quote:Op woensdag 19 april 2023 20:40 schreef Silves het volgende:
Mirthe haar cup is 70 D??? echt serieus nu..D

Bern lijkt een beetje moequote:

van het op 1 been staanquote:

70 is qua omvang heel smal, dat heeft ook invloed op de cups.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik dacht Kenzi weet je het zeker...dan heb je nog nooit gevoeld , je eigen lover..

Kan Eunice nog een voorbeeld aan nemenquote:

?? Mirthe haar cup is toch echt geen D...ik schat..75 aquote:Op woensdag 19 april 2023 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
70 is qua omvang heel smal, dat heeft ook invloed op de cups.
Een 70D borst is stukken kleiner dan een 95D borst.

Ja nou, dat moet je dan maar doen ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
?? Mirthe haar cup is toch echt geen D...ik schat..75 a

Als ze die maat heeft dan heeft ze diequote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]

Owww om al haar kaas en potjes in te verbergen..hehe nu snap ik het..quote:Op woensdag 19 april 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ze die maat heeft dan heeft ze die

Babette zei vanmiddag dat zij zelf een E cup had........quote:Op woensdag 19 april 2023 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]

Het ligt gewoon vaak aan het merk , je kan ook een grotere en dan kleinere cup ,Mirthe heeft duidelijk geen a in mijn belevingquote:Op woensdag 19 april 2023 20:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Owww om al haar kaas en potjes in te verbergen..hehe nu snap ik het..

ja want die wil dat babs erbij zitquote:Op woensdag 19 april 2023 20:53 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zit Zoë overal bij? Morri stuurt haar weg zo denk ik.

Ja ik zie het probleem ook niet , als iemand zegt dat ze die maat heeft dan heeft ze die maatquote:Op woensdag 19 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette zei vanmiddag dat zij zelf een E cup had........

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |