quote:Op woensdag 19 april 2023 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah Tx!quote:Op woensdag 19 april 2023 17:13 schreef pingu66 het volgende:
Pasta Bolognese zonder selderij en wortel maar met augurk en zakjessaus.
Pastaquote:Op woensdag 19 april 2023 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou "ze leefde nog lang en gelukkig" waren van die zoetsappige romans.
Ik doelde meer die boekjes, die jongentjes snel onder hun bed schoven![]()
Wat gaat Erik maken eik, zie heel wat ingredienten verschijnen op het aanrecht?
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Vorig jaar enorme last van zonneallergie vertelde ze..... moet je vooral zo in de volle zon gaan liggen.... in een te klein jurkje, want ze doet niets anders dan proberen het bovenstukje over haar bh heen te trekken (en natuurlijk mislukt dat constant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lig in een deuk hierquote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef Frummelie het volgende:
Erik in gevecht met de uien... al die messen zijn verkloot..
Met dank aan Janet..... (vooral als ze ze zelf weer aan het 'slijpen' is).quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef Frummelie het volgende:
Erik in gevecht met de uien... al die messen zijn verkloot..
En nu? Overleg met zijn 3-tjesquote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Erik is boos op het mes en de uien![]()
Dit werkt zo niet zegt hij
Ja zo erg om dan de naam ook nog te gebruiken " bolognese" ipv een soort van tomatensaus..quote:Op woensdag 19 april 2023 17:13 schreef pingu66 het volgende:
Pasta Bolognese zonder selderij en wortel maar met augurk en zakjessaus.
maar echt..quote:Op woensdag 19 april 2023 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Roep Ice maar vast met de EHBO koffer en zet hem op standby
Jep... onze geweldige messenslijpster...quote:Op woensdag 19 april 2023 17:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met dank aan Janet..... (vooral als ze ze zelf weer aan het 'slijpen' is).
Ja echt, en dan zo'n pruts mesje.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:19 schreef Lovely het volgende:
stomme vliesjes wat om de uien zit altijd een gedoe om die er af te krijgen
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : heb ik puistjes op mijn rug ?
wel op je kop kut![]()
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : heb ik puistjes op mijn rug ?
wel op je kop kut![]()
Wie zegt datquote:Op woensdag 19 april 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
Hij wil ook helemaal niet dat Janet helpt....
Maar daar trekt Janet zich niets van aanquote:Op woensdag 19 april 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
Hij wil ook helemaal niet dat Janet helpt....
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef Lovely het volgende:
Wel leuk dat er weer eens iemand anders gaat koken
Mwa ik snij de ui altijd eerst door midden en dan vliesje er afquote:Op woensdag 19 april 2023 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt, en dan zo'n pruts mesje.
Ellende
Mirthe en Eunice iigquote:Op woensdag 19 april 2023 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ik snij de ui altijd eerst door midden en dan vliesje er af
Wie hebben allemaal de challenge gehaald?
Ah ok.. maar ze hebben dus wel de cheque gewonnen van hello freshquote:Op woensdag 19 april 2023 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe en Eunice iig
Jeff niet
En de rest weet ik niet meer
Yep en de deelnemers mochten de maaltijden uitzoekenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar ze hebben dus wel de cheque gewonnen van hello fresh
Er is er maar éen die dat gedaan heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Frummelie het volgende:
Janet : ze hebben die messen helemaal verpest..
En wat voor maaltijden hebben ze gekozen?quote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Yep en de deelnemers mochten de maaltijden uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |