streams zijn, niet hoe ze waarschijnlijk IRL zijn, dus bij mij staan ze onderaanquote:Op woensdag 19 april 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op speltechnisch gebied is Babs gevaarlijk met al haar ingangen maar op persoonlijk vlak lijkt het me een goeie tante. Zoals ik Jeff ook een topkerel vind en dus helemaal als je erg close met hem bent. En uiteraard hebben ze goede en mindere kanten.
Hoe ze hierbuiten zijn boeit mij trouwens ook geen mallemoer hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar oordelen hoe ze op de streams zijn, niet hoe ze waarschijnlijk IRL zijn, dus bij mij staan ze onderaan
Let's agree to disagreequote:Op woensdag 19 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe ze hierbuiten zijn boeit mij trouwens ook geen mallemoer hoor
Mij gaat het om de loods en met wie ik zou klikken en welke juist niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |