En dan nog eruit, dat wordt afpellenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu maat 44 dan moet moeten ze morrie met schoentrekker in die broek hijsen

Ik begreep het hier net ja. Normaal zou ik dan zeggen doe maar niet op de stip want risico, maar in haar geval is dat risico wel heel klein. Maybe als ze weer een kilo fruit moet gokken dat is het enige talent het enige succes dat ik me van haar herinnerquote:

Ik zou maar snel gaan als er binnen een week een broek die 2 maten te klein is binnenkomtquote:Op woensdag 19 april 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
Jeff komt Morrie halen, om rondje te lopen denk.
Ze eet snel haar mond leeg, want kreeg net een koekje van Wendy
[ afbeelding ]

Neejoh ze heb nog niks gevonden. En Zoe dacht dat ze de juiste maat broek had voor Morrie, maar toen ze hem ging halen was het toch een andere maat en die wilde Morrie niet passen.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:38 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik zou maar snel gaan als er binnen een week een broek die 2 maten te klein is binnenkomt

Voor haar is het wel klote dat die retour regel er net af is. Ze moet eigenlijk ook 2 a 3 maten bestellen om goed te zitten als ze voor het eerst winkelt na het gewichtsverlies, zeker met spijkerbroekenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neejoh ze heb nog niks gevonden. En Zoe dacht dat ze de juiste maat broek had voor Morrie, maar toen ze hem ging halen was het toch een andere maat en die wilde Morrie niet passen.

O jee en is ze er in gekomenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
@:dotteke Morrie gaat in het managerskantoor een broek passen van Zoe.

Nee de maat was toch anders dus Morrie wilde hem niet passen. Helaas geen caps dusquote:

Morrie ff flink invetten met KY of vaselinequote:Op woensdag 19 april 2023 21:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu maat 44 dan moet moeten ze morrie met schoentrekker in die broek hijsen

Ze kunnen toch de maten meten dan weet je bijna zeker dat je goed zitquote:Op woensdag 19 april 2023 21:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar Wendy luisteren en voor 52 gaan kleiner maken kan altijd

De bro's zijn satesaus vergeten. Moet Wendy nog ff regelenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:57 schreef ledn81 het volgende:
De bro's halen de boodschappen uit de sluis.
Het is niet veel.
Elke dag voor de kookdag doe je een mandje zeggen de Bro's. Beetje gemopper op Wendy dus denk.
Maar is toch prima dat ze het zo doet. Ze kan ze last minute dingen aanpassen en als er meer budget is na opdracht kan het aangepast.
Vaak bestelden ze eerder idd al een week vooruit, maar is eigenlijk ook nergens voor nodig. Lekker elke dag dingen laten binnenkomen kan vast prima en kun je nog last minute dingen aanpassen.
#TeamWendy

Ze hebben 29-30 april en 1 mei als datum gekregen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:04 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze die HelleF maaaltijden moeten maken...

Was top dat Wendy haar poot stijf hield tegen die twee. Jammer dat al die lui die daar in de loods zitten en eigenlijk tegen haar als manager waren dat niet hebben kunnen meekrijgen.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:57 schreef ledn81 het volgende:
De bro's halen de boodschappen uit de sluis.
Het is niet veel.
Elke dag voor de kookdag doe je een mandje zeggen de Bro's. Beetje gemopper op Wendy dus denk.
Maar is toch prima dat ze het zo doet. Ze kan ze last minute dingen aanpassen en als er meer budget is na opdracht kan het aangepast.
Vaak bestelden ze eerder idd al een week vooruit, maar is eigenlijk ook nergens voor nodig. Lekker elke dag dingen laten binnenkomen kan vast prima en kun je nog last minute dingen aanpassen.
#TeamWendy

Hebben ze al uitgezocht welke recepten ze nemen ? Pasta bolognese of lekkere oesters ?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben 29-30 april en 1 mei als datum gekregen.
Dan koopt een week later HF extra reclametijd in rond de uitzending

Ja volgens mij wel. Hoorde iets over Eunice een recept met Duitse Biefstuk. (om JW te pleasen)quote:Op woensdag 19 april 2023 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze al uitgezocht welke recepten ze nemen ? Pasta bolognese of lekkere oesters ?

We zien het wel verschijnen in een grote opvallende doos dan 3 dagen achtereenquote:Op woensdag 19 april 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Hoorde iets over Eunice een recept met Duitse Biefstuk. (om JW te pleasen)
Van de rest weet ik het niet

Surf & turf hoorde ik ook.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Hoorde iets over Eunice een recept met Duitse Biefstuk. (om JW te pleasen)
Van de rest weet ik het niet

Heeft Marciano al eens gevraagd of de febo niet even de boodschappen kon doen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:12 schreef ledn81 het volgende:
De bro's hebben peterselie besteld en waren er gister heilig van overtuigd dat ze dat nodig hadden.
Wendy dacht dat het niet klopte. Nu blijken ze selderij nodig te hebben en moet Wendy dat nog ff regelen.
Oh het is al na 10en. Dat lukt dus niet meer.
Ze vinden dat er op een rare manier boodschappen besteld worden.
Als er 1x niet geleverd kan worden hebben ze een probleem.
Daar is iets voor te zeggen. Maar dan springt de FEBO denk ik wel in

Ze hebben het in het verleden al eens vaker gedaan in 'noodgevallen'. Was nog voor BB dus ergens in december denkquote:Op woensdag 19 april 2023 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft Marciano al eens gevraagd of de febo niet even de boodschappen kon doen.
Kan wel, maar we doen het niet kreeg hij als antwoord.
https://streamable.com/2388dy

Marciano weet heel goed hoe dit moet, dus het komt vast goedquote:Op woensdag 19 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Wat doen ze met die kippenbouten? Ik was de kip altijd, maar er zit toch niets aan wat je er vanaf moet snijden?

😂quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Marciano weet heel goed hoe dit moet, dus het komt vast goed

Ze hebben met oud en nieuw wel de oliebollenmix eerder binnen gekregen.dan de rest van de boodschappen die is de febo gaan halenquote:Op woensdag 19 april 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben het in het verleden al eens vaker gedaan in 'noodgevallen'. Was nog voor BB dus ergens in december denk

is die voor Rupert?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef spapaars het volgende:
Zou die helemaal links nemen
[ afbeelding ]

ja wat was dat raar ineens.....quote:Op woensdag 19 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice was kennelijk na de stemming naar Jeff gelopen dat hij eigenlijk de dj-groep bij elkaar had moeten roepen om die koptelefoons uit hun persoonlijke budget te halen.
Isaac: "Altijd achteraf he, dat vind ik nou echt achterbaks altijd"
Jeff: "Het wordt gisteren gegooid, je hebt 24 uur de tijd om die discussie aan te gaan en dan hoor je niemand"
Isaac: "Ja dat is toch achterbaks"
Jeff: "Maar ik moet nog oppassen ook want ik mag er niks van zeggen, maar dit soort volk mag......" <soundlock gevolgd door wissel naar Jeun-Willice>

Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/isquote:Op woensdag 19 april 2023 22:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bijna goed, z'n tweelingbroer
[ afbeelding ]

Voor iemand die alles uit een boekje wil halen en van alles wil 'leren' is ze behoorlijk bekrompen en totaal geen flexibel denkerquote:Op woensdag 19 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice was kennelijk na de stemming naar Jeff gelopen dat hij eigenlijk de dj-groep bij elkaar had moeten roepen om die koptelefoons uit hun persoonlijke budget te halen.
Isaac: "Altijd achteraf he, dat vind ik nou echt achterbaks altijd"
Jeff: "Het wordt gisteren gegooid, je hebt 24 uur de tijd om die discussie aan te gaan en dan hoor je niemand"
Isaac: "Ja dat is toch achterbaks"
Jeff: "Maar ik moet nog oppassen ook want ik mag er niks van zeggen, maar dit soort volk mag......" <soundlock gevolgd door wissel naar Jeun-Willice>

quote:Op woensdag 19 april 2023 22:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/is
 Joh dat meen je niet?? Ik denk trouwens dat Marciano vroeger een meisje was...
  Joh dat meen je niet?? Ik denk trouwens dat Marciano vroeger een meisje was...

Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marcianoquote:Op woensdag 19 april 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]Joh dat meen je niet?? Ik denk trouwens dat Marciano vroeger een meisje was...

Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/is

En wat vind je man ervan?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marciano

Nee, waarom ?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |