Haha het werkt! Gaat instant batterijen halenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
sjoesjoe
* greysbones probeert zoe weg te jagen
dat is al week geledenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv net negeerde ze gewoon Bern en toen hij weg ging lachte ze heel smerig naar Jasper
altijd zegt Zoë: IK en....... en dat 'gezel' zou je ook door haar strot rammenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Zie Morrie wij weten ook veel hoor! Ik en Wendy weten net zoveel als Babette"
Ik die haar toontje nadoe: "Nehnehnehnehnehenhennenenene"
Dat `Moraima dat piktquote:Op woensdag 19 april 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Zie Morrie wij weten ook veel hoor! Ik en Wendy weten net zoveel als Babette"
Ik die haar toontje nadoe: "Nehnehnehnehnehenhennenenene"
Blijft niet min der vals vond het echt heel smerig.quote:
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat… wie zou zij wegsturen? Erik Eunice ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:21 schreef cinsan het volgende:
ze moeten zooi maar eens op de stip gooien , proef wint ze toch niet en is ze weg voegt niks en bron van ergernis voor de streamers
Ze zei eerder "Jeff"quote:Op woensdag 19 april 2023 21:22 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat… wie zou zij wegsturen? Erik Eunice ofzo?
echt wat een mormelquote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë wilde Moraima in een maat 44 broek persen!!!
Kijk eens hoe groot dit issssssssssss....... nou van z'n leven krijgt Moraima die niet aan...... waarom doet Zoë zoiets stoms???????
Gelukkig zegt Moraima NEE, Zoë blijft maar drammen
Ah ja? Had ik bij haar niet helemaal verwacht. Moet ook zien of ze dat echt zou doen, kan niet echt uitleggen waarom maar heb het gevoel dat ze daar niet voor zou gaan. Ze zocht zeer veel aandacht van m en zoekt hem nog steeds vaker op dan andersomquote:
Ze moet gewoon naar Wendy luisteren en voor 52 gaan kleiner maken kan altijdquote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
Kijk eens hoe groot dit issssssssssss....... nou van z'n leven krijgt Moraima die niet aan...... waarom doet Zoë zoiets stoms???????
zou ook jef kunnen zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 21:22 schreef Sociologica het volgende:
[..]
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat… wie zou zij wegsturen? Erik Eunice ofzo?
huuuuuuuuuu maat 44 dan moet moeten ze morrie met schoentrekker in die broek hijsenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |