Ze gaat echt steeds irritanter aandacht opeisen en negatieve aandacht is ook aandacht......laat iemand alsjeblieft zeggen dat ze zich zo vreselijk voor joker zet.....(het zal goddorie je kind zijn dat zich zo gedraagt denk ik weleens)quote:Op woensdag 19 april 2023 16:32 schreef greysbones het volgende:
Zoe wilde bij ice in de hangmat
En zich dan verstoppen
Zodat ze niet zien dat zijn het is
Zij vindt Isaac zeker 'mals'quote:Op woensdag 19 april 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac lijkt mij toch mals genoeg om dat zelf te doen, hij laat het zelf ook steeds gebeuren.
O moraima wat heb je weer aan alles is te zien in die jurk
Ze gaat naast Jef zitten de dikke en de dunne
Maar ja niemand die er echt wat van zegt... ze moedigen haar soms meer aan heb ik het idee. Naja niet dat het helpt dringt niet door geloof ikquote:Op woensdag 19 april 2023 16:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze gaat echt steeds irritanter aandacht opeisen en negatieve aandacht is ook aandacht......laat iemand alsjeblieft zeggen dat ze zich zo vreselijk voor joker zet.....(het zal goddorie je kind zijn dat zich zo gedraagt denk ik weleens)
die gaat thuis ook weer nagels doen staat op haar instaquote:Op woensdag 19 april 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Kim is vandaag drie weken weg, zegt Jeff. Moraima dacht dat het pas twee weken was.
Niks over Jeff? Heb geen instaquote:Op woensdag 19 april 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
die gaat thuis ook weer nagels doen staat op haar insta
Het vertrek van Kim zit erg diep bij Jeff maar dat straalt ie ook helemaal uitquote:Op woensdag 19 april 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn de drie langste weken uit het leven van Jeff zegt hij.
Ja, denk ook een stukje onzekerheid of ze wel of niet op hem wacht.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het vertrek van Kim zit erg diep bij Jeff maar dat straalt ie ook helemaal uit
Al zal ie dat nooit toegeven natuurlijk zit ie met 101 vragenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, denk ook een stukje onzekerheid of ze wel of niet op hem wacht.
Haar leven gaat natuurlijk door buiten de poort.
Met een fladder ofzoiets nog onder speed dial.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, denk ook een stukje onzekerheid of ze wel of niet op hem wacht.
Haar leven gaat natuurlijk door buiten de poort.
Die snap ik even niet?quote:Op woensdag 19 april 2023 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Met een fladder ofzoiets nog onder speed dial.
Kim had een soort van vriendje toen ze er in ging. Misschien speelt dat ook mee in Jeff zijn hoofd.quote:
O dat, ja dat zal vermoedelijk wel door zijn hoofd gaan.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Kim had een soort van vriendje toen ze er in ging. Misschien speelt dat ook mee in Jeff zijn hoofd.
Als het goed is welquote:
Op s2 rapst ie kaasquote:Op woensdag 19 april 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Erik is in de keuken en JW, Jeff en Moraima zijn aan de babbel
Een kwarrel...nou weet ik het weerquote:Op woensdag 19 april 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, ja dat zal vermoedelijk wel door zijn hoofd gaan.
Heb ik nog nooit van gehoord, wel van een scharrelquote:
Klinkt uit een van die boekjes die er vroeger (mss nog wel) warenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Ze kreunt van genot als JW aan haar verzoek voldoet
En ze leefde nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 19 april 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klinkt uit een van die boekjes die er vroeger (mss nog wel) waren![]()
Ondertussen pakt Erik iets uit de
koelkast en knoeit enorm met iets.
Iets niet goed weggezet of zo "ahhhhhhh jonguhnsssssss zucht"
Nou "ze leefde nog lang en gelukkig" waren van die zoetsappige romans.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Ja ik zag hem iets opvegen. Hij is er maar druk mee in zijn eentje bezig met het eten. Dacht dat hij het samen met Janet moest doen
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etcquote:Op woensdag 19 april 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Pasta, augurk, zakje met iets
toch wel handig zo'n brilletje met al die kleine lettertjes
Niet te doen ook vaak.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etc
Ah ja ik heb lenzen.. dat is wel handig idd..quote:Op woensdag 19 april 2023 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet te doen ook vaak.
Dus dan doe jij een Erikje![]()
Heb gelukkig altijd een bril nodig, dus lees zit er gewoon bij.
-edit- "gelukkig"ivm leesgedeelte.
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Die lippen van Zoe. Vreselijk gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik maak een foto en vergroot de foto 😂😂😂quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etc
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zeker nu Erik, vond het de vorige keer ook wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef Lovely het volgende:
Wel leuk dat er weer eens iemand anders gaat koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |