Wat een engerd!quote:Op woensdag 19 april 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tiano
ja ik ook, vorige week was het Kenzi, want ze had ruzie, nu Jef, wacht net als iedereen op wie ze gaan..het schaapje aka hamster.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of ze dat zou doen
dan heb je wederom het verkeerd verstaanquote:Op woensdag 19 april 2023 20:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde bep vanmorgen ook smispelen van mss op jef te gaan , was tegen tiano
en te kirren over hoe mooi ze isquote:Op woensdag 19 april 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
Eunice die absoluut geen fotoboek wilde, staat te glunderen bij haar fotokalender..
jao ze it gee rijst en gee fritjes, en geen aadappel..want haar sleutelbenen komen weer te voorschijn, zoals iemand hier zei...ze stinkt naar eigendunk!.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en te kirren over hoe mooi ze is
onderbroek of partner?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:24 schreef Silves het volgende:
Iedergeval Kenzi is op zoek naar een hipster..
Ja maar ze hoort ook dingen die niet gebeuren , zoals geschuif 's nachts bovenquote:Op woensdag 19 april 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
Kenzi vind het knuffelen wel fijn, maar kan niet inslapen![]()
![]()
zie de nachtstreams..slaapt als een dier in zijn winterslaap....
vind het prachtig van de productie, die keihard haar frontaal in beeld filmen , heel diep in slaap, en dat al dagen lang..quote:Op woensdag 19 april 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ze hoort ook dingen die niet gebeuren , zoals geschuif 's nachts boven
Ja vannacht ookquote:Op woensdag 19 april 2023 20:32 schreef Silves het volgende:
[..]
vind het prachtig van de productie, die keihard haar frontaal in beeld filmen , heel diep in slaap, en dat al dagen lang..
yep ik was erbij..leuke stream met babs en Wendy, en als er een soundlock was , kregen we Kenzi in alweer een diepe slaap..quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 20:37 schreef Silves het volgende:
[..]
yep ik was erbij..leuke stream met babs en Wendy, en als er een soundlock was , kregen we Kenzi in alweer een diepe slaap..
quote:Op woensdag 19 april 2023 20:40 schreef Silves het volgende:
Mirthe haar cup is 70 D??? echt serieus nu..D
Bern lijkt een beetje moequote:
van het op 1 been staanquote:
70 is qua omvang heel smal, dat heeft ook invloed op de cups.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik dacht Kenzi weet je het zeker...dan heb je nog nooit gevoeld , je eigen lover..
Kan Eunice nog een voorbeeld aan nemenquote:
?? Mirthe haar cup is toch echt geen D...ik schat..75 aquote:Op woensdag 19 april 2023 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
70 is qua omvang heel smal, dat heeft ook invloed op de cups.
Een 70D borst is stukken kleiner dan een 95D borst.
Ja nou, dat moet je dan maar doen ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
?? Mirthe haar cup is toch echt geen D...ik schat..75 a
Als ze die maat heeft dan heeft ze diequote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Owww om al haar kaas en potjes in te verbergen..hehe nu snap ik het..quote:Op woensdag 19 april 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ze die maat heeft dan heeft ze die
Babette zei vanmiddag dat zij zelf een E cup had........quote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het ligt gewoon vaak aan het merk , je kan ook een grotere en dan kleinere cup ,Mirthe heeft duidelijk geen a in mijn belevingquote:Op woensdag 19 april 2023 20:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Owww om al haar kaas en potjes in te verbergen..hehe nu snap ik het..
ja want die wil dat babs erbij zitquote:Op woensdag 19 april 2023 20:53 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zit Zoë overal bij? Morri stuurt haar weg zo denk ik.
Ja ik zie het probleem ook niet , als iemand zegt dat ze die maat heeft dan heeft ze die maatquote:Op woensdag 19 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette zei vanmiddag dat zij zelf een E cup had........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |