Wat een engerd!quote:Op woensdag 19 april 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tiano

ja ik ook, vorige week was het Kenzi, want ze had ruzie, nu Jef, wacht net als iedereen op wie ze gaan..het schaapje aka hamster.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of ze dat zou doen

dan heb je wederom het verkeerd verstaanquote:Op woensdag 19 april 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tiano

en te kirren over hoe mooi ze isquote:Op woensdag 19 april 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
Eunice die absoluut geen fotoboek wilde, staat te glunderen bij haar fotokalender..

jao ze it gee rijst en gee fritjes, en geen aadappel..want haar sleutelbenen komen weer te voorschijn, zoals iemand hier zei...ze stinkt naar eigendunk!.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en te kirren over hoe mooi ze is

zie de nachtstreams..slaapt als  een dier in zijn winterslaap....
  zie de nachtstreams..slaapt als  een dier in zijn winterslaap....

onderbroek of partner?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:24 schreef Silves het volgende:
Iedergeval Kenzi is op zoek naar een hipster..

Ja maar ze hoort ook dingen die niet gebeuren , zoals geschuif 's nachts bovenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
Kenzi vind het knuffelen wel fijn, maar kan niet inslapen

zie de nachtstreams..slaapt als een dier in zijn winterslaap....

vind het prachtig van de productie, die keihard haar frontaal in beeld filmen , heel diep in slaap, en dat al dagen lang..quote:Op woensdag 19 april 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ze hoort ook dingen die niet gebeuren , zoals geschuif 's nachts boven

Ja vannacht ookquote:Op woensdag 19 april 2023 20:32 schreef Silves het volgende:
[..]
vind het prachtig van de productie, die keihard haar frontaal in beeld filmen , heel diep in slaap, en dat al dagen lang..

yep ik was erbij..leuke stream met babs en Wendy, en als er een soundlock was , kregen we Kenzi in alweer een diepe slaap..quote:

quote:Op woensdag 19 april 2023 20:37 schreef Silves het volgende:
[..]
yep ik was erbij..leuke stream met babs en Wendy, en als er een soundlock was , kregen we Kenzi in alweer een diepe slaap..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |