en wij gaan genieten van nog meer gehoestquote:Op woensdag 19 april 2023 14:33 schreef Frummelie het volgende:
Ooh als ik aan die smaak en geur denk word ik al misselijk.. maar ik hoop dat Moraima er van gaat genieten..
Jajaja...quote:Op woensdag 19 april 2023 14:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wij gaan genieten van nog meer gehoest
Bizarquote:Op woensdag 19 april 2023 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
ConjoKenzy Kenzy wilde eigenlijk gaan maar ze blijft:
Filmpje: https://streamable.com/a05ee6
Kenzy heeft me blij gemaakt met een dooie mus... een paar weken terug..quote:Op woensdag 19 april 2023 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
Al zulke praatjes neem ik sowieso nooit serieus want daarnaast staat er 'keihard' 900k (!) op het spelquote:Op woensdag 19 april 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kenzy heeft me blij gemaakt met een dooie mus... een paar weken terug..
Ja beter...quote:Op woensdag 19 april 2023 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al zulke praatjes neem ik sowieso nooit serieus want daarnaast staat er 'keihard' 900k (!) op het spel
Ik vind dat lachen zo gemaakt over komen. Kan ze misschien niks aan doen, maar toch betwijfel ik dat..quote:Op woensdag 19 april 2023 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
Ik weet niet oor.
JW vertelt een viezig mopje en ineens begint Enice te lqchen.
Mop al uit? Heb ik iets gemist?
Eunice blijft lachen en lachen. Ik kan er niet om lachen..
Sjeesus, JW blijft mopeen voorlezen, wat vreselijk flauw.
Weglachen is ook een truc somsquote:Op woensdag 19 april 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen zo gemaakt over komen. Kan ze misschien niks aan doen, maar toch betwijfel ik dat..
En met haar attitude en fysiek staat ze na één week alweer buiten bij de Marinequote:
Gewoon dikke jonko smokenquote:Op woensdag 19 april 2023 14:39 schreef pingu66 het volgende:
Lekker roken promoten daar. De een met een ernstige hartkwaal.
En de ander met een chronische hoest 24/7.
Dadelijk nog Jappie strontlazerus van de Whisky.....
En de rest van de loods sterft aan de hongersdood😉
Ze is gewoon vreselijk theatraal en veel behoefte aan aandachtquote:Op woensdag 19 april 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen zo gemaakt over komen. Kan ze misschien niks aan doen, maar toch betwijfel ik dat..
Ga je daarom niet er bij om tot het eind te blijven vraagt babette. Benieuwd wat ze daar dan mee bedoeld.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze vraagt of ze niet naar de Marine gaat zodat ze in het spel kan blijven.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je daarom niet er bij om tot het eind te blijven vraagt babette. Benieuwd wat ze daar dan mee bedoeld.
Zou een mooi scenario zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
Wil Kenzy uiteindelijk blijven, wordt ze geëlimineerd....
Omdat ze in juni weg zou gaan voor haar opleidingquote:Op woensdag 19 april 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je daarom niet er bij om tot het eind te blijven vraagt babette. Benieuwd wat ze daar dan mee bedoeld.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 19 april 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
Wil Kenzy uiteindelijk blijven, wordt ze geëlimineerd....
Marine denk ik.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze vraagt of ze niet naar de Marine gaat zodat ze in het spel kan blijven.
thnxquote:Op woensdag 19 april 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat ze in juni weg zou gaan voor haar opleiding
Hoop dat ze straks nog kan zitten met al die veren.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt het leuk dat ze na 7 maanden samen Limburgse vlaai eten en gisteren al zuur vlees. Ze is helemaal blij.
Ze voelt zich wel heulemaal thoes noequote:Op woensdag 19 april 2023 15:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat ze straks nog kan zitten met al die veren.
JW: "Je bent té lief Babette"
Lekker joh!quote:Op woensdag 19 april 2023 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten daar allemaal weer alsof het 25 graden is
Er was nog een stukje over waar een paar nog een stukje van kregen ook Moraima ,die bezig is met afvallen neemt nog een stukje.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn nog wat kruimels over
+ Lekkere sigaar paffen na afloopquote:Op woensdag 19 april 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was nog een stukje over waar een paar nog een stukje van kregen ook Moraima ,die bezig is met afvallen neemt nog een stukje.
Dat wordt weer een extra rondje met Jeff lopen
Nu is het helemaal net ma flodderquote:
echt hèquote:Op woensdag 19 april 2023 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten daar allemaal weer alsof het 25 graden is
Snap je dan ook niet. Hoest zich de longen kapot, maar een sigaar moet dan kunnen.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat nog erger worden nu ze soms sigaartje rookt ,
Dat is een aannemelijke aanname...quote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Kenzy die ineens wil blijven. M'n hol. Ik ga er van uit dat ze dat 'moet' zeggen om de eliminatie nog enigszins spannend te doen lijken. Maar uiteraard is dat een dikke aanname.
Jappie, Jeff en Kenzy zinspelen allemaal op een vertrek, maar vetrekken niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Kenzy die ineens wil blijven. M'n hol. Ik ga er van uit dat ze dat 'moet' zeggen om de eliminatie nog enigszins spannend te doen lijken. Maar uiteraard is dat een dikke aanname.
Eunice heeft denk ik altijd al de Eiffeltoren willen bezoekenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Eunice die niets met JW wilt, ligt wel met haar hoofd op een gevoelige plek
Ben het met je eensquote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Ik vind het eigenlijk eerder ongeloofwaardig dat je er op dit punt nog uit stapt.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Toren? Zou ook zomaar een torentje kunnen zijn. Wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice heeft denk ik altijd al de Eiffeltoren willen bezoeken
Een tripje naar Madurodam it isquote:Op woensdag 19 april 2023 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toren? Zou ook zomaar een torentje kunnen zijn. Wil het niet eens weten
Beetje wel terecht, behalve de kruiden die erin gaan.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:12 schreef Judiwi het volgende:
JW tegen Eunice een duitse biefstuk is een soort hamburger. Haha
Moraima heeft laatst aan iemand uit zitten leggen dat het echt niet van haar longen afkomt, maar dat het iets met haar amandelen is, die dan een irritatie geven waardoor ze die vreselijke prikkelhoest krijgt.quote:
En het deel van de koe waar het vandaan komtquote:Op woensdag 19 april 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje wel terecht, behalve de kruiden die erin gaan.
bep had ze niet moeten geven die sigarenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap je dan ook niet. Hoest zich de longen kapot, maar een sigaar moet dan kunnen.
Geen idee, goede hamburger is rundvlees zo ook duitse biefstuk.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het deel van de koe waar het vandaan komt
Meer een tartaartjes maar dan met kruidenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
als er iets mis is met haar amandelen heb je meer last van keelonstekingquote:Op woensdag 19 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima heeft laatst aan iemand uit zitten leggen dat het echt niet van haar longen afkomt, maar dat het iets met haar amandelen is, die dan een irritatie geven waardoor ze die vreselijke prikkelhoest krijgt.
geen flauw idee, maar dit is wat ze verteldequote:Op woensdag 19 april 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
als er iets mis is met haar amandelen heb je meer last van keelonsteking
Duitse biefstuk horen ze te maken van..,, biefstukquote:Op woensdag 19 april 2023 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, goede hamburger is rundvlees zo ook duitse biefstuk.
ik kan me vergissen, maar Duitse biefstuk is voor zover ik weet veel grover gedraaid dan een tartaar of hamburgerquote:Op woensdag 19 april 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
mijn dochter was 22 jaar toen amandelen eruit gingen had te veel last van keelonsteking , na operatie gedaanquote:Op woensdag 19 april 2023 16:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
geen flauw idee, maar dit is wat ze vertelde
gehakte biefstuk?quote:Op woensdag 19 april 2023 16:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar Duitse biefstuk is voor zover ik weet veel grover gedraaid dan een tartaar of hamburger
Nee een hamburger is grover gedraaid dan een tartaartjes of Duitse biefstuk en is "vetter".quote:Op woensdag 19 april 2023 16:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar Duitse biefstuk is voor zover ik weet veel grover gedraaid dan een tartaar of hamburger
Tartaar 3 x draaienquote:Op woensdag 19 april 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee een hamburger is grover gedraaid dan een tartaartjes of Duitse biefstuk en is "vetter".
Maar ja geen COS onderwerp 😉
quote:Op woensdag 19 april 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tartaar 3 x draaien
Hamburger 2 x
Duitse biefstuk 1 x grove plaat
Nou ja, de bewoners maakten ook vergelijkingen met hamburgers en duitse biefstukken.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee een hamburger is grover gedraaid dan een tartaartjes of Duitse biefstuk en is "vetter".
Maar ja geen COS onderwerp 😉
Ik vind het een heel leuk ideequote:Op woensdag 19 april 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey is net een jongetje dat de klas rondgaat met zijn vriendenboekje![]()
Hij vraagt heel voorzichtig/beleefd aan iedereen of ze willen tekenen bij de foto's
ice kan er ook eens wat van zeggenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:30 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg, Isaac laat zich zien en Zoë weet niet hoe snel ze weer met opmerkingen zijn aandacht moet opeisen...... dat nou niemand haar eens terugfluit.... hier word je toch doodmoe van! (en ze is mateloos irritant!!)
Isaac lijkt mij toch mals genoeg om dat zelf te doen, hij laat het zelf ook steeds gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:30 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg, Isaac laat zich zien en Zoë weet niet hoe snel ze weer met opmerkingen zijn aandacht moet opeisen...... dat nou niemand haar eens terugfluit.... hier word je toch doodmoe van! (en ze is mateloos irritant!!)
Ze gaat echt steeds irritanter aandacht opeisen en negatieve aandacht is ook aandacht......laat iemand alsjeblieft zeggen dat ze zich zo vreselijk voor joker zet.....(het zal goddorie je kind zijn dat zich zo gedraagt denk ik weleens)quote:Op woensdag 19 april 2023 16:32 schreef greysbones het volgende:
Zoe wilde bij ice in de hangmat
En zich dan verstoppen
Zodat ze niet zien dat zijn het is
Zij vindt Isaac zeker 'mals'quote:Op woensdag 19 april 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac lijkt mij toch mals genoeg om dat zelf te doen, hij laat het zelf ook steeds gebeuren.
O moraima wat heb je weer aan alles is te zien in die jurk
Ze gaat naast Jef zitten de dikke en de dunne
Maar ja niemand die er echt wat van zegt... ze moedigen haar soms meer aan heb ik het idee. Naja niet dat het helpt dringt niet door geloof ikquote:Op woensdag 19 april 2023 16:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze gaat echt steeds irritanter aandacht opeisen en negatieve aandacht is ook aandacht......laat iemand alsjeblieft zeggen dat ze zich zo vreselijk voor joker zet.....(het zal goddorie je kind zijn dat zich zo gedraagt denk ik weleens)
die gaat thuis ook weer nagels doen staat op haar instaquote:Op woensdag 19 april 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Kim is vandaag drie weken weg, zegt Jeff. Moraima dacht dat het pas twee weken was.
Niks over Jeff? Heb geen instaquote:Op woensdag 19 april 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
die gaat thuis ook weer nagels doen staat op haar insta
Het vertrek van Kim zit erg diep bij Jeff maar dat straalt ie ook helemaal uitquote:Op woensdag 19 april 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn de drie langste weken uit het leven van Jeff zegt hij.
Ja, denk ook een stukje onzekerheid of ze wel of niet op hem wacht.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het vertrek van Kim zit erg diep bij Jeff maar dat straalt ie ook helemaal uit
Al zal ie dat nooit toegeven natuurlijk zit ie met 101 vragenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, denk ook een stukje onzekerheid of ze wel of niet op hem wacht.
Haar leven gaat natuurlijk door buiten de poort.
Met een fladder ofzoiets nog onder speed dial.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, denk ook een stukje onzekerheid of ze wel of niet op hem wacht.
Haar leven gaat natuurlijk door buiten de poort.
Die snap ik even niet?quote:Op woensdag 19 april 2023 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Met een fladder ofzoiets nog onder speed dial.
Kim had een soort van vriendje toen ze er in ging. Misschien speelt dat ook mee in Jeff zijn hoofd.quote:
O dat, ja dat zal vermoedelijk wel door zijn hoofd gaan.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Kim had een soort van vriendje toen ze er in ging. Misschien speelt dat ook mee in Jeff zijn hoofd.
Op s2 rapst ie kaasquote:Op woensdag 19 april 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Erik is in de keuken en JW, Jeff en Moraima zijn aan de babbel
Een kwarrel...nou weet ik het weerquote:Op woensdag 19 april 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, ja dat zal vermoedelijk wel door zijn hoofd gaan.
Heb ik nog nooit van gehoord, wel van een scharrelquote:
Klinkt uit een van die boekjes die er vroeger (mss nog wel) warenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Ze kreunt van genot als JW aan haar verzoek voldoet
En ze leefde nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 19 april 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klinkt uit een van die boekjes die er vroeger (mss nog wel) waren![]()
Ondertussen pakt Erik iets uit de
koelkast en knoeit enorm met iets.
Iets niet goed weggezet of zo "ahhhhhhh jonguhnsssssss zucht"
Nou "ze leefde nog lang en gelukkig" waren van die zoetsappige romans.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Ja ik zag hem iets opvegen. Hij is er maar druk mee in zijn eentje bezig met het eten. Dacht dat hij het samen met Janet moest doen
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etcquote:Op woensdag 19 april 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Pasta, augurk, zakje met iets
toch wel handig zo'n brilletje met al die kleine lettertjes
Niet te doen ook vaak.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etc
Ah ja ik heb lenzen.. dat is wel handig idd..quote:Op woensdag 19 april 2023 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet te doen ook vaak.
Dus dan doe jij een Erikje![]()
Heb gelukkig altijd een bril nodig, dus lees zit er gewoon bij.
-edit- "gelukkig"ivm leesgedeelte.
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Die lippen van Zoe. Vreselijk gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik maak een foto en vergroot de foto 😂😂😂quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etc
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zeker nu Erik, vond het de vorige keer ook wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef Lovely het volgende:
Wel leuk dat er weer eens iemand anders gaat koken
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah Tx!quote:Op woensdag 19 april 2023 17:13 schreef pingu66 het volgende:
Pasta Bolognese zonder selderij en wortel maar met augurk en zakjessaus.
Pastaquote:Op woensdag 19 april 2023 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou "ze leefde nog lang en gelukkig" waren van die zoetsappige romans.
Ik doelde meer die boekjes, die jongentjes snel onder hun bed schoven![]()
Wat gaat Erik maken eik, zie heel wat ingredienten verschijnen op het aanrecht?
[..]Vorig jaar enorme last van zonneallergie vertelde ze..... moet je vooral zo in de volle zon gaan liggen.... in een te klein jurkje, want ze doet niets anders dan proberen het bovenstukje over haar bh heen te trekken (en natuurlijk mislukt dat constant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lig in een deuk hierquote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef Frummelie het volgende:
Erik in gevecht met de uien... al die messen zijn verkloot..
Met dank aan Janet..... (vooral als ze ze zelf weer aan het 'slijpen' is).quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef Frummelie het volgende:
Erik in gevecht met de uien... al die messen zijn verkloot..
En nu? Overleg met zijn 3-tjesquote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Erik is boos op het mes en de uien![]()
Dit werkt zo niet zegt hij
Ja zo erg om dan de naam ook nog te gebruiken " bolognese" ipv een soort van tomatensaus..quote:Op woensdag 19 april 2023 17:13 schreef pingu66 het volgende:
maar echt..quote:Op woensdag 19 april 2023 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Roep Ice maar vast met de EHBO koffer en zet hem op standby
Jep... onze geweldige messenslijpster...quote:Op woensdag 19 april 2023 17:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met dank aan Janet..... (vooral als ze ze zelf weer aan het 'slijpen' is).
Ja echt, en dan zo'n pruts mesje.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:19 schreef Lovely het volgende:
stomme vliesjes wat om de uien zit altijd een gedoe om die er af te krijgen
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : heb ik puistjes op mijn rug ?
wel op je kop kut![]()
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : heb ik puistjes op mijn rug ?
wel op je kop kut![]()
Wie zegt datquote:Op woensdag 19 april 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
Hij wil ook helemaal niet dat Janet helpt....
Maar daar trekt Janet zich niets van aanquote:Op woensdag 19 april 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
Hij wil ook helemaal niet dat Janet helpt....
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef Lovely het volgende:
Wel leuk dat er weer eens iemand anders gaat koken
Mwa ik snij de ui altijd eerst door midden en dan vliesje er afquote:Op woensdag 19 april 2023 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt, en dan zo'n pruts mesje.
Ellende
Mirthe en Eunice iigquote:Op woensdag 19 april 2023 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ik snij de ui altijd eerst door midden en dan vliesje er af
Wie hebben allemaal de challenge gehaald?
Ah ok.. maar ze hebben dus wel de cheque gewonnen van hello freshquote:Op woensdag 19 april 2023 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe en Eunice iig
Jeff niet
En de rest weet ik niet meer
Yep en de deelnemers mochten de maaltijden uitzoekenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar ze hebben dus wel de cheque gewonnen van hello fresh
Er is er maar éen die dat gedaan heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Frummelie het volgende:
Janet : ze hebben die messen helemaal verpest..
En wat voor maaltijden hebben ze gekozen?quote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Yep en de deelnemers mochten de maaltijden uitzoeken
Hij heeft nu pas je post gelezenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Silves het volgende:
Dat hij nu maar als 1ste 2 grote pannen water opzet voor de pasta.
Janet is één van de veroorzakers van de botte messen. Maar Erik wil dus geen hulp van Janet hebben begreep ik van een user hier?quote:Op woensdag 19 april 2023 17:25 schreef Flow3r het volgende:
Erik : wat zijn die messen verschrikkelijk bot joh
Janet : ja ik heb nog geprobeerd ze te slijpen maar weet niet wat ze er allemaal mee doen, ze hebben ze helemaal verpest
Dat zei hij net tegen iemand in de keuken, die wil alles te snel zei hij..quote:
Dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 april 2023 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat voor maaltijden hebben ze gekozen?
Janet?quote:Op woensdag 19 april 2023 17:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zei hij net tegen iemand in de keuken, die wil alles te snel zei hij..
Ze bood aan dat hij mag roepen als hij haar nodig heeft, maar nog niet iigquote:Op woensdag 19 april 2023 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Janet is één van de veroorzakers van de botte messen. Maar Erik wil dus geen hulp van Janet hebben begreep ik van een user hier?
A okay, dat is al heel wat anders. Wanneer Erik hulp nodig zou hebben, dan geeft hij het wel even aan.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze bood aan dat hij mag roepen als hij haar nodig heeft, maar nog niet iig
Ja maar ze kwam eerst de keuken in en toen vroeg ze of hij hulp nodig had.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, dat is al heel wat anders. Wanneer Erik hulp nodig zou hebben, dan geeft hij het wel even aan.
Janet is een chaoot in de keukenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Maar waar Janet te snel is, is Erik traag.
Twee uitersten met koken
Het kwam dus van Janet af en niet van Erik zoals hier werd beweerdquote:Op woensdag 19 april 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja maar ze kwam eerst de keuken in en toen vroeg ze of hij hulp nodig had.
Toen zei hij van niet en ze bemoeide zich er toch mee.
Vervolgens ging ze weer en toen gaf ze aan dat hij kan roepen als hij hulp nodig heeft
Die zou ik ook niet om me heen moeten hebben.quote:
Gehakt....quote:Op woensdag 19 april 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lijkt het wel op.
Maar wie weet komt er nog wat uit de koelkast
Pffff nou weet ik niet waar je op doelt.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het kwam dus van Janet af en niet van Erik zoals hier werd beweerd
Ik zou met allebei wel kunnen kokenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet om me heen moeten hebben.
Maar Erik eik ook niet.
Bij beide zou ik het mes af willen pakken bv
Volgens Frummelie wil Erik HELEMAAL geen hulp in de keuken. Dat ligt toch wat genuanceerderquote:Op woensdag 19 april 2023 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pffff nou weet ik niet waar je op doelt.
Dan moet ik ff teruglezen.
brb
Erik zei tegen iemand die een half uur geleden de keuken in kwam dat hij het liever alleen wilde doen omdat Janet snel snel... en dat was niet tegen Janet, ik dacht Babettequote:Op woensdag 19 april 2023 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het kwam dus van Janet af en niet van Erik zoals hier werd beweerd
Wat wil je met al die uien en botte messenquote:
Dat kan ook nog, lijkt me wel lastig met die wervelwind naast jequote:Op woensdag 19 april 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou met allebei wel kunnen koken
Qua tempo pas ik goed bij Erik
Janet heeft alle messen verneuktquote:Op woensdag 19 april 2023 17:37 schreef chufi het volgende:
Erik krijgt traantjes in de ogen van de uiten ... dat krijg je van botte messen
Dan kies ik ook voor Erik.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, lijkt me wel lastig met die wervelwind naast je
Nou ik interpreteerde het ook wel zo, alleen bracht hji het heel beheerst en correctquote:Op woensdag 19 april 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens Frummelie wil Erik HELEMAAL geen hulp in de keuken. Dat ligt toch wat genuanceerder
Nooit last van traan ogenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je met al die uien en botte messen
Vergeet ook de pannen niet te vernoemenquote:
En met gehakt en smack toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 17:13 schreef pingu66 het volgende:
Pfff als ik echt moet kiezen ook.quote:
Met alleen macaroni, ui en tomatenketjup was ik vroeg zo gek op.quote:
En toch wil ik dat wel eens proberen wat Jeff destijds maakte. Schijfjes frikandel. Kan best lekker zijn op een broodjequote:
Vanavond eten we toevallig macaroniquote:Op woensdag 19 april 2023 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met alleen macaroni, ui en tomatenketjup was ik vroeg zo gek op.
Het ziet er niet uit, maar door de macaroni gebakken
Thuis was dat niet anders, en een gebakken eitjequote:Op woensdag 19 april 2023 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met alleen macaroni, ui en tomatenketjup was ik vroeg zo gek op.
Het ziet er niet uit, maar door de macaroni gebakken
Hij heeft inderdaad Janet heel netjes afgewezen, als ik hulp nodig heb meld ik me wel...quote:Op woensdag 19 april 2023 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ik interpreteerde het ook wel zo, alleen bracht hji het heel beheerst en correct
Maar goed ieder kan het anders zien
Nee hoor. Als hij hulp nodig heeft, geeft hij het wel aan. Dus misschien komt de hulp straks nogquote:Op woensdag 19 april 2023 17:42 schreef spapaars het volgende:
Dus Erik wil alle credits door alle aangeboden hulp te weigeren..
Of als kapsalon.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch wil ik dat wel eens proberen wat Jeff destijds maakte. Schijfjes frikandel. Kan best lekker zijn op een broodje
Oja, dat eitje ja iddquote:Op woensdag 19 april 2023 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thuis was dat niet anders, en een gebakken eitje
Eunice doet het zelfde wat Janet doet met de messen.quote:
Dat is al heel wat anders dan, "Hij wil helemaal geen hulp".quote:Op woensdag 19 april 2023 17:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad Janet heel netjes afgewezen, als ik hulp nodig heb meld ik me wel...
Hij wil natuurlijk niet zeggen, je gaat te snel voor mij Janet.. dus dan maar zo...quote:Op woensdag 19 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is al heel wat anders dan, "Hij wil helemaal geen hulp".
Hij gaf het netjes aan. Kreeg het ook meequote:Op woensdag 19 april 2023 17:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet zeggen, je gaat te snel voor mij Janet.. dus dan maar zo...
Het is meer uien pletten als snijden onderhand.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind, dat hij nog redelijk die uien aan het snijden is, zonder al teveel te tranen. Ik had dit niet gekund. Moet meteen janken bij die uien
Ik zou gewoon het broodmes pakkenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het is meer uien pletten als snijden onderhand.
Wat je hierboven al zegt....ik zou nieuwe messen kopenquote:
"Die mag er achteraan, die loopt rond alsof ze de queen is "quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:55 schreef engine het volgende:
Alles is dadelijk klaar en staat Erik nog uien te snijden
Ja geen grap. Erik is nog niet uitgesproken over hoe hij de augurken gesneden wil en je hoorde Janet al hakkenquote:
Nee ik weetquote:Op woensdag 19 april 2023 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja geen grap. Erik is nog niet uitgesproken over hoe hij de augurken gesneden wil en je hoorde Janet al hakken
Voor salade kan ik het me voorstellen, maar dat ie dit in warme macaroni stoptquote:Op woensdag 19 april 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Augurk is trouwens toch ook wel een bijzonder ingrediënt of ben ik gewoon onwetend?
Het is Eriks recept dus ja dan zijn buitenstaanders al gauw onwetend 😉quote:Op woensdag 19 april 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Augurk is trouwens toch ook wel een bijzonder ingrediënt of ben ik gewoon onwetend?
Ja dat bedoel ik. Warme augurk ken ik niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor salade kan ik het me voorstellen, maar dat ie dit in warme macaroni stopt
Ik gebruik het niet voor de macaroni bolognaise...quote:Op woensdag 19 april 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Er gaat ook nog gehakt bijquote:Op woensdag 19 april 2023 18:02 schreef Silves het volgende:
Serieus blik vlees? en dit bolognese noemen, ik als Italiaanse wordt hier niet goed van..sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |